IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Clandestine blaze Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 25-06-2003 20:00 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ja ja, ik weet het. Weer een BM topic. Maar dit is (net als Blut aus nord en Craft) een band die zeker wat aandacht verdient. Hun laatste cd "Fist of the northern destroyer" is zeer duistere, bezwerende, rauwe black metal. Met een brute halve grunt. Nu vraag ik me af of hun andere werk ook zo goed is.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-06-2003 20:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Halve grunt?
Wat is de andere helft?



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 25-06-2003 20:27 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Topik bestaat al denk ik (Heiden was helemaal hoteldebotel van hen)


Captain Winter War
OLD MAN'S CHILD en EMPALIGON kunnen echt samen.
Usericon van Captain Winter War
Posted 25-06-2003 20:35 by Captain Winter War Wijzig reactieProfiel van Captain Winter WarQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 20:00 schreef XnegativeX het volgende:
Ja ja, ik weet het. Weer een BM topic. Maar dit is (net als Blut aus nord en Craft) een band die zeker wat aandacht verdient. Hun laatste cd "Fist of the northern destroyer" is zeer duistere, bezwerende, rauwe black metal. Met een brute halve grunt. Nu vraag ik me af of hun andere werk ook zo goed is.





Honderd procent Darkthrone kloon.
Maar wel de beste kloon.
Blut aus nord nee.
Craft minder snel.
First of the notheren destroyer is 'n pracht van 'n cd. Hun eerste was meer Black/Death ala Thy Infernal. Hun tweede is subliem. De Death-riffs zijn nu verdwenen. Wat er over blijft is 'n titel wat de lading dekt Black War metal. Kopen luid het advies. Vooral de laatste twee cd's dan.


GODLESS NORTH buy it now.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 25-06-2003 20:37 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb gezocht. Kon niks vinden. Maar topics verdwijnen wel vaker. (opgeruimd misschien?)


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-06-2003 21:51 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

'Night of the Unholy Flames' is die 2e geloof ik, en die is inderdaad erg goed. 'Fist of the Northern Destroyer' is nog net iets meer 'to the point': puntiger produktie, nòg duidelijker afwisseling tussen snelle atmosferische song, daarna zo'n old-school langzame nekbreker. Ik wil die eerste ook nog wel, ben even de naam kwijt.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 25-06-2003 21:54 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Fire burns in our Hearts! Geweldig album!


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


' '
Usericon van ' '
Posted 21-02-2004 23:15 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik heb alleen een EP 'On the Mission' maar het is zeer rete vet. Misschien ff een cd'tje van zoeken ... lekker rauw!


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 22-02-2004 20:26 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Ik heb enkel de split met Deathspell Omega.
CB is wel ok, maar toch vind ik Craft meer als Darkthrone klinken.


A black heart can only find beauty in darkness.


nekro
Usericon van nekro
Posted 22-02-2004 21:02 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Hey xNegativex je bent toch niet aan het veranderen in een blekkie he ?? hahahaha


De Demoon
Usericon van De Demoon
Posted 22-02-2004 23:31 by De Demoon Wijzig reactieProfiel van De DemoonQuote dit bericht

CB is écht een geweldige band. Ze hebben 3 full lengths (Fire Burns In Our Hearts, Night of the Unholy Flames en Fist of the Northern Destroyer) en verdeer een zooi demo's en splits. Het kloterige is dat het oude spul helemaal niet meer te krijgen is (nouja, via ebay dan). De split met Deathspell Omega is (officieel) gerereleased en er is nu ook een split met Satanic Warmaster verkrijgbaar... ongetwijfeld ook weer in zeer gelimiteerde oplage.


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 23-03-2004 14:42 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

Heb de split met Satanic Warmaster vandaag binnen gekregen! Klinkt er duister moet ik zeggen


Immortal Pride


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 22-04-2004 13:07 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 14:42 schreef Falkh het volgende:
Heb de split met Satanic Warmaster vandaag binnen gekregen! Klinkt er duister moet ik zeggen

Dit heb ik vandaag binnengekregen.

Maar er boven de eerste 4 nummers: Clandestine Blaze & Satanic Warmaster , hebben ze samen de nummers gemaakt?

Want bij de laatste 2 staan wel bij van welke band ze zijn.



puist
Usericon van puist
Posted 22-04-2004 13:55 by puist Wijzig reactieProfiel van puistQuote dit bericht

Die nummers zijn inderdaad samen gemaakt.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-04-2004 14:35 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Als mijn rekening het toelaat heeft Nordstorm binnekort weer mail


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 22-04-2004 16:39 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

heeft iemand enig idee waar het oude werk nog te bestellen is?


puist
Usericon van puist
Posted 22-04-2004 16:54 by puist Wijzig reactieProfiel van puistQuote dit bericht

Waarschijnlijk is het alleen nog maar te vinden op ebay. Ik denk dat je meer kans hebt in het traders-circuit.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 22-04-2004 22:52 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ik zal spoedig ook de split op LP gaan verkopen.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 22-04-2004 23:28 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 16:54 schreef puist het volgende:
Waarschijnlijk is het alleen nog maar te vinden op ebay. Ik denk dat je meer kans hebt in het traders-circuit.


daar was ik al bang voor.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 05-01-2005 11:59 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

De nieuwe plaat Deliverers of Faith is sinds kort uit. Verwacht geen 2e Fist of the Northern Destroyer, maar zeker een goede plaat.
Meer info:

http://www.hateful-metal.de/magazin/clandestine_blaze_faith.html


snotholf
Usericon van snotholf
Posted 06-02-2006 23:53 by snotholf Wijzig reactieProfiel van snotholfQuote dit bericht

Mmmm, da's toch wel een lekker stukje smerige black(Deliverers of Faith), dat de band hier ten gehore brengt. Sommigen onder ons zullen de zang niet kunnen waarderen, daar die niet de gebruikelijke schelle krijs is die velen van ons ten zeerste waarderen, ware het niet dat ook deze trollestrot zeer zeker op waarde geschat dient te worden.

Luistert en huivert.


[Dit bericht is gewijzigd door snotholf op 06-02-2006 23:54]


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 09-11-2006 22:06 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Church Of Atrocity is het nieuwe album van Clandestine Blaze.
Heeft iemand het al mogen beluisteren? Mening?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-03-2007 21:46 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2006 22:06 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Church Of Atrocity is het nieuwe album van Clandestine Blaze.
Heeft iemand het al mogen beluisteren? Mening?



Now kennismaking met..

Eerste indruk: fijne hypnotiserende badkamerruis.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-03-2007 22:58 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik ken alleen Fire Burns in our Hearts, en die vond ik zo kankerslecht dat ik er nooit meer wat van heb geluisterd.

Edit: oh wacht!! Clandestine Blaze staat natuurlijk ook op Crushing...ja, dat vond ik dan wel weer een stuk beter.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 28-03-2007 22:59]


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 29-03-2007 12:05 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Deliverers of Faith vond ik briljant, alsook al het voorgaande werk, maar die nieuwe plaat lijkt wat bezieling te missen. Het klinkt allemaal iets minder, en dat is voor een band als CB dodelijk. Ik bedoel, zo goed is het allemaal niet. De band moet het voornamelijk van de sfeer en het enthousiasme hebben, en dat heeft die laatste plaat gewoon minder.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-03-2007 20:55 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2007 12:05 schreef Gangrad het volgende:
Deliverers of Faith vond ik briljant, alsook al het voorgaande werk, maar die nieuwe plaat lijkt wat bezieling te missen. Het klinkt allemaal iets minder, en dat is voor een band als CB dodelijk. Ik bedoel, zo goed is het allemaal niet. De band moet het voornamelijk van de sfeer en het enthousiasme hebben, en dat heeft die laatste plaat gewoon minder.

Wat vind jij van FBioH dan? De oudste, maar wel een zaaddodend slechte plaat. Als ik het me goed herinner, was de zang niet van de gitaar, en de bas niet van de drums te onderscheiden.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen