IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Meer bewijs dat Amerikanen geschift zijn, moeder laat kinderen alleen in een auto terwijl het buiten 40 graden is. Volgende pagina
Midnight
Usericon van Midnight
Posted 10-07-2003 1:29 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

"Young boys die in sweltering SUV
Brothers, ages 3 and 5, were in the car for five hours.

LANCASTER, California (AP) -- The foster mother of two young boys who died after being left five hours in a sweltering sport utility vehicle was arrested for investigation of child endangerment.

Leslie Sue Smoot, 48, was booked late Tuesday night and held on $100,000 bail. No court date was scheduled.

Sheriff Lee Baca said earlier Tuesday that those responsible for leaving the children in the car would be charged with child endangerment and possibly manslaughter.

"Vehicles are not playpens," he said. "Vehicles are not baby sitters. And vehicles, when they are not properly ventilated, are death traps."

Smoot told authorities she left the boys, ages 3 and 5, in the car around 9 a.m. outside A Child's Place Daycare, which she ran.

"She indicated she thought someone else was going to get the children out of the car, possibly her husband," Los Angeles County sheriff's Lt. Al Grotefend said. "There was some miscommunication."

Smoot told investigators she discovered the boys in their car seats when she returned in the afternoon and pulled them from the vehicle.

The 5-year-old was dead. His brother, who was severely dehydrated, died a short time later at a hospital, sheriff's Sgt. Paul Patterson said.

Afternoon temperatures hovered around 100 degrees in the high desert town about 70 miles northeast of Los Angeles.

Officials from the Department of Children and Family Services said they will investigate.

A woman who answered the phone at A Child's Place Daycare declined to comment. Friends and parents gathered Tuesday at the 24-hour day care center.

Naeemah Edwards, whose daughter attended the center, told KABC-TV she was shocked.

"They come in with my daughter, and they play together," she said, adding that she would not let her child to return to the center. '

Afschieten die hap.




Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 10-07-2003 1:32 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht



Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn.


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 10-07-2003 1:40 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Tja... ook al deed ze het niet express, als je zo stom bezig bent verdien je het wel om in de bak gepleurd te worden vind ik.


Follow the freezing moon...


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 10-07-2003 1:45 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Je laat kinderen geen vijf uur lang in de auto zitten en al helemaal niet met een temperatuur van 40 graden. Dat had zij ook wel kunnen bedenken, al is ze Amerikaans.

[Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 10-07-2003 1:52]


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 10-07-2003 1:47 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

net als ik denk dat ze niet achterlijker kunnen worden, verbazen ze me weer met iets nieuws...


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 10-07-2003 8:58 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Jesus, alsof dat hier niet gebeurd, wees blij met de fukking amerikanen anders had jij nu Duits gesproken



Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 10-07-2003 9:11 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Helas gebeurt dat niet alleen daar...


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Chupacapra
Burp.
Usericon van Chupacapra
Posted 10-07-2003 9:17 by Chupacapra Wijzig reactieProfiel van ChupacapraQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2003 8:58 schreef enforcer het volgende:
Jesus, alsof dat hier niet gebeurd, wees blij met de fukking amerikanen anders had jij nu Duits gesproken

(offtopic)Dat moeten we maar aannemen dat we NOG STEEDS dankbaar moeten zijn voor wat zij deden in de oorlog? Please
Ze hadden wel 3 jaar gewacht met invallen omdat ze nog even wilde bijverdienen aan de wapenhandel(offtopic)
Over die moeder heb ik maar 1 ding: zelf laten opsluiten in een auto met 40 graden.


Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 10-07-2003 9:20 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2003 9:17 schreef Chupacapra het volgende:
(offtopic)Dat moeten we maar aannemen dat we NOG STEEDS dankbaar moeten zijn voor wat zij deden in de oorlog? Please
Ze hadden wel 3 jaar gewacht met invallen omdat ze nog even wilde bijverdienen aan de wapenhandel(offtopic)
Over die moeder heb ik maar 1 ding: zelf laten opsluiten in een auto met 40 graden.


Sterker nog, zelfs toen ze door Duitsland werden aangevallen deden ze niets. Pas toen Duitsland ze de oorlog verklaarde kwamen ze in beweging.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 10-07-2003 9:24 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 10 juli 2003 9:17 schreef Chupacapra het volgende:
(offtopic)Dat moeten we maar aannemen dat we NOG STEEDS dankbaar moeten zijn voor wat zij deden in de oorlog? Please
Ze hadden wel 3 jaar gewacht met invallen omdat ze nog even wilde bijverdienen aan de wapenhandel(offtopic)
Over die moeder heb ik maar 1 ding: zelf laten opsluiten in een auto met 40 graden.


Oh dus als iemadn jouw leven redt ben je hem er twee weken dankbaar voor en daarna nietmeer??

Triest dat je zo snel vergeet! overigens wordt er ook nog steeds op Hitler gezeken!
Moeten we dat ook maar vergeten dan?

Het is tegenwoordig gewoon in om op de USA te zeiken, enhet is ontzettend hypocriet om elke keer die economische motieven erbij te halen!

NL doet percies hetzelfde, zelfs jij doet in het klein precies hetzelfde, iedereen wil het beste voor zichzelfs, ook al die economische asielzoekers die hier elke dag arriveren!

Frankrijk had net 40 mijard aan oliecontracten met saddam afgesloten toen ze stelling namen tegen de oordliog in Irak, lekker geloofwaardig, ik vind het allemaal een zeer naive denkwijze beinvloed door de media!



Chupacapra
Burp.
Usericon van Chupacapra
Posted 10-07-2003 9:25 by Chupacapra Wijzig reactieProfiel van ChupacapraQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2003 9:20 schreef Dunne_Hein het volgende:
Sterker nog, zelfs toen ze door Duitsland werden aangevallen deden ze niets. Pas toen Duitsland ze de oorlog verklaarde kwamen ze in beweging.

Klopt, en als dat niet eens was gebeurt dan hadden we duits gesproken.


Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 10-07-2003 9:28 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Wees nu effe reeel het is toch belachelijk dat mensen dit soort artikeltjes posten om aan te tonen dat de Amerikanen "geschift" zijn.

Sorry hoor maar da's pure heksenjacht, het gebeurt hier ook elke da, dan zijn Nederlanders net zo geschift!

[Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 10-07-2003 9:29]



filosofem
Usericon van filosofem
Posted 10-07-2003 9:39 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

De topic titel is natuurlijk belachelijk! Aanpassen! Wat als er stond: het bewijs dat alle Belgen pedofiel zijn, Dutroux opgepakt!


Chupacapra
Burp.
Usericon van Chupacapra
Posted 10-07-2003 9:39 by Chupacapra Wijzig reactieProfiel van ChupacapraQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2003 9:24 schreef enforcer het volgende:
Oh dus als iemadn jouw leven redt ben je hem er twee weken dankbaar voor en daarna nietmeer??

Das onzin, en dat weet je al te best.
Maar het is niet koser als Amerika zichzelf voor de zoveelste keer op de borst slaat voor het gene wat ze hebben gedaan.
Het is zelfs weerzinwekkend.

quote:
Triest dat je zo snel vergeet! overigens wordt er ook nog steeds op Hitler gezeken!
Moeten we dat ook maar vergeten dan?

Daar heb ik geen woord over gerept, dus probeer maar goed te lezen.

quote:
Het is tegenwoordig gewoon in om op de USA te zeiken, enhet is ontzettend hypocriet om elke keer die economische motieven erbij te halen!

In mijn visie is het gewoon zo dat Amerika het verdient om afgezeken te worden.
De reden dat mensen er op zeiken komt omdat de bands en de mensen die er vandaan komen ook op zeiken.
Het is een mooi land maar de mensen sucks.
Politieke redenen hadden ze pas toen Duitsland hen de oorlog verklaarde.
Daarvoor was het allemaal om de poen.

quote:
NL doet percies hetzelfde, zelfs jij doet in het klein precies hetzelfde, iedereen wil het beste voor zichzelfs, ook al die economische asielzoekers die hier elke dag arriveren!

Ik heb het niet over asielzoekers gehad.

quote:
Frankrijk had net 40 mijard aan oliecontracten met saddam afgesloten toen ze stelling namen tegen de oordliog in Irak, lekker geloofwaardig, ik vind het allemaal een zeer naive denkwijze beinvloed door de media!


Ik heb het ook niet gehad over de kwestie Irak.


Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 10-07-2003 9:42 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2003 9:24 schreef enforcer het volgende:
Oh dus als iemadn jouw leven redt ben je hem er twee weken dankbaar voor en daarna nietmeer??

Triest dat je zo snel vergeet! overigens wordt er ook nog steeds op Hitler gezeken!
Moeten we dat ook maar vergeten dan?

Het is tegenwoordig gewoon in om op de USA te zeiken, enhet is ontzettend hypocriet om elke keer die economische motieven erbij te halen!

NL doet percies hetzelfde, zelfs jij doet in het klein precies hetzelfde, iedereen wil het beste voor zichzelfs, ook al die economische asielzoekers die hier elke dag arriveren!

Frankrijk had net 40 mijard aan oliecontracten met saddam afgesloten toen ze stelling namen tegen de oordliog in Irak, lekker geloofwaardig, ik vind het allemaal een zeer naive denkwijze beinvloed door de media!



Sorry hoor Hans, ik ben Amerika dankbaar voor WO2 maar je moet wel kritisch blijven. Amerika verliest voor mij per dag meer geloofwaardigheid. Kijk maar naar die praatjes dat Saddam massavernietigingswapens had. (type maar eens "weapons of mass destruction" in bij google en klik op de eerste link http://www.google.nl/search?q=weapons+of+mass+destruction&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr= )

En Amerika heeft echt schijt aan alles. Maargoed, volgens mij kan Oebe beter verder gaan over dit onderwerp


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Chupacapra
Burp.
Usericon van Chupacapra
Posted 10-07-2003 9:46 by Chupacapra Wijzig reactieProfiel van ChupacapraQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2003 9:42 schreef Dunne_Hein het volgende:
Sorry hoor Hans, ik ben Amerika dankbaar voor WO2 maar je moet wel kritisch blijven. Amerika verliest voor mij per dag meer geloofwaardigheid. Kijk maar naar die praatjes dat Saddam massavernietigingswapens had. (type maar eens "weapons of mass destruction" in bij google en klik op de eerste link http://www.google.nl/search?q=weapons+of+mass+destruction&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr= )

En Amerika heeft echt schijt aan alles. Maargoed, volgens mij kan Oebe beter verder gaan over dit onderwerp

Ik geef je hierin gelijk.


Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 10-07-2003 9:55 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik hoor het al, nog meer van die typische reacties.

Ik vind Bush ook een lul de behanger, maar Saddam moest toch weg koste wat kost, die massavernietigingswapens interesseren me geen reet!

Maar het hele amerikaanse volk is blijkbaar volgelvrij verklaard, wat zou NL doen als we zo machtig en grot waren, er wordt namelijk ook zo'n soort rol van de USA verwacht, wat zou er gebeuren als ze het niet deden!



Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 10-07-2003 9:58 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

nou ze liet ze in ieder geval niet verkleumen... om het positieve er maar eens in te zoeken


None of us are saints - Albert Fish


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 10-07-2003 9:59 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2003 9:55 schreef enforcer het volgende:
Ik hoor het al, nog meer van die typische reacties.

Ik vind Bush ook een lul de behanger, maar Saddam moest toch weg koste wat kost, die massavernietigingswapens interesseren me geen reet!

Maar het hele amerikaanse volk is blijkbaar volgelvrij verklaard, wat zou NL doen als we zo machtig en grot waren, er wordt namelijk ook zo'n soort rol van de USA verwacht, wat zou er gebeuren als ze het niet deden!

Vind ik een gegronde reactie, want die situatie waar dit topic over gaat, kan even goed in Nederland of België voorkomen: achterlijke mensen zitten overal: en ik weiger te geloven dat alle Amerikanen zielloze fervente Bush-aanhangers zijn.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Chupacapra
Burp.
Usericon van Chupacapra
Posted 10-07-2003 10:04 by Chupacapra Wijzig reactieProfiel van ChupacapraQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2003 9:55 schreef enforcer het volgende:
Ik hoor het al, nog meer van die typische reacties.

Ik vind Bush ook een lul de behanger, maar Saddam moest toch weg koste wat kost, die massavernietigingswapens interesseren me geen reet!

Maar het hele amerikaanse volk is blijkbaar volgelvrij verklaard, wat zou NL doen als we zo machtig en grot waren, er wordt namelijk ook zo'n soort rol van de USA verwacht, wat zou er gebeuren als ze het niet deden!

HAHAHA, sorry ahem.
Dan hoop ik dat je begrijpt dat Bush namelijk niet handelde uit pure gevoel van rechtvaardigheid. Die kwam gewoon het zaakje afmaken wat z,n vader liet liggen.
Een derde wereldoorlog staat er voor de deur als Amerika door blijft drukken in de kwestie Korea.
Ik ben niet in de "sympathie voor Amerika" bui.


Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 10-07-2003 10:10 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 10 juli 2003 10:04 schreef Chupacapra het volgende:
HAHAHA, sorry ahem.
Dan hoop ik dat je begrijpt dat Bush namelijk niet handelde uit pure gevoel van rechtvaardigheid. Die kwam gewoon het zaakje afmaken wat z,n vader liet liggen.
Een derde wereldoorlog staat er voor de deur als Amerika door blijft drukken in de kwestie Korea.
Ik ben niet in de "sympathie voor Amerika" bui.

ja als dit soort artikelen nu al een "bewijs" vormen voor de "geschiftheid" van de Amerikanen zijn we wat mij betreft weer terug in de middeleeuwse inquisitietijd, daar voerden ze ook dergelijke bewijzen aan!



Chupacapra
Burp.
Usericon van Chupacapra
Posted 10-07-2003 10:14 by Chupacapra Wijzig reactieProfiel van ChupacapraQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2003 10:10 schreef enforcer het volgende:
ja als dit soort artikelen nu al een "bewijs" vormen voor de "geschiftheid" van de Amerikanen zijn we wat mij betreft weer terug in de middeleeuwse inquisitietijd, daar voerden ze ook dergelijke bewijzen aan!

Joh merk dat nu pas. We zitten allang in de middeleeuwen.
Beschaaft? wel nee, stokstaartjes zijn beschaaft wij niet.
En ove Korea, hoe had het dan moeten zijn volgens jou?


Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 10-07-2003 10:17 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2003 10:10 schreef enforcer het volgende:
ja als dit soort artikelen nu al een "bewijs" vormen voor de "geschiftheid" van de Amerikanen zijn we wat mij betreft weer terug in de middeleeuwse inquisitietijd, daar voerden ze ook dergelijke bewijzen aan!


Kom op Hans, niet zeuren. Amerika is gewoon een raar land waar in de handleiding staat dat je geen dieren in een magenetron mag doen en waar je iemand kan aanklagen als je zelf koffie over je morst.

En daarnaast sluit jij je ogen voor veel andere dingen die zeer twijfelachtig zijn. Amerika die internationale verdragen aan zn laars lapt, Nederland bedreigd van wegens het internationale oorlogstribunaal, zelf de grootste voorraad chemische en biologische wapens heeft (die zelfs zijn doorontwikkeld nadat ze een verdrag hadden getekend om dat niet te doen) en om nog maar te zwijgen wat een ongeloofelijk verkwistende maatschappij het daar is. Als je dat ziet ga je echt janken, en wij hier maar braaf als jan lul onze bananenschillen van ander afval scheiden.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 10-07-2003 10:20 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 10 juli 2003 10:14 schreef Chupacapra het volgende:
Joh merk dat nu pas. We zitten allang in de middeleeuwen.
Beschaaft? wel nee, stokstaartjes zijn beschaaft wij niet.
En ove Korea, hoe had het dan moeten zijn volgens jou?




lekker laten gaan die KOreanen, oh en het hele midden oosten lekker zijn gang laten gaan!

gewoon je kop in het zand steken daar los je alle problemen het beste mee op!

stel je voor dat ze hier het hele corps politie zouden ontslaan, wat zou er dan voor situatie ontstaan.

Soddy maar de wereld en de maatschappij heet nu eenmaal een afdwingend orgaan nodig, overigens zal dat orgaan niet altijd de juiste beslissing nemen, maar zonder zu het helemaal een chaos worden.

En ja ik vind ook dat Bush zich met TEVEEL dingen bemoeit, maar ik ben zeer ANTI-terroristisch ingesteld dus alle acties tegen terrorristen sta ik achter!

Ik denk niet dat Irak er slechter op zal worden in de lange termijn dat Saddam weg is, jij wel?
Maar goed dis is allemaal erg off topic!



campske666
Usericon van campske666
Posted 10-07-2003 10:22 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2003 10:20 schreef enforcer het volgende:
Ik denk niet dat Irak er slechter op zal worden in de lange termijn dat Saddam weg is, jij wel?



Dat ligt eraan welke achterlijke moslim zijn plaats gaat innemen.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 10-07-2003 10:24 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 10 juli 2003 10:17 schreef Dunne_Hein het volgende:
Kom op Hans, niet zeuren. Amerika is gewoon een raar land waar in de handleiding staat dat je geen dieren in een magenetron mag doen en waar je iemand kan aanklagen als je zelf koffie over je morst.

En daarnaast sluit jij je ogen voor veel andere dingen die zeer twijfelachtig zijn. Amerika die internationale verdragen aan zn laars lapt, Nederland bedreigd van wegens het internationale oorlogstribunaal, zelf de grootste voorraad chemische en biologische wapens heeft (die zelfs zijn doorontwikkeld nadat ze een verdrag hadden getekend om dat niet te doen) en om nog maar te zwijgen wat een ongeloofelijk verkwistende maatschappij het daar is. Als je dat ziet ga je echt janken, en wij hier maar braaf als jan lul onze bananenschillen van ander afval scheiden.


ieder land heeft het recht zijn eigen maatschappij zo in te richten zoals het dat wil.

Ik ben het ook echt niet met alles eens, ik ben het hier in NL al lang niet met alles eens, maar ik vind die totalitaire moslimstaatjes nog veel enger.

Bovendien ging het mij daar niet om in mijn reactie het ging om het artikel, dat dat een BS reden is om de amerikanen geschift te verklaren!

Ik ben eerder bang van de EU en met name Duitsland en Frankrijk die de boel zllen gaan overheersen hier, daar zijn ze al hard mee bezig!





Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen