IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Tribute to heroes
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2001 16:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik zit nu even naar de Tribute for Heroes te kijken, de fundraising voor de families vande overledenen van het WTC gebouw enzo.
Pfoei .. heavy stuff .. maar dan op de manier van zeer beladen. Je ziet bij die 'celebrities' nu echt de emoties in hun ogen, als ze de verhalen vertellen van de ramp.
Geeft me toch zeker kippevel


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 22-09-2001 19:16 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Hmm, kvind het een beetje bagger. Die rijke aarslippen gaan geld bijeenzamelen voor het goede doel. Laat ze toch zelf een deel van hun rijkdommen afstaan. Die emotie is volgens mij voor de helft gespeeld, goed voor hun reputatie.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 22-09-2001 19:17 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik vind sommige van die lui ook een beetje acteren!


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 22-09-2001 19:20 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Rambo ..

Alleen onze silverster kent het NATIONALE VOLKSLIED niet !?!?!??!


God hates us all ! God hates us all !


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 22-09-2001 21:05 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ik vond het wel indrukwekkend. Goed sommige sterren (ja Sly) stonden een beetje misplaatst hun mond te bewegen, maar bij vele zag en hoorde je de emotie. Ik vond vooral Fragile van Sting heel mooi.


bla...bla...bla...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-09-2001 0:01 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Vond het ook bagger:
Tuurlijk zijn de brandweermannen etc. de echte helden i.p.v. die acteurs; iedereen die feiten & fictie uit elkaar kan houden snapt dat allang!

Tuurlijk, het is klote voor de nabestaanden, maar aangezien de slachtoffers allemaal in het financiele circuit zaten zal geld hun probleem niet zijn.

Er zijn andere bevolkingsgroepen (binnen amerika) die veeeeeel meer in nood zitten, maar daar wordt niet aan gedacht.

Medische hulp? Sociaal vangnet? Bush
peinst er niet over; de bedrijven hebben het meeste geinvesteerd die worden het meest gematst. (Belastingtechnisch)

Dure show (dat geld had ook gestort kunnen worden), rijke gasten; laten ze allemaal zelf wat storten en het bankrekening nummer via het journaal bekend laten maken, dan snapt iedereen de boodschap ook wel.

Die langharige ouwe rot met al die onversterkte acteurs (zal niet voor niets geweest zijn) eromheen klonk sleeeeeeeeeeeecht!!!!!!
Zelden zo'n breekbare stem gehoord die nauwelijks de noten haalde; ongelofelijk wat triest!!! 'k zou bijna zelf geld gaan storten; voor hem, uit medelijden!

Ondertussen vecht Chuck Schuldiner (die meer integriteit in z'n kleine teen heeft dan die hele commerciele meute bij elkaar) al twee jaar voor z'n leven!
Hem geef ik dan ook wel geld. (Ik kan er niet genoeg op terugkomen!!!)



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 23-09-2001 0:06 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2001 0:01 schreef Mutilator het volgende:
Tuurlijk, het is klote voor de nabestaanden, maar aangezien de slachtoffers allemaal in het financiele circuit zaten zal geld hun probleem niet zijn.



niet helemaal met je eens er zaten daar genoeg normale werklui met een klein loontje en die zitten dus niet in de slappe was


Bazzio Attacks!!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-09-2001 0:49 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Touche, facilitaire dienst etc. Gelijk heb je.
Ik heb het uiteraard over al die bedrijven die daar zaten, maar dat wist je al.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-09-2001 1:05 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Come to think of it; die bedrijven mogen ook wel een riante storting doen voor de nabestaanden van hun ex-werknemers!
Niks van gehoord!

En wat willen die acteurs/popsterren nou missen van hun miljoenen?
Hoor je daar iets van?

Grote kans dat er in ieder geval veel aan de strijkstok blijft hangen (zoals ook bij het 'idealistische' Live aid toendertijd); die aanstaande oorlog moet immers gefinancierd worden.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Satan
Usericon van Satan
Posted 23-09-2001 1:54 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Ik heb er ook niet lang naar gekeken,maar denk wel dat het belangrijk kan zijn voor mensen die betrokken zijn ,niet zozeer financieel maar emotioneel ,omdat hun helden en heldinnen voor hun zingen ,als je in een ziekenhuis ligt kan dat best wel positief werken .ALs iemand rijk is wil nog niet zeggen dat hij of zij slecht is .Op sommige punten ben ik het wel eens met mutilator maar dat is gewoon een kwestie van welke politieke visie je aanhangt en bevorderlijk vind voor het land .Sommige mensen zijn rijk omdat ze er voor gewerkt hebben(betekent niet dat ze geen emotionele steun nodig hebben vanuit het land of de wereld ) ,het waren niet allemaal slechte bedrijven ,en sommige mensen zijn arm omdat ze niet willen werken ,in Amerika hebben ze massaal gekozen voor een wat rechtsere regering dan sociaaldemocratie van Nederland ,maar het blijft hun keuze ,ook de armere hebben stemrecht dus de meerderheid in Amerika heeft het zo gewild .Dat Bush is gekozen is wel jammer en geeft een beetje de nadelen van de hedendaagse democratie weer ,je kan ook iemand kiezen die niet genoeg kennis en capaciteiten heeft maar hieraan kan je ook werken door bijvoorbeeld een soort opleiding en diploma speciaal voor kandidaat bestuurders en presidenten maken waarin alle kennis en capaciteiten getoetst worden alvordens de president zich kandidaat kan stellen.(net als bij artsen ,politieagenten,brandweermannen en ingenieurs(bruggenbouwers ,architecten) en andere verantwoordelijke beroepen het geval is )



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-09-2001 2:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

[quote]Op 23 september 2001 1:54 schreef Satan het volgende:
"Ik heb er ook niet lang naar gekeken,maar denk wel dat het belangrijk kan zijn voor mensen die betrokken zijn ,niet zozeer financieel maar emotioneel ,omdat hun helden en heldinnen voor hun zingen ,als je in een ziekenhuis ligt kan dat best wel positief werken."

---Mooi punt; in dat geval zouden die artiesten concerten (liever: een grote tour) moeten doen en de opbrengsten moeten storten; is en iedereen financieel en emotioneel geholpen.
Nu is het allemaal te gemakkelijk en riekt het naar zelfreclame; hoewel ik het met je eens ben in dien verstande dat de gemiddelde amerikaan het op zal vatten zoals jij schetst. Het Europese standpunt is echter toch iets nuchterder mag ik hopen.

"Als iemand rijk is wil nog niet zeggen dat hij of zij slecht is. Sommige mensen zijn rijk omdat ze er voor gewerkt hebben(betekent niet dat ze geen emotionele steun nodig hebben vanuit het land of de wereld ),het waren niet allemaal slechte bedrijven,"

----Er zullen ongetwijfeld goede tussen zitten; de goede leiden zoals altijd onder de kwaden.
Mag ik je er wel aan herinneren dat amerika 's werelds grootste vervuiler is; volgens mij hebben de bedrijven daar een groot aandeel in. Bijvoorbeeld alle bedrijven die voor de ruimtevaart produceren zijn -indirect- enorm verantwoordelijk voor vervuiling.
Ook het goedkoop produceren in derdewereld landen houd daar de boel gewoon arm.---
Mijn grootste principiele kritiek ligt 'em in het feit dat de kloof tussen rijk en arm groter wordt en dat de rijken hun verantwoording niet nemen die kleiner te maken.

"en sommige mensen zijn arm omdat ze niet willen werken, in Amerika hebben ze massaal gekozen voor een wat rechtsere regering dan sociaaldemocratie van Nederland ,maar het blijft hun keuze ,ook de armere hebben stemrecht dus de meerderheid in Amerika heeft het zo gewild."

---Mensen die geen werk hebben daar zijn daar niet altijd schuldig aan; velen kunnen ook niet werken; die zijn aangewezen op de kerk of bepaalde instellingen; sociaal vangnet is er niet! Zodra je daar je baan kwijt raakt ben je meteen alles kwijt!

Ze hebben niet massaal gekozen; de meerderheid was minimaal.
T.g.v. van dat ponskaartensysteem van enkele decennia terug en de tekortkomingen ervan is de uitslag twijfelachtig.----

"Dat Bush is gekozen is wel jammer en geeft een beetje de nadelen van de hedendaagse democratie weer,je kan ook iemand kiezen die niet genoeg kennis en capaciteiten heeft maar hieraan kan je ook werken door bijvoorbeeld een soort opleiding en diploma speciaal voor kandidaat bestuurders en presidenten maken waarin alle kennis en capaciteiten getoetst worden alvordens de president zich kandidaat kan stellen."

---Goed idee! Alleen vrees ik dat charisma vaak doorslaggevender werkt dan inhoud. (Reagen, Kennedy) Het lijkt erop dat het merendeel van de kiezers op het jerry springer niveau blijft steken!





The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-09-2001 2:36 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

beetje te lang...zal ze wat kroter proberen in 't vervolg...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 23-09-2001 10:23 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Wat ik me trouwens nog afvroeg... Dat geld he, gaan ze dat nouw gewoon verdelen onder de nabestaanden ofzow?? Je ziet wel vaker in Amerika dat mensen ook schadevergoedingen gaan eisen, begrijpelijk misschien, maar het getuigd van weinig respect voor de overledenen....


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 23-09-2001 16:46 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2001 21:05 schreef Lady Rose het volgende:
Ik vond vooral Fragile van Sting heel mooi.
Inderdaad.....ik vind dat zo wie zo een erg mooi liedje (komt mede door de herinneringen die ik er bij heb.....)


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


---Spike---
Use the Force, dude.
Usericon van ---Spike---
Posted 18-09-2002 19:05 by ---Spike--- Wijzig reactieProfiel van ---Spike---Quote dit berichthttp://www.pyter.tk

Tja.....het verzacht het leed voor hun volgens mij.....


Do or do not. There is no try.


NecroDopey
Usericon van NecroDopey
Posted 20-09-2002 12:52 by NecroDopey Wijzig reactieProfiel van NecroDopeyQuote dit bericht

Kzag in Amsterdam wat bladen hangen met de tekst: "Op 11 september stierven 24.000 mensen aan de honger"

...


The optimist proclaims that we live in the best of all worlds, and the pessimist fear this is true


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-09-2002 12:53 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2002 12:52 schreef NecroDopey het volgende:
Kzag in Amsterdam wat bladen hangen met de tekst: "Op 11 september stierven 24.000 mensen aan de honger"

...
Goede zaak. Relativeren is de boodschap.

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 20-09-2002 13:14]


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 20-09-2002 12:58 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Degoutant om te zien dat zo'n flauw pseudo-emotionele commercie jullie toch kan beïnvloeden.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen