IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vrouwen en hun uiterlijk. Vorige pagina | Volgende pagina
Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 22-01-2004 13:50 by Smoochy Profiel van Smoochy

Bedoel ik ben wel tevree met mezelf alleen vind ik wel dat er nog een paar kilo`s afkunnen niet voor iemand ander maar puur voor mezelf, wat anderen vinden maakt mij niks uit.

Wees jezelf.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 22-01-2004 13:51 by IceQueen Profiel van IceQueen

quote:
Op 22 januari 2004 13:50 schreef Smoochy het volgende:
Bedoel ik ben wel tevree met mezelf alleen vind ik wel dat er nog een paar kilo`s afkunnen niet voor iemand ander maar puur voor mezelf, wat anderen vinden maakt mij niks uit.

Wees jezelf.


IDD!!!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Konkhra
Thrasher
Usericon van Konkhra
Posted 22-01-2004 13:52 by Konkhra Profiel van Konkhra

quote:
Op 22 januari 2004 13:45 schreef IceQueen het volgende:
Vergeet het Azzie,jij komt m'n reet niet in!!!


Ehmm willen we dit weten?


Glory, Glory, what one hell of a way to die


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 22-01-2004 13:53 by IceQueen Profiel van IceQueen

quote:
Op 22 januari 2004 13:52 schreef Konkhra het volgende:
Ehmm willen we dit weten?



misschien wel?


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-01-2004 13:53 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 22 januari 2004 13:50 schreef Smoochy het volgende:
Bedoel ik ben wel tevree met mezelf alleen vind ik wel dat er nog een paar kilo`s afkunnen niet voor iemand ander maar puur voor mezelf, wat anderen vinden maakt mij niks uit.

ah, dan wil ik er wel wat bij...ruilen?


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 22-01-2004 13:58 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:
Op 20 januari 2004 15:09 schreef Azagthoth het volgende:
...

kijk voor de grap eens hier:
http://www.johnstonefitness.com/index.html

Heh, Ik had 10 jaar geleden ook zo'n website kunnen maken.
Ben toen tussen okt. 1992 en okt. 1993 47kg. afgevallen met een beetje bewegen en totaal anders eten.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 22-01-2004 14:33 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 22 januari 2004 13:53 schreef Elfensteen het volgende:
ah, dan wil ik er wel wat bij...ruilen?


Download my free eBook, "10 Things You Must Do to Gain Mass". This report is essential information for anyone who has a difficult time gaining weight.

http://www.musclegaintips.com/thankebk.html



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 22-01-2004 14:35 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 22 januari 2004 13:58 schreef MBMarduk het volgende:
Heh, Ik had 10 jaar geleden ook zo'n website kunnen maken.
Ben toen tussen okt. 1992 en okt. 1993 47kg. afgevallen met een beetje bewegen en totaal anders eten.


Ach, ik heb zelf niet echt de behoefte om gruwelijk gespierd te worden, maar ik doe toch wel 'wat' om een klein beetje in vorm te blijven.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 22-01-2004 14:35]



IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 22-01-2004 14:36 by IceQueen Profiel van IceQueen

quote:
Op 22 januari 2004 14:35 schreef Azagthoth het volgende:
Ach, ik heb zelf niet echt de behoefte om gruwelijk gespierd te worden, maar ik doe toch wel 'wat' om een klein beetje in vorm te blijven.


dat in vorm blijven,prima,maar uit mijn reet blijf je


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Konkhra
Thrasher
Usericon van Konkhra
Posted 22-01-2004 14:38 by Konkhra Profiel van Konkhra

quote:
Op 22 januari 2004 14:35 schreef Azagthoth het volgende:
Ach, ik heb zelf niet echt de behoefte om gruwelijk gespierd te worden, maar ik doe toch wel 'wat' om een klein beetje in vorm te blijven.


Hmm..heb de echte Trey Azagthoth twee jaar geleden geinterviewd voor een radioprogramma. Echt gespierd zou ik ém niet willen noemen, eerder mager en met zeer ingevallen wangen..bijna junkie qua uiterlijk..maar wat een geweldige gitarist


Glory, Glory, what one hell of a way to die


Konkhra
Thrasher
Usericon van Konkhra
Posted 22-01-2004 14:46 by Konkhra Profiel van Konkhra

maar om terug op het onderwerp te komen..vrouwen en hun uiterlijk blijft een boeiend onderwerp


Glory, Glory, what one hell of a way to die


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 22-01-2004 14:47 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 22 januari 2004 14:36 schreef IceQueen het volgende:
dat in vorm blijven,prima,maar uit mijn reet blijf je


Dat moet jezelf weten, je weet alleen niet wat je mist.



Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 22-01-2004 14:51 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

quote:
Op 20 januari 2004 13:00 schreef Dwaallicht het volgende:
Ahhhh, de buitenwereld.... een moeilijke, uitdagende plaats ja, voor velen.

Uit bovenstaande maak ik op dat je jezelf lelijk vindt. Blijkbaar heb je niet zoveel zelfvertrouwen of straal je dat in ieder geval uit, anders zou je nl. niet genegeerd worden. Het kan ook aan je kleren liggen, ik meen me te herinneren dat je een hekel had aan 'kleren met knopen' enzo... als een in felgekleurde vormeloze zakken gehulde hippie mij aanspreekt, ben ik ook niet geneigd hem te woord te staan hoor.

Intelligentie is ook een toevallige genetische meevaller, en zo zijn er wel meer toevallige genetische meevallers. De ene meevaller staat daarom niet 'lager' op de trede dan de ander. Een slim iemand zal zijn hersens gebruiken om verder te komen, iemand die die hersens niet heeft zal andere tactieken moeten gebruiken.
Dat jij je voelt alsof je minder rechten en aandacht hebt dan anderen, zegt meer over jouw afgunst dan over de 'leeghoofdigheid' van mooie mensen. 'Het Lelijke Eendje' is helaas een sprookje en berust niet op realiteit.


Het probleem met intelligentie is dat het niet iets is wat je kan zien (of je moet constant rondlopen met een t-shirt met daarop je IQ, en dan zegt het nog weinig)

- (pardon ik zal wat zachter praten)

Dat ik afgunstig ben van mooie mensen heb je gelijk in. Persoonlijk denk ik wel dat een zekere hoeveelheid moeilijkheden de geest scherpen.

Afgunst hoort bij de mens, niet dat ik er trots op ben maar het is het simpele idee van: "zijn gras is groener, och wat zou ik stiekem graag dat gras willen hebben"

Zelfvertrouwen is niet iets wat voor iedereen even makkelijk te bereiken is, zelfvertrouwen heb ik vooral als ik bas of als ik een gesprek met iemand aan kan gaan.

En toch blijft daar het punt van de oog-beoordeling. Het moment dat jij voor het eerst een kamer/aula/klaslokaal binnen loopt vol met mensen die je nog niet (goed) kent wordt jij beoordeeld. En eerste indrukken kunnen lang blijven hangen...

Stelling: "Mooi zijn" = goed zijn. "Lelijk zijn" = gevaarlijk

Uitleg: Vanuit de eerste sprookjes, verhaalvertelling, tot alles in moderne media, het is altijd traditie geweest dat de held of heldin een knappe man of vrouw was.

Verder wordt ons ook heel vaak het beeld voorgehouden van de slechterik, die met een afgehakte hand rondloopt, een groot litteken, een houten been, of gewoon "vreemd" is om te zien... (vrouwelijke misdadigers mogen dan juist wel vaak sexy zijn, maar dat is meer mannelijke hormonen invloed dan wat anders)

Onbewust of bewust worden wij vanaf jongs af aan geprogrammeerd op het herkennen van gevaarlijke mensen: "Ga niet mee met de man met de lange bruine jas" of "de boze heks", vanaf jongs af aan worden in onze hersenen verbindingen gemaakt tussen wat "abnormaal" is en "gevaar", of andere negatieve connotaties.

Opgevallen hoeveel programma's er zijn tegenwoordig over mensen die of mooi zijn, of het willen worden?

Vanuit alle kanten worden vrouwen vooral maar ook mannen bestookt met ideaalbeelden die vaak onbereikbaar zijn. Dit is slecht voor het zelfvertrouwen van veel mensen, die daardoor weer het idee krijgen dat ze mooier moeten worden = geld in het laatje voor de mode/p. chirurgen/make-up.

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat volgens mij de nadruk op intelligentie als middel om vooruit te komen in deze samenleving steeds meer verschuift naar schoonheid als "het" middel, en dat dit imho afbreuk doet aan het mooiste wat wij samen hebben bereikt, en dat is toch wel intelligentie...



p.s. Ik draag geen vormloze kleding, mijn hobbezaken heb ik custom laten maken.



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 22-01-2004 14:52 by IceQueen Profiel van IceQueen

quote:
Op 22 januari 2004 14:47 schreef Azagthoth het volgende:
Dat moet jezelf weten, je weet alleen niet wat je mist.


Kan zijn


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 22-01-2004 14:56 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

[Hint voor Azzy]
Papieren zak nemen, grote foto van Varg erop plakken, hoofd erin steken, presto!


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 22-01-2004 14:57]


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 22-01-2004 14:57 by IceQueen Profiel van IceQueen

quote:
Op 22 januari 2004 14:56 schreef MBMarduk het volgende:
[Hint voor Azzy]
Papieren zak nemen, grote foto van Varg erop plakken, hoofd erin steken, presto!



neenee...kijk es naar 't mooie mannen topic...Foto van m'n ex...Lijkt toch niet op Varg?????,


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Konkhra
Thrasher
Usericon van Konkhra
Posted 22-01-2004 15:01 by Konkhra Profiel van Konkhra

quote:
Op 22 januari 2004 14:47 schreef Azagthoth het volgende:
Dat moet jezelf weten, je weet alleen niet wat je mist.


Goddamm..heeft die Azagthoth teveel naar Herman Vinkers "de vinger van Aadorp" gekeken of zo?


Glory, Glory, what one hell of a way to die


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 22-01-2004 15:03 by ~Narsil Profiel van ~Narsilhttp://www.myspace.com/phobos_kim

Kunnen jullie misschien even normaal beginnen doen aub?


Konkhra
Thrasher
Usericon van Konkhra
Posted 22-01-2004 15:09 by Konkhra Profiel van Konkhra

quote:
Op 22 januari 2004 15:03 schreef ~Narsil het volgende:
Kunnen jullie misschien even normaal beginnen doen aub?


Zal me voortaan gedragen hoor


Glory, Glory, what one hell of a way to die


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 22-01-2004 15:09 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 22 januari 2004 15:03 schreef ~Narsil het volgende:
Kunnen jullie misschien even normaal beginnen doen aub?


Wat is er, heeft je vriendje je anaal verwaarloosd? Als je dit weekend even langs wilt komen kan ik daar wel verandering in brengen hoor.



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 22-01-2004 15:10 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 22 januari 2004 14:56 schreef MBMarduk het volgende:
[Hint voor Azzy]
Papieren zak nemen, grote foto van Varg erop plakken, hoofd erin steken, presto!



Hehe, het is maar goed dat ik geen vrouw ben, anders had ik dit misschien als een belediging kunnen opvatten.



Konkhra
Thrasher
Usericon van Konkhra
Posted 22-01-2004 15:11 by Konkhra Profiel van Konkhra

quote:
Op 22 januari 2004 15:09 schreef Azagthoth het volgende:
Wat is er, heeft je vriendje je anaal verwaarloosd? Als je dit weekend even langs wilt komen kan ik daar wel verandering in brengen hoor.


Hmm..misschien is het anna frank plantsoen te eindhoven iets voor je az?


Glory, Glory, what one hell of a way to die


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 22-01-2004 15:11 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Ik betwijfel het.



~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 22-01-2004 15:12 by ~Narsil Profiel van ~Narsilhttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 22 januari 2004 15:09 schreef Konkhra het volgende:
Zal me voortaan gedragen hoor


Tis niet tegen jou


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-01-2004 15:12 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

On-topic a.u.b. ..reageer liever op dat stuk van Phriar, das stukken interessanter dan het anale uiterlijk van een vrouw


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen