IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Halgadom Vorige pagina
Captain Winter War
OLD MAN'S CHILD en EMPALIGON kunnen echt samen.
Usericon van Captain Winter War
Posted 25-06-2003 20:55 by Captain Winter War Profiel van Captain Winter War

quote:
Op 25 juni 2003 19:58 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Achterlijke negersnikkellikker dit is mijn topic. Als het je niet boeit reageer niet.
En gontina kry is idd goed
Vergeet honor en BFG niet
*edit* en fortress





Driehonderd NSBM topic's geopend door WARRIOR_OF_ODIN. Allemaal ONZIN.
Wat moeten mensen met NSBM topic's.
Luister zelf naar die muziek.
En laat ons toch met rust.

FUKK OFF.

Deze band is nauwelijks het aanhoren waard.
Die zanger die huilt.
En dan die muziek. Een grote ellende.
Dit is toch geen Black metal man.
Dit is CRAPP.


GODLESS NORTH buy it now.


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 25-06-2003 23:17 by bonobo Profiel van bonobohttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

quote:
Op 25 juni 2003 20:47 schreef Warrior_jodin het volgende:
Ocharme, Heeft ons inteelt product zo'n verneukt sociaal leven dat hij mij maar op de kast probeert te krijgen.


Jou op de kast krijgen? Waarom zou ik een gefrustreerde heiden met joods bloed op de kast willen krijgen? Dat doe je zelf al met je pathetische posts, slecht Nederlands (ik begin toch echt te geloven dat je een fucking allochtoon bent) en inferieure propaganda voor zaad-muziek. Ik bedoel, alleen joden proberen zaagsel voor voedsel te slijten aan argelozen. Je moet wel een jood zijn.

Sterf in je eigen speeksel, kankerjood.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 25-06-2003 23:17 by Warrior_of_Odin Profiel van Warrior_of_Odin

Jij vind het crap anderen vinden het goed.




Arme nergal..


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 25-06-2003 23:18 by Warrior_of_Odin Profiel van Warrior_of_Odin

quote:
Op 25 juni 2003 23:17 schreef bonobo het volgende:
Jou op de kast krijgen? Waarom zou ik een gefrustreerde heiden met joods bloed op de kast willen krijgen? Dat doe je zelf al met je pathetische posts, slecht Nederlands (ik begin toch echt te geloven dat je een fucking allochtoon bent) en inferieure propaganda voor zaad-muziek. Ik bedoel, alleen joden proberen zaagsel voor voedsel te slijten aan argelozen. Je moet wel een jood zijn.

Sterf in je eigen speeksel, kankerjood.


Hap hap hap


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 25-06-2003 23:21 by bonobo Profiel van bonobohttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Kijk kijk, onze special jood Warrior_Jodin is dus openlijk homosexueel. Deze plaatjes heeft hij vast geplukt van een joodse gay-site waar hij de trouwste klant is.

'Hij' heeft vast zich sufgerukt op deze plaatjes en is nu op zoek op dit forum naar mede-buddies om zijn homofiele lusten te botvieren.

Ik hoop dat je verzekering je premies voor je AIDS-remmers verhoogt, homojood.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 25-06-2003 23:24 by Warrior_of_Odin Profiel van Warrior_of_Odin

Onze Bonomel die duidelijk met een identiteitscrisis te kampen heeft probeert zijn vreemde gedachtes weer eens met grote praat van zich af te schrijven. Helaas is hij waarschijnlijk als klein mannetje door z'n vader flink misbruikt en moeten wij daar nu zijn trauma's van ondervinden. Slaap lekker als je voor het slapengaan je grote haakneus nog even in de spiegel ziet.


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 25-06-2003 23:33 by Warrior_of_Odin Profiel van Warrior_of_Odin

Dit zal tevens ook mijn laatste reply op jou zijn. Ik heb wel wat beters te doen dan modder op een mesageboard naar elkaar toe te lopen gooien. (wat overigens totaal niet arysch is)

Je kan dus miepen wat je wil, ik zal niet meer op je reageren.
Scheelt ons bijde een hoop tijd.
En lees mijn posts in het graveland topic nog maar eens na, kan je misschien nog iets van leren.


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 25-06-2003 23:41 by bonobo Profiel van bonobohttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Nee, ik ga je posts op je Graveland topic zeker niet lezen. Ik heb wat beters te doen dan naar jouw jiddische woordenbrij staren. En incest? Je moet wel een ervaringsexpert zijn.

Als je het één en ander wilt uitvechten, ben ik ten zeerste bereid om je compleet te verbouwen, sissie.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Fire
Usericon van Fire
Posted 26-06-2003 1:03 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

Op verzoek gesloten



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen