IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Was Hitler een homo...?! Vorige pagina | Volgende pagina
Pluijzer
Höj höj
Usericon van Pluijzer
Posted 29-07-2004 14:30 by Pluijzer Wijzig reactieProfiel van PluijzerQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2004 14:29 schreef Audiophile het volgende:
*werkt profiel bij*
beter?

Joo

quote:
Maar was hitler nou christen? Ik weet wel dat duitse soldaten in WOII ergens met Gott mit uns op hun uniform rondliepen


Hitler was christen


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 29-07-2004 14:31 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 29 juli 2004 14:28 schreef Pluijzer het volgende:
Nee, half waar...in het OT staat ook dat wij gekke rituele offers moeten maken en een keer per maand schapen bloed op ons voorhooft moeten smeren of iets anders gaars....Christen hebben wel boodschap aan het OT maar omdat "Jezus is gestorven voor onze zonden" zijn mensen geen zondaars meer en hoeven we ook geen offers meer te brengen.
christenen zouden alleen uit het oude testament pakken wat ze 'leuk' vinden? Volgens mij moest je beesten slachten die een plaatsvervangende dood vinden voor jou zonden, dus met de dood van Jezus was dat niet meer nodig.



Pluijzer
Höj höj
Usericon van Pluijzer
Posted 29-07-2004 14:34 by Pluijzer Wijzig reactieProfiel van PluijzerQuote dit bericht

Christenen pakken altijd de dele uit het geloof die ze "leuk" vinden.

Ken je dat verse van "vergeef onze schulden...etc." dat ze altijd zeggen. Het is alleen "bedankt" en "doe dit voor ons" maar het verse gaat verder waar zij stoppen, waar het verder gaat staat wat ze er voor terug moeten doen. Maar dat heb ik ze nog nooit horen zeggen.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 29-07-2004 14:51 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 29 juli 2004 14:06 schreef Pluijzer het volgende:
Over dat lampekap gedoe, er werden iig wel duitse uniformen gemaakt met het haar van joden.

Ook over dat lampenkap gedoe, de huid van joden werd in sommige gevallen wel voor dat soort doeleinden gebruikt, net als dat er van sommige joden en poolse gevangenen zeep werd gemaakt. En wat ze wel niet met haar hebben gedaan.....


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 29-07-2004 16:03 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2004 14:51 schreef arrebar het volgende:
En wat ze wel niet met haar hebben gedaan.....



Je kent haar?


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 29-07-2004 16:13 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Volgens de Hitler-biografie van Robert Payne was één van z'n grootouders joods. Je kan niet voor een achtste jood zijn. Je bent Joods als je moeder dat is. Hitler was dus geen jood.

En het doet trouwens ook weinig ter zake. Ik haat leraars en ik ben er zelf één.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 29-07-2004 16:18 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2004 16:13 schreef Count Usher het volgende:
Volgens de Hitler-biografie van Robert Payne was één van z'n grootouders joods. Je kan niet voor een achtste jood zijn. Je bent Joods als je moeder dat is. Hitler was dus geen jood.

En het doet trouwens ook weinig ter zake. Ik haat leraars en ik ben er zelf één.


Ik hoop niet leraar Nederlands:

leraar, mv: leraren


Verder was Hitler oma Joods dacht ik.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-07-2004 16:21 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

'leraar (de (m) ; -raren, -s) 1 iem. die onderwijs geeft aan middelbare scholen e.d.;
2 dominee



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 29-07-2004 16:22 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ja hitlers oma van zn vaders kant was Joods als ik me niet vergis. Dat ie homo was zou best kunnen, maar dat kan natuurlijk ook een uit prportie gegroeid verzinsel van de geallieerden zijn.


Subtiel kamerolifantje


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 29-07-2004 16:23 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2004 16:18 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Ik hoop niet leraar Nederlands:

leraar, mv: leraren


Verder was Hitler oma Joods dacht ik.


Hitler's oma was Joods dacht ik, of:
De oma van Hitler was Joods dacht ik.


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 29-07-2004 16:23 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2004 16:21 schreef ElitE het volgende:
'leraar (de (m) ; -raren, -s) 1 iem. die onderwijs geeft aan middelbare scholen e.d.;
2 dominee




Mijn excuses.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 29-07-2004 16:24 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2004 14:51 schreef arrebar het volgende:
Ook over dat lampenkap gedoe, de huid van joden werd in sommige gevallen wel voor dat soort doeleinden gebruikt, net als dat er van sommige joden en poolse gevangenen zeep werd gemaakt. En wat ze wel niet met haar hebben gedaan.....
Tattoeages werden ook vaak van de eigenaar afgesneden om idd bijvoorbeeld een lamp te versieren of boekenleggers van te makken. Heel bizar.


Subtiel kamerolifantje


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-07-2004 16:25 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 29 juli 2004 16:23 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Mijn excuses.

op je knieen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-07-2004 16:26 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 29 juli 2004 16:24 schreef stigma het volgende:
Tattoeages werden ook vaak van de eigenaar afgesneden om idd bijvoorbeeld een lamp te versieren of boekenleggers van te makken. Heel bizar.

aan de andere kant doen we het ook met dieren zo bizar is het misschien nog niet.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 29-07-2004 16:29 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Met t verschil dat joden geen dieren zijn. Maar voor de duitsers waren ze in die tijd natuurlijk minder dan dat. Het blijft toch bizar.

En ik geloof ook niet dat er zo bar bijzonder veel dieren met tattoeages rondlopen.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 29-07-2004 16:30]


Subtiel kamerolifantje


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 29-07-2004 16:35 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2004 16:25 schreef ElitE het volgende:
op je knieen


Excuses niet aan jou, maar aan meneer Usher. Jij hebt er verder niets mee te maken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-07-2004 16:37 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 29 juli 2004 16:29 schreef stigma het volgende:
Met t verschil dat joden geen dieren zijn. Maar voor de duitsers waren ze in die tijd natuurlijk minder dan dat. Het blijft toch bizar.

En ik geloof ook niet dat er zo bar bijzonder veel dieren met tattoeages rondlopen.

omdat mensen binnen onze eigen soort is mogen we ze niet afslachten terwijl dat ook systematisch gebeurt bij andere soorten...

dieren worden voor perkament ook gekozen om hun mooie huid...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-07-2004 16:38 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 29 juli 2004 16:35 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Excuses niet aan jou, maar aan meneer Usher. Jij hebt er verder niets mee te maken.

nou voor hem moet je op je knieen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-07-2004 16:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Voor wie? Hitler? dus toch ...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-07-2004 16:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2004 14:06 schreef Pluijzer het volgende:
Anti Homo Christenen zeggen dat het in de bijbel staat dat god tegen homseksualiteit is. En als je vraagt waar dat dan staat in de Bijbel verwijzezen je naar en vers die echt ALLES kan betekeken. Ik heb echt een hekel aan zulk soort mensen.

Over dat lampekap gedoe, er werden iig wel duitse uniformen gemaakt met het haar van joden.

Er staat wel meer in de bijbel. Zo is Vis eten nog erger dan in je kont geneukt worden. Maargoed, houden ze zich daar aan... nee ze pakken er alleen uit wat hun goed uitkomt


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-07-2004 16:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Koorknaapjes bijvoorbeeld ..


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-07-2004 16:44 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 29 juli 2004 16:43 schreef Jenje het volgende:
Koorknaapjes bijvoorbeeld ..

dat zijn natuurlijk nog geen echte mannen dus geen sprake van homosexualiteit


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-07-2004 16:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2004 16:43 schreef Jenje het volgende:
Koorknaapjes bijvoorbeeld ..

gheghe idd


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 29-07-2004 16:46 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Hoezo geen vis eten waar staat dat?



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-07-2004 16:47 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2004 16:46 schreef Audiophile het volgende:
Hoezo geen vis eten waar staat dat?

Denk je dat ik die ellende helemaal ga doorspitten. Er was een een programma op discovery over bijbel dingen. ZO mag je ook eigenlijk alleen maar kleding uit 1 fabric dragen. Dus of alleen katoen, of alleen wol, en geen combies. jahahahaaaaaaaaaa *doet Hans Teeuwen na*


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen