IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Johnny Cash Vorige pagina | Volgende pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 26-02-2009 22:49 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 19:33 schreef Staalman het volgende:
*schop*
Ik heb vandaag echt een geweldige 5-cd box van Johnny Cash gekocht.
Cash Unearthed
limited edition 5 cd-box set includes:
4 cd's of never-before-heard recordings plus best of Cash on American Disc

deluxe packaging includes:
cloth-bound 104 page book, never-before-seen photos and Johnny's personal comments, thoughts, and memories about every song.




"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-10-2009 20:47 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Heb Cash tot voor kort altijd links laten liggen. Hoewel ik zijn muzikale invloed zeker op waarde schatte was het voor mij toch allemaal net te country-achtig. Wat niet meehielp was dat ik eigenlijk ook alleen de hele bekende nummer kende als "Ring of Fire".

Nu onlangs pas bekend geraakt met het werk wat hij vanaf 1994 tot zijn dood gemaakt heeft, bekend onder de naam "American Recordings". Dat ligt me dan weer een stuk beter. Vooral de melancholische nummers spreken me erg aan, waaronder de covers van Nine Inch Nails, Depeche Mode, Neil Diamond.. wow..



Silence
Usericon van Silence
Posted 21-10-2009 20:51 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Hij heeft hele gave nummers. Ik zet eigenlijk nooit een hele cd van hem op, maar enkel losse nummers waar ik erg gek op ben. De covers die jij noemde bijvoorbeeld.


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 21-10-2009 21:49 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

De American Recordings zijn erg gaaf ja.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-10-2009 21:58 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 21 oktober 2009 20:47 schreef Valorian het volgende:
Heb Cash tot voor kort altijd links laten liggen. Hoewel ik zijn muzikale invloed zeker op waarde schatte was het voor mij toch allemaal net te country-achtig. Wat niet meehielp was dat ik eigenlijk ook alleen de hele bekende nummer kende als "Ring of Fire".

Nu onlangs pas bekend geraakt met het werk wat hij vanaf 1994 tot zijn dood gemaakt heeft, bekend onder de naam "American Recordings". Dat ligt me dan weer een stuk beter. Vooral de melancholische nummers spreken me erg aan, waaronder de covers van Nine Inch Nails, Depeche Mode, Neil Diamond.. wow..




Graag gedaan hoor.


Boeiender


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-10-2009 22:23 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2009 21:58 schreef MR. N het volgende:
Graag gedaan hoor.


Die autotrip heeft inderdaad wel meegeholpen ja


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-10-2009 23:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Dan geef ik de credits graag door naar Valorian die met zijn post mijn interesse net gewekt heeft.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-10-2009 8:09 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 21 oktober 2009 22:23 schreef Valorian het volgende:
Die autotrip heeft inderdaad wel meegeholpen ja


Hehe, zo heb ik ook weer veel via jou leren kennen


Boeiender


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-10-2009 14:19 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2009 23:35 schreef Mutilator het volgende:
Dan geef ik de credits graag door naar Valorian die met zijn post mijn interesse net gewekt heeft.


Graag gedaan .. check dit maar eens:













zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 22-10-2009 14:23 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Haha, ik zat net gisteravond "Walk the line" te kijken.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-10-2009 14:32 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik voorspel een groei in populariteit van Cash. Krediet schijnt steeds minder in te zijn na de val van DSB.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 22-10-2009 17:40 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2009 14:19 schreef Valorian het volgende:




Wat een kut clip. Ik mag hopen dat een 'fan' dit in elkaar geflanst heeft.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-10-2009 18:32 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2009 17:40 schreef Verval het volgende:
Wat een kut clip. Ik mag hopen dat een 'fan' dit in elkaar geflanst heeft.


Ik neem aan van wel ja. Ging me meer even om de muziek dan de clips


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 22-10-2009 21:45 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

ah, personal jesus, mooi!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-10-2009 22:13 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

En one ook. Vet, zeg!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-10-2009 22:23 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2009 22:13 schreef De Tegenpartij het volgende:
En one ook. Vet, zeg!


Vind zelf vooral Hurt erg mooi. Hoewel het niet zijn eigen nummer is (is van Nine Inch Nails, zijn producer Rick Rubin (o.a. Slayer, Nine Inch Nails, en veel andere 'heavy' bands) introduceerde het nummer aan Cash en die maakte er vervolgens deze uitvoering van, die werkelijk door merg en been gaat.. Vooral als je bedenkt dat de man toen dit nummer uit kwam al erg afgetakeld was qua gezondheid (een jaar voor zijn dood). Mooie clip ook.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 23-10-2009 17:20 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2009 18:32 schreef Valorian het volgende:
Ik neem aan van wel ja. Ging me meer even om de muziek dan de clips


Het nummer is dan ook super mooi.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-01-2010 20:26 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

EINDELIJK, EINDELIJK, EINDELIJK.....

Godverdomme, dit gaat nu al de plaat van het jaar worden!!!!!!!!!!!

Cash, Johnny - American VI - Ain't No Grave
PRE-RELEASE -NEW - AVAILABLE ON RELEASE DATEBUY CDGBP Johnny Cash’s next posthumous release in the Rick Rubin-helmed “American” series and first official follow-up to American V: A Hundred Highways from his infamous recording sessions in the months between the death of June Carter and his own last days in the fall of 2003 will hit shelves on the week of his birthday in February of this year.

Release Date: Pre-Release (Expected on 22/02/2010)


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-01-2010 20:41 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com



Niceeeeeeeeeeeee


Boeiender


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 21-01-2010 21:14 by zijschroeier Wijzig reactieProfiel van zijschroeierQuote dit bericht

Fuck, dat is goed nieuws! Op vinyl net als de rest!!!!!


Here kitty kitty kitty!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-01-2010 21:43 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Johnny Cash. Da's toch altijd een beetje een mislukte Amerikaanse uitvoering van cowboy Gerard en Jan Boezeroen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 21-01-2010 22:36 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Wannabe Hank Williams dat 'ie er was.

Trouwens, voor z'n dood hoorde ik nooit iemand over 'm.


Bareuh...


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 21-01-2010 22:39 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2010 22:36 schreef De Ulk het volgende:
Wannabe Hank Williams dat 'ie er was.

Trouwens, voor z'n dood hoorde ik nooit iemand over 'm.
Net als Michael Jackson.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 21-01-2010 22:40 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2010 22:39 schreef bokaj het volgende:
Net als Michael Jackson.


Die was al veel langer dood, maar had dat zelf niet in de gaten.


Bareuh...


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 21-01-2010 22:44 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Die cd met die Soundgarden-cover is die van voor zijn dood?


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen