IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Orphaned Land (prog/folk, Israel) Vorige pagina | Volgende pagina
Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 02-02-2004 10:26 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

slotje?



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-02-2004 15:20 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 10:14 schreef rvanderholst het volgende:
RAAAAAHHHHHH!!!!!! kheb MABOOL!!!!


tering wat goehoed!!! zo vreselijkvolwassen en uitgedacht deze plaat!!! nu al de allerbeste van 2004!!!


Ik ben 'm nu aan het luisteren, maar wat een wereldplaat!!! Alles is in balans. Wat oosterse invloeden, maar ook weer niet *te* veel. De cleane vocalen, de screams. Gewoon helemaal perfect!!!

Hmz, ik wist wel dat 2004 een duur metaljaar ging worden...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-02-2004 15:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Goffer! Ik moet nog twee weekjes wachten


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 04-02-2004 15:29 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Ik heb Mabool ook geluisterd, maar vind het niet echt wat. Te veel progressieve metal achtig gitaarwerk en de nummers zijn ook wat te veel volgestopt naar mijn mening. Gaat allemaal ten koste van de sfeer. De vorige cd's vond ik eerlijk gezegd beter. Niet echt mijn muziek dit.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 04-02-2004 18:05 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht



I Find That I Am Not There...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-02-2004 18:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Recensie bedoel je?


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 04-02-2004 18:10 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 18:09 schreef Jenje het volgende:
Recensie bedoel je?


mierenneuker!!


I Find That I Am Not There...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 12-02-2004 18:37 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

hier een song van het nieuwe album: Ocean Land

http://www.centurymedia.de/century/mainarea/audio.aspx?id=orphaned_land__ocean_land.rm

gewoon: right click save as!


I Find That I Am Not There...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 23-02-2004 20:08 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

hebbie um al chelman???


I Find That I Am Not There...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-02-2004 20:10 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2004 20:08 schreef rvanderholst het volgende:
hebbie um al chelman???



Nee...Godverredomme! Ik had vorige week dinsdag geen tijd en voor de rest was ik te laat terug uit mijn werk.

Ik ga morgen middag naar de platenboer denk ik.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 23-02-2004 20:11 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Kheb em gedownload, maar de muziek weet me niet te pakken. Het idee erachter is wel leuk geloof ik, ben alleen niet zo weg van dat arabische.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-02-2004 20:11 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik heb de limited 2-cd versie van Mabool besteld. Ik kan eerlijk gezegd niet wachten totdat-ie hier op de deurmat ligt.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-02-2004 20:11 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

jouw icoon is dat die nerd van Saved By The Bell?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 23-02-2004 20:12 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 23 februari 2004 20:11 schreef Chelman het volgende:
jouw icoon is dat die nerd van Saved By The Bell?


Geil he


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-02-2004 23:56 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 februari 2004 20:11 schreef altx het volgende:
Ik heb de limited 2-cd versie van Mabool besteld. Ik kan eerlijk gezegd niet wachten totdat-ie hier op de deurmat ligt.


Wat staat er dan op de tweede cd?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-02-2004 0:00 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2004 23:56 schreef Mutilator het volgende:
Wat staat er dan op de tweede cd?


Ik weet het eerlijk gezegd niet, maar aangezien dit zo'n beetje de eerste keer is dat ik een cd besteld heb op het moment dat-ie uitkomt, dacht ik, laat ik dan gelijk maar de limited edition nemen. Anders had ik net zo goed kunnen wachten... En er stond bij dat de limited edition uit 2 cd's bestaat.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-02-2004 0:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 24 februari 2004 0:00 schreef altx het volgende:
Ik weet het eerlijk gezegd niet, maar aangezien dit zo'n beetje de eerste keer is dat ik een cd besteld heb op het moment dat-ie uitkomt, dacht ik, laat ik dan gelijk maar de limited edition nemen. Anders had ik net zo goed kunnen wachten... En er stond bij dat de limited edition uit 2 cd's bestaat.


Ik lees net de recensie van een link eerder gepost in deze thread en daar staat het in; acoustisch versies en een cover etc; erg leuk!

Waar heb je em besteld want dit lijkt me idd een plaatje die lang blijft boeien.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-02-2004 0:18 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 0:06 schreef Mutilator het volgende:
Ik lees net de recensie van een link eerder gepost in deze thread en daar staat het in; acoustisch versies en een cover etc; erg leuk!

Waar heb je em besteld want dit lijkt me idd een plaatje die lang blijft boeien.


Bij de Large... dus over een week of drie heb ik 'm wel...

Maar idd. Ik had 'm al gedownload (de gewone versie dat is). En het is echt een super gevarieerde plaat. En de speelduur mag er ook zijn. Pakweg 68 minuten volgens mijn MP3-speler. En dat zonder opvullertjes.

En ik zag het nu ook wat er op die bonus-cd staat, maar dat is zeker wel de moeite waard. Mag ook wel, want de limited edition is 3 euro duurder dan de gewone versie.


edit: 68 minuten dus

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 05-03-2004 23:39]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 24-02-2004 8:14 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

sja, die bonus disc is zeer de moeite waard!!

prachtig acoustisch werk van ouwe bekende Orphaned Land songs, zelfs een medley van 6 nummers door elkaar! geweldig!! en een paradise Lost cover!

supert, en zeker je 3 euroos waard!


I Find That I Am Not There...


Sater
Usericon van Sater
Posted 24-02-2004 9:15 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Welk nummer van Paradise Lost?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 24-02-2004 9:23 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Mercy

prachtig


I Find That I Am Not There...


Sater
Usericon van Sater
Posted 24-02-2004 9:39 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Die stond ook op die tribute meen ik mij te herinneren.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 24-02-2004 9:42 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

ja, maar nu is ie akoestisch


I Find That I Am Not There...


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 24-02-2004 10:17 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Israelian Metal.. haha ja vast.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 24-02-2004 10:22 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

lees de resencie eens, flapdrol!

en ga dan maar weer verder posten in dit topic....


I Find That I Am Not There...


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen