IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Zou je iets met de ex van een vriend(in) beginnen? Vorige pagina
Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 16-07-2003 13:24 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

Ehh.. *kuch* Ik heb niet zo'n behoefte om dit helemaal tot in detail uit te gaan lopen leggen op internet maar in ieder geval:

- ik heb ooit een maandje of 2 wat gehad met een ex-vriendje van mijn [toenmalige] beste vriendin. Dat was al een dik jaar uit en had niet zoveel voorgesteld, en ze liep constant te roepen dat ze het zo'n eikel vond [want hij had het nogal lullig uitgemaakt] maar toen ik wat met hem kreeg was ze enorm kwaad! Dat trok wel weer bij hoor, maar ze was gewoon enorm kwaad op hem gebleven al die tijd en vond mij dom dat ik 'er in trapte'... en daar had ze overigens gelijk in want hij dumpte mij op EXACT dezelfde lullige manier als hij bij haar had gedaan [ik ben ook soms zo'n naieve doos]

- verder ben ik zeg maar zo'n ex "waarmee wat begonnen wordt" Is me nu al 2 keer overkomen [zijn ook nog allebei vrienden van dezelfde ex-vriend verdomme ik doe dat toch ook niet expres] maar daar wijd ik liever ff niet over uit


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 16-07-2003 13:28 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

Ik heb vriendinnen en wij hebben zelfde ex(en) gehad

Hebben we ook totaal geen problemen mee, hehe het is nu toch uit en verleden tijd. Is wel grappig, lekkor roddelen over diegene

[Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 16-07-2003 13:28]


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


campske666
Usericon van campske666
Posted 16-07-2003 13:33 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2003 12:09 schreef Claw het volgende:
Vind je jezelf dan niet een godschruwelijke lamlul?


Nee, helemaal niet. Ik zou niet weten waarom.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-07-2003 13:37 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

toen ik heeeeeeeeel klein was (15) ben ik iets begonnen met de vriendin van mijn beste vriend. Ze hadden toen dus nog 'iets'. Niet veel later niet meer natuurlijk.

Die jongen is trouwens nog steeds één van mijn beste vrienden, heh Gummibeer


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen