IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Grote brand verwoest kerk Vorige pagina | Volgende pagina
Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 11-07-2003 16:06 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

hehe Burzum terug uit de gevangenis?


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 11-07-2003 16:18 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Ik ben het met Heiden eens dat kerken symbool staan voor onderdrukking. En of je een dergelijk gebouw mooi vindt, is natuurlijk onderhevig aan smaak. Ik vind het echter niet een 'goede zaak' als ze affikken. Juist als je weet wat voor leed de bouw van een dergelijk stuk erfgoed heeft veroorzaakt, lijkt het me zinniger die gebouwen te behouden, zij het met een andere bestemming (zoals hier ook het geval was). Op die manier is het lijden niet helemaal 'voor niets' geweest.


Touché, pussycat!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 11-07-2003 16:43 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 15:51 schreef bonobo het volgende:
Ik snap de vreugde om een afgebrande kerk niet, behalve dat het erg 'in' is in puberale black metal kringen (met warrior_jodin voorop) om kerkverbrandingen als heldendaden te vereren. Ik heb geen last van die verdomde christenen met hun, eerlijk is eerlijk, vaak zeer mooie gebouwen. Des te meer met schapenvlees nuttigende islamieten, die niet alleen ons land bevuilen met hun achterlijkheid en parasitisme, maar ook nog eens buitengewoon afzichtelijke gebouwen met minaretten als dildo's op onze belastingcenten van de grond stampen.

Je weet nu wat je in de fik moet steken.


Pardon, zei bonobobo daar warempel iets zinnigs?

[Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 11-07-2003 17:00]


I can't shoot straight unless I've had a pint!


zherckvhermaeler
Usericon van zherckvhermaeler
Posted 12-08-2003 2:07 by zherckvhermaeler Wijzig reactieProfiel van zherckvhermaelerQuote dit bericht

Het was SATAN!!!


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 12-08-2003 2:12 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht



HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 12-08-2003 2:14 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

mooie kerken me anus: branden zullen ze


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 23-12-2004 20:57 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

*schop*
Er schijnt er momenteel één te branden in Harlingen.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Orion
Usericon van Orion
Posted 23-12-2004 20:58 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht



*zou wel even een foto maken morgen , er is totaal niks meer van over.
ach het was toch een zwarte kousen kerk dus tsjah ......

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 23-12-2004 20:59]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 23-12-2004 20:59 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Levert altijd mooie plaatjes op.

edit: 2 zielen 1 gedachte.

[Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 23-12-2004 21:00]


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Orion
Usericon van Orion
Posted 23-12-2004 21:00 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

wtf !?



Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Ivo
Usericon van Ivo
Posted 23-12-2004 22:07 by Ivo Wijzig reactieProfiel van IvoQuote dit bericht

zonde!

In Harlingen staat er nu ook een in de fik;

http://www.fok.nl

In de gereformeerde kerk in Harlingen is vanavond een grote brand uitgebroken. Tientallen brandweerlieden proberen het vuur, dat rond 18.30 uur ontstond, te bestrijden.

De enorme rookontwikkeling die met de brand gepaard gaat, waait richting een tegenoverliggend bejaardentehuis. Honderd bewoners zijn daarom uit voorzorg naar een gemeenschappelijke ruimte gebracht. "Mocht het alsnog nodig zijn, dan kan het bejaardenhuis snel ontruimd worden", aldus een politiewoordvoerder.

Eén bewoner van het bejaardenhuis is met ademhalingsproblemen naar het ziekenhuis gebracht. Over eventuele andere slachtoffers is nog niets bekend. Ook over de oorzaak van de brand bestaat nog geen duidelijkheid.




[Dit bericht is gewijzigd door Ivo op 23-12-2004 22:17]


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 24-12-2004 18:55 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2004 20:58 schreef Orion het volgende:


*zou wel even een foto maken morgen , er is totaal niks meer van over.
ach het was toch een zwarte kousen kerk dus tsjah ......

En binne se lukt?!


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Orion
Usericon van Orion
Posted 24-12-2004 18:56 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

nou nee mocht gvd geen foto's maken van die kut lijers.
zou van de week wel even een before/after foto posten !
gaast oek wat doen vanavond?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 24-12-2004 19:01 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Geen byzondere dingen, even een potsje Mario Kart bij die gast die su vaak belt. En ik wacht op een telefoantsje van de ex-drummer van Lowlife.(Die mut mij even het nummer van 1 van die bandleden geve, want ik wil wel bij hun drummen)


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-12-2004 19:10 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Haha ga je Eppie's plekje innemen?? Koel man


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


invictis
Usericon van invictis
Posted 24-12-2004 19:11 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

al die zooi de fik in liefst gevuld met kerkbezoekers erbij
levert weer mooi fotomateriaal op voor den Nederlanschen BM bandsch


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 24-12-2004 19:18 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2004 19:10 schreef NecRobert het volgende:
Haha ga je Eppie's plekje innemen?? Koel man

Wel als ie zo terugbelt om dat nummer(van Klaus) te geven


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-12-2004 19:28 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Doe je wel een beetje lief tegen Eppie, zijn verkering is net uit, snapst?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 24-12-2004 19:35 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Aha, het ie d'r alweer een versleten?
Hij mag wel opschieten met bellen want dat zou ie rond 10 over zeven doen.( misschien heeft ie zich wel te pletter gereden )


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-12-2004 19:41 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

hmmm da's wel erg rigoreus...heeft ie je nummer wel?

Ontopic: BRAND!!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 24-12-2004 19:46 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Volgens mij wel(gewoon ons huisnummer).
....En over ONtopic gesproken; Ik heb net even gezocht naar foto's van de Oerdracht in lichterlaaie maar ik kon niks vinden, misschien jij? Er stond toentertijd wel een foto van in de Leeuwarder Krant


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-12-2004 20:03 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Wat een enorme gaye actie. En wat is iedereen die dit gaaf vindt GAY.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


invictis
Usericon van invictis
Posted 24-12-2004 20:10 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik vindt het gaaf


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 24-12-2004 20:41 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2004 20:03 schreef Misanthrope het volgende:
Wat een enorme gaye actie. En wat is iedereen die dit gaaf vindt GAY.


Wat een statement zeg...


Het zal je moeder maar wezen...


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 24-12-2004 20:55 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

oud!


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen