IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vrouwen en hun uiterlijk. Vorige pagina | Volgende pagina
Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 14-07-2003 11:41 by Shredhead Profiel van Shredhead

quote:
Op 14 juli 2003 11:37 schreef Vampie het volgende:
Ik denk dat je maten geen flikker uitmaken zolang je je er goed bij voelt.Iemand die beter in z'n vel zit straalt veel meer uit dan iemand die ontevreden is met haar ( in dit geval dus) figuur.


helemaal waar!


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 14-07-2003 11:41 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 14 juli 2003 11:35 schreef Jenje het volgende:
Ideaalbeeld verschilt in de loop van de geschiedenis en die wordt zeker wel deels bepaald door de media.


Ook door de welvaart.

Een eeuw of twee geleden waren uitermate witte vrouwen erg in trek, omdat als je bruin was je op het land werkte, dus van lage komaf was en weinig geld had.

In den prehistorie was het ideaalbeeld meer a la de Venus van Willendorf (Zie Fig 1)

fig. 1

De reden daarvan was waarschijnlijk dat dikke vrouwen goed te eten hadden, wat impliceerde dat er genoeg bescherming was voor het gezien, en dus dat de kindertjes goed konden worden opgevoed.

[Dit bericht is gewijzigd door mörke op 14-07-2003 11:41]


Dit slaat nergens op.


campske666
Usericon van campske666
Posted 14-07-2003 11:43 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 14 juli 2003 11:39 schreef Kramy het volgende:
Een complimentje los maken is toch een vorm van aandacht trekken?


Als je denkt dat je er goed uitziet wel. ALs je het complimentje nodig hebt voor je zelf-vertrouwen een stamp omhoog te geven niet echt volgens mij. Maakt ook geen reet uit eigenlijk, hoe meer mooie meiden, hoe liever.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 14-07-2003 11:43 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 14 juli 2003 11:37 schreef Vampie het volgende:
Ik denk dat je maten geen flikker uitmaken zolang je je er goed bij voelt.Iemand die beter in z'n vel zit straalt veel meer uit dan iemand die ontevreden is met haar ( in dit geval dus) figuur.


God, ik heb vrouwen gezien die van geen kanten aan het algemene schoonheidsideaal voldeden, maar wel prachtig waren!


Dit slaat nergens op.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-07-2003 11:44 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 14 juli 2003 11:41 schreef mörke het volgende:
Ook door de welvaart.

Een eeuw of twee geleden waren uitermate witte vrouwen erg in trek, omdat als je bruin was je op het land werkte, dus van lage komaf was en weinig geld had.

Vandaar de deels
Inderdaad, het is zelfs een periode zwaar overdreven, met de korsetten en hoepeljurken. (Borsten en dijen worden daardoor zeer geaccentueerd) en het witpoederen van de gezichten, alleen de rijken konden dat betalen, dus gingen de rijken elkaar aftroeven, hoe witter hoe beter, hoe uitpuilender de boezem hoe beter.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 14-07-2003 12:02 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 14 juli 2003 11:37 schreef Vampie het volgende:
Ik denk dat je maten geen flikker uitmaken zolang je je er goed bij voelt.Iemand die beter in z'n vel zit straalt veel meer uit dan iemand die ontevreden is met haar ( in dit geval dus) figuur.


quote:
Op 14 juli 2003 11:43 schreef mörke het volgende:
God, ik heb vrouwen gezien die van geen kanten aan het algemene schoonheidsideaal voldeden, maar wel prachtig waren!





mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 14-07-2003 12:12 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

Voeg eens wat toe daar aan?
Zie jij wel eens vrouwen waar je enkel de ogen van zou willen houden?


Dit slaat nergens op.


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 14-07-2003 12:19 by DMTR Profiel van DMTRhttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 14 juli 2003 9:40 schreef ghoulliette het volgende:

@dmtr, en dat zonder make-up


Nou, ken je nagaan...


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 14-07-2003 12:34 by Devilicious Pem Profiel van Devilicious Pem

quote:
Op 14 juli 2003 11:29 schreef Sorpresa het volgende:
Als mensen zeggen dat ik mooi ben geloof ik t nog niet dus een vorm van aandacht trekken is het niet. Want ook al willen ze het tegendeel bewijzen, ik geloof ze toch nooit. En andere dunnere meiden zijn altijd mooier dan mij dusch als mensen zeggen dat ik mooi ben geloof ik ze niet omdat ik zelf vidn dat ik dat niet ben.


Kijk dat heb ik nou ook!!!
Ok ik kan nog net wel geloven dat bepaalde mensen het wel menen als ze het zeggen [want waarom zouden ze het zeggen als ze het niet menen en er zelf niets beter van kunnen worden?] maar alsnog SNAP ik het gewoon niet, het wil er bij mij niet in. Ik ben het er gewoon niet mee eens en blijf mezelf zien zoals ik me altijd zie. [wat je zegt:"en andere dunnere meiden zijn altijd mooier" die afwijking heb ik ook om te denken dat alles wat slanker is altijd veeeeel mooier is dan zo'n dwergje als ik met blubberbuik ]

Nouja anyway, ik wou gewoon even reageren omdat ik snap wat je bedoelt. Het gaat niet om aandacht vragen het is gewoon een low selfesteem kwestie. Ik probeer er aan te werken want het is gewoon irritant [voor mezelf EN mijn omgeving] maar als iemand me nou ff kon vertellen HOE dat moet, jezelf gaan accepteren en beter in je vel gaan zitten, dan graag

Oh en Sarah, het helpt je geen fuck maar ik ga het lekker toch zeggen ik vind je een knap meisje!

[en ja vrouwen zeiken teveel over uiterlijk, dat bewijst deze post wel weer ]


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 14-07-2003 12:40 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 14 juli 2003 12:34 schreef Devilicious Pem het volgende:
Kijk dat heb ik nou ook!!!
bla bla bla


Sjongejonge, wat een problemen!
Ik bijvoorbeeld (ook al ben ik een man) ben erg tevreden met mijzelf, er zijn vast dingen die beter kunnen, maar die horen nou eenmaal bij mij.

Als je trouwens nog een paar 'tips' wilt om je zelfvertrouwen op te krikken...

1) Probeer je eens te bedenken hoeveel mensen er mooier zijn dan jij.

2) Bendenk je wat je functie hier is.

3) Zit iemand op je te wachten?

4) Bij een sollicitatiegesprek, denk je nou echt dat ze je beoordelen op wat je kunt? Dacht het niet dus he!


Dit slaat nergens op.


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 14-07-2003 12:46 by Devilicious Pem Profiel van Devilicious Pem

quote:
Op 14 juli 2003 12:40 schreef mörke het volgende:
Sjongejonge, wat een problemen!
Ik bijvoorbeeld (ook al ben ik een man) ben erg tevreden met mijzelf, er zijn vast dingen die beter kunnen, maar die horen nou eenmaal bij mij.

Als je trouwens nog een paar 'tips' wilt om je zelfvertrouwen op te krikken...

1) Probeer je eens te bedenken hoeveel mensen er mooier zijn dan jij.

2) Bendenk je wat je functie hier is.

3) Zit iemand op je te wachten?

4) Bij een sollicitatiegesprek, denk je nou echt dat ze je beoordelen op wat je kunt? Dacht het niet dus he!





"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 14-07-2003 12:55 by Vampie Profiel van Vampie

quote:
Op 14 juli 2003 12:46 schreef Devilicious Pem het volgende:



mja..die vat ik ook niet helemaal.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 14-07-2003 12:55 by windkracht10 Profiel van windkracht10

Dikke vrouwen zijn lekker vet.


mvg wk10


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 14-07-2003 12:59 by Devilicious Pem Profiel van Devilicious Pem

quote:
Op 14 juli 2003 12:55 schreef Vampie het volgende:
mja..die vat ik ook niet helemaal.


hehe gelukkig, dan ligt het dus niet alleen aan mij


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-07-2003 13:01 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Mörke deed sarcastisch.

Onzekerheid bij vrouwen over het uiterlijk is genetisch. Niets low self esteem, dat is alleen maar om er een naampje aan te geven en medelijden op te wekken.

Nagenoeg alle vrouwen zijn onzeker over hun uiterlijk, met name doordat ze een beeld hebben dat ze moeten voldoen aan de standaard die zij denken dat de maatschappij en de media opwerpt.


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 14-07-2003 13:06 by Pil Profiel van Pilhttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 14 juli 2003 12:34 schreef Devilicious Pem het volgende:
Kijk dat heb ik nou ook!!! etc.


Ehm, je ziet hier een heel belangrijk aspect over het hoofd, en dat is je gezicht. Dat is altijd lastig, want je gezicht herken je alleen als jezelf en dus kun je daar moeilijk zelf een oordeel over vellen, maar ik kan je wel vertellen dat ik vind dat je een leuk koppie hebt (Sopresa trouwens ook ). Het gezicht werkt misschien wel het sterkste van allemaal (tenminste bij mij), maar dat verschilt ook per situatie (en persoon), en je kan iemand best verschrikkelijk knap zijn zonder de perfecte maten te hebben. Bovendien zijn er best wel wat mannen die vallen op kleine vrouwen

Dusseeeh, maak je niet te druk.

Als reactie op de oorspronkelijke post, tsja, het eerste wat mij eigenlijk te binnen schoot was dat ze het doen omdat mannen vaak oppervlakkig en simpel zijn, gelukkig is mijn negatieve vidie hierop een beetje bijgesteld sinds het lezen van dit topic

NP: The Black League - The Everlasting - Pt. IV


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 14-07-2003 13:18 by Shredhead Profiel van Shredhead

quote:
Op 14 juli 2003 12:34 schreef Devilicious Pem het volgende:
Kijk dat heb ik nou ook!!!
Ok ik kan nog net wel geloven dat bepaalde mensen het wel menen als ze het zeggen [want waarom zouden ze het zeggen als ze het niet menen en er zelf niets beter van kunnen worden?] maar alsnog SNAP ik het gewoon niet, het wil er bij mij niet in. Ik ben het er gewoon niet mee eens en blijf mezelf zien zoals ik me altijd zie. [wat je zegt:"en andere dunnere meiden zijn altijd mooier" die afwijking heb ik ook om te denken dat alles wat slanker is altijd veeeeel mooier is dan zo'n dwergje als ik met blubberbuik ]

Nouja anyway, ik wou gewoon even reageren omdat ik snap wat je bedoelt. Het gaat niet om aandacht vragen het is gewoon een low selfesteem kwestie. Ik probeer er aan te werken want het is gewoon irritant [voor mezelf EN mijn omgeving] maar als iemand me nou ff kon vertellen HOE dat moet, jezelf gaan accepteren en beter in je vel gaan zitten, dan graag

Oh en Sarah, het helpt je geen fuck maar ik ga het lekker toch zeggen ik vind je een knap meisje!

[en ja vrouwen zeiken teveel over uiterlijk, dat bewijst deze post wel weer ]


je hoeft het ook niet te snappen, als je het maar aanneemt Maar goed, dat zeg ik wel vaker


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 14-07-2003 13:21 by Devilicious Pem Profiel van Devilicious Pem

quote:
Op 14 juli 2003 13:01 schreef Jenje het volgende:
Mörke deed sarcastisch.

Onzekerheid bij vrouwen over het uiterlijk is genetisch. Niets low self esteem, dat is alleen maar om er een naampje aan te geven en medelijden op te wekken.

Nagenoeg alle vrouwen zijn onzeker over hun uiterlijk, met name doordat ze een beeld hebben dat ze moeten voldoen aan de standaard die zij denken dat de maatschappij en de media opwerpt.


Hehe ja dat hij sarcastisch deed snapte ik dan nog net wel maar ok Maar ik heb dan bijna liever dat ie zegt: wijf zeik niet! [komt op hetzelfde neer denk ik ]

Low selfesteem kan er wel degelijk mee te maken hebben en dat heeft niks met medelijden opwekken te maken. Wat mij betreft in ieder geval niet. Ik zeg niet dat ELKE vrouw die ook maar enigszins last heeft van onzekerheid mbt haar uiterlijk low selfesteem heeft, maar in reactie op Sarah vind ik het wel van toepassing. Als je haar post zo leest zie je toch meteen dat ze een slecht zelfbeeld heeft? [En da's zonde!] En ik herken dat gewoon, dat ik mezelf blijkbaar heel anders zie dan anderen mij zien. En ik ben niet zielig en ik hoef geen medelijden, maar ik wil wel van die overdreven onzekerheid af. De lol gaat er snel vanaf zo [en nogmaals: niet alleen voor mij maar ook voor mijn omgeving] dus nouja...

anyway


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 14-07-2003 13:22 by windkracht10 Profiel van windkracht10

Als ze maar de pattatten kunnen opzetten.


mvg wk10


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 14-07-2003 13:30 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 14 juli 2003 13:21 schreef Devilicious Pem het volgende:
Hehe ja dat hij sarcastisch deed snapte ik dan nog net wel maar ok Maar ik heb dan bijna liever dat ie zegt: wijf zeik niet! [komt op hetzelfde neer denk ik ]

Low selfesteem kan er wel degelijk mee te maken hebben en dat heeft niks met medelijden opwekken te maken. Wat mij betreft in ieder geval niet. Ik zeg niet dat ELKE vrouw die ook maar enigszins last heeft van onzekerheid mbt haar uiterlijk low selfesteem heeft, maar in reactie op Sarah vind ik het wel van toepassing. Als je haar post zo leest zie je toch meteen dat ze een slecht zelfbeeld heeft? [En da's zonde!] En ik herken dat gewoon, dat ik mezelf blijkbaar heel anders zie dan anderen mij zien. En ik ben niet zielig en ik hoef geen medelijden, maar ik wil wel van die overdreven onzekerheid af. De lol gaat er snel vanaf zo [en nogmaals: niet alleen voor mij maar ook voor mijn omgeving] dus nouja...

anyway


Ik deed sarcastisch ja. Maar niet om te zeggen dat je je mond dicht moest houden.

Meer om je een paar tips betreffende het krijgen van zelfvertrouwen te geven. Als je namelijk kijkt wat ik schreef zul je misschien snappen dat ik bedoelde dat het altijd baas boven baas is, maar dat je op je eigen manier gewoon altijd heerscht....

(Goh, da's wel heel positief van mij)


Dit slaat nergens op.


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 14-07-2003 13:30 by Mithrandir Profiel van Mithrandirhttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 14 juli 2003 13:22 schreef windkracht10 het volgende:
Als ze maar de pattatten kunnen opzetten.

Tja, de mannen zorgen wel voor de mayo...


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 14-07-2003 13:30 by Saphire Profiel van Saphire

Ik ben heel misschien een van de weinige meiden die niet...tjah...sexy willen uitzien.

Naar mijn ervaring brengt dat alleen maar negatieve aandacht met zich mee (gasten die maar op een ding uit zijn) Ik stift mijn lippen NIET (ze zijn wel al erg rood van zichzelf) doe doordeweeks nauwelijks makeup op (hooguit mascara omdat ik andere hele lege ogen heb) en voel me niet op mijn gemak in korte rokjes, extreem strakke dingen of laag uitgesneden decolletees. Dan voel ik me bekeken, en daar hou ik dus niet van. Een aantal dingen die ik in mijn (nabije) verleden heb meegemaakt hebben mij hiertoe gebracht. Ik kleed me toch soms als ik uitga net iets leuker, maar dan vooral voor mijn vriend, en verder houd ik mijn allercuteste en sexy-ste outfits binnen gesloten deuren (daar heeft tenminste niemand commentaar)

Er is nochtans EEN gelegenheid waar ik WEL strakke kleding, inkijktruitjes of ultrakorte rokjes draag. En oeioei, hier ga ik commentaar op krijgen, maar da's 1x per maand bij Cyberia (cybergothicfeest) Daar doe ik het niet om de aandacht (daar lopen wel meer mensen halfnaakt rond, maar niemand die er commentaar op heeft of de hele tijd naar je gaat zitten staren) daar kleed ik me gewoonweg naar de gelegenheid en daar doe ik het omdat ik me er dan lekker in voel en niet bang hoef te zijn dat ik ineens de plee ingetrokken word door een vreemde.

Dagelijks loop ik er misschien een beetje onflatteus of...erhm...zo) bij, maar ik doe gewoon aan wat ik leuk vind of wat lekker zit. Ik heb genoeg van al die starende ogen.

[Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 14-07-2003 13:34]


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 14-07-2003 13:30 by Devilicious Pem Profiel van Devilicious Pem

quote:
Op 14 juli 2003 13:06 schreef Pil het volgende:
Ehm, je ziet hier een heel belangrijk aspect over het hoofd, en dat is je gezicht. Dat is altijd lastig, want je gezicht herken je alleen als jezelf en dus kun je daar moeilijk zelf een oordeel over vellen,


You've got a point I guess

quote:

maar ik kan je wel vertellen dat ik vind dat je een leuk koppie hebt (Sopresa trouwens ook ). Het gezicht werkt misschien wel het sterkste van allemaal (tenminste bij mij), maar dat verschilt ook per situatie (en persoon), en je kan iemand best verschrikkelijk knap zijn zonder de perfecte maten te hebben.


Tsja het stomme is zo denk ik er andersom dus ook over. Kan me niet zoveel schelen hoe een kerel er uitziet [als ie knap is, is het alleen maar leuk meegenomen ] als hij maar uitsraling heeft [in mijn ogen dan] en hij geen 'lege blik' heeft, een gezicht zegt mij veel meer dan het figuur van desbetreffende persoon.

quote:
Bovendien zijn er best wel wat mannen die vallen op kleine vrouwen


Gelukkig wel ja!

quote:

Dusseeeh, maak je niet te druk.



gheh ik zou wel willen maar ik ben nog druk bezig om het af te leren

vrouwen!!!



"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 14-07-2003 13:32 by Saphire Profiel van Saphire

Oh, daarbij heb ik brede heupen, brede bovenbenen en een buikje. En behalve op dagen dat ik niet lekker in mijn vel zit, hoor je me daar niet over.

En nog wat, mijn manier van kleden heeft ervoor gezorgt dat ik complimentjes krijg van vrienden in de trend van "goh wat ben jij een lieve/leuke meid" i.p.v. "hey lekker wijf" van een of andere geile puber.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 14-07-2003 13:32 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 14 juli 2003 13:30 schreef Saphire het volgende:
Ik ben heel misschien een van de weinige meiden die niet...tjah...sexy willen uitzien.



Behalve als je bier moet bietsen


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen