IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Sacrilege BC Vorige pagina | Volgende pagina
Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 07-07-2003 2:27 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 7 juli 2003 2:26 schreef humanator het volgende:
af


in de mand


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 07-07-2003 2:58 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

godverdomme

99 % procent van iedereen die iedereen die in dit topic gepost heeft is gay!! behalve natuurlijk ik en nog een paar verlichte geesten


11.45: restate my assumptions


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 07-07-2003 3:00 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 7 juli 2003 2:58 schreef Styhn het volgende:
godverdomme

99 % procent van iedereen die iedereen die in dit topic gepost heeft is gay!! behalve natuurlijk ik en nog een paar verlichte geesten


van iedereen die iedereen die in dit topic heeft gepost ... ?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 07-07-2003 3:10 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

ja vrijwel iedereen zit hier nutteloze opmerkingen te maken, waarom????? is het uit pure verveling of alleen om reacties als deze uit mensen te lokken???


11.45: restate my assumptions


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 07-07-2003 10:40 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

BONOBO IS GEWOON EEN VAN DE GROOTSTE LOSERS DIE HIER RONDZWERFT, ALS JE ZIJN TOPICS EN POSTS HEB GEVOLD ZAL IEDEREEN HET MET ME EENS ZIJN.
DAAROM GA IK NIET MEER SERIEUS OP ZIJN TOPICS IN EN NIEMAND MOET DAT DOEN WANT HET DRAAIT ALTIJD OP HETZELFDE UIT HIJ WACHT GEWOON TOT IEMAND REAGEERT OM ZE VERVOLGENS VOOR VAN ALLES EN NOG WAT UIT TE MAKEN!

VERDER ZAL IK ALTIJD PROBEREN ON TOPIC TE REAGEREN, MAAR DEZE FIGUUR IS GEWOON NIET SERIEUS TE NEMEN!

OVERIGENS VIND IK ZOWEL SACRILEGE ALS SACRILEGE BC BEST COOLE BANDS



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 07-07-2003 11:31 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2003 10:40 schreef enforcer het volgende:
BONOBO IS GEWOON EEN VAN DE GROOTSTE LOSERS DIE HIER RONDZWERFT, ALS JE ZIJN TOPICS EN POSTS HEB GEVOLD ZAL IEDEREEN HET MET ME EENS ZIJN.
DAAROM GA IK NIET MEER SERIEUS OP ZIJN TOPICS IN EN NIEMAND MOET DAT DOEN WANT HET DRAAIT ALTIJD OP HETZELFDE UIT HIJ WACHT GEWOON TOT IEMAND REAGEERT OM ZE VERVOLGENS VOOR VAN ALLES EN NOG WAT UIT TE MAKEN!

VERDER ZAL IK ALTIJD PROBEREN ON TOPIC TE REAGEREN, MAAR DEZE FIGUUR IS GEWOON NIET SERIEUS TE NEMEN!

OVERIGENS VIND IK ZOWEL SACRILEGE ALS SACRILEGE BC BEST COOLE BANDS

JE CAPS LOCK BLIJFT HANGEN

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 07-07-2003 11:32]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


AmmAr_GGedoN
Unholy pimply scrotum boy
Usericon van AmmAr_GGedoN
Posted 07-07-2003 11:36 by AmmAr_GGedoN Wijzig reactieProfiel van AmmAr_GGedoNQuote dit berichthttp://www.enforcermetal.com

wat een leuk topic is dit, geen idee waar het over gaat!!!

p.s. ... als forum-leek nog ff deze belachelijke vraag ... wat word er bedoeld met slowchatten? heeft het te maken met langzaam typen? of veel puntjes gebruiken ............................................................................................ of iets anders????


some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!!


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 07-07-2003 11:56 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 7 juli 2003 11:31 schreef FireFox het volgende:
JE CAPS LOCK BLIJFT HANGEN


Zoals je misschien begrijpt was dat met opzet!
Ongelofelijk dat mensen nog serieus on topic gaan reageren op zo'n topic ongelofelijk!

is dat forum etiquette ofzo, zoiets/iemand neem je toch niet serieus op een ander forum was de heer bonobo allang gebanned!

Ik snap er niets meer van dat zoiets getolereerd wordt, en slowchatten is zeer snel reageren en korte niet helemaal on topic antwoorden geven en zo in korte tijd een zeer lange thread opbouwen!

Ik snap zowiezo niet echt waraom mensen hier zich zo enorm opwinden als er eens een keer een off topic reactie op een topic is, is wel erg strikt vind ik!

regels zijn goed maar moet niet gaan overheersen, en dan vind ik nog steeds dat er ook wel eens wat gedaan mag worden tegen een zeker forumlid!



Magistus
Usericon van Magistus
Posted 07-07-2003 12:15 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2003 11:56 schreef enforcer het volgende:
Zoals je misschien begrijpt was dat met opzet!
Ongelofelijk dat mensen nog serieus on topic gaan reageren op zo'n topic ongelofelijk!

Caps zijn irritant, daar kan je gewoon een opmerking over verwachten... ik heb eerlijk gezegd nooit het nut van posts gezien die totaal in caps geschreven zijn

quote:

is dat forum etiquette ofzo, zoiets/iemand neem je toch niet serieus op een ander forum was de heer bonobo allang gebanned!


Ik heb de indruk dat het hier inderdaad wat rustig is qua modbewegingen maar die discussie houdt gewoon niet op. De heer bonobo aka accipiter aka boer_adolf heeft al in meerdere fora de mensen op hun teentjes getrapt en is niks meer dan een mietje die veilig vanachter zijn monitortje hele kuddes metalheads over de zeik krijgt. En op het moment dat hij wordt aangevallen resulteerd dit per definitie in een hoop gescheld. En die sukkel blijft op zoek naar mensen die bij hem in zijn vuige death metal bandje willen

quote:

Ik snap er niets meer van dat zoiets getolereerd wordt, en slowchatten is zeer snel reageren en korte niet helemaal on topic antwoorden geven en zo in korte tijd een zeer lange thread opbouwen!

Ik snap zowiezo niet echt waraom mensen hier zich zo enorm opwinden als er eens een keer een off topic reactie op een topic is, is wel erg strikt vind ik!

regels zijn goed maar moet niet gaan overheersen, en dan vind ik nog steeds dat er ook wel eens wat gedaan mag worden tegen een zeker forumlid!
Het modbeleid is misschien niet erg eenduidig, zo zou ik ook zeggen dat er simpelweg harde regeltjes moeten komen. Ik las vandaag dat er hier nog een beraad over is dus er is hoop voor de toekomst.

en nu on-topic:
ik ken die band niet


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 07-07-2003 12:25 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Normaliter post ik nooit met caps lock dat weet iedereen, maar ik was het gewoon zat!

Hoe iemand na alles wat deze meneer bonobo heeft gepost hier nog kan zeuren over dat mensen niet on topic reageren, cq zijn topics serieus nemen.

Ik zal het iet meer doen, en wat het mod beleid, ik vind niet dat je zomaar te kust en keur iedereen moet bannen online kunnen statements snel verkeerd overkomen omdat je geen toon en emotie kan overbrengen, maar meneer bonobo is al vele malen echt te ver gegaan!




Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 07-07-2003 12:27 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Eerst zeiken als iets offtopic is...


campske666
Usericon van campske666
Posted 07-07-2003 12:32 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2003 21:21 schreef Dunne_Hein het volgende:
ben je ook een doekiemonster?





Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-07-2003 12:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 juli 2003 12:25 schreef enforcer het volgende:
...
Ik zal het iet meer doen, en wat het mod beleid, ik vind niet dat je zomaar te kust en keur iedereen moet bannen online kunnen statements snel verkeerd overkomen omdat je geen toon en emotie kan overbrengen, maar meneer bonobo is al vele malen echt te ver gegaan!




Hij is al een keer op -10000 posts gezet onder de naam accipiter


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 07-07-2003 12:43 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

als jullie nou een keer een jullie bek er over houden...


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 07-07-2003 12:47 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2003 12:25 schreef enforcer het volgende:
Normaliter post ik nooit met caps lock dat weet iedereen, maar ik was het gewoon zat!

Hoe iemand na alles wat deze meneer bonobo heeft gepost hier nog kan zeuren over dat mensen niet on topic reageren, cq zijn topics serieus nemen.

Ik zal het iet meer doen, en wat het mod beleid, ik vind niet dat je zomaar te kust en keur iedereen moet bannen online kunnen statements snel verkeerd overkomen omdat je geen toon en emotie kan overbrengen, maar meneer bonobo is al vele malen echt te ver gegaan!




Je ! blijft hangen.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 07-07-2003 13:18 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 7 juli 2003 12:43 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
als jullie nou een keer een jullie bek er over houden...


Doe niet zo bijdehand joh, wat heb ik nu weer gedaan waar je je aan irriteert.

Ik heb overigens nergens gezeurd over off topic reacties in deze thread waar haal ej het vandaan!



TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 07-07-2003 13:23 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Sacrilege BC dus.


Egregius
Usericon van Egregius
Posted 07-07-2003 13:29 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

Nuclear Assault heeft ook van die momenten vergelijkbaar met Sacrilege BC, dat ze van riff naar riff springen, alleen bij hun zit er dus wel een lijn in. Minder chaotisch.


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 07-07-2003 13:42 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

Op Internet (Google) is verder niet veel informatie te vinden over deze band. Wel veel mensen die het in een lijstje hebben staan van eigendommen.
Wel veel shit over Grieken en Romeinen...
Maar wat ik begrijp was het een Canadese band?

[Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 07-07-2003 13:42]


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 07-07-2003 13:43 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

[offtopic]

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 07-07-2003 16:17]


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 07-07-2003 13:56 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Jezus. Omhooggevallen Duitser.


AmmAr_GGedoN
Unholy pimply scrotum boy
Usericon van AmmAr_GGedoN
Posted 07-07-2003 14:11 by AmmAr_GGedoN Wijzig reactieProfiel van AmmAr_GGedoNQuote dit berichthttp://www.enforcermetal.com

wow ... volgens mij past er met dat EGO verder niemand meer op het forum ... hahaha

cheers Bonobobobobobobobobobobo


some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!!


Egregius
Usericon van Egregius
Posted 08-07-2003 0:50 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2003 13:42 schreef Magistus het volgende:
Op Internet (Google) is verder niet veel informatie te vinden over deze band. Wel veel mensen die het in een lijstje hebben staan van eigendommen.
Wel veel shit over Grieken en Romeinen...
Maar wat ik begrijp was het een Canadese band?


Het was echt een ramp toen ik hun mp3s had en ze probeerde correct te benoemen. Ik heb ze toegevoegd op www.metal-archives.com en gelijk alle info die ik kon vinden toegevoegd. Wist alleen niet de tracklisting van enig ander album dus die missen.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 08-07-2003 15:24 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2003 13:18 schreef enforcer het volgende:
Doe niet zo bijdehand joh, wat heb ik nu weer gedaan waar je je aan irriteert.

Ik heb overigens nergens gezeurd over off topic reacties in deze thread waar haal ej het vandaan!

Wie zegt dat ik het tegen jou heb?
Waarom voel je je meteen aangesproken?


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 08-07-2003 15:27 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

vecht het uit op msn, dit is een on-topic forum


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen