IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Psycroptic Volgende pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-07-2003 23:16 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht



"This one is older than shit, heavier than time!"


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 10-07-2003 23:18 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

heb er een nummertje van op m'n pc staan, ik zal het ff luisteren.


No meat is sweater


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 10-07-2003 23:22 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Genre?


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 10-07-2003 23:23 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 10 juli 2003 23:22 schreef No Nonsense het volgende:
Genre?


"technische en afwisselende Death Metal" ?

Wel opletten he


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 10-07-2003 23:23 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

dit is een vrij gaaf bandje, ik zal eens wat meer downloaden.


No meat is sweater


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-07-2003 23:24 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

carnival of vulgarity is wel een aardig beukend nummer, doet me zo nu en dan aan deeds of flesh denken. Stevig rammen


"This one is older than shit, heavier than time!"


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 10-07-2003 23:25 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2003 23:23 schreef Claw het volgende:
"technische en afwisselende Death Metal" ?

Wel opletten he


Anders ga je lekker even lekker speelgoed verven!


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 10-07-2003 23:26 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 10 juli 2003 23:25 schreef No Nonsense het volgende:
Anders ga je lekker even lekker speelgoed verven!


Ontopic hoer.

Gezien ik niet een echte Death Metal fan ben vind ik de mp3's een beetje als alle andere technische Death Metal klinken.

Nouja, ze hebben wel kwaliteit, dat hoor je wel.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 10-07-2003 23:27 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

klinkt lekker
doet me zo nu en dan aan Dying Fetus denken en dat is positief bedoeld


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 10-07-2003 23:36 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ik heb het nog ff goed beluisterd, ik vind het echt gaaf. Alleen aan die hardcore achtige zang moet ik nog ff wennen.


No meat is sweater


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-07-2003 23:37 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2003 23:36 schreef Infaustus het volgende:
ik heb het nog ff goed beluisterd, ik vind het echt gaaf. Alleen aan die hardcore achtige zang moet ik nog ff wennen.


Zo nu en dan heeft ie anders een aardig diepe grunt, dus wat dat betreft


"This one is older than shit, heavier than time!"


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 10-07-2003 23:43 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

Daar heb ik ook helemaal geen commentaar op.


No meat is sweater


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 13-07-2003 19:35 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Ik vind het wel erg vet eigenlijk.
Ik hoor er eigenlijk een heleboel in, zoals ook al eerder vermeld een beetje Dying Fetus invloeden.
Verder vind ik het gitaarwerk soms aardig overeen komen met Deeds Of Flesh, bepaalde rifjes.
Het enige wat me wel een klein beetje stoort zijn de blastbeats, 't is net alsof dat op een klein plastic trommeltje gebeurd.

Wil er eigenlijk nog wel wat meer van horen.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 15-07-2003 20:17 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Van welke albums komen die MP3tjes eigenlijk?


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-07-2003 20:43 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2003 20:17 schreef No Nonsense het volgende:
Van welke albums komen die MP3tjes eigenlijk?


staat dat niet in de ID3 tag?


"This one is older than shit, heavier than time!"


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 15-07-2003 22:37 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

waarschijnlijk van The Isle of Disenchantment... heerschende cd...


None of us are saints - Albert Fish


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 15-07-2003 23:29 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2003 20:43 schreef 0Tolerence het volgende:
staat dat niet in de ID3 tag?


Mja, The Colour Of Sleep komt van Scepter Of The Ancient maar de rest staat er niet bij.

En kan ik de cd's van die gasten alleen via hun site bestellen?


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 15-07-2003 23:56 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Voor als zelf zoeken te veel gevraagd is :

Bandinfo

Tracklist van The Isle of Disenchantment [2001]

Tracklist van The Scepter Of The Ancients [2003]

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 16-07-2003 0:03]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 16-07-2003 0:07 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2003 23:56 schreef Voice Of Doom het volgende:
Voor als zelf zoeken te veel gevraagd is :

Bandinfo

Tracklist van The Isle of Disenchantment [2001]

Tracklist van The Scepter Of The Ancients [2003]


hehehe,
Thnx, Doomstha.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 16-07-2003 0:30 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

De laatste keer dat ik zoiets doe...

De volgende keer scheld ik iemand gewoon direct verrot dat ie zelf eens moet gaan zoeken!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-11-2003 15:45 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

How! De nieuwe cd The scepter of the ancients klinkt toch wel heel lekker. Ik word helemaal warm van binnen


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-11-2003 15:54 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Zonder meer ja, heb em al een tijd op mp3 en de cd zal binnen een aantal weken wel op de mat liggen. Zeker een afwisselende cd


"This one is older than shit, heavier than time!"


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 16-11-2003 16:20 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Hij is zeker niet slecht nee, maar ik prefereer Hate Eternal of Sepsism/Vile/Skinless, bijvoorbeeld. De ergens bovengenoemde bands (Deeds of Flesh en Dying Fetus) behoren ook niet tot mijn topfavorieten. Op de een of andere manier hebben die bands "het" net niet. Ik hoop binnenkort in wat duidelijkere termen neer te zetten wat ik erin mis, ben daar zelf niet echt uit...


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 19-12-2005 2:29 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

PSYCROPTIC'S "SYMBOL OF FAILURE" RELEASE DATE SET MP3 ONLINE

The stunning third full length album from Tasmanian based PSYCROPTIC will be released on February 13th 2006 through NEUROTIC RECORDS. Mastering has now been completed by Bjorn Engelmann at the Cutting Room in Sweden (Rammstein, Hypocrisy, In Flames) and the official release date for "Symbols of Failure" has been set to February 13 2006. The artwork has all been created by outstanding artist Par Olofsson and is available here.

MP3 for the track Alpha Breed is now available for download and the complete track listing for the album will be:

01. Alpha Breed (mp3).
02. Missionaries of a future to come
03. Merchants of deceit
04. Minions: The fallen
05. Repairing the dimensional cluster
06. Epoch of the gods
07. Our evolutionary architecture
08. An Experiment in transience
09. Cleansing a misguided path

To celebrate the release of the new album there is a special limited pre-ordering package available for a special price on www.neurotic-records.com which not only includes the 16 page booklet and limited edition slipcase version of the "Symbols Of Failure" album, but also a full colour album cover design t-shirt as well as a full size full colour PSYCROPTIC poster.

Hier alvast een voorproefje http://images.quintessence.sh/neurotic/psycroptic/alpha.mp3

Als de kwaliteit van het album net zo hoog ligt als dat nummer, dan weet ik mijn kandidaat voor 'beste album van 2006' al voor 95% zeker



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-12-2005 10:36 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Verschrikkelijk vette band. Ik laat dit nieuwe nummer zodra ik thuis ben meteen uit m'n speakers knallen.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


san miguel
wankspankklankyank
Usericon van san miguel
Posted 19-12-2005 12:50 by san miguel Wijzig reactieProfiel van san miguelQuote dit berichthttp://www.toxocara.com www.prostitutedisfigurement.com

quote:
Op 19 december 2005 2:29 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Als de kwaliteit van het album net zo hoog ligt als dat nummer, dan weet ik mijn kandidaat voor 'beste album van 2006' al voor 95% zeker

Wat denk je zelf?Dat die mp3 betere kwaliteit is dan de rest van t album?



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen