IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : The Doors Vorige pagina | Volgende pagina
ouwe
Usericon van ouwe
Posted 08-06-2004 10:29 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

GLOOOOORIA!!

Erg gaaf, the Doors. Wie heeft die film wel eens gezien? Ik ben er nog naar op zoek, kan iemand een kopietje maken ofzo?


REDmagicwoman
...en morgen weer gezond opstaan
Usericon van REDmagicwoman
Posted 09-06-2004 15:11 by REDmagicwoman Wijzig reactieProfiel van REDmagicwomanQuote dit bericht

ik zou hem wel een keer willen zien zeg hij lijkt me erg goed.
En the doors zijn inderdaad goed


Having a smoking section in a restaurant is like having a peeing section in a swimming pool


Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 09-06-2004 15:16 by Nightshade Wijzig reactieProfiel van NightshadeQuote dit bericht

The Doors


You will beg me to kill you!!!


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 22-06-2005 23:02 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

* schop * The doors. De film vind ik erg gaaf. Te vaak gezien (heb em op video). De Best of CD geeft een goede weergave van het repertoire van de band inlusief The End.. wat een nummer!! Riders on the storm toch een van mijn favoriete nummers. Crystal Ship als een goede tweede en Moonlight Drive and the Spy als volgers!

[Dit bericht is gewijzigd door El Kapitån Oscuro op 23-06-2005 11:54]


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 22-06-2005 23:21 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Tis vreemd, maar ik beluister het eigenlijk nooit meer. Ff wat cds rippen voor m'n mp3speler is misschien wel een goed plan.

De film is erg gaaf, rook wat wiet erbij en dan komt het helemaal wel goed. Btw. val kilmer heeft zelf ook een aantal nummers gezongen, dus ook op die soundtrack, als ik me niet vergis.



El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 22-06-2005 23:43 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2005 23:21 schreef Oud Vuil het volgende:
Tis vreemd, maar ik beluister het eigenlijk nooit meer. Ff wat cds rippen voor m'n mp3speler is misschien wel een goed plan.

De film is erg gaaf, rook wat wiet erbij en dan komt het helemaal wel goed. Btw. val kilmer heeft zelf ook een aantal nummers gezongen, dus ook op die soundtrack, als ik me niet vergis.


Volgens mij zingt val kilmer alle nummers in de film, dus waarschijnlijk ook de soundtrack. Anyhow.. blijft geweldig


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 24-06-2005 8:33 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

Oeh The Doors! Vooral in de zomer luister ik het vaak, heb er goeie herinneringen aan (barbeques aan de Galderse Meren tijdens zwoele zomeravonden 2 jaar geleden). Super!

Vooral nummers als Touch Me, Riders on the Storm, Light my Fire, People are Strange en The End zijn mooi, hoewel er natuurlijk nog veel meer goed materiaal tussenzit.

Die film, daar heb ik ooit eens een stuk van gezien, helaas niet afgekeken. Zal binnenkort eens kijken of ie ergens te huren is!

[Dit bericht is gewijzigd door Ascension op 24-06-2005 8:39]


Sater
Usericon van Sater
Posted 24-06-2005 9:57 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Alle closeups van Kilmer zijn door hem gezongen, de verre shots zijn opnamen van Morrisson.

Film is wel erg vet. Vooral dat stuk in The Factory, met Nico en Andy Warhol.

Ik heb zelf de eerste twee albums, rest moet ik nog aanschaffen. Verder nog wat verzamelspul en de LP die gemaakt is na de dood van Jim Morrisson.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 24-06-2005 12:39 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Ach, de goeie ouwe tijd... Hoewel m'n muzikale interesse anno nu over het algemeen andere gebieden bestrijkt, heb ik toch nog steeds een soort zwak voor The Doors. 'L.A. Woman' en 'Absolutely Live' mag ik graag beluisteren en ook De Film kijk ik met veel plezier (jammer dat ik van de concerten die daarin nagespeeld worden geen originele opnames heb ). De muziek is in ieder geval een goede manier om een relaxte avond te hebben of om je weer even in de turbulente late jaren '60 (terug) te wanen.

quote:
Op 24 juni 2005 9:57 schreef Sater het volgende:

Film is wel erg vet. Vooral dat stuk in The Factory, met Nico en Andy Warhol.


Ja, die scene is geniaal! Echt prachtig hoe Oliver Stone die ontiegelijk 'high-e' sfeer heeft weten op te roepen.


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 24-06-2005 12:45 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Op een of andere manier roept The Doors bij mij ook een zomersfeer op. Relaxed.


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 24-06-2005 12:54 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Ja. The Doors zijn geweldig natuurlijk.


Bloodied by the thorns beside the leaves


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 24-06-2005 12:57 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 8 juni 2004 10:29 schreef ouwe het volgende:
GLOOOOORIA!!

Erg gaaf, the Doors. Wie heeft die film wel eens gezien? Ik ben er nog naar op zoek, kan iemand een kopietje maken ofzo?

Oh ennem, ja. Die film ik gezien. Een vriendin van me heeft 'm op band. Hij was ooit es op tv en haar paps heeft 'm toen opgenomen.


Bloodied by the thorns beside the leaves


B-O-L-D-E-Y
Schaamlappen: 1 verse kut, beetje peper, bakken...
Usericon van B-O-L-D-E-Y
Posted 28-06-2005 16:44 by B-O-L-D-E-Y Wijzig reactieProfiel van B-O-L-D-E-YQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

Ik heb alles van The Doors, briljante band, goeie muzikanten, Jim Morrison was briljant, veelbewogen leven had die gast, hij zag er op z'n 27e al uit als een man van 70 (incl grijs haar).... Mooiste muziek van The Doors vind ik "The Celebration of the Lizard" van hun Absolutely Live plaat...

Ik luister eigenlijk ook bijna alleen zomers naar hun muziek...






Sater
Usericon van Sater
Posted 28-06-2005 19:21 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2005 9:57 schreef Sater het volgende:
Ik heb zelf de eerste twee albums, rest moet ik nog aanschaffen.

Inmiddels de eerste vier!


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 29-08-2005 11:10 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Ik ben pas begonnen in een boek met de biografie van Jim Morrison. Wat ik al gelezen heb, had die vent een raar gevoel voor humor, maar hij was erg grappig.
Heerschboek, tot zover ik nu ben dan.


Bloodied by the thorns beside the leaves


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 29-08-2005 12:15 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Die film, lag een tijdje geleden voor weinig geld bij de FRS, denk dat dat nu nog steeds wel het geval is.

Geloof dat ik er 5 euro voor heb neer moeten leggen, is iig wel de moeite waard.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


natassja
Usericon van natassja
Posted 29-08-2005 22:52 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2005 12:39 schreef Hexegot het volgende:
De Film kijk ik met veel plezier (jammer dat ik van de concerten die daarin nagespeeld worden geen originele opnames heb ).
.


ik heb er 2 videobanden van
de beelden vallen erg tegen en het is lang niet zo spectaculair als dat het in de film lijkt
ook de stukjes zoals de aankomst op het vliegveld en de ed sullivan show zijn erg aangedikt in de film

maar dat geeft niet, de film moet een beeld geven hoe het voelde, niet hoe het werkelijk was


NightNurse
Usericon van NightNurse
Posted 29-08-2005 23:01 by NightNurse Wijzig reactieProfiel van NightNurseQuote dit bericht

Het is wel echt muziek waarvoor ik in de stemming moet zijn, maar het is inderdaad een geweldige band!


grindminder
LARDASS!!!!
Usericon van grindminder
Posted 30-08-2005 14:40 by grindminder Wijzig reactieProfiel van grindminderQuote dit berichthttp://www.dutchroadrunners.nl

iemand ooit het boek Nachtbraken (Burn Down The Night) van Craig Kee Strete gelezen?

Deze gast beweerd dat ie in de jaren 60 een tijd met Jim Morrison heeft opgetrokken.Is waarschijnlijk niets van waar.Maar het is een erg grappig boek om te lezen.


Burn Down The Night
Soft cover. Out of print. Hard to find fictional story about daily life with Jim Morrison might possibly have been like. The author does a great job of capturing the mood of the sixties in this fictional novel. Craig Kee Strete is also well-known as a writer of science fiction and fantasy imbued with motifs taken from Native American legends. I loved this book. Cond: Exc




'Dark Journey' by Jim Morrison & Craig Strete
Soft cover. First (and only) printing done in the Netherlands in 1979. Limited edition of only 1000 copies. This is a very hard one to find by the same author of the above book, 'Burn Down the Night'. I suspect that Craig Strete wrote this book under the influence of Jim Morrison rather than 'with' Jim Morrison as the credits suggest. It contains very dark poetry which if thoughtfully read, does tell a story - much in the same style as Jim Morrison. A very hard one to find. The only other copy I've seen of this book on the internet is currently for sale at $487. Long out of print. Cond: VG


deze boeken zijn btw erg moeilijk te vinden





[Dit bericht is gewijzigd door grindminder op 30-08-2005 14:41]



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 30-08-2005 15:34 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

In de vakantie nog wel regelmatig naar geluisterd, maar verder luister ik het vrijwel nooit. Desalnietemin, zeker een prima band


"This one is older than shit, heavier than time!"


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 30-08-2005 15:36 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Als ik aan The Doors denk, denk ik aan Borderline...

ach ja


Suck my piss


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 30-08-2005 15:41 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

ik zelf luister heel vaak american prayer en la woman die 2 cds zijn super geniaal.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 30-08-2005 17:23 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/



[Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 04-09-2005 15:51]


Bloodied by the thorns beside the leaves


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 30-03-2007 21:59 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl



“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 30-03-2007 22:03 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

jezus, schop jij ff een oud topic omhoog...
Wel gaaf zo'n box idd.
Die nieuwe verzamelaar vind ik wel een beetje overschat trouwens. Zou een hoop extra's moeten bevatten maar dat valt tegen. Er is gewoon nix meer. Dat hoorde ik robbie krieger gisteren nog op radio 2 zeggen.


Herman van de bakker


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen