IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : diSEMBOWELMENT Volgende pagina
McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 04-07-2003 23:48 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Gepost door de ex-gitarist van diSEMBOWELMENT :
quote:
Greetings.

As 2003 marks ten years since the original release of the album "Transcendence Into The Peripherial" we are currently in the process of putting together content for a new Disembowelment Deluxe Re-Issue CD on Relapse Records.

I'm here to ask anyone on Doom-Metal.com who might have Disembowelment related bio's, flyers, underground ad's - we are interested in anything Disembowelment.

Maybe you have some band interviews or reviews of the original demo recordings or from the T.I.T.P. album taken from different publications?

If you have anything Disembowelment related, we'd really appreciate hearing from you, as you might very well have something which we the band do not have and this might very well be worthy of inclusion on the new reissue.

Contact me directly via private messenger or e-mail at anytime.

Thanks in advance.

Thx
Ik had ergens gelezen dat "Dusk" er ook op zou komen. Moet kunnen met een dubbel-CD.

Goed nieuws!

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 02-09-2011 14:14]


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 04-07-2003 23:49 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

okeej dan, mcdoom!

ff ergens opsnorren. cult-materiaal!


Oud Vuil.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 04-07-2003 23:50 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Dat is weer verplichte kost natuurlijk voor iedere zichzelf respecterende Doom Metal fan die de cd niet origineel kan kopen voor 3 euro in een tweedehandszaak


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-07-2003 23:50 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Als die MCD erop komt koop ik hem ook.

Ook al heb ik reeds LANG de originele CD, hi-hi, ha-ha .


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 04-07-2003 23:51 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 23:50 schreef Dwaallicht het volgende:
Als die MCD erop komt koop ik hem ook.

Ook al heb ik reeds LANG de originele CD, hi-hi, ha-ha .
Ook voor drie euro's?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-07-2003 23:53 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 23:51 schreef McDoom het volgende:
Ook voor drie euro's?

Ik heb hem toen geruild, geloof ik!


Dat van die drie euro's is echt wel gaaf, zo ben ik een keer voor tien PIEKEN de originele release van Repulsions 'Horrified' tegengekomen!

Maar ja, da's geen doom .


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-07-2004 12:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het schiet niet echt op met deze rerelease


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-04-2005 15:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 juli 2004 12:10 schreef Jenje het volgende:
Het schiet niet echt op met deze rerelease


Tegenwoordig dan?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2005 18:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nooit meer wat van gehoord ..
Maar heb het origineel al


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-05-2005 22:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik zie nu op Displeased "Disembowelment - Disembowelment" aangekondigd ... zou dit die rerelease zijn??


Den_Bockereyder
Usericon van Den_Bockereyder
Posted 21-05-2005 1:30 by Den_Bockereyder Wijzig reactieProfiel van Den_BockereyderQuote dit berichthttp://-

ja


Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2005 8:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

is dat inclusief Dusk?


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 09-08-2005 12:51 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

*grmbl* Ik snap er nog niks van...

Displeased biedt een digi-dubbel aan, maar op de relapse site wordt ook een driedubbelaar "special edition" aangeboden. Wat staat er op die derde?


Dear dirty delightful old drunken old days


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-08-2005 12:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2005 12:51 schreef Schaffelaer het volgende:
*grmbl* Ik snap er nog niks van...

Displeased biedt een digi-dubbel aan, maar op de relapse site wordt ook een driedubbelaar "special edition" aangeboden. Wat staat er op die derde?
Live opnames volgens mij, die kan ook alleen maar via relapse gekocht worden ...


Lord Ibex
Usericon van Lord Ibex
Posted 09-08-2005 17:45 by Lord Ibex Wijzig reactieProfiel van Lord IbexQuote dit bericht

nee geen live opnames
cd3 bevat:
01. The Spirits of the Tall Hills (unreleased version)
02. Slaughtered Remains (Necrovore cover)
03. The Spirits of the Tall Hills (rehearsal)
04. Your Prophetic Throne of Ivory (rehearsal)
geluidskwaliteit valt wel een beetje tegen.

cd2 bevat trouwens dusk en de mourning september demo alsmede een nummer van de Pantalgia compilation.

cd1 is de door scott hull geremasterde "trancendence..."





Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-08-2005 18:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Yer right, verkeerd gelezen op Relapse site .. maar ga 2cd versie denk ik wel bestellen ... heb hem al wel origineel maar ach


Lord Ibex
Usericon van Lord Ibex
Posted 09-08-2005 19:05 by Lord Ibex Wijzig reactieProfiel van Lord IbexQuote dit bericht

ik denk niet dat ik hem ga kopen, transcendence en dusk heb ik beide orgineel, en die mourning september demo vind ik niet echt geweldig.

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Ibex op 09-08-2005 19:06]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-08-2005 19:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dusk is vast en zeker nergens meer te koop dus dan koop ik die 2cd wel en maybe verpats ik Transcendence dan


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 10-08-2005 16:52 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

'k heb alleen wat mp3 crap van deze geweldige band, echt wat voor mij dus deze release


Dear dirty delightful old drunken old days


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-08-2005 17:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb de 2cd versie in tha house



TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 27-08-2005 12:22 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-08-2005 17:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mooi man, met zoveel woorden zo weinig zeggen.

Ga ik ook maar eens proberen.


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 27-08-2005 17:50 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2005 17:49 schreef Jenje het volgende:
Mooi man, met zoveel woorden zo weinig zeggen.

Ga ik ook maar eens proberen.


Succes, wordt het vast ook wat serieuzer genomen. ;-)

Dit was overigens een review van een Groninger, die wordt niet zo snel lyrisch over iets, mot je nagaan.

[Dit bericht is gewijzigd door TekNoir op 27-08-2005 17:52]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-08-2005 17:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2005 17:50 schreef TekNoir het volgende:
Succes, dit was een review van een Groninger, die wordt niet zo snel lyrisch over iets, mot je nagaan.
Heeft mijns inziens weinig te maken met lyrisch zijn.


Sater
Usericon van Sater
Posted 28-08-2005 19:13 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Voegt die dubbelcd nog wat toe als je Transcendence al hebt of alleen leuk om het compleet te hebben?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-08-2005 19:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2005 19:13 schreef Sater het volgende:
Voegt die dubbelcd nog wat toe als je Transcendence al hebt of alleen leuk om het compleet te hebben?
Staan andere nummers op, wat kalere productie ...

Eerste cd is gewoon het album, tweede is Dusk aangevuld met demo nummers.



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen