IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vrouwen en hun uiterlijk. Vorige pagina | Volgende pagina
Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 14-07-2003 13:34 by Devilicious Pem Profiel van Devilicious Pem

quote:
Op 14 juli 2003 13:18 schreef Shredhead het volgende:
je hoeft het ook niet te snappen, als je het maar aanneemt Maar goed, dat zeg ik wel vaker




Aannemen doe ik al je weet best dat ik wel geloof dat je het meent


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-07-2003 13:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 14 juli 2003 13:32 schreef Claw het volgende:
Behalve als je bier moet bietsen
Dan heeft ze een keistrak lila minirokje om haar brede heupen!


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 14-07-2003 13:35 by Saphire Profiel van Saphire

quote:
Op 14 juli 2003 13:32 schreef Claw het volgende:
Behalve als je bier moet bietsen


*lmao* Jah en mijn vriend of vrienden willen nog wel es zeuren over dat ik een mooie meid ben en me er wel es naar mag kleden. Maar meestal heb ik daar gewoonweg geen behoefte toe.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 14-07-2003 13:36 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 14 juli 2003 13:30 schreef Saphire het volgende:
Ik ben heel misschien een van de weinige meiden die niet...tjah...sexy willen uitzien.

Naar mijn ervaring brengt dat alleen maar negatieve ervaring met zich mee (gasten die maar op een ding uit zijn) Ik stift mijn lippen NIET (ze zijn wel al erg rood van zichzelf) doe doordeweeks nauwelijks makeup op (hooguit mascara omdat ik andere hele lege ogen heb) en voel me niet op mijn gemak in korte rokjes, extreem strakke dingen of laag uitgesneden decolletees. Dan voel ik me bekeken, en daar hou ik dus niet van. Een aantal dingen die ik in mijn (nabije) verleden heb meegemaakt hebben mij hiertoe gebracht. Ik kleed me toch soms als ik uitga net iets leuker, maar dan vooral voor mijn vriend, en verder houd ik mijn allercuteste en sexy-ste outfits binnen gesloten deuren (daar heeft tenminste niemand commentaar)

Er is nochtans EEN gelegenheid waar ik WEL strakke kleding, inkijktruitjes of ultrakorte rokjes draag. En oeioei, hier ga ik commentaar op krijgen, maar da's 1x per maand bij Cyberia (cybergothicfeest) Daar doe ik het niet om de aandacht (daar lopen wel meer mensen halfnaakt rond, maar niemand die er commentaar op heeft of de hele tijd naar je gaat zitten staren) daar kleed ik me gewoonweg naar de gelegenheid en daar doe ik het omdat ik me er dan lekker in voel en niet bang hoef te zijn dat ik ineens de plee ingetrokken word door een vreemde.

Dagelijks loop ik er misschien een beetje onflatteus of...erhm...zo) bij, maar ik doe gewoon aan wat ik leuk vind of wat lekker zit. Ik heb genoeg van al die starende ogen.


Ik wordt er zelf altijd nogal naar van als ik een jongen/man met een vrouw zie praten en die kerel staat de hele tijd naar haar tieten te staren, dus wat dat betreft kan je beter iets tot de kin aandoen, want mannen zijn nogal snel afgeleid...

Ik moet zeggen dat als ik dronken ben ik ook nogal eens naar de verkeerde dingen kijk, wat zo binnen 45 graden van het gezicht af vind ik acceptabel.
(Dat levert nogal rare opmerkingen op als ik het plafond aan het bekijken ben zeg maar...)


Dit slaat nergens op.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 14-07-2003 13:37 by windkracht10 Profiel van windkracht10

Ze zijn gemaakt om naar te kijken hoor. Evolutionair gezien.


mvg wk10


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 14-07-2003 13:38 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 14 juli 2003 13:36 schreef mörke het volgende:
Ik wordt er zelf altijd nogal naar van als ik een jongen/man met een vrouw zie praten en die kerel staat de hele tijd naar haar tieten te staren,


ik ben nou eenmaal een beetje verlegen dus buig ik mijn hoofd een beetje naar beneden


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-07-2003 13:38 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nee hoor, ze zijn om aan te zuigen.

Kleine kinderen dan he


campske666
Usericon van campske666
Posted 14-07-2003 13:39 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 14 juli 2003 13:37 schreef windkracht10 het volgende:
Ze zijn gemaakt om naar te kijken hoor. Evolutionair gezien.


Of om melk te geven, biologisch gezien.


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 14-07-2003 13:39 by Saphire Profiel van Saphire

weet je, in mijn vriendenkring zitten werkelijkwaar bloedjemooie mensen, en toch ben ik tevreden met mezelf. Er is mij vaak genoeg verteld dat ik een mooie meid ben, en ik weet er niet goed mee om te gaan (complimentjes) maar ik weet me er tegenwoordig wel toe te zetten om "dankjewel" inplaats van "nietus" te zeggen.
En als uit de mond van die bloedmooie mensen komt dat jij een mooie meid bent, zegt dat toch wel iets.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 14-07-2003 13:40 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 14 juli 2003 13:37 schreef windkracht10 het volgende:
Ze zijn gemaakt om naar te kijken hoor. Evolutionair gezien.


Partially right.

Evolutionair gezien behoren ze ook tot aan de knieen te reiken, maar dat vind jij ook niet geil.


Dit slaat nergens op.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-07-2003 13:41 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hmm nou moet je niet TE zelfvoldaan gaan worden ey.

Zal mij het boeien wat mensen van mij vinden, zij moeten er naar kijken, ik niet ...


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 14-07-2003 13:42 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 14 juli 2003 13:39 schreef Saphire het volgende:
weet je, in mijn vriendenkring zitten werkelijkwaar bloedjemooie mensen, en toch ben ik tevreden met mezelf. Er is mij vaak genoeg verteld dat ik een mooie meid ben, en ik weet er niet goed mee om te gaan (complimentjes) maar ik weet me er tegenwoordig wel toe te zetten om "dankjewel" inplaats van "nietus" te zeggen.
En als uit de mond van die bloedmooie mensen komt dat jij een mooie meid bent, zegt dat toch wel iets.


Mensen kunnen nog zo lelijk zijn, als ze een goeie persoonlijkheid hebben, worden ze vanzelf mooi. (wat overigens zelden gebeurt)


Dit slaat nergens op.


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 14-07-2003 13:42 by Devilicious Pem Profiel van Devilicious Pem

quote:
Op 14 juli 2003 13:30 schreef mörke het volgende:
Ik deed sarcastisch ja. Maar niet om te zeggen dat je je mond dicht moest houden.



Hehe nou al was het wel zo, ik zou het niet vreemd vinden want ik heb zelf soms al zoiets van: zucht, hou je hoofd Pem

quote:

Meer om je een paar tips betreffende het krijgen van zelfvertrouwen te geven. Als je namelijk kijkt wat ik schreef zul je misschien snappen dat ik bedoelde dat het altijd baas boven baas is,


Dat sowieso, daar heb je helemaal gelijk in! Dus eigenlijk heeft het al geen nut om je er druk over te maken want wat je ook doet er zijn toch altijd anderen die er beter uitzien.
Maar het gaat mij er niet eens om dat ik zou willen dat ik het allermooist of wat dan ook zou zijn... Ik zou alleen zo graag wat blijer met mezelf zijn, maar dat gaat zo moeilijk als ik constant mooie slanke, "perfect gevormde" [ ] vrouwen rond zie huppelen. Maar da's mijn fout dat ik daar mee zit en ook dat gaat ooit wel goedkomen want er is een tijd geweest dat ik mezelf echt een oerlelijk mormel vond en da's nu gelukkig minder geworden haha dus het gaat de goeie kant op

quote:

maar dat je op je eigen manier gewoon altijd heerscht....

(Goh, da's wel heel positief van mij)


Nogal ja! Thanks voor de verdere uitleg trouwens


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 14-07-2003 13:43 by windkracht10 Profiel van windkracht10

quote:
Op 14 juli 2003 13:40 schreef mörke het volgende:
Partially right.

Evolutionair gezien behoren ze ook tot aan de knieen te reiken, maar dat vind jij ook niet geil.

Bwaah, weet niet. Waarom niet eens voor de afwisseling. Ik hou wel van alle vormen en maten.


mvg wk10


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 14-07-2003 13:44 by Saphire Profiel van Saphire

quote:
Op 14 juli 2003 13:42 schreef mörke het volgende:
Mensen kunnen nog zo lelijk zijn, als ze een goeie persoonlijkheid hebben, worden ze vanzelf mooi. (wat overigens zelden gebeurt)


Nou dat hbe ik wel vaker gezien. Ik ben een tijdje verliefd geweest op iemand die best...onaantrekkelijk was, maar zijn uitstraling en karakter maakten alles goed.

Nou moet ik hier wel eerlijk bijzeggen dat ik uiteindelijk nix met m wilde vanwege zijn uiterlijk (hij was ook een kop kleiner als mij)


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 14-07-2003 13:45 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 14 juli 2003 13:42 schreef Devilicious Pem het volgende:
Maar het gaat mij er niet eens om dat ik zou willen dat ik het allermooist of wat dan ook zou zijn... Ik zou alleen zo graag wat blijer met mezelf zijn, maar dat gaat zo moeilijk als ik constant mooie slanke, "perfect gevormde" [ ] vrouwen rond zie huppelen. Maar da's mijn fout dat ik daar mee zit en ook dat gaat ooit wel goedkomen want er is een tijd geweest dat ik mezelf echt een oerlelijk mormel vond en da's nu gelukkig minder geworden haha dus het gaat de goeie kant op

Nogal ja! Thanks voor de verdere uitleg trouwens


Moet je voor de gein eens kijkjen hoe veel lelijke (maar dan ook ECHT lelijke) mensen er daartussendoor huppelen.

Daar zou ik me al een stuk beter van voelen als ik jou was...


Dit slaat nergens op.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-07-2003 13:49 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Daarom heb ik een livesize foto van Mörke in zijn blauwe jurk bij mijn bureau hangen

MY GOD Im so pretty ....


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 14-07-2003 13:52 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

Je moet je ergens aan spiegelen inderdaad...


Dit slaat nergens op.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-07-2003 13:52 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ja


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 14-07-2003 13:52 by Devilicious Pem Profiel van Devilicious Pem

quote:
Op 14 juli 2003 13:45 schreef mörke het volgende:
Moet je voor de gein eens kijkjen hoe veel lelijke (maar dan ook ECHT lelijke) mensen er daartussendoor huppelen.

Daar zou ik me al een stuk beter van voelen als ik jou was...




Zo kun je het ook proberen ja

[al vind ik maar weinig mensen echt lelijk btw...]


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 14-07-2003 13:53 by windkracht10 Profiel van windkracht10

Persoonlijk vind ik mannen met een dikke vrouwenkont veel erger.


mvg wk10


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 14-07-2003 13:57 by Devilicious Pem Profiel van Devilicious Pem

quote:
Op 14 juli 2003 13:53 schreef windkracht10 het volgende:
Persoonlijk vind ik mannen met een dikke vrouwenkont veel erger.


Oh daar ken ik er wel eentje van, ken je toevallig Philip Bynoe? He's got booty!!


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 14-07-2003 13:58 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

Baby's got back!


Dit slaat nergens op.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 14-07-2003 13:59 by windkracht10 Profiel van windkracht10

Philip Binoe? Nee, die ken ik niet. Zit ie in een band ofzo?


mvg wk10


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 14-07-2003 14:08 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

Eh... On topic S.V.P.


Dit slaat nergens op.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen