IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Metal tattoos Vorige pagina | Volgende pagina
Kramy
Usericon van Kramy
Posted 17-01-2004 19:41 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 17 januari 2004 19:39 schreef Voice Of Doom het volgende:
Neen, je begrijpt me nog steeds niet...maar dat kan ik je ook niet kwalijk nemen eigenlijk...


Het maakt niet eens uit of ik je volledig begrijp of niet, je lult sowiezo maar wat uit je nek. Jij hebt het er namelijk constant over dat ik zeg/heb gezegd dat er geen betekenis aan een zelf ontworpen tattoo kan zitten. Maar ik heb er alleen maar naar gevraagd, ik heb zo'n opmerking nergens gemaakt.

edit: Wel heel knap jezelf eronder uitgeluld omdat je niet wil toegeven dat je fout zat.

[Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 17-01-2004 19:42]



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 17-01-2004 19:44 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 17:40 schreef Kramy het volgende:
Ehmz als ik het goed begrepen heb ontwerpt hij zelf dingen, maar dan in de stijl van de bestaande tekens (die dus wel een betekenis hebben). Kan dus nog wel mooi zijn, maar het lijkt me dat er dan dus geen enkele betekenis meer achter zit.
Uit deze post kon ik niet opmaken dat het een vraag is iig...en nee ik heb dit topic niet helemaal gelezen want het interesseert me geen reet...

Maar dat er geen betekenis achter kan zitten is een rare veronderstelling mijns insziens...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 17-01-2004 19:45 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 19:41 schreef Kramy het volgende:
edit: Wel heel knap jezelf eronder uitgeluld omdat je niet wil toegeven dat je fout zat.
Ik lul me nergens uit...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 17-01-2004 19:50 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 17 januari 2004 19:44 schreef Voice Of Doom het volgende:
Uit deze post kon ik niet opmaken dat het een vraag is iig...en nee ik heb dit topic niet helemaal gelezen want het interesseert me geen reet...

Maar dat er geen betekenis achter kan zitten is een rare veronderstelling mijns insziens...


ik heb een paar posts eerder de echte vraag jegens die kerel gesteld, dit was een reactie op elfensteen die schijnbaar ook ergens overheen gelezen had. En ook hier zeg ik dat het mij LIJKT dat er geen betekenis achter zit, en er staat een vragende smiley achter.

En dat er geen betekenis achter kan zitten kan toch best? Zoals hij het beschreef ontwerpt hij zelf tekens in de stijl van Maori. Oftewel, hij vormt eigenlijk bestaande tekens met betekenis een beetje om (niet helemaal, maar daar komt het wel een beetje op neer). Als je bijvoorbeeld een hakenkruis (een teken met betekenis) omvormt door bijvoorbeeld de streepjes linksom te zetten en er steeds 2 streepjes ipv 1 aan te zetten, dan kan dat nog in de zelfde stijl zijn, maar heeft het geen betekenis meer.



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 17-01-2004 19:51 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Als iets voor jou geen betekenis heeft kan het dat voor een ander nog wel hebben...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 17-01-2004 19:55 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 17 januari 2004 19:51 schreef Voice Of Doom het volgende:
Als iets voor jou geen betekenis heeft kan het dat voor een ander nog wel hebben...


Ehmz, dus dingen als tribals enzo kunnen betekenis hebben, ook al beelden ze niets uit? Dus gewoon wat streepjes die je naar eigen inzicht een beetje krom hebt laten lopen enzo omdat dat er wel mooi uitziet kunnen betekenis hebben? Zie ik niet zitten.

Als het nou zoals bij dat Maori door een volk vastgesteld is dat bepaalde lijnen enzo dit betekent, en als het zus en zo gedaan is dat het dan weer iets anders betekend, en jij neemt die betekenis over, dan zit er wel een betekenis in ja. Die kan voor jezelf nog altijd iets anders zijn dan voor iemand anders, want bijna alle tekens kan je op 100 verschillende manieren opvatten.

Maar als je zelf iets in die stijl ontwerpt en je bent niets aan het uitbeelden (een beeld van iets kan namelijk een betekenis voor jezelf hebben), dan ben je dus gewoon in die stijl een zo mooi mogelijk teken aan het maken. Je wil namelijk een zo mooi mogelijk iets op je lichaam laten zetten. Dan zie ik niet in hoe daar betekenis in kan zitten.



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 17-01-2004 19:57 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Dat is dan duidelijk...nogmaals: leer denken...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 17-01-2004 21:07 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 17:33 schreef Elfensteen het volgende:
Als iemand dat nu mooi vindt?Achter Celtische tekens zit negen van de tien keer wel een betekenis


Eh, het "knoopwerk" was ook bij andre europese culturen te vinden dacht ik (wegens gerelateerd aan de kelten )

Hoe dan ook, ik heb ook een Keltisch motief op mijn arm, en daar zitten wel degelijk elementen in met een betekenis, buiten net feit dat het hele motief voor mij een betekenis heeft.


Enne elfensteen: jij zou helemaal zoiets kunnen laten zetten


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


streetfighter
Usericon van streetfighter
Posted 17-01-2004 21:24 by streetfighter Wijzig reactieProfiel van streetfighterQuote dit bericht

Vorige week een tatto gezet met de letters A en S.De buitenstaander ziet ze er niet in zitten maar ze zitten er wel degelijk in.Pas als je er opwijst zie je het.en het is nog een simpele tribal ook!Het woord Tribal zegt het al,een onderscheiding van een stam of cultuur.maar tegenwoordig zie je overal tribals( in de LARGE en veel kleding)Maori gaat nog verder en om dat te begrijpen moet je er veel over lezen of es naar een tattooconventie gaan waar ook vele artiesten zijn die je een uitleg kunnen geven.Maar de Maori is voor mij een versiering van de huid en er worden GEEN tekens gekopieert


life sucks....sometimes


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-01-2004 23:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

zo jij kijkt wekelijks wannahaves ofzo
Tribals zijn trouwens uit hoor, ook die "maorie tribals" nu zelfs chimenne ereen heeft is het niet meer oke.


streetfighter
Usericon van streetfighter
Posted 17-01-2004 23:16 by streetfighter Wijzig reactieProfiel van streetfighterQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 23:00 schreef ghoulliette het volgende:
zo jij kijkt wekelijks wannahaves ofzo
Tribals zijn trouwens uit hoor, ook die "maorie tribals" nu zelfs chimenne ereen heeft is het niet meer oke.

Hoe kom je daar in godsnaam bij???
En aan trends of wat ook doe ik niet aan mee.
What the fuck is wannahaves??
Heb je toevallig tattoos


life sucks....sometimes


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-01-2004 23:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 23:16 schreef streetfighter het volgende:
Hoe kom je daar in godsnaam bij???
En aan trends of wat ook doe ik niet aan mee.
What the fuck is wannahaves??
Heb je toevallig tattoos

Omdat je nogal standaard klinkt, alsof je rechtstreeks na het commerciele zender zappen alles over tattoo's zou weten. Koop dan een Tattoo Planet.
En nee ik heb geen tattoo, ben wel opzoek naar een mooi ontwerp, maar dat kost tijd in mijn geval. Ik wil iets dat echt bij mij past, en niet iets dat een hype is.

oja een gebruik smiley's zoals ze horen

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 17-01-2004 23:20]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-01-2004 23:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 21:24 schreef streetfighter het volgende:
Maori gaat nog verder en om dat te begrijpen moet je er veel over lezen of es naar een tattooconventie gaan waar ook vele artiesten zijn die je een uitleg kunnen geven.Maar de Maori is voor mij een versiering van de huid en er worden GEEN tekens gekopieert


Laat je ze ook op de traditionele Maori manier zetten? Of ben je een watje?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


streetfighter
Usericon van streetfighter
Posted 17-01-2004 23:27 by streetfighter Wijzig reactieProfiel van streetfighterQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 23:19 schreef ghoulliette het volgende:
Omdat je nogal standaard klinkt, alsof je rechtstreeks na het commerciele zender zappen alles over tattoo's zou weten. Koop dan een Tattoo Planet.
En nee ik heb geen tattoo, ben wel opzoek naar een mooi ontwerp, maar dat kost tijd in mijn geval. Ik wil iets dat echt bij mij past, en niet iets dat een hype is.

oja een gebruik smiley's zoals ze horen

Een hype? je neemt een tattoo wat je aanspreekt,of wat voor jou een betekenis heeft en niet om met de mode mee te gaan(klinkt dit weer standaard?)
Tattoomagazines heb ik zat zowel nederlands als engels!Wat is volgens jou dan op dit moment 'in'?


life sucks....sometimes


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-01-2004 23:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

op tv wordt je doodgegooid met de Maori style. Ook zie je steeds meer (new)old school terugkomen.
En natuurlijk blijven tribals en chinese tekens in bij meisjes van 15.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-01-2004 23:36 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Jullie zijn net een stelletje wijven die over hun nieuwste truitje aan het praten zijn.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-01-2004 23:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 23:36 schreef Chelman het volgende:
Jullie zijn net een stelletje wijven die over hun nieuwste truitje aan het praten zijn.....

dus? Bij mij zou dat alleen maar normaal zijn


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-01-2004 23:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 23:42 schreef ghoulliette het volgende:
dus? Bij mij zou dat alleen maar normaal zijn


Dat zeg je zelf.


Maar wat ik bedoelde is dat dit hele topic eigenlijk net zo goed op de viva forum kan.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


streetfighter
Usericon van streetfighter
Posted 17-01-2004 23:46 by streetfighter Wijzig reactieProfiel van streetfighterQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 23:24 schreef Chelman het volgende:
Laat je ze ook op de traditionele Maori manier zetten? Of ben je een watje?

De meeste tattoos worden ook met een machine gezet hoor.En als ik de kans kreeg liet ik ze wel zo zetten ja!


life sucks....sometimes


streetfighter
Usericon van streetfighter
Posted 17-01-2004 23:48 by streetfighter Wijzig reactieProfiel van streetfighterQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 23:44 schreef Chelman het volgende:
Dat zeg je zelf.


Maar wat ik bedoelde is dat dit hele topic eigenlijk net zo goed op de viva forum kan.

hoezo dat?lees maar es een forum op de tattoopagina,dat kon voor de meesten wel eens zinvol zijn.


life sucks....sometimes


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-01-2004 23:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 23:46 schreef streetfighter het volgende:
De meeste tattoos worden ook met een machine gezet hoor.En als ik de kans kreeg liet ik ze wel zo zetten ja!

kansen krijg je niet, kansen creeer je

Eigenlijk vind ik het bij een Maori essentieel dat je het ook daadwerkelijk door een Stamlid laat doen, daar draait het om bij dat soort tattoo's. Als je dat niet doet verliest het 90% van de waarde en is het niets meer dan een "leuk plaatje".


streetfighter
Usericon van streetfighter
Posted 18-01-2004 0:11 by streetfighter Wijzig reactieProfiel van streetfighterQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 23:55 schreef ghoulliette het volgende:
kansen krijg je niet, kansen creeer je

Eigenlijk vind ik het bij een Maori essentieel dat je het ook daadwerkelijk door een Stamlid laat doen, daar draait het om bij dat soort tattoo's. Als je dat niet doet verliest het 90% van de waarde en is het niets meer dan een "leuk plaatje".


tja........


life sucks....sometimes


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-01-2004 0:13 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 23:55 schreef ghoulliette het volgende:
kansen krijg je niet, kansen creeer je



dat jij ooit zoiets zou zeggen!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-01-2004 0:13 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Wat zijn die Maori tattoos nou eigenlijk? Ik heb er nog nooit van gehoord, misschien toch maar eens naar Wannahaves kijken?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-01-2004 0:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2004 0:13 schreef Schaep het volgende:
Wat zijn die Maori tattoos nou eigenlijk? Ik heb er nog nooit van gehoord, misschien toch maar eens naar Wannahaves kijken?



een juiste vraag zou zijn: wie zijn de Maori's

Ik raad een Google search of een film als 'Once Were Warriors' aan.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 18-01-2004 0:17]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen