IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Antimatter Vorige pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-01-2013 19:23 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 januari 2013 19:24 schreef faalhaas het volgende:
Nog geen reacties op het recente album Fear Of A Unique Identity zie ik. Ik vind Antimatter sinds Duncan weg is eigenlijk geen klap meer aan. Het klinkt allemaal zo voorspelbaar nu.

Ik snap de opmerking qua voorspelbaarheid wel, maar ik vind de nieuwe toch een stuk lekkerder dan het Alternative 4 album van Duncan, die vond ik heel erg voorspelbaar en erg saai. Beter dat hij verder gaat met Ion, dat ik erg kan waarderen.


Boeiender


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 24-01-2013 20:21 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ion... goed dat je het zegt, dat stond ooit heel hoog op de lijst om te checken.

Verder kan ik me ook vinden in de kritiek op de voorspelbaarheid, maar ik stoor me er niet echt aan. Fijne plaat, iets minder brok in de keel werk dan de Leaving Eden. Mede daardoor lang niet zo bijzonder. Maar nogmaals, niet beroerd.

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 24-01-2013 20:23]



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 24-01-2013 20:26 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2013 19:23 schreef MR. N het volgende:
Ik snap de opmerking qua voorspelbaarheid wel, maar ik vind de nieuwe toch een stuk lekkerder dan het Alternative 4 album van Duncan, die vond ik heel erg voorspelbaar en erg saai. Beter dat hij verder gaat met Ion, dat ik erg kan waarderen.


Ja het Alternative 4 album kon ik ook helemaal niets mee. Vooral die knakker achter de microfoon irriteert. De nieuwste van Antimatter luistert wat dat betreft een stuk lekkerder weg, want die Mick kan wel zingen.

Ion was prima, alhoewel ook niet iets wat ik nou echt vaak opzet..


... hoe de hazen lopen ...


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-07-2020 15:10 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Zojuist Planetary Confinement op vinyl besteld


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen