IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Cryptic Winds Volgende pagina
R.
Usericon van R.
Posted 24-06-2003 13:17 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Wie kent deze super usbm band, lekkere rauwe prima aan te horen kwaede muziek voor het boze hart (en vooral een oororgasme voor de beherit aanhangers. Ze hebben 1 cd uitgebracht "storm of the black millenium" (typo komt door de band)


1 - Prelude of Portenousness
2 - Cryptic Winds
3 - Tempest
4 - The ashes of nightfall
5 - Satanachia
6 - Atomic winter landscape
7 - Storm of the black millennium
8 - Dark Paradise
9 - Blood fall from the heavens

MPIII: http://www.merciless-records.de/cryptic.mp3

edit: de spelfout in de cd titel komt van de band zelf.



[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 03-10-2009 11:01]


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-06-2003 13:21 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hmm
niet echt je van het...

productie is echt klote!


Warlock
Usericon van Warlock
Posted 24-06-2003 13:21 by Warlock Wijzig reactieProfiel van WarlockQuote dit bericht

Jammer van de erg kleine clip.
Ik zal het vandaag eens downloaden

Hoort deze topic trouwens niet gewoon bij "Heavy Metal"?


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 24-06-2003 13:22 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2003 13:21 schreef aerodis het volgende:
hmm
niet echt je van het...

productie is echt klote!


Dat hoort toch zo, doen een hele zooi van die black metal bands, voor de sfeer.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-06-2003 13:24 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ja. maar sfeer is wat anders dan een kutproductie.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 24-06-2003 13:25 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2003 13:24 schreef aerodis het volgende:
ja. maar sfeer is wat anders dan een kutproductie.


Daar denken hun dan weer anders over.

Best jammer eigenlijk, de meeste 'metal related' topics gaan over BM.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 24-06-2003 15:52 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Euhm kut-productie? Dit is echt grote klasse vergeleken met vele ruisbandjes...

Mp3tje klinkt ook wel tof moet ik zeggen...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 24-06-2003 15:58 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2003 13:25 schreef No Nonsense het volgende:
Daar denken hun dan weer anders over.

Best jammer eigenlijk, de meeste 'metal related' topics gaan over BM.

Hoezo? Black Metal heerscht


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 24-06-2003 15:59 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Wat denk je ervan deze onder 'heavy metal' te plaatsen?


Je kan me de bout hachelen!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-06-2003 17:37 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2003 15:52 schreef Claw het volgende:
Euhm kut-productie? Dit is echt grote klasse vergeleken met vele ruisbandjes...

Mp3tje klinkt ook wel tof moet ik zeggen...


een glasheldere, digitale productie kan nog steeds een kut-productie zijn. Terwijl 'vele ruisbandjes' een veel betere productie hebben voor hun muziek.


R.
Usericon van R.
Posted 24-06-2003 20:05 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Deze band heerscht zo erg dat ie geen goede productie nodig heeft Als je het niet goed vind houd dan je snars.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 24-06-2003 20:15 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Die sample heerscht de pan uit! Thanx Robin, weer een CD op m'n wishlist


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-06-2003 20:17 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2003 13:25 schreef No Nonsense het volgende:
Daar denken hun dan weer anders over.

Best jammer eigenlijk, de meeste 'metal related' topics gaan over BM.


Omdat de meeste metalheads stiekem toch ook trendvolgers zijn en BM nu eenmaal de laatste jaren trendy is....

Ik heb uiteraard geen BM ceedees En ben ook nog nooit naar een BM concert geweest


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 24-06-2003 20:26 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2003 20:17 schreef Chelman het volgende:
Omdat de meeste metalheads stiekem toch ook trendvolgers zijn en BM nu eenmaal de laatste jaren trendy is....
...

En wie ben jij om BM een trend te declareren meneer-BM-Top100allertijden ?

Ik ben eerder geneigd te zeggen dat Death Metal (de zgn. 3de wave) zich in een hoekje heeft getekend en er verder qua extreme metal muziek elders weinig originaliteit te bespeuren valt.
Ik ben nl. pas laat in de BM gerold na jarenlang aandringen door mijn broertje om "dat-krijs-en-muggen-gitaar-herrie" (zoals ik dat noemde) een luisterbeurt te geven.

Ik bedoel, neem een band als Krisiun of Hate Eternal...hoeveel sneller wil je nou een double bass slag of blastbeat of solo afwerken??? Daar zit IMO weinig nieuws in behalve dat de productie klinkt alsof alles in The Matrix opgenomen is.


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 24-06-2003 20:31]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-06-2003 20:36 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik merk gewoon dat de BM sinds enkele jaren alsmaar meer aan populariteit inwint. Er komen steeds meer nieuwe bandjes uit en er komen steeds meer luisteraars bij. En zoals elke 'volwassen' genre binnen de metal kent de BM ook een handjevol bands die er van kunnen leven.

Het is inderdaad niet trendy in de zin van Top40 maar evenwel is het nu een 'populaire' genre binnen de metal. Daarom is het niet verwonderlijk dat er veel BM topics zijn.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


R.
Usericon van R.
Posted 24-06-2003 20:38 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Blackmetal is gewoon veel beter dan de andere soorten metal haahaha


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 24-06-2003 20:39 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 24 juni 2003 20:36 schreef Chelman het volgende:
Er komen steeds meer nieuwe bandjes uit en er komen steeds meer luisteraars bij.


No shit? Steeds meer bandjes ?!


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


soul_of_stone
Usericon van soul_of_stone
Posted 24-06-2003 21:18 by soul_of_stone Wijzig reactieProfiel van soul_of_stoneQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/sarin-heks

quote:
Op 24 juni 2003 20:38 schreef R. het volgende:
Blackmetal is gewoon veel beter dan de andere soorten metal haahaha


black metal vind ik ook een van de betere soorten metal en dit klinkt best goed ook


when the blood will come down from heaven like rain,you all christian sluts will be born with pain


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-06-2003 21:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2003 20:38 schreef R. het volgende:
Blackmetal is gewoon veel beter dan de andere soorten metal haahaha


Je bent "lekker puh" vergeten.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-06-2003 21:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2003 20:39 schreef Claw het volgende:
No shit? Steeds meer bandjes ?!

Het lijkt me duidelijk dat ik bedoelde dat er nu meer black metal bandjes gevormd worden dan dat 3, 5 of 10 jaar geleden het geval was.

Back On Topiq

Ik vind dit eigenlijk best aardig klinken. Heb het op mijn 2BUY list toegevoegd. Toch wel altijd prettig om wat meer niet Europese BM te kunnen horen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 24-06-2003 21:52 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Trek het je niet aan, 'tis maar typisch Claw tenslotte


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-06-2003 22:52 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2003 20:05 schreef R. het volgende:
Deze band heerscht zo erg dat ie geen goede productie nodig heeft Als je het niet goed vind houd dan je snars.


nee. Het is een topic over Cryptic Winds, en daarin relativeren wij onze bevindingen.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 25-06-2003 20:29 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

hmmmz, klinkt idd errug lekker, zeg! eens even in de gaten houden.


Oud Vuil.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-06-2003 20:33 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

lijkt wel of die gast 10 meter van de mic afstaat, verder ruist en stoort het. Kut productie. Maarja dat is dan weer "true"
Nummer opzich ook niet veel bijzonders


"This one is older than shit, heavier than time!"


R.
Usericon van R.
Posted 25-06-2003 21:02 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 20:33 schreef 0Tolerence het volgende:
lijkt wel of die gast 10 meter van de mic afstaat, verder ruist en stoort het. Kut productie. Maarja dat is dan weer "true"
Nummer opzich ook niet veel bijzonders


Neeneenee vriendelijke vriend dat ziet u verkeerd!! Houd gewoon je bek dicht, of ga de held op het dimmu borgir forum uithangen. Het heeft niks maar dan ook niks met true of niet true te maken.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-06-2003 22:29 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 21:02 schreef R. het volgende:
Neeneenee vriendelijke vriend dat ziet u verkeerd!! Houd gewoon je bek dicht, of ga de held op het dimmu borgir forum uithangen. Het heeft niks maar dan ook niks met true of niet true te maken.


nee, het heeft ermee te maken dat de productie klote is :D En dat true moet je met een zien, stupid


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen