IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Gojira Vorige pagina | Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 26-10-2008 11:30 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2008 1:35 schreef mental het volgende:
deal, als die SIB ophoud met over niks te janken, vind ik dat prima. heb de muziek gechecked trouwens, en het is hopeloze bagger.maar ja check mijn profiel, ik houd er ook niet van.




frontpage
Usericon van frontpage
Posted 27-10-2008 20:07 by frontpage Wijzig reactieProfiel van frontpageQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/frontpage2

Geweldige plaat, die nieuwe!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-11-2008 14:14 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

The Way of All Flesh begint hier toch wel erg goed te klikken; uitermate sfeervolle plaat met geweldig geluid Erg erg origineel.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-11-2008 23:37 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 1 november 2008 14:14 schreef ZelThoR het volgende:
The Way of All Flesh begint hier toch wel erg goed te klikken; uitermate sfeervolle plaat met geweldig geluid Erg erg origineel.

Sja man, wat een sound heeft die plaat, te gek.

Ik vind hem iets te lang duren, maar nummers als "Yama's Messengers" of "The Art of Dying" maken dat helemaal goed. Dat tweede voorbeeld, man man... Afrikaans aandoend percussie-intro, gitaren eroverheen en dan die slepende riff terwijl die zwaar gefrustreerde vocalen eroverheen knallen, dikke shit jonge. Exxxxxtreem vet.

Het is dat je Satyricon leuk vindt, anders had ik je bijna van goede smaak beticht. Nu nog snel de nieuwe Burst luisteren.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 01-11-2008 23:37]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-11-2008 0:10 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ken heel die band niet, ik zal eens wat downen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-11-2008 0:49 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2008 0:10 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ken heel die band niet, ik zal eens wat downen.
bespaar je de moeite, jouw smaak kennende vind je het toch niet cool. ik ook niet trouwens hehe.


Fuck the world and fuck you


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 02-11-2008 1:58 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Ik vind "The Way of All Flesh" een enorm vette plaat, maar toch heb ik een puntje van kritiek. Eigenlijk niet eens terecht, want 'het is geen "From Mars to Sirius" is eigenlijk een non-argument. Gojira heeft met die plaat de lat echter zo gigantisch hoog gelegd dat het een onmogelijke opgave is gebleken om iets nog beters te maken.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-11-2008 12:28 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2008 23:37 schreef M. het volgende:
Het is dat je Satyricon leuk vindt, anders had ik je bijna van goede smaak beticht. Nu nog snel de nieuwe Burst luisteren.

De nieuwe Burst heb ik allang geluisterd en volgens mij zelfs commentaar op gegeven.

Oh, en dank voor het 'compliment', mister Dimmu-fanboy* you








(*wel terecht tegenwoordig )


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-11-2008 12:31 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2008 1:58 schreef Blueprint het volgende:
Ik vind "The Way of All Flesh" een enorm vette plaat, maar toch heb ik een puntje van kritiek. Eigenlijk niet eens terecht, want 'het is geen "From Mars to Sirius" is eigenlijk een non-argument. Gojira heeft met die plaat de lat echter zo gigantisch hoog gelegd dat het een onmogelijke opgave is gebleken om iets nog beters te maken.

Ik begin ondertusen een beetje te twijfelen of TWOAF niet gewoon beter is dan FMTS. Bij TMFS had ik vaker het idee dat nummers aardig sterk op elkaar leken waardoor je eigenlijk lange tijden naar hetzelfde zit te luisteren. OK, dat is een beetje hard gesteld, ik vind het wel een geweldige plaat natuurlijk... Maar, hoe dan ook, dat idee heb ik bij TWOAF een stuk minder. En zoals ik al zei begint die plaat nu echt heel hard te klikken bij mij*. De troon van FMTS wankelt...












*ZOMG!@@$#! En een transformer stem natuurlijk! Net als TMDC! 1337!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Snark
Usericon van Snark
Posted 07-11-2008 15:54 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

hm nu ik zo die myspace voorbi laat stomen toch maar es wat van kopen denk ik zo...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-11-2008 16:10 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 november 2008 15:54 schreef Snark het volgende:
hm nu ik zo die myspace voorbi laat stomen toch maar es wat van kopen denk ik zo...
+1

Nu bestellende: FROM MARS TO SIRIUS en THE LINK voor slechts 8,75 per stuk . Misschien de nieuwe er ook toch maar bijdoen



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-11-2008 18:08 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Speelt die gitarist ook op het plaatje van de cavalero broertjes? Zo ja, dan moet ik dat Gojira ook maar eens checken...


spelfout weggehaald...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-11-2008 13:49 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Bas ja..


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 09-11-2008 18:48 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Me like Gojira!!


=)


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-11-2008 2:57 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2008 16:10 schreef Judge M. het volgende:
Nu bestellende: FROM MARS TO SIRIUS en THE LINK voor slechts 8,75 per stuk . Misschien de nieuwe er ook toch maar bijdoen

Waor?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-11-2008 15:02 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Lol, m'n vriendin heeft per toeval in Bordeaux de oefenruimte ontdekt waar Gojira repeteert.

De baas van die toko had gezegd dat ze maar eens langs moest komen om te luisteren (en gebatst te worden natuurlijk), dus daar heb ik maar heel hard op aangedrongen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-11-2008 15:26 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ze komen anders uit Bayonne. Op zich niet zo heel ver daarvandaan dus het zou kunnen idd.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-11-2008 15:30 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2008 15:26 schreef NecRobert het volgende:
Ze komen anders uit Bayonne. Op zich niet zo heel ver daarvandaan dus het zou kunnen idd.

Ze had al een papiertje "Réserve pour Gojira" (oid) zien hangen daar, dus het kan zeker Met mijn verjaardag treden ze op in Bordeaux, helaas is m'n vriendin dan al weer in NL


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 13-11-2008 15:44 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2008 15:02 schreef ZelThoR het volgende:
Lol, m'n vriendin heeft per toeval in Bordeaux de oefenruimte ontdekt waar Gojira repeteert.

De baas van die toko had gezegd dat ze maar eens langs moest komen om te luisteren (en gebatst te worden natuurlijk), dus daar heb ik maar heel hard op aangedrongen


Hoeveel sc3nepoints levert dat op?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-11-2008 15:46 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2008 15:44 schreef Lionheart het volgende:
Hoeveel sc3nepoints levert dat op?

1.

Met neuken erbij toch al snel 3.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-11-2008 15:50 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2008 15:02 schreef ZelThoR het volgende:
Lol, m'n vriendin heeft per toeval in Bordeaux de oefenruimte ontdekt waar Gojira repeteert.

De baas van die toko had gezegd dat ze maar eens langs moest komen om te luisteren (en gebatst te worden natuurlijk), dus daar heb ik maar heel hard op aangedrongen


omg


Snark
Usericon van Snark
Posted 13-11-2008 16:24 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2008 15:46 schreef ZelThoR het volgende:
1.

Met neuken erbij toch al snel 3.



die fransozen zijn vast blij als jij daar dan binnenstapt... met je broek op je enkels... veel plezier heer snoltor...




ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-11-2008 16:28 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2008 16:24 schreef Snark het volgende:
die fransozen zijn vast blij als jij daar dan binnenstapt... met je broek op je enkels... veel plezier heer snoltor...

Helaas heb ik mijn kans al gemist, ben al weer terug uit Bordeaux


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-11-2008 16:39 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2008 13:49 schreef Snaack het volgende:
Bas ja..


Hmm oké. Laatst es geluisterd, kan er niks mee.


spelfout weggehaald...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-12-2008 19:51 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ik was de teksten van Gojira aan het doorspitten (want wel interessant), en toen: lol

Oroborus: "death is just an illusion"
All The Tears: "life is illusion"

Wat moeten we nu nog?!? Haha!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen