IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Orphaned Land (prog/folk, Israel) Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-02-2004 14:17 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 10:17 schreef metal blade het volgende:
Israelian Metal.. haha ja vast.


Eigenlijk zou je niet eens serieus op dit soort opmerkingen in moeten gaan...

Maar er komen misschien niet veel bands uit Israel, maar degene die ik ken die hun roots in Israel hebben, behoren allemaal tot mijn favoriete bands, te weten Orphaned Land, Eternal Gray en Melechesh.

Maar uit jouw opmerking blijkt duidelijk dat je absoluut geen verstand van metal hebt en alleen maar de mainstream bands kent... En dan nog, zo onbekend zijn deze bands helemaal niet...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 24-02-2004 14:20 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

amen to that! The storm obviously still rages!!!


I Find That I Am Not There...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-02-2004 14:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 14:17 schreef altx het volgende:
Eigenlijk zou je niet eens serieus op dit soort opmerkingen in moeten gaan...




idd, ieder gat op de wereld heeft volgens mij wel een metalband. Ik vraag me alleen af of er veel concerten in Israel zijn gezien de problemen met beveiligen. Zo een volle zaal zou het ideale doelwit van zo een zelfmoordpalestijn kunnen zijn.


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 24-02-2004 15:11 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Stelletje grappen makers hier zeg.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-02-2004 15:13 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 15:11 schreef metal blade het volgende:
Stelletje grappen makers hier zeg.


Wat je zegt ben je zelf...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-03-2004 0:13 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2004 20:08 schreef rvanderholst het volgende:
hebbie um al chelman???


Gisteren pas afgeleverd door de postbode.


Godverdomme wat een heerlijke plaat. Ik heb hem al volgens mij 10 keer gedraaid sinds gisteren....


Prachtige vrouwenzang ook.


Ik weet niet wie mij oorspronkelijk in aanraking met OL bracht...maar die verdient een knuffel en een zoen op zijn voorhoofd.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-03-2004 7:10 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Zo...vanochtend in de auto onderweg naar werk weer eens geluisterd. Ik baalde gewoon dat ik op tijd ben gaan werken en geen file had waardoor ik niet de hele plaat kon luisteren.


Track 3 - The Kiss Of Babylon - Schitterend traditioneel vrouwelijk gezang in combinatie met een bijna chorale aanpak van de rest van de band

Track 5 - Wrath Of God - dit is voorlopig mijn favoriet. Powermetal riffjes en solo's die bijgestaan worden door boze grunts a la MDB op TLTS en soms haast hardcoreachtige riffjes en explosieve stukjes. Fucking vet.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 08-03-2004 9:53 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

God damn, YEAH!!!! Orphaned Land Roeleert!!!

die plaat is zo goed en afwisselend dat ie na 10 keer achter elkaar draaien nog steeds niet verveelt en je ontdekt steeds meer in de muziek!

FAN FUCKING TASTISCH!!!!


I Find That I Am Not There...


Grindtegel
Usericon van Grindtegel
Posted 08-03-2004 10:25 by Grindtegel Wijzig reactieProfiel van GrindtegelQuote dit bericht

Heb deze cd dit weekend ook maar aangeschaft na al een tijdje te hebben genoten van het album op mp3.

Wat een verfrissende cd, erg afwisselend en nooit saai, met hele mooie solo's.

Alleen de zang had voor mij iets beter gemogen (let op, hij is wel goed hoor), dan was het echt een 10.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-03-2004 15:29 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 9:53 schreef rvanderholst het volgende:
God damn, YEAH!!!! Orphaned Land Roeleert!!!

die plaat is zo goed en afwisselend dat ie na 10 keer achter elkaar draaien nog steeds niet verveelt en je ontdekt steeds meer in de muziek!

FAN FUCKING TASTISCH!!!!


*schreeuwt in koor met rvanderholst mee*

Bij het beluisteren van deze plaat moet ik mezelf er gewoon aan herinneren dat ik ook nog andere cd's heb, want anders zou ik 'm gewoon eindeloos op repeat laten staan...

The storm still rages!!!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-03-2004 8:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

*schop - onder aandacht brengen*

raaaargh


Mensen rvanderholst, altx en ik heerschen....dat moet reden genoeg zijn om OL te checken!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 15-03-2004 9:44 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Amen To That!!!


I Find That I Am Not There...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-03-2004 23:48 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2004 8:30 schreef Chelman het volgende:
*schop - onder aandacht brengen*

raaaargh


Mensen rvanderholst, altx en ik heerschen....dat moet reden genoeg zijn om OL te checken!


Zijn wij nou echt de enigen?

Kom op mensen! Mabool is een van de betere cd's die dit jaar is uitgekomen of zal uitkomen. Hoogstwaarschijnlijk zal-ie wel bovenaan mijn jaarlijstje eindigen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-03-2004 0:01 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 maart 2004 23:48 schreef altx het volgende:
Zijn wij nou echt de enigen?
...


Hoe kom je daar nou bij?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-03-2004 0:05 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 0:01 schreef Mutilator het volgende:
Hoe kom je daar nou bij?


Ik zie niemand posten...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-03-2004 0:16 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 22 maart 2004 0:05 schreef altx het volgende:
Ik zie niemand posten...


Dit topic bestaat toch niet uit 3 postende mensen? Overigens vind ik je statement '...en nog uit zal komen' wel blijk geven van een treurig metalvooruitzicht

Overigens vind ik het een prima plaat, maar toch wat tam.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-03-2004 0:24 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 0:16 schreef Mutilator het volgende:
(...) Overigens vind ik je statement '...en nog uit zal komen' wel blijk geven van een treurig metalvooruitzicht

(...)


Ja, en? Jij verwacht dat er nog 1000 betere cd's uit gaan komen?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-03-2004 0:29 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 22 maart 2004 0:24 schreef altx het volgende:
Ja, en? Jij verwacht dat er nog 1000 betere cd's uit gaan komen?


geen 1000 maar ik mag toch hopen dat dit niet de beste plaat van t jaar is.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-03-2004 0:31 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 0:29 schreef Mutilator het volgende:
geen 1000 maar ik mag toch hopen dat dit niet de beste plaat van t jaar is.


Maar dan blijft het toch nog een van de betere cd's die in het hele jaar is uitgekomen of niet??? Al komen er 9 cd's uit die beter zijn dan deze, dan blijft mijn bewering nog steeds overeind, dus ik zie het probleem niet zo...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-03-2004 0:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 0:29 schreef Mutilator het volgende:
geen 1000 maar ik mag toch hopen dat dit niet de beste plaat van t jaar is.


Ach. Muzikaal is het een prachtig schijfje.

Als een plaat per se 'zwaar', 'bruut' e.d. moet zijn om goed te zijn dan zal deze ongetwijfeld nog door vele platen overtroffen worden. Als het je niet om soft vs hard gaat dan zal dit zeker in een top 10 lijstje moeten eindigen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-03-2004 0:36 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 22 maart 2004 0:31 schreef altx het volgende:
Maar dan blijft het toch nog een van de betere cd's die in het hele jaar is uitgekomen of niet??? Al komen er 9 cd's uit die beter zijn dan deze, dan blijft mijn bewering nog steeds overeind, dus ik zie het probleem niet zo...


Je vind em wel erg goed over 8 maanden pakken we de draad hier weer over op ok?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-03-2004 0:39 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 0:36 schreef Mutilator het volgende:
Je vind em wel erg goed over 8 maanden pakken we de draad hier weer over op ok?


Mag dat niet of zo? Maar, ok, aan het einde van het jaar zullen we zien of mijn bewering nog steeds overeind is blijven staan.

Het zou aan een kant natuurlijk toch ook wel leuk zijn als dat niet zo zou zijn. Hoe meer goede cd's, hoe beter natuurlijk.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-03-2004 0:39 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 22 maart 2004 0:35 schreef Chelman het volgende:
Ach. Muzikaal is het een prachtig schijfje.


Het is zeker een aardig plaatje.

quote:
Als een plaat per se 'zwaar', 'bruut' e.d. moet zijn om goed te zijn dan zal deze ongetwijfeld nog door vele platen overtroffen worden. Als het je niet om soft vs hard gaat dan zal dit zeker in een top 10 lijstje moeten eindigen.


Hier gaat het bij mij in ieder geval totaal niet over.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-03-2004 0:44 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 22 maart 2004 0:39 schreef altx het volgende:
Mag dat niet of zo? Maar, ok, aan het einde van het jaar zullen we zien of mijn bewering nog steeds overeind is blijven staan.

Het zou aan een kant natuurlijk toch ook wel leuk zijn als dat niet zo zou zijn. Hoe meer goede cd's, hoe beter natuurlijk.


Ik denk -en hoop- dat je in eind maart nog te voorbarig bent.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-03-2004 0:51 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 0:44 schreef Mutilator het volgende:
Ik denk -en hoop- dat je in eind maart nog te voorbarig bent.


Tsja, ik denk van mezelf dat ik ondertussen wel kan inschatten hoe goed ik een cd vind en hoe hoog die op mijn eventuele jaarlijstje zou gaan eindigen. Sowieso heb ik er na 8 jaar metal luisteren wel een aardig beeld van hoeveel top cd's er per jaar gemiddeld uitkomen.

Maar zoals ik al zei, aan een kant hoop ik zelf ook dat ik te voorbarig ben...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen