IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Ringworm Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-08-2004 17:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja .. en .. ?


Ik heb em al .... dus ik wil em niet ...


Ringworm
Usericon van Ringworm
Posted 08-08-2004 18:48 by Ringworm Wijzig reactieProfiel van RingwormQuote dit bericht

haha! Damn, ik wil alleen maar zeggen, het is dezelfde cd als The Promise..Wil je niks opdringen ofzo..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-08-2004 18:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ah dan begreep ik je verkeerd ...


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 20-01-2005 20:12 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Nieuwe cd van deze moordband is bijna klaar. Als 't goed is moet HF alleen nog wat vocalen opnemen...

Dus hopelijk nog dit jaar (eindelijk) een nieuwe plaat!!


We don't take it, we just fake it...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-01-2005 21:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



Ik hoop dat ie wat donkerder wordt dan Birth is Pain, die is me wat te lichtjes ..


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 06-02-2005 11:57 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Ringworm komt deze kant uit!!!

Ze spelen iig. op Groezrock in België eind april!!


We don't take it, we just fake it...


Ringworm
Usericon van Ringworm
Posted 06-02-2005 14:13 by Ringworm Wijzig reactieProfiel van RingwormQuote dit bericht

Ja zegt hij...
Fuckin...daar MOET ik bij zijn he..waar heb je dat vandaan dan?


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 06-02-2005 15:11 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Ah, er is nu een officieel persbericht zie ik:

Conspiracy Bookings is proud to announce a 5-day European Tour of Cleveland's most vile and destructive hardcore metal band RINGWORM. Joining Ringworm on this short tour will be Belgium's THE SETUP, who will be releasing their debut full length "The Pretence Of Normality" on GSR records in May.

TOUR DATES
27/04 - TBC
28/04 - TBC
29/04 - TBC
30/04 - Groez Rock Festival, Meerhout (
01/05 - TBC

WEBSITE
www.ringworm13.com
www.thesetupkills.com



We don't take it, we just fake it...


Ringworm
Usericon van Ringworm
Posted 07-02-2005 12:12 by Ringworm Wijzig reactieProfiel van RingwormQuote dit bericht

Gaaf, daar gaan we zeker bij aanwezig zijn


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 07-02-2005 12:38 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Er komt één exclusieve show in Nederland...


We don't take it, we just fake it...


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 16-02-2005 14:05 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Exclusieve Nederlandse Ringworm-show:
29 april Goudvishal, Arnhem

Meer nieuws over de nieuwe cd van Ringworm:

Well, it only took the better part of a year, but it's finally fucking done!! It's been mixed and is now in the process of getting mastered and then pressed. So by the time we get back from Europe in May, it should be out. It's called "Justice Replaced By Revenge" and hopefully will NOT be on Victory Records. The new shit is a little faster and leans a hell of a lot more towards the Metal side of things. So the kids will either like it or absolutely fucking hate it. And well, anyone who knows me knows how I feel about the kids. So yeah, there ya go guys.

Danny Ringworm







We don't take it, we just fake it...


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 16-02-2005 14:06 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

owja.. ringworm in de goudvishal.. ik heb nu al een kloppende gehaktstaaf in mijn broek.....


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-03-2005 20:39 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2004 16:34 schreef Ringworm het volgende:
Integrity weet ik zo snel niet, maar Ringworm in ieder geval niet.


Ringworm werd mischien nog wel harder uitgescheten als Integrity. The Human Furnace was net zo'n apart figuur als Dwid, hoewel HF wel gemakkelijker in de omgang was. Van die Dwid is echt totaal geen beeld te vormen, hij deed het er gewoon om om maar zo vreemd/gestoord mogelijk over te komen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-06-2005 23:23 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik heb wat foto's opgezocht van Ringworm en Integrity in België in 1995. Onvergetelijk.

Integrity



Ringworm




Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 14-06-2005 10:28 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

SUPERcool, man!


We don't take it, we just fake it...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-06-2005 14:56 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Yep, wel een beetje jammer dat je de bandleden alleen maar van achteren ziet. Mijn ex heeft die foto's toendertijd geschoten van achter het drumstel. Maar op de Ringworm foto's is de sfeer van die avond goed te zien, het was fokking ziek!
Hehehe, op die bovenste foto ligt ondergetekende bovenop het publiek en aan de gezichten van sommige omstanders te zien was ik niet echt zachtzinnig.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 10-07-2005 20:12 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Vreemd, deze foto's heb ik nog niet zo lang geleden ingescand en die zien er lang niet zo wazig uit als die in het fototopic. Ik denk dat mijn scanner het langzaam aan het begeven is.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-07-2005 20:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Waar blijft dat nieuwe album


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 10-07-2005 20:42 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Inderdaad, ik ben zwaar benieuwd of ze die ziekheid van The Promise weer weten te benaderen, hoewel het jammer genoeg nooit meer zo'n impact zou kunnen hebben als toen dat album op de mensheid werd losgelaten.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-07-2005 20:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Daar zit ik idd dus ook weer op te wachten


SCRAAATCH


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 10-07-2005 22:25 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

AND WHAT'S COLD TO YOU IS WARM TO ME AND I'LL LAUGH...DISSEASE WILL ONLY BREED!!

Hoe vind je die foto's trouwens, Jenje? Daar had je bij moeten zijn. Iedereen trouwens die in dit topic heeft gepost, de gestoorde intensiteit van the Human Furnace recht voor je neus. Niet de verrassingsloze bijna doorsnee te noemen hardcore van Birth is Pain, maar The Fucking Promise! Ik zal het nog steeds over dit optreden hebben als ik 78 ben.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 12-07-2005 21:22 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Nieuwe plaat is al een paar maanden helemaal klaar (ik heb hier 2 mp3's van de nieuwe plaat), alleen is het de vraag wie de plaat uit gaat brengen. Zolang dat niet opgelost is...

Ik ben bang dat 't nog wel effe kan duren dus.


We don't take it, we just fake it...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-07-2005 21:21 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

En hoe klinken die mp3's dan?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 14-07-2005 21:25 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

ik heb niet vaak vooroordelen maar deze band wil ik gewoon niet luisteren omdat ik de naam zóó verschirkkelijk vind haha.. tering zeg


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-07-2005 22:10 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Jammer voor jou dat je geniale muziek misloopt, omdat de bandnaam je niet aanstaat.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen