IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Hierophant Vorige pagina
X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 08-04-2004 15:49 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

het schijnt dat wachttijd op reactie op mailtje naar hem wel kan oplopen tot enkele maanden. Doom on


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 08-04-2004 17:30 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2004 14:30 schreef Claw het volgende:
Jij bent ook niet into the scene. "Stijn van Cauter" is trouwens 1 naam.


kut
nee, de true-pure-fukking-dooooooom scene is voor mij nog een ondergrondse kerker zonder licht, om maar poëtisch te blijven.

kristus, enkele maanden? Dan moet die CD wel erg gaaf zijn


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 20-05-2006 18:13 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 20-05-2006 18:13]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-10-2006 16:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

miljaar, dit moet ik bestellen,

Dé ontdekken (jaren na datum) van de maand!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


signature


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 27-10-2006 16:50 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Als jij het kan vinden, post het hier dan, daverende man.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-10-2006 16:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

will do uwe luchtigheid


signature


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 27-10-2006 16:52 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

fijn hoor.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-10-2006 16:57 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Bij die Stijn kan je het bestellen dacht ik. Ik heb daar The Tome weggehaald. Het is wel even wachten voordat die luie Belg het daadwerkelijk opstuurt....troo d00m.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 14-02-2018 13:38 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

ze staan op NDF ... beetje de moeite waard?


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 14-02-2018 13:56 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

Dit topic gaat over de Amerikaanse Hierophant op NDF speelt de Italiaanse Hierophant.


Never have so many sacrificed so much for so few


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 14-02-2018 14:13 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

heerlijk... maar dank je wel!


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 14-02-2018 19:36 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2018 14:13 schreef DaVinz het volgende:
heerlijk... maar dank je wel!


https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3708683?hl=hierophant



Ik heb de Italiaanse Hierophant 2 keer live gezien en de eerste keer werd ik behoorlijk omver geblazen. Tweede keer was wat minder, maar toen kende ik ze dus al. Maar live is het zeker de moeite waard.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 15-02-2018 15:25 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

Dank!


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen