IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Aryan Terrorism Vorige pagina | Volgende pagina
soul_of_stone
Usericon van soul_of_stone
Posted 25-06-2003 18:25 by soul_of_stone Wijzig reactieProfiel van soul_of_stoneQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/sarin-heks

fuck nazis ss ss


when the blood will come down from heaven like rain,you all christian sluts will be born with pain


Captain Winter War
OLD MAN'S CHILD en EMPALIGON kunnen echt samen.
Usericon van Captain Winter War
Posted 25-06-2003 18:26 by Captain Winter War Wijzig reactieProfiel van Captain Winter WarQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 18:24 schreef MBMarduk het volgende:
INDERDAAD.
Strax krijgen een meidengroep die Mein Kampf gaat vertolken in kinderliedjes (alleen blonde kinderen mogen naar de shows) en gaan ze SS3 heten.







GODLESS NORTH buy it now.


Sater
Usericon van Sater
Posted 25-06-2003 18:27 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Captain Winter War: ik had het niet specifiek over jou, maar meer over demensen die roepen geen sympathieen/banden met NS te hebben en dan wel NSBM luisteren omdat de teksten er niet toe doen, maar nu hun lieve Nergalletje in de zeik gezet wordt de teksten wel belangrijk vinden...


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Captain Winter War
OLD MAN'S CHILD en EMPALIGON kunnen echt samen.
Usericon van Captain Winter War
Posted 25-06-2003 18:35 by Captain Winter War Wijzig reactieProfiel van Captain Winter WarQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 18:27 schreef Sater het volgende:
Captain Winter War: ik had het niet specifiek over jou, maar meer over demensen die roepen geen sympathieen/banden met NS te hebben en dan wel NSBM luisteren omdat de teksten er niet toe doen, maar nu hun lieve Nergalletje in de zeik gezet wordt de teksten wel belangrijk vinden...





Als ik de teksten van de eerste Behemoth bekijk(Pagan vastlands) dan concludeer ik dat Nergal ook wel sympathieen/banden onderhield met dit soort figuren.
Dus zeg maar niks over Nergalletje.

[Dit bericht is gewijzigd door Captain Winter War op 25-06-2003 18:36]


GODLESS NORTH buy it now.


Sater
Usericon van Sater
Posted 25-06-2003 18:46 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 18:35 schreef Captain Winter War het volgende:
Als ik de teksten van de eerste Behemoth bekijk(Pagan vastlands) dan concludeer ik dat Nergal ook wel sympathieen/banden onderhield met dit soort figuren.
Dus zeg maar niks over Nergalletje.

Dat was het punt niet, ik bedoel dat het sommige mensen niet kan schelen als NS gepropageerd wordt in blackmetal omdaqt het om de muziek draait, maar dat als <<Vul hier je favo selloutmuzikant in >> wordt afgezeken in een tekst dat de teksten dan wel belangrijk zijn en niet door beugel kunnen en kinderachtig zijn.

Trouwens, voor zover ik weet distantieerde Behemoth zich van NS en hebben ze daarom ook ruzie gehad met extreemrechtse figuren uit de scene...


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Sater
Usericon van Sater
Posted 25-06-2003 23:52 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Terug On Topic:

De muziek klinkt zeker als Nokturnal Mortum maar dan zodner die vrolijke keyboarddeuntjes.
Die Varggoth heeft het trouwens ook maar druk, ik moet nog steeds dat Mistigo Varggoth Drakestra tapje luisteren.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Fire
Usericon van Fire
Posted 26-06-2003 1:04 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Op verzoek gesloten



lord Kaas
Usericon van lord Kaas
Posted 26-06-2003 1:06 by lord Kaas Wijzig reactieProfiel van lord KaasQuote dit bericht



[Dit bericht is gewijzigd door lord Kaas op 26-06-2003 1:46]


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-06-2003 1:19 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

kruisje


lord Kaas
Usericon van lord Kaas
Posted 26-06-2003 1:38 by lord Kaas Wijzig reactieProfiel van lord KaasQuote dit bericht

[edit]link gepost werkte ook niet dus pic-link in post 1 gewijzigd[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door lord Kaas op 26-06-2003 1:45]


Sater
Usericon van Sater
Posted 26-06-2003 2:08 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 1:04 schreef Fire het volgende:
Op verzoek gesloten


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 28-06-2003 12:14 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 18:25 schreef soul_of_stone het volgende:
fuck nazis ss ss
hoe dom

Ontopic: luister nu dat nummer, klinkt wel lekker


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-06-2003 13:34 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

jammer dat er verder geen inhoud inzit... maar goed, alst geen bm is zalt toch niet echt interessant zijn


Je moeder.


Sater
Usericon van Sater
Posted 29-06-2003 0:59 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

geen bm?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-06-2003 15:53 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

nope, het heeft niks met bm te maken, het klinkt misschien zo...


Je moeder.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 29-06-2003 15:57 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Het klinkt als bm, maar toch is het geen ehh...


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 29-06-2003 16:06 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

klinkt wel goed.. vooral het laatste stukje..


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 29-06-2003 16:19 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 1:06 schreef lord Kaas het volgende:





Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 29-06-2003 16:22 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 14:04 schreef Chelman het volgende:
Dat hele genre is uberhaupt een parodie. Het zijn gewoon een stelletje gastjes die toen ze klein waren niet aan de tiet mochten en daarna door al hun klasgenootjes gepest werden, waardoor ze zich nu moeten afreageren.


inderdaad, dit genre mag van mij ook meteen door de toilet gespoeld worden... misschien zitter er bands tussen die muzikaal prima in elkaar steken maar ik kan echt niet luisteren naar een band met dergelijke standpunten... laat staan een cd kopen en dergelijke onzin financieren.. no way in HELL


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 29-06-2003 16:39 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 29 juni 2003 16:22 schreef Midnight het volgende:
... maar ik kan echt niet luisteren naar een band met dergelijke standpunten...


Dus het gaat (ook) jouw niet om de muziek maar om de ideologie? Ben je dan niet net zo fout bezig?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 29-06-2003 16:44 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2003 16:39 schreef Claw het volgende:
Dus het gaat (ook) jouw niet om de muziek maar om de ideologie? Ben je dan niet net zo fout bezig?


nee lieve schat..het gaat mij om wat de band uitdraagt als geheel.. muziek, boodschap, teksten, presentatie, etc... als ik me zwaar niet kan vinden in hun ideologie dan kan ik gewoon niet van de rest van de muziek genieten... en waarom zou ik fout bezig zijn als ik afknap op een band om de boodschap die ze uitdragen?


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 29-06-2003 16:49 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 29 juni 2003 16:44 schreef Midnight het volgende:
nee lieve schat..het gaat mij om wat de band uitdraagt als geheel.. muziek, boodschap, teksten, presentatie, etc... als ik me zwaar niet kan vinden in hun ideologie dan kan ik gewoon niet van de rest van de muziek genieten... en waarom zou ik fout bezig zijn als ik afknap op een band om de boodschap die ze uitdragen?


Omdat als een band fantastisch geweldig mooie muziek maakt het eigenlijk geen donder uit zou moeten maken wat ze willen uitdragen verder.

Don't get me wrong: als ik weer zo'n topic zie "Poolse NSBM Band 'Swastika-Nazi-Power'" dan ga ik er gewoon niet naar opzoek. Maar als ik andersom goeie muziek hoor, en ze weten me later te vertellen dat ze NSBM zijn, dan gooi ik het niet opeens het raam uit ofzo.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 29-06-2003 16:51 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

*knikt* dat begrijp ik... maar iedereen heeft zo zijn manier van muziek beleven en daar kunnen we lang en breed over discussieren, uiteindelijk luister je toch naar muziek die je zelf leuk vindt.


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Sater
Usericon van Sater
Posted 01-07-2003 12:48 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2003 15:53 schreef karnivoor het volgende:
nope, het heeft niks met bm te maken, het klinkt misschien zo...

ooh zo


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 01-07-2003 12:51 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 29 juni 2003 16:49 schreef Claw het volgende:
Omdat als een band fantastisch geweldig mooie muziek maakt het eigenlijk geen donder uit zou moeten maken wat ze willen uitdragen verder.

Don't get me wrong: als ik weer zo'n topic zie "Poolse NSBM Band 'Swastika-Nazi-Power'" dan ga ik er gewoon niet naar opzoek. Maar als ik andersom goeie muziek hoor, en ze weten me later te vertellen dat ze NSBM zijn, dan gooi ik het niet opeens het raam uit ofzo.


Dus als je een knappe vrouw leert kennen en na een tijdje blijkt ze een enorme bitch van binnen blijf jij haar lekker aanbidden?


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen