IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Was Hitler een homo...?! Vorige pagina | Volgende pagina
stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 29-07-2004 16:49 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Aaaah! VAndaar dat Jezus manden vulde met vis en brood die gevuld bleven. Als ze er niet aan mogen zitten lukt dat wel ja.

Misschien moet de bijbel er nog eens een keer op na geslagen worden?


Subtiel kamerolifantje


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-07-2004 16:50 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

goede chistenen bestaan daarom niet, behalve doden


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-07-2004 16:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2004 16:49 schreef stigma het volgende:
Aaaah! VAndaar dat Jezus manden vulde met vis en brood die gevuld bleven. Als ze er niet aan mogen zitten lukt dat wel ja.

Misschien moet de bijbel er nog eens een keer op na geslagen worden?

Geloof me met zoveel boeken zullen er heus wel tegenstrijdigheden in staan. Als je lang genoeg zoekt kun je alles in de Bijbel vinden. Het is niet voor niets een zo vaak gebruikt machtsmiddel.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 29-07-2004 16:53 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ja maar....nevermind.


Subtiel kamerolifantje


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 29-07-2004 17:31 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Weet ik eigenlijk niet, maar die Hugo metsers gisteren in blue movie had wel een dikke lange tokus man.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-07-2004 17:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 29-07-2004 21:12 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2004 16:18 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Ik hoop niet leraar Nederlands:

leraar, mv: leraren


Verder was Hitler oma Joods dacht ik.



leraar heeft een dubbel meervoud. (Ik ben er inderdaad zo één. )


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 31-07-2004 12:06 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 29 juli 2004 16:42 schreef ghoulliette het volgende:
Er staat wel meer in de bijbel. Zo is Vis eten nog erger dan in je kont geneukt worden. Maargoed, houden ze zich daar aan... nee ze pakken er alleen uit wat hun goed uitkomt
Dus dat verhaal van vijf broden en twee vissen is eigenlijk een vette orgie?


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Pluijzer
Höj höj
Usericon van Pluijzer
Posted 31-07-2004 13:20 by Pluijzer Wijzig reactieProfiel van PluijzerQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2004 16:42 schreef ghoulliette het volgende:
Er staat wel meer in de bijbel. Zo is Vis eten nog erger dan in je kont geneukt worden. Maargoed, houden ze zich daar aan... nee ze pakken er alleen uit wat hun goed uitkomt


Jezus at vis, hij deelde het zelfs uit, en twee van zijn discipelen waren visser....was een grote orgie daar .


Pluijzer
Höj höj
Usericon van Pluijzer
Posted 31-07-2004 13:21 by Pluijzer Wijzig reactieProfiel van PluijzerQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2004 12:06 schreef arrebar het volgende:
Dus dat verhaal van vijf broden en twee vissen is eigenlijk een vette orgie?


Oeps...jij was eerder

EDIT: Hmm en veel eerder *loopt naar opticien*

[Dit bericht is gewijzigd door Pluijzer op 31-07-2004 13:23]


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 03-08-2004 20:37 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Dus nu kunnen we verder in het nieuwe Was jesus een perverseling


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-08-2004 9:43 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ja, Hitler was een Christelijke Joodse homo.

Verder heeft ie het ooit gedaan met Stalin, maar die vond het eigenlijk niet lekker en dus is Hitler zijn land maar binnengevallen omdat ie nog een keertje wou; hij hoopte Stalin gevangen te nemen want hij had zo'n lekkere snor die tegen Hitler zijn navel kietelde bij het pijpen.

Ook die Japanse loverboy van hem, die keizer, kon er wat van en daarom zijn ze vriendjes geworden en zijn ze Amerika aan gaan vallen, want die president van hun kon niet bukken omdat ie in een rolstoel zat. Dan hoor je er helemaal niet bij natuurlijk.

Verder staat zoals Ghouliette al aangaf werkelijk o-ver-al in de bijbel dat vis eten een doodzonde is, het is zelfs één van de 12 geboden, net zoals erin staat dat je iedereen die het niet eens is met jouw geloof de hersenen maar in moet slaan.

En Gerard Joling is eigenlijk "straight as a line" maar het image dat hij zich heeft aan laten meten heeft wonderen gedaan voor zijn carriëre dus denkt iedereen dat ie net zo homo is als Hitler.

*gaat mond spoelen*

Mijn God, en Christenen en Moslims zouden goedgelovig zijn, maar als ik dit topic zo eens doorlees...



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-08-2004 23:39 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

zo leer ik weer veel geschiedenis op ZM


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-08-2004 23:45 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Is dat echt waar?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-08-2004 23:46 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

nee volgens mij ging greycloak zijn mond helemaal niet spoelen, de leugenaar


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-08-2004 23:47 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Wat een schoft!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-08-2004 0:04 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2004 23:46 schreef ElitE het volgende:
nee volgens mij ging greycloak zijn mond helemaal niet spoelen, de leugenaar


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-08-2004 3:46 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 5 augustus 2004 0:04 schreef Greycloak het volgende:


op je knieen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 05-08-2004 12:23 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Elite, de mensheid is toch een soa, kzou maar oppassen wat je met greycloak doet


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 05-08-2004 13:06 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2004 12:23 schreef Phriar het volgende:
Elite, de mensheid is toch een soa, kzou maar oppassen wat je met greycloak doet
Hij is zelf toch ook mens, dus wat maakt het uit.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-08-2004 17:02 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 5 augustus 2004 12:23 schreef Phriar het volgende:
Elite, de mensheid is toch een soa, kzou maar oppassen wat je met greycloak doet

SOA betekend sexueel overdraagbaar, als je gaat neuken dan krijg je nieuwe mensjes erbij


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Kakihara
Usericon van Kakihara
Posted 07-08-2004 0:56 by Kakihara Wijzig reactieProfiel van KakiharaQuote dit bericht

Elite je vergeet de A
aandoening?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-08-2004 1:10 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 7 augustus 2004 0:56 schreef Kakihara het volgende:
Elite je vergeet de A
aandoening?

als huij dat al niet begreep


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-08-2004 12:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2004 12:23 schreef Phriar het volgende:
Elite, de mensheid is toch een soa, kzou maar oppassen wat je met greycloak doet


Hehe....

R.D.Laing

edit: en ik dacth ook nog Woody Allen..

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 07-08-2004 12:17]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Spiritist
Usericon van Spiritist
Posted 09-08-2004 11:02 by Spiritist Wijzig reactieProfiel van SpiritistQuote dit bericht

Poept de paus in het bos?


You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy...


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen