IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Fluisterwoud, Niroth, Goatmolester en Archaicus - 30 november... Volgende pagina
trol
Usericon van trol
Posted 24-06-2003 20:39 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com



Sunday 30th November 03 - The Verge, Camden, London; with:

Goat Molestor (Ancient, Barbaric BlackDeath Metal Cruelty)
Archaicus (atmospheric/medieval/ominous Black Metal from England)
Niroth (Cold/Atmospheric early nineties style Black Metal from England)
FLUISTERWOUD (Raw, Dirty / Furious, Rotten Black Metal from Netherlands; signed to Full Moon Productions, USA)

Doors open 7:00pm



Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 24-06-2003 20:41 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Londen...hm, ietsje te ver weg.
Dat red mijn fiets nooit.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 24-06-2003 20:43 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

je kan ook met het vliegtuig hoor


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 24-06-2003 20:45 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

een vliegticket kost geen fuck tegenwoordig.. voor zo'n 25 euro of minder ga je heen en terug naar london


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


R.
Usericon van R.
Posted 24-06-2003 20:46 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

25 euro hmz... dat is net zoduur als met de trein naar arnhem/rotterdam.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 24-06-2003 20:49 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Fluisterwoud in Londen? Cool.

Jim, als je daar een klein blond meisje ziet. Schop haar dan even voor me aan de bek.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 24-06-2003 20:51 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

toevallig hoorde ik vandaag dat je met het vliegtuig goedkoper uitbent om van Grondingen naar Eindhoven te reizen... het enige is wel dat je over London moet vliegen en daardoor 3 uur vertraging oploot..


het scheelt geloof ik 5 euro, dus die kun je dan wel weer in de dranksection van de taxfree shop besteden om die 3 uur vertraging toch nog leuk te houden...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


trol
Usericon van trol
Posted 24-06-2003 20:52 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

er komen trouwens als het goed is nog 2 of 3 extra data bij (ook nin schotland.. heersend!)


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 24-06-2003 21:47 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Hmz, weekendje Londen wil ik op zich toch nog wel, wie weet. Weet iemand welk vliegveld het makkelijkst is als je naar Londen vliegt, LGW, LHR, STN of LTN? Ze hebben er nogal wat... heathrow is heel groot geloof ik. Ik ben er 1 keer geweest, maar weet er niet zoveel meer van.



irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 24-06-2003 21:49 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

we spelen 2 keer in de regio van londen... op vrijdag ergens vlak buiten londen en zondag in hartje london geloof ik...

dus...

zaterdag ergens in schotland.. ook leuk onder het mom van een haggis excursie...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 24-06-2003 21:51 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Dat is vast heel true maar lijkt me niet te vreten...



R.
Usericon van R.
Posted 24-06-2003 21:53 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Haggis is hardstikke lekker! Staat in me top 10 eten


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 24-06-2003 21:54 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Bereid je alvast voor op een lauwe ontvangst.
In interviews met andere BM bands heb ik gelezen dat de UK -en met name Schotland- niet warm wil lopen voor BM of extreme metal in het algemeen.

Tss, met zo'n bevolking waar bijna iedereen rondloopt in voetbal prullaria verbaast het me niks


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 24-06-2003 21:58 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ach.. kan ons het schelen hope we worden ontvangen... een goede trip naar engeland sla ik nooit af!!!
whahahahahaha

sars!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-06-2003 22:02 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik zou zeggen prettige reis

ik denk niet dast ik er ben maar je weet maar nooit hehe


Je moeder.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 24-06-2003 22:09 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Jammer dat je luchthaven belasting moet betalen, anders kon je voor 7 pleuro op en neer


Macabre
Usericon van Macabre
Posted 24-06-2003 22:12 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Vet! Fluisterwoud in London! HA! Ik ga kijken of ik dat red, dat wil ik meemaken.

"Born to live forever fout!" At your service!


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 24-06-2003 22:18 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

hhmmzz die reis is niet zo duur en t is natuurlijk wel erg stoier daar bij te zijn; overweegbaar


Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 24-06-2003 22:26 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

er is wel een kans dat ik er bij ben....


Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 24-06-2003 22:53 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Nearest Station is Camden Town underground,
use the Kentish Town exit and turn right
the Verge is about 400m down on the left hand side

Kijk, dat schiet al op... makkelijk met het openbaar gehoer te bereiken... dat heerst!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-06-2003 22:57 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

het is natuurlijk wel true om naar Engeland te gaan om Floisterwood te gaan kijken.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 24-06-2003 22:58 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2003 22:57 schreef aerodis het volgende:
het is natuurlijk wel true om naar Engeland te gaan om Floisterwood te gaan kijken.


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 24-06-2003 23:02 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

idd .. en aangezien het in november is, is er genoeg tidj wat te plannen


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-06-2003 23:04 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ja
kunnen we er niet een ZM tour naar Fluisterwoud in Londen van maken.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 24-06-2003 23:05 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2003 23:04 schreef aerodis het volgende:
ja
kunnen we er niet een ZM tour naar Fluisterwoud in Londen van maken.
goed idee


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-06-2003 23:05 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

mooi

ik zie jullie allemaal 30 novmember bij mij thuis.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen