IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vrouwen en hun uiterlijk. Vorige pagina | Volgende pagina
Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 16-01-2004 19:00 by Sneeuwwitje Profiel van Sneeuwwitje

Ach uiterlijk, schmuiterlijk!


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 16-01-2004 19:00 by cerridwen Profiel van cerridwen

ik snap niet waarom sommige vrouwen altijd zo kunnen zeuren... (natuurlijk iedereen zeurt weleens... maar sommigen hebben het echt erg) wees blij met wat je heb! waardeer wat je gegeven is... ik ben ook niet een van de mooisten... maar ik ben wel trots op mezelf... en dat zou iedereen moetten zijn!

en een knap uiterlijk, gaat (in mijn ogen) niet samen met een goed karakter!!!


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 16-01-2004 19:04 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Waarom zou een lelijk iemand moeten waarderen dat hij/zij lelijk is? Als je het PC wegdenkt slaat het nergens op. Als iemand iets wilt verbeteren aan zichzelf, bijv. uiterlijk, is dat naar mijn mening alleen maar goed.

En trots op jezelf zijn zonder dat daar een goede reden voor is net zo belachelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 16-01-2004 19:05]



VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 16-01-2004 19:04 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 16 januari 2004 19:00 schreef cerridwen het volgende:
en een knap uiterlijk, gaat (in mijn ogen) niet samen met een goed karakter!!!


ben ik het niet mee eens.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


wolfje
-=>DAMNED<=-
Usericon van wolfje
Posted 16-01-2004 19:05 by wolfje Profiel van wolfjehttp://www.oddworldz.com/wolfsbane

ja hoor Azagthoth, prima


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 16-01-2004 19:07 by cerridwen Profiel van cerridwen

quote:
Op 16 januari 2004 19:04 schreef Azagthoth het volgende:
Waarom zou een lelijk iemand moeten waarderen dat hij/zij lelijk is? Als je het PC wegdenkt slaat het nergens op. Als iemand iets wilt verbeteren aan zichzelf, bijv. uiterlijk, is dat naar mijn mening alleen maar goed.

En trots op jezelf zijn zonder dat daar een goede reden voor is net zo belachelijk.


je kan je goede kanten toch waarderen? en die versterken? ik bedoel ik heb mijn tanden schots en scheef maar ik zou nooit lippenstift op doen ofzo... dat trekt het teveel naar voren, maar ik heb het (in mijn ogen) gewoon versierd door een piercing door me lip... wat ik mooi vind... (met de nadruk op wat ik mooi vind) vind je dat je lelijke ogen heb, versterk dan je mond wat... iedereen heeft goeie punten...


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 16-01-2004 19:08 by cerridwen Profiel van cerridwen

quote:
Op 16 januari 2004 19:04 schreef VodeVilicious het volgende:
ben ik het niet mee eens.


over het algemeen, de mensen die echt een mooi uiterlijk hebben, weten dat van zichzelf, hemelen zichzelf omhoog... krijgen capsones bla bla bla...


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 16-01-2004 19:09 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 16 januari 2004 19:08 schreef cerridwen het volgende:
over het algemeen, de mensen die echt een mooi uiterlijk hebben, weten dat van zichzelf, hemelen zichzelf omhoog... krijgen capsones bla bla bla...


dat kan ja, maar ik ken zat meisjes met een heel mooi uiterlijk en een leuk karakter!!


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 16-01-2004 19:13 by cerridwen Profiel van cerridwen

quote:
Op 16 januari 2004 19:09 schreef VodeVilicious het volgende:
dat kan ja, maar ik ken zat meisjes met een heel mooi uiterlijk en een leuk karakter!!


ik ook wel, maar ik ken ook wel iemand die echt mooi is... mooie volle b cup (en dan echt vol) mooi slank lichaam, iets bredere heupen, dat je dat wespentaille hebt... maar die weet het ook... die loopt in de kroeg rond, en iedereen die niet zo mooi is negeert ze... doet ze een bakkie in, alleen voor de mensen die mooi zijn... dat soort dingen... tegen haar geen kwaad woord, je moet altijd de deur voor haar open houden, want zij is beter...
zulke mensen heb je ook...


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 16-01-2004 19:14 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 16 januari 2004 19:07 schreef cerridwen het volgende:
je kan je goede kanten toch waarderen? en die versterken? ik bedoel ik heb mijn tanden schots en scheef maar ik zou nooit lippenstift op doen ofzo... dat trekt het teveel naar voren, maar ik heb het (in mijn ogen) gewoon versierd door een piercing door me lip... wat ik mooi vind... (met de nadruk op wat ik mooi vind) vind je dat je lelijke ogen heb, versterk dan je mond wat... iedereen heeft goeie punten...


Okay, de logica ontgaat mij... Geen lippenstift wel een lip-piercing. Maar aangezien dit niet echt relevant is ga ik er niet verder op in.

"Goeie kanten" waarderen okay, slechte kanten verbeteren indien mogelijk nog beter, dat toont karakter.



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-01-2004 19:22 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 16 januari 2004 19:13 schreef cerridwen het volgende:
ik ook wel, maar ik ken ook wel iemand die echt mooi is... mooie volle b cup (en dan echt vol) mooi slank lichaam, iets bredere heupen, dat je dat wespentaille hebt... maar die weet het ook... die loopt in de kroeg rond, en iedereen die niet zo mooi is negeert ze... doet ze een bakkie in, alleen voor de mensen die mooi zijn... dat soort dingen... tegen haar geen kwaad woord, je moet altijd de deur voor haar open houden, want zij is beter...
zulke mensen heb je ook...

Nou ja, blijkbaar werkt het, dus ik zie het probleem niet.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 16-01-2004 19:25 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

[Azzy mode]
Stiekem vind ik dat in dit topic vrouwen pas mogen posten als ze een recente foto hebben geplaatst
[/Azzy mode]


Merelfje
Usericon van Merelfje
Posted 18-01-2004 17:07 by Merelfje Profiel van Merelfjehttp://www.mytholic.nl

quote:
Op 16 januari 2004 19:00 schreef cerridwen het volgende:
ik snap niet waarom sommige vrouwen altijd zo kunnen zeuren... (natuurlijk iedereen zeurt weleens... maar sommigen hebben het echt erg) wees blij met wat je heb! waardeer wat je gegeven is... ik ben ook niet een van de mooisten... maar ik ben wel trots op mezelf... en dat zou iedereen moetten zijn!

en een knap uiterlijk, gaat (in mijn ogen) niet samen met een goed karakter!!!


Hoezo oppervlakkig? (<-sarcastisch) Dat is net zo'n onzin als dat alle blondjes dom zijn. Mensen die zich er TE bewust van zijn dat ze toevallig een mooie kop hebben of een mooi lichaam kunnen misschien arrogant of niet aardig zijn, maar "lelijke" mensen net zo goed. Het ligt er maar net aan hoe je je zelfverzekerdheid of onzelfverzekerdheid uit.


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 18-01-2004 20:13 by EVILinetje Profiel van EVILinetje

quote:
Op 16 januari 2004 19:13 schreef cerridwen het volgende:
ik ook wel, maar ik ken ook wel iemand die echt mooi is... mooie volle b cup (en dan echt vol) mooi slank lichaam, iets bredere heupen, dat je dat wespentaille hebt... maar die weet het ook... die loopt in de kroeg rond, en iedereen die niet zo mooi is negeert ze... doet ze een bakkie in, alleen voor de mensen die mooi zijn... dat soort dingen... tegen haar geen kwaad woord, je moet altijd de deur voor haar open houden, want zij is beter...
zulke mensen heb je ook...


Tuurlijk, maar dit vind ik meestal echt geen mooie mensen. Zo iemand kan toch geen uitstraling hebben. Naar mijn mening, vind ik iemand mooi die heel wat uitstraalt. En of die nu de perfecte maatjes heeft of niet, doet er niet toe.


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-01-2004 21:00 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 januari 2004 18:51 schreef wolfje het volgende:
dank u MBMarduk!!! de eerste vriendelijke reactie op mij! en andere gast (kben ff je naam kwijt) waarom oordeel je nou meteen weer op hoe ik eruit zie? Maarja als jij mij als yes huppel wil zien geeeen moeite mee hoor! zolang je maar wel aardig tegen me blijft


Bij deze ook welkom hiero!

kijk hier ff:

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1106534&page=11

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-01-2004 21:05]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 19-01-2004 12:00 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

sommige van de mooiste mensen denken werkelijk dat ze lelijk zijn.

Persoonlijk kan ik heel slechts tegen mooi-arrogant zijnde mensen, het type mooi van buiten, leeg van binnen. Verder is het vaak zo dat tegenslag ook karakter schept, dit is misschien een vooroordeel van mijn kant, maar als jij je hele leven kan rondkomen van je uiterlijk, denk ik dat het verleidelijk is de geest in ruste te laten, of daar minder aandacht aan te besteden.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-01-2004 14:28 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 16 januari 2004 19:00 schreef cerridwen het volgende:
en een knap uiterlijk, gaat (in mijn ogen) niet samen met een goed karakter!!!


Dus mooi betekent volgens jou dom/irritant/etc.?




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-01-2004 0:27 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 19 januari 2004 12:00 schreef Phriar het volgende:
sommige van de mooiste mensen denken werkelijk dat ze lelijk zijn.

Persoonlijk kan ik heel slechts tegen mooi-arrogant zijnde mensen, het type mooi van buiten, leeg van binnen. Verder is het vaak zo dat tegenslag ook karakter schept, dit is misschien een vooroordeel van mijn kant, maar als jij je hele leven kan rondkomen van je uiterlijk, denk ik dat het verleidelijk is de geest in ruste te laten, of daar minder aandacht aan te besteden.

Dus iemand die arrogant is, is per definitie 'leeg van binnen'?

Volgens mij zijn hier teveel lelijke mensen aan het woord.
Waarom kunnen mensen slecht tegen 'mooi-arrogante mensen'? Als je zo slim en superieur en weldenkend bent, heb je toch helemaal geen last van dat soort lui? Dan zouden zíj het moeten zijn die afgunstig zijn.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-01-2004 0:34 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

Altijd lachen hier...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 20-01-2004 0:43 by XPositiveX Profiel van XPositiveXhttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 20 januari 2004 0:34 schreef Voice Of Doom het volgende:
Altijd lachen hier...


uien en hun vrouwterlijk?
hehe..


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 20-01-2004 10:31 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 20 januari 2004 0:27 schreef Dwaallicht het volgende:
Dus iemand die arrogant is, is per definitie 'leeg van binnen'?

Volgens mij zijn hier teveel lelijke mensen aan het woord.
Waarom kunnen mensen slecht tegen 'mooi-arrogante mensen'? Als je zo slim en superieur en weldenkend bent, heb je toch helemaal geen last van dat soort lui? Dan zouden zíj het moeten zijn die afgunstig zijn.


Volgens mij heb je gelijk. Volgens mij wordt dit soort Oprah retoriek als excuus gebruikt om niets te veranderen. "Verbetering" kost energie en al die luie losers zitten liever met een Big Mac op hun reet voor de TV naar een inhoudsloze real-life-relatie-show te kijken.



Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 20-01-2004 11:47 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

quote:
Op 20 januari 2004 0:27 schreef Dwaallicht het volgende:
Dus iemand die arrogant is, is per definitie 'leeg van binnen'?

Volgens mij zijn hier teveel lelijke mensen aan het woord.
Waarom kunnen mensen slecht tegen 'mooi-arrogante mensen'? Als je zo slim en superieur en weldenkend bent, heb je toch helemaal geen last van dat soort lui? Dan zouden zíj het moeten zijn die afgunstig zijn.


Je moet m'n post wel goed lezen: "het type: mooi van buiten leeg van binnen", ik weet niet hoe vaak jij in de buitenwereld komt maar ik heb heel vaak meegemaakt dat de jongeren die tot de "mooie groep" behoren om het maar weer eens generaliserend te vertellen mij of andere lelijke mensen letterlijk snoevend voorbij te wandelen, roddelen over "kijk eens naar die hazelip", of als ik ze aanspreek simpelweg de andere kant op kijken of iets dergelijks.

Ik heb een hekel aan mensen die denken dat simpelweg omdat ze door een toevallige genetische meevaller mooi zijn meer rechten en meer aandacht verdienen als andere mensen, en je kan niet ontkennen dat dat soort gedrag gruwelijk irritant is toch?


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 20-01-2004 11:48 by Pil Profiel van Pilhttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 16 januari 2004 18:11 schreef wolfje het volgende:
zit ware schoonheid niet altijd van binnen??? iemand kan nog zo" mooi" wezen maar als ze een kut karakter heeft zie je dat wel degelijk van buiten... naar mijn mening is uiterlijk totaal niet van belang (owkey een leuk uiterlijk is altijd mooi meegenomen) en is iemand die dat niet inziet gewoon zwaar sneu!
haha


Iemand die mooi is met een kut karakter is wel een veelgehoord voorbeeld, maar ja, dat soort dingen merk je snel genoeg, pas als je een lelijk iemand met een pracht karakter weet te waarderen (en niet alleen als vriend ofzo, maar echt als bijvoorbeeld levenspartner) kan je me overtuigen dat uiterlijk er niet toe doet. Tuurlijk, uiterlijk is niet alles, maar dat is wat anders dan te zeggen dat uiterlijk er niet toe doet. Wat jij zegt, de ware schoonheid zit van binnen, is deels natuurlijk waar, en het innerlijk zal uiteindelijk de bepalende factor zijn of iets werkt of niet (ik neem aan dat het in de meeste gevallen toch om relaties gaat als dit soort dingen besproken worden, voor mij in ieder geval wel). Maar dat wil niet zeggen dat het uiterlijk geen stevige voorselectie maakt, bij mij in ieder geval wel (iemands uiterlijk is nou eenmaal sneller te beoordelen dan iemands innerlijk).

Verder moet ik zeggen dat bij mij op het werk echt een prachtige meid rondloopt, maar qua karakter moet ze nog indruk op mij maken, ik heb het gevoel dat ze echt bijna nooit lacht. Gelukkig heb ik ook leukere collega's

[Dit bericht is gewijzigd door Pil op 20-01-2004 11:49]


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 20-01-2004 11:49 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 16 januari 2004 18:11 schreef wolfje het volgende:
iemand kan nog zo" mooi" wezen maar als ze een kut karakter heeft zie je dat wel degelijk van buiten...
totale onzin, leg dat maar eens uit dan..


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-01-2004 11:50 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 20 januari 2004 11:47 schreef Phriar het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die denken dat simpelweg omdat ze door een toevallige genetische meevaller mooi zijn meer rechten en meer aandacht verdienen als andere mensen, en je kan niet ontkennen dat dat soort gedrag gruwelijk irritant is toch?


Ik kan het wel ontkennen. Iedereen heeft namelijk zijn plus en minpunten. Als iemand mooi is maar wellicht niet zo slim b.v. Pamela Anderson (om maar een voorbeeld te noemen) dan vind ik het prima dat ze dat gebruiken om verder in de wereld te komen.

Er is geen objectieve waarde schaal waarop staat dat mooi minder goed is dan slim.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen