IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Gojira Vorige pagina | Volgende pagina
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 23-10-2008 16:21 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Er zijn volgens mij meer leden waarbij "ik post alleen" geldt .

Ik moet de nieuwe maar eens beluisteren, ik ben wel te spreken over From mars... Het oudere werk ken ik nog niet. Moet ook maar op mn nog te checken lijstje.



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 23-10-2008 20:53 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

had het nog niet eens gezien, maar die nieuwe krijgt van Onno 'ik hou van alles zolang het old school hardcore is' Cro-Mag, 61 punten

Die kerel moet echt eens op zoek naar een andere baan...iets in de goot of op straat, zoals de hardcore slang voorschrijft. Of is hij al vuilnisman?

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 25-10-2008 12:04]


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-10-2008 11:24 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Sja, alleen van hardcore houden dat kan, maar waarom die kortzichtige pipo in de soundcheck meedoet is mij een raadsel.

Oh en ontopic: Gojira heerscht.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-10-2008 0:59 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2008 21:50 schreef Hypnos het volgende:


gewoon fijn om te weten wat Gojira lovers nog liken

Black metal is feest, je weet. Maar totale dominantie voor Gojira. Ik ga de nieuwe volgende week meteen in huis halen, wat een fijne muziek.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 25-10-2008 1:19 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2008 11:24 schreef NecRobert het volgende:
Sja, alleen van hardcore houden dat kan, maar waarom die kortzichtige pipo in de soundcheck meedoet is mij een raadsel.

Oh en ontopic: Gojira heerscht.


Een beperkte smaak hebben is prima. Maar je kunt inderdaad in ieder geval nog een klein beetje je best doen om kwaliteit op waarde te schatten, in plaats van de houding "het is geen hardcore, dus het is kut" te botvieren.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-10-2008 1:21 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2008 20:53 schreef Spirit In Black het volgende:
had het nog niet eens gezien, maar die nieuwe krijgt van Onno 'ik hou van alles zolang het old school hardcore is' Cro-Mag, 61 punten

Die kerel moet echt eens op zoek naar een andere baan...iets in de goot of op straat, zoals de hardcore slang voorschrijft. Of is hij al vuilnisman?
jij snapt het man, tering, dit is echt de meest debiele post die ik ooit iemand heb zien maken op zm, met afstand, gefeli ermee, knul.


Fuck the world and fuck you


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-10-2008 10:29 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2008 1:21 schreef mental het volgende:
jij snapt het man, tering, dit is echt de meest debiele post die ik ooit iemand heb zien maken op zm, met afstand, gefeli ermee, knul.


Is het soms niet waar dan dat Onno alle HC meuk standaard een 10 geeft, alleen omdat het HC is?

Ben je soms zijn schandknaapje ofzo?


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 25-10-2008 12:03 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2008 1:21 schreef mental het volgende:
jij snapt het man, tering, dit is echt de meest debiele post die ik ooit iemand heb zien maken op zm, met afstand, gefeli ermee, knul.


Onno? Ben jij het? Ik wil eens even met je hebben over metal..., nee metal...

Ik zou wel eens weten hoe jij het ziet.


edit: z'n profiel maakt overigens een hoop duidelijker ;

hardcore, death Metal, hip hop. andere muziek is kut. Fuck You!

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 25-10-2008 12:10]


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-10-2008 14:24 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2008 12:03 schreef Spirit In Black het volgende:
Onno? Ben jij het? Ik wil eens even met je hebben over metal..., nee metal...

Ik zou wel eens weten hoe jij het ziet.


edit: z'n profiel maakt overigens een hoop duidelijker ;

hardcore, death Metal, hip hop. andere muziek is kut. Fuck You!
ga door, je maakt je nog belachelijker dan met je posts hiervoor.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 25-10-2008 14:25]


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-10-2008 14:25 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

als iemand jou spul niet ziet zitten snapt ie het niet ? idioot, ben je.en net zo bekrompen als onno, maar dat had je al door , he ?

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 25-10-2008 14:32]


Fuck the world and fuck you


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 25-10-2008 14:34 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2008 14:25 schreef mental het volgende:
als iemand jou spul niet ziet zitten snapt ie het niet ? idioot, ben je.en net zo bekrompen als onno, maar dat had je al door , he ?



you dont get the point, maar dat had ik al door..jij stiekem ook overigens, alleen dringt het nog niet tot je door. Jij bent mental toch?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-10-2008 14:36 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2008 14:34 schreef Spirit In Black het volgende:
you dont get the point, maar dat had ik al door..jij stiekem ook overigens, alleen dringt het nog niet tot je door. Jij bent mental toch?
ik ? ik ben zo bekrompen als de pest, maar dat weet iedereen.


Fuck the world and fuck you


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-10-2008 17:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik ken alleen de laatste cd van Gojira en vind die super. Zijn al hun cd's zo goed en is de stijl hetzelfde?


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 25-10-2008 17:52 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2008 17:08 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik ken alleen de laatste cd van Gojira en vind die super. Zijn al hun cd's zo goed en is de stijl hetzelfde?


volmondig ja, met From Mars To Sirius voorop..


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 26-10-2008 0:55 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2008 20:53 schreef Spirit In Black het volgende:
had het nog niet eens gezien, maar die nieuwe krijgt van Onno 'ik hou van alles zolang het old school hardcore is' Cro-Mag, 61 punten



Mede daardoor is niet Gojira, maar Rise Against cd van de maand geworden. En laat dat nou net een band zijn die hij wel kan waarderen...

Wat betreft "The Way of all Flesh": het kwartje is bij mij gisteren eindelijk gevallen. Met als gevolg dat ik nu niets anders meer wil draaien, zo ging het met "From Mars to Sirius" ook.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-10-2008 1:28 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

he gast, waarom mail je je frustraties over onno niet naar aardschok ? ipv ons erover lastig te vallen? alvast bedankt he!


Fuck the world and fuck you


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-10-2008 1:34 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2008 1:28 schreef mental het volgende:
he gast, waarom mail je je frustraties over onno niet naar aardschok ? ipv ons erover lastig te vallen? alvast bedankt he!

Wat een goed idee man. Als jij dan opdondert uit dit topic, is iedereen geholpen.


Sjonge, wat een vette plaat, die nieuwe. Zo hoekig en toch catchy, dikke poep.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-10-2008 1:35 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2008 1:34 schreef M. het volgende:
Wat een goed idee man. Als jij dan opdondert uit dit topic, is iedereen geholpen.


Sjonge, wat een vette plaat, die nieuwe. Zo hoekig en toch catchy, dikke poep.
deal, als die SIB ophoud met over niks te janken, vind ik dat prima. heb de muziek gechecked trouwens, en het is hopeloze bagger.maar ja check mijn profiel, ik houd er ook niet van.


Fuck the world and fuck you


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 26-10-2008 1:46 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Ik heb je profiel gechecked en daar staat o.a. death metal bij je voorkeuren.
Dus je vind het wel gaaf, het spijt me.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-10-2008 1:47 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2008 1:46 schreef yowannuzz het volgende:
Ik heb je profiel gechecked en daar staat o.a. death metal bij je voorkeuren.
Dus je vind het wel gaaf, het spijt me.
blablablabla.


Fuck the world and fuck you


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 26-10-2008 1:49 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Inderdaad, blablabla.
En dat dan 3 maal daags in de kont van je moeder, en kom dan over 2 weken maar weer eens terug. Dan zien we verder.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-10-2008 1:50 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2008 1:49 schreef yowannuzz het volgende:
Inderdaad, blablabla.
En dat dan 3 maal daags in de kont van je moeder, en kom dan over 2 weken maar weer eens terug. Dan zien we verder.
wat hebben we toch weer een grote bek, ben je altijd zo ?


Fuck the world and fuck you


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 26-10-2008 1:51 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Tuurlijk niet, alleen op internet.
Kijk wel link uit.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-10-2008 1:53 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2008 1:51 schreef yowannuzz het volgende:
Tuurlijk niet, alleen op internet.
Kijk wel link uit.
ik werd al bang.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-10-2008 2:08 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2008 10:29 schreef Snaack het volgende:
Is het soms niet waar dan dat Onno alle HC meuk standaard een 10 geeft, alleen omdat het HC is?

Ben je soms zijn schandknaapje ofzo?
jij hebt duidelijk de aardschok allang niet meer gelezen, kerel. is dus niet waar nee.check zelf maar. die periode heeft ie gehad ja, maar dat is nu allang niet meer zo. kortom je lult dus weer eens uit je nek.as usual zou ik zeggen.


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen