IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Hardcore verboden Vorige pagina
Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 30-09-2003 18:38 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

met jou signature en naam ?

lol


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-09-2003 18:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2003 23:22 schreef Dwaallicht het volgende:
Nu hadden we al Albert Filth en Marco Filth. En nu dus ook Matthijz Filth.


Kan iemand mij vertellen wat voor een debiele teringzooi dit is?

Ik zou het niet weten loverboy ..

(je weet hopelijk dat een loverboy een zijn vriendin prostitueerend crimineeltje is)


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 30-09-2003 19:49 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

hmmz tis gwoon me bijnaam en niet omdak van cradle hou maar gwoon omdak heel smerig ben



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-09-2003 19:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 19:49 schreef Matthijz Filth het volgende:
hmmz tis gwoon me bijnaam en niet omdak van cradle hou maar gwoon omdak heel smerig ben

ga nou gewoon weg joh


Skull
Usericon van Skull
Posted 01-10-2003 12:59 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 30 september 2003 19:49 schreef Matthijz Filth het volgende:
hmmz tis gwoon me bijnaam en niet omdak van cradle hou maar gwoon omdak heel smerig ben

Dan stel ik voor dat je eerst gaat douchen en pas terugkomt wanneer je droog bent achter je oren.


- Mutatis mutandis -


qouter
I Am Tuan
Usericon van qouter
Posted 01-10-2003 17:29 by qouter Wijzig reactieProfiel van qouterQuote dit berichthttp://www.cruachan.cjb.net

quote:
Op 30 september 2003 18:38 schreef Phriar het volgende:
met jou signature en naam ?

lol


het was dan ook een grapje, en niet veel meer

qouter is gewoon een kortere vorm van kut-wouter, dus zo mythisch is dat nou ook weer niet


inter deum et diabolum semper musica est


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-10-2003 17:34 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 19:49 schreef Matthijz Filth het volgende:
hmmz tis gwoon me bijnaam en niet omdak van cradle hou maar gwoon omdak heel smerig ben


als je jezelf nu van het dichtsbijzijnde omdak naar beneden stort.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 01-10-2003 20:27 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

done ben ik nu stoer?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-10-2003 20:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-10-2010 12:27 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Gelukkig leven we nu in betere tijden!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-10-2010 12:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat denk je maar


signature


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 31-10-2010 14:46 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

In het kader van 9/11 en terrorisme-bestrijding zijn er behoorlijk veel restrictieve maatregelen getroffen in de afgelopen jaren.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen