IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Metal tattoos Vorige pagina | Volgende pagina
Malekith
Usericon van Malekith
Posted 16-07-2004 21:26 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2004 21:20 schreef HEER KRlEG het volgende:
Nee, je moeder.
Die zal hier nog wel ergens rondhangen; moet'k hem voor je gaan halen? Zal met je belediging erg blij zijn denk ik.


"Obras son amores y no buenas razones"


nekro
Usericon van nekro
Posted 16-07-2004 21:29 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Malekith rules!


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 16-07-2004 21:53 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/




HEER KRlEG
Usericon van HEER KRlEG
Posted 16-07-2004 21:54 by HEER KRlEG Wijzig reactieProfiel van HEER KRlEGQuote dit berichthttp://www.heerkrieg.nl/

Sorry Moedertje


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 17-07-2004 11:36 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 13 juli 2004 20:03 schreef SoM het volgende:
Ik wil dus als de financien er eens zijn en ik helemaal zeker ben van 't ontwerp ook een tattoo gaan nemen. Echter: ik wil het dan natuurlijk wel meteen goed laten doen en niet eindigen met zo'n lelijk diklijnig, donkerblauw geval. Ik wil hem inktzwart en mooi scherp. Daar moet ik dan ws voor bij een goede tattooboer zijn, maar uiteraard heb ik daar geen verstand van. Misschien hebben jullie tips/suggesties (omg. Brabant, het liefst) en ook een idee hoe duur de gemiddelde tattoo ongeveer is (ik hoef geen rugbrede tattoo met meerdere kleuren) en of er wachtlijsten zijn bij de betere tattooeerder (wat n kutwoord!)




In Brabant zou ik niets weten, vast genoeg mensen die je daar over kunnen inlichten.
Over de prijs kan je moeilijk iets zeggen.
Daar kan best een aardig verschil in zitten.
En natuurlijk de grootte is daarbij belangrijk.
Je kan het beste met een ontwerp naar degene gaan waar je hem wil laten zetten, en dan hoor je het wel.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-07-2004 12:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mooi scherp is alleen in de eerste jaartjes ... die inkt vervaagt gewoon langzaam ..


nekro
Usericon van nekro
Posted 17-07-2004 12:20 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Dat kleur vervaagt is idd klote. Heb last van dat probleem in 1 tattoo. Moet het binnenkort even bij laten kleuren ofzo. Ga binnen nu en 3 weken toch weer een nieuwe laten zetten dus dat komt wel goed !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-07-2004 12:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

fwootwoo!


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 17-07-2004 12:51 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2004 19:40 schreef Jenje het volgende:
Meine neue:




BPOOOOOOOOOOOOOMMM, BPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMM!!!

met TAKKE!


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 17-07-2004 13:02 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

wel een geslaagde boom.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 17-07-2004 19:51 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Mooi gelukt Jenje


nekro
Usericon van nekro
Posted 17-07-2004 22:19 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Maar....Waar is die bosgeest nou die d'r ook bij zou komen ?


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 17-07-2004 22:28 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 17 juli 2004 13:02 schreef Phriar het volgende:
wel een geslaagde boom.


De boom is, volgens mij, wel dood.



Oud Vuil.


nekro
Usericon van nekro
Posted 17-07-2004 22:29 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Volgens mij is ut een herfst boom.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-07-2004 22:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

MEtalboom!


nekro
Usericon van nekro
Posted 17-07-2004 22:33 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

zonder bosgeest.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-07-2004 22:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

moet je mij in het bos zetten, moet je zine hoe geestig ..


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 17-07-2004 22:35 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

ik wist trouwens niet dat je het logo van The Old Dead Tree op je arm wilde?


Gilles de Rais
Usericon van Gilles de Rais
Posted 17-07-2004 22:36 by Gilles de Rais Wijzig reactieProfiel van Gilles de RaisQuote dit bericht

Lijkt verdacht veel op The Old Dead Tree ja...maar zo goed vind ik ze nu weer niet om een tattoo te laten zetten


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 17-07-2004 22:37 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Misschien gaat het hem wel om he plaatje


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-07-2004 22:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

nee deze boom leeft nog .. als ik mijn arm optil lijkt het net of de wind door de takken waait.

En TODT is prutsmuziek.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 17-07-2004 22:38 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2004 22:37 schreef Jenje het volgende:
nee deze boom leeft nog .. als ik mijn arm optil lijkt het net of de wind door de takken waait.

En TODT is prutsmuziek.


oei dan had je jezelf beter moeten orienteren . Maar ik vind 'm wel erg mooi gelukt


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 17-07-2004 22:41 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 17 juli 2004 22:37 schreef Jenje het volgende:
nee deze boom leeft nog .. als ik mijn arm optil lijkt het net of de wind door de takken waait.

En TODT is prutsmuziek.


Wij hebben een nummer, wat the old tree heet.

En op onze eerste full-length staan ook allemaal bomen.

Ik wil ook een boom-tattoo.



Oud Vuil.


Gilles de Rais
Usericon van Gilles de Rais
Posted 17-07-2004 22:41 by Gilles de Rais Wijzig reactieProfiel van Gilles de RaisQuote dit bericht

Ik vind het My Dying Bride voor kinderen. Sommige nummers zijn wel aardig.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-07-2004 22:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2004 22:41 schreef webblaster wim het volgende:
Wij hebben een nummer, wat the old tree heet.

En op onze eerste full-length staan ook allemaal bomen.

Ik wil ook een boom-tattoo.




nee dat mag niet


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen