IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vrouwen en hun uiterlijk. Vorige pagina | Volgende pagina
Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 09-11-2003 14:18 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 9 november 2003 14:14 schreef Leviathanica het volgende:
Ik vind juist van die zogenaamde "nette" kleding voor mannen lelijk.


Wat is dan die "nette" kleding waar je het over hebt?
Overhemden ofzo?


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 09-11-2003 14:19 by Pandora Profiel van Pandora

quote:
Op 9 november 2003 14:18 schreef Rasputin het volgende:
Wat is dan die "nette" kleding waar je het over hebt?
Overhemden ofzo?


Overhemden gaan nog wel.
Een pak is lelijk.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 09-11-2003 14:26 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 9 november 2003 14:15 schreef Pandora het volgende:


Bij vrouwen vind ik die mantelpakjes meestal ook heel lelijk.


Ach, dat ligt aan de vrouw die er in zit


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 09-11-2003 14:28 by Pandora Profiel van Pandora

quote:
Op 9 november 2003 14:26 schreef Dunne_Hein het volgende:
Ach, dat ligt aan de vrouw die er in zit


Dat is waar,
Maar een jurkje of een leuk shirtje met een broek of rok vind ik toch mooier.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 09-11-2003 14:33 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

Rokjes en jurkjes doen het altijd goed bij mij (als een vrouw ze aan heeft, niet ik hé )


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 09-11-2003 14:34 by Pandora Profiel van Pandora

quote:
Op 9 november 2003 14:33 schreef Dunne_Hein het volgende:
Rokjes en jurkjes doen het altijd goed bij mij (als een vrouw ze aan heeft, niet ik hé )


Daarom.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 09-11-2003 14:46 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 9 november 2003 14:18 schreef Rasputin het volgende:
Wat is dan die "nette" kleding waar je het over hebt?
Overhemden ofzo?


Ja, of spencers en pantalons.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 09-11-2003 18:24 by Pandora Profiel van Pandora

quote:
Op 9 november 2003 14:46 schreef Leviathanica het volgende:
Ja, of spencers en pantalons.


pantalons zijn helemaal erg.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 09-11-2003 18:40 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

spijkerjasjes met daaronder kraagblousen bij jongens =

kragen in het algemeen zijn echt afschuwwekkend gewoon...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-11-2003 21:34 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Stelletje in lompen geklede hippies, jullie weten niet wat smaak is.





Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 09-11-2003 21:41 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Smaak is persoonlijk.





Iedereen heeft recht op mijn mening.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-11-2003 21:42 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Oh.








Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 09-11-2003 21:45 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ja.





Iedereen heeft recht op mijn mening.


daholygoat
Usericon van daholygoat
Posted 12-11-2003 12:47 by daholygoat Profiel van daholygoat

Ik vind dit wel een vermakelijk topic. Het is idd vast zo dat vrouwen/meisjes makeup en onthullende kleding dragen om aandacht te krijgen. En dat is vrij gemakkelijk, de meeste mannen/jongens gaan blind meer aandacht geven aan iemand die er zo bij loopt. Zoiets zie je maar al te vaak in de kroeg etc. Oh ja nu moet ik laten zien dat ik ook nog een eigen mening heb he. Hehe. Hmm. Nou, mij zegt het eigenlijk niet zoveel. In veel gevallen zit een goed gesprek er niet in (misschien komt dat wel omdat ik zelf niet helemaal voldoe aan hun ideaalbeeld qua uiterlijk en dan valt er vaak ook niet te praten, terwijl praten eigenlijk wel het enige was wat je wilde, maar zij dan blijkbaar niet), en vaak zijn hun antwoorden voorspelbaar. Eigenlijk zijn heel veel mensen voorspelbaar in hun antwoorden. Dan is het volgens mij niet eens meer leuk om er mee te gaan praten. Ze zullen wel uit zijn op positieve reacties of op "scoren", hoewel het soms zelfs lijkt dat ze uit zijn op het opwekken van jaloezie.
Weet je, afgaande op de posts onder deze topic wekt het ook nogal wat frustratie op. En het is ook wel logisch misschien, vooral als het voor jou lijkt dat zo'n meisje een houding aanneemt van "lalala I'm pretty and you can't get me" (dat is volgens mij geen ongewone gedachte). Persoonlijk wens ik me niet bezig te houden met patronen als relaties etc. gewoon omdat ik ze dom vind (die theorie gaat wel iets verder maar daar komt het op neer), en dan heb je daar een stuk minder last van. Ik kan heel sarcastisch grijnzen als ik zo'n situatie aanschouw. Maar ik begrijp dat veel mensen wel uit zijn op sex/relaties/aan iemand zitten, dus die vlieger zal niet voor iedereen opgaan. Och uiteindelijk is bovengenoemde ook slechts een speculatie. Voel je vooral niet aangevallen ofzo..


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 12-11-2003 12:50 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 12 november 2003 12:47 schreef daholygoat het volgende:
Ik vind dit wel een vermakelijk topic. Het is idd vast zo dat vrouwen/meisjes makeup en onthullende kleding dragen om aandacht te krijgen. En dat is vrij gemakkelijk, de meeste mannen/jongens gaan blind meer aandacht geven aan iemand die er zo bij loopt. Zoiets zie je maar al te vaak in de kroeg etc. Oh ja nu moet ik laten zien dat ik ook nog een eigen mening heb he. Hehe. Hmm. Nou, mij zegt het eigenlijk niet zoveel. In veel gevallen zit een goed gesprek er niet in (misschien komt dat wel omdat ik zelf niet helemaal voldoe aan hun ideaalbeeld qua uiterlijk en dan valt er vaak ook niet te praten, terwijl praten eigenlijk wel het enige was wat je wilde, maar zij dan blijkbaar niet), en vaak zijn hun antwoorden voorspelbaar. Eigenlijk zijn heel veel mensen voorspelbaar in hun antwoorden. Dan is het volgens mij niet eens meer leuk om er mee te gaan praten. Ze zullen wel uit zijn op positieve reacties of op "scoren", hoewel het soms zelfs lijkt dat ze uit zijn op het opwekken van jaloezie.
Weet je, afgaande op de posts onder deze topic wekt het ook nogal wat frustratie op. En het is ook wel logisch misschien, vooral als het voor jou lijkt dat zo'n meisje een houding aanneemt van "lalala I'm pretty and you can't get me" (dat is volgens mij geen ongewone gedachte). Persoonlijk wens ik me niet bezig te houden met patronen als relaties etc. gewoon omdat ik ze dom vind (die theorie gaat wel iets verder maar daar komt het op neer), en dan heb je daar een stuk minder last van. Ik kan heel sarcastisch grijnzen als ik zo'n situatie aanschouw. Maar ik begrijp dat veel mensen wel uit zijn op sex/relaties/aan iemand zitten, dus die vlieger zal niet voor iedereen opgaan. Och uiteindelijk is bovengenoemde ook slechts een speculatie.


Grrr!!

quote:
Voel je vooral niet aangevallen ofzo..


Ah neej okeej



Griffin
Usericon van Griffin
Posted 12-11-2003 13:38 by Griffin Profiel van Griffin

hehe.. hmja, kweet niet wat dat is, netzoiets dat veel vrouwen een foto neerzetten, en eronder "rotkop!" en dan denk ik waarom post je die foto dan en al dat gemake-up en drukmaken om uiterlijk is niet mijn ding hehe stel dat je aan een relatie begint en hij ziet hoe je eruit ziet na de douche of wakker word haha das da'n een beetje jammer als je volgeplamuurt bent


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 12-11-2003 13:44 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 12 november 2003 13:38 schreef Griffin het volgende:
hehe.. hmja, kweet niet wat dat is, netzoiets dat veel vrouwen een foto neerzetten, en eronder "rotkop!" en dan denk ik waarom post je die foto dan en al dat gemake-up en drukmaken om uiterlijk is niet mijn ding hehe stel dat je aan een relatie begint en hij ziet hoe je eruit ziet na de douche of wakker word haha das da'n een beetje jammer als je volgeplamuurt bent


Ach, dat kan ook omgekeerd werken. Ik heb een vriendin gehad die ook altijd zwaar make-up op deed. Ik zat in het prille begin een keer bij haar thuis toen ze verlegen de kamer in schuifelde omdat ze toen zonder make-up was. Ik had zoiets van: WOW, zo zie je er echt tien keer beter uit.

Ik zal vrouwen nooit begrijpen maar op zo'n manier mogen ze mij altijd blijven verrassen


I can't shoot straight unless I've had a pint!


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 12-11-2003 13:46 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

Make-up is best gay.

Maar aan de andere kant vraag ik me ook af hoe de meeste mannen er op zouden reageren als hun vriendin zou zeggen dat ze zonder broek veel leuker zijn...


Dit slaat nergens op.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 12-11-2003 13:48 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 12 november 2003 13:46 schreef mörke het volgende:
Make-up is best gay.

Maar aan de andere kant vraag ik me ook af hoe de meeste mannen er op zouden reageren als hun vriendin zou zeggen dat ze zonder broek veel leuker zijn...

Hoe, heeft een vrouw jou dat dan nog nooit verteld dan?


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 12-11-2003 13:48 by Griffin Profiel van Griffin

quote:
Op 12 november 2003 13:44 schreef Dunne_Hein het volgende:
Ach, dat kan ook omgekeerd werken. Ik heb een vriendin gehad die ook altijd zwaar make-up op deed. Ik zat in het prille begin een keer bij haar thuis toen ze verlegen de kamer in schuifelde omdat ze toen zonder make-up was. Ik had zoiets van: WOW, zo zie je er echt tien keer beter uit.

Ik zal vrouwen nooit begrijpen maar op zo'n manier mogen ze mij altijd blijven verrassen

ja klopt
hehe meestal denken ze dat veel make-up mooier is
ben er geen voorstander van


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 12-11-2003 13:50 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 12 november 2003 13:48 schreef Griffin het volgende:
ja klopt
hehe meestal denken ze dat veel make-up mooier is
ben er geen voorstander van


Ja maar als je dan weer zegt dat ze zonder er beter uit zien geloven ze je weer niet.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 12-11-2003 13:54 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 12 november 2003 13:50 schreef Dunne_Hein het volgende:
Ja maar als je dan weer zegt dat ze zonder er beter uit zien geloven ze je weer niet.

Er zijn er wel hoor, maar die zijn dun gezaaid.


Een collega van me stelde het zo: "Als ze 's morgens zonder make-up voor me zit en ik kan mijn ontbijt binnen houden, ben ik al tevreden."



[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 12-11-2003 13:55]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 12-11-2003 13:58 by Griffin Profiel van Griffin

quote:
Op 12 november 2003 13:50 schreef Dunne_Hein het volgende:
Ja maar als je dan weer zegt dat ze zonder er beter uit zien geloven ze je weer niet.


wat een gedoe huh


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 12-11-2003 14:00 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 12 november 2003 13:58 schreef Griffin het volgende:

wat een gedoe huh


Pffff, praat mij er niet van. En jullie maar denken dat wij het makkelijk hebben


I can't shoot straight unless I've had a pint!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-11-2003 14:07 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

veel make up is subjectief. Het gaat erom of het bij je past en dat hij goed opgebracht is. Vaak zie je het verschil dan niet eens.
Daarnaast vinden sommige mensen 1 streepje oogpotlood al veel en andere oogschaduw en lipstick weinig..


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen