IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Tour de France Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 25-07-2005 0:07 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

enige kans op nog een tourzege


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-07-2005 0:11 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Volgend jaar in ieder geval meer spanning.

Jan, Basso, Vinokourov of misschien zelfs Mancebo (kan ineens ook tijdrijden blijkbaar)

Zijn allemaal kanshebbers...


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-07-2005 0:13 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

wie gaat Discovery nu eigenlijk als kopman plaatsen?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-07-2005 0:17 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ze willen in ieder geval verder met twee kopmannen heb ik begrepen. In ieder geval met Popovych en ze zijn nog bezig om nog iemand aan te trekken...


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-07-2005 0:18 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

aha


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-07-2005 0:20 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Vinokourov had wel interesse (gaat weg bij T-mobile), maar ze zien in hem geen toekomstige winnaar van de tour.

Kunnen ze wel eens flink naast zitten...


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 25-07-2005 0:28 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

vino bij discovery : het kan zeker , daarstrax op tv na finish beeld gezien van vino bij armstrong => Vino wees eerst naar het logo van T-Mobile en wees dan naar het logo van Discovery (kan nix betekenen , maar evengoed voorteken zijn)

en ja volgens jaar Ullrich's laatste kans volgens mij , T-Mobile zal vooral in ploegentijdrit moeten verbeteren , maar zal niet makkelijk worden aangezien CSC Cancellara erbij heeft , Basso lijkt me wel sterk genoeg om te winnen , Vino mss , Mancebo verraste me ook in tijdrit

top-10 volgend jaar ook nog Beloki terug , heeft al zeeer hard gewerkt om terug te komen , hopelijk voor hem staat ie er terug en popovych , als die de lijn kan doortrekken mss top-5


Faustian Spirit of the Earth


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 25-07-2005 2:24 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 24 juli 2005 23:59 schreef spectre het volgende:
volgend jaar word het tenminste eens echt ouderwets spannend, of gaat Lance voor 8? zou makkelijk kunnen
als ie volgend jaar toch meedoet, zal ie ook winnen



lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 25-07-2005 2:34 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Basso wint volgend jaar. Ullrich en Vinokourov zullen het ook wel goed gaan doen, net als Popovych en Klöden, die dit jaar een slechte voorbereiding had. En ik ben benieuwd wat de Illes Balears-mannen kunnen: Mancebo komt steeds een stapje dichterbij en Valverde heeft ook al aangetoond het niveau wel aan te kunnen. Daarnaast hebben we nog ene meneer Cunego, die iedereen er op een berg af kan rijden, als hij 100% fit is en niet eerst een zware Giro in de benen heeft...


no text supplied


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 25-07-2005 8:37 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Eindstand tourspel:
1 MARK Z RENNERS 921
2 MARK 866
3 LYKLE 833
4 AZZY 829
5 BURZUM 769
6 SCHAFFELAER 739
7 DE RAPPE LALBAZEN 687
8 DE SNELLE HAMSTERS 629
9 TEAM GEIJSCH 396

Eerste gestaan van start tot finish!
En 87ste in het algemeen klassement. Niet slecht!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-07-2005 9:11 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Laatste twee ritten bij de rondemaster helaas niet kunnen deelnemen want ik zat in Engeland. Dag 2e plek

Nou ja, in elk geval een 2e plek bij het andere tourspel, dus overall nog niet al te slecht. Gefeliciteerd aand Mark Z en Lykle en volgend jaar revange!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 28-07-2005 12:41 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Jij bent dus een soort Jan Ullrich.


This is Zodiac speaking...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 13-07-2010 17:28 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Aangezien er blijkbaar geen Tour de France topic voor dit jaar is dan maar hier.

Was was Gesink weer goed vandaag, 7e in algemeen klassement nu

Die uitspraken van hem ook:

"ik had een beetje een honger-klop dus ik ging de afdaling in als een oud wijf in een rolstoel"

"Op het vlakke reed ik met 3 smurfen dus ik kon lekker wind happen"


Leuke tour tot nu toe helaas kan ik er niet heel veel van zien

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 13-07-2010 17:35]


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-07-2010 17:51 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

+1. Die NOS stream loopt hier ook steeds vast

Wordt een spannende strijd tussen Schleck en Contador. En misschien dat Menchov en Gesink nog iets kunnen uitrichting in de pyreneeën


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 13-07-2010 18:05 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Ah jammer, vergeten te luisteren vandaag.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-07-2010 18:09 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2010 17:51 schreef NecRobert het volgende:
+1. Die NOS stream loopt hier ook steeds vast

Wordt een spannende strijd tussen Schleck en Contador. En misschien dat Menchov en Gesink nog iets kunnen uitrichting in de pyreneeën


Of heel misschien Leipheimer.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 13-07-2010 18:41 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Van Den Broeck en De Weert ook sterk bezig. Vooral van De Weert sta ik te kijken, zo sterk had ik hem niet verwacht, terwijl bij VDB een top-10 toch op z'n minst haalbaar moet zijn. Voor Gesink mss zelfs een top-5 mogelijk?

Lijkt me ook een zeer leuke strijd te worden tussen Contador en Schleck. Die laatste zat er op het einde, na al z'n aanvalswerk op de Madeleine, wel helemaal door.


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 13-07-2010 18:42 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2010 18:09 schreef Onweerwolf het volgende:
Of heel misschien Leipheimer.


Geloof niet dat die bergop meekan met Contador en Schleck. In de laatste tijdrit zal hij wel tijd terugpakken, maar ik zie hem hoogstens 5de worden ofzo.


Faustian Spirit of the Earth


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-07-2010 19:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2010 18:42 schreef cataclysm child het volgende:
Geloof niet dat die bergop meekan met Contador en Schleck. In de laatste tijdrit zal hij wel tijd terugpakken, maar ik zie hem hoogstens 5de worden ofzo.


Ik ben het in principe met je eens, maar toch vlak ik hem niet uit. Leipheimer is namelijk wel een vreselijk constante renner geworden. Net als bijvoorbeeld een Sastre en die heeft ook ooit de Tour gewonnen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 13-07-2010 19:26 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Klopt ja, maar Sastre deed dat natuurlijk in een jaar van magere concurrentie. Als ik me niet vergis was Leipheimer er toen dat jaar wel kort bij, of was dat in het jaar dat Landis (of eigenlijk Pereiro) won?


Faustian Spirit of the Earth


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 13-07-2010 19:56 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Je wint de Tour niet als je bergop eraf gereden wordt. Het zal tussen Contador en Schleck gaan voor de eindzege. Leipheimer kan voor het podium gaan, maar moet dan wel afrekenen met Gesink, Menchov, Van den Broeck, Kreuziger, Rodriguez, S. Sanchez en Basso. Van deze mannen maakt Sanchez de beste indruk. Bovendien is hij in de derde week van een ronde meestal op zijn sterkst.

Was overigens een geweldige rit vandaag, ik kan niet wachten tot zondag


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-07-2010 20:10 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2010 19:26 schreef cataclysm child het volgende:
Klopt ja, maar Sastre deed dat natuurlijk in een jaar van magere concurrentie. Als ik me niet vergis was Leipheimer er toen dat jaar wel kort bij, of was dat in het jaar dat Landis (of eigenlijk Pereiro) won?


Klopt, maar je weet nooit wat er gebeurt met een Schleck of Contador. Slechte dag, valpartij. Ze zijn m.i. vooralsnog niet ongenaakbaar.

Van Sanchez betwijfel ik of hij de vorm vast kan houden. Van den Broeck en Gesink acht ik net niet sterk genoeg voor het podium nog dit jaar, maar wie weet. Zou iig wel leuk zijn. Maar naast Schleck en Contador ga ik vooralsnog voor Menchov en Leipheimer. Gewoon vanwege constantheid en ervaring. Daarnaast moet ik ook zeggen dat ik het Menchov en Leipheimer ook wel heel erg zou gunnen om te winnen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 15-07-2010 19:15 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Renshaw... idioot


Faustian Spirit of the Earth


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 15-07-2010 19:30 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Was te verwachten van die Columbia-eikels, gedragen zich al tijden zeer onsportief. Mooi dat ie eruit getrapt is.


Monstroaxe
Usericon van Monstroaxe
Posted 16-07-2010 14:42 by Monstroaxe Wijzig reactieProfiel van MonstroaxeQuote dit berichthttp://www.muzikantenweb.nl

ik hoop maar dat ze op de Zwarte Cross een manier hebben om de tour verder te kijken, want hij is dit jaar wel erg spannend. Hopelijk kan de Rabobank ploeg de goede lijn vasthouden. Beetje jammer dat op 14 juli een Portugees moet winnen, dat wel.. toch beetje de Franse dag in de tour ;-)
Ook ik ben benieuwd wat Cavendish vandaag gaat doen, en ik vind Evans nu klein beetje tegenvallen hoor haha.


"Every day is the beginning of a Recreation Day"


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen