IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Swans Vorige pagina | Volgende pagina
intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 02-10-2010 7:37 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ik denk dat jij vooral de wat oudere platen, Cop en Filth bijvoorbeeld, wel kan waarderen.


You have time. You are doing fine.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-10-2010 8:50 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Eens checken.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-10-2010 17:31 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

De nieuwe draait hier nu voor het eerst zijn rondjes. Dwingende plaat weer, en De Stem is terug . Ik heb ERG veel zin om dit live te gaan zien, dat wordt volgens mij een hypnotiserende ervaring.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-10-2010 20:36 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2010 17:31 schreef M. het volgende:
De nieuwe draait hier nu voor het eerst zijn rondjes. Dwingende plaat weer, en De Stem is terug . Ik heb ERG veel zin om dit live te gaan zien, dat wordt volgens mij een hypnotiserende ervaring.
Heb jij voor mij een aanrader of gewoon luktraak werk checken?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-10-2010 20:41 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Nee, heb ik niet, ik heb er niet zoveel verstand van. Ik ben gewoon onder de indruk van die nieuwe.
Mijn kennismaking met deze band was "The Great Annihilator" en dat is hun meest mellow plaat. Die vet brute platen (naar het schijnt) uit de jaren '80 ken ik niet. Dat komt nog wel een keer.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-10-2010 12:04 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ook in die nieuwe hoor ik Der Blutharsch.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 20-10-2010 12:05 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

In Der Blutharsch hoor je Swans.


You have time. You are doing fine.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-10-2010 12:06 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Niett.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 20-10-2010 12:08 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ok. Maar, vet?
Ik luister de laatste tijd weer veel Children of God, blijft een geniaal (hun beste?) album. Schijnen ze tegenwoordig ook e.e.a. live van te spelen.


You have time. You are doing fine.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-10-2010 12:10 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Eerste rondje. Zitten toffe nummers tussen, maar ook een paar waarbij m'n aandacht afdwaalt.
Jammer dat het oudere werk niet fatsoenlijk voor een normale prijs te krijgen is.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-10-2010 12:15 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2010 12:10 schreef kwelgeest het volgende:
Eerste rondje. Zitten toffe nummers tussen, maar ook een paar waarbij m'n aandacht afdwaalt.
Jammer dat het oudere werk niet fatsoenlijk voor een normale prijs te krijgen is.
Ik heb Children of god en World of skin als dubbel-cd voor tien euro bemachtigd. Wel via de distribueur als Amerikaanse import. Gewoon een keer met de cd-handelaar een dealtje maken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-10-2010 12:16 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2010 12:15 schreef bastianus het volgende:
Ik heb Children of god en World of skin als dubbel-cd voor tien euro bemachtigd. Wel via de distribueur als Amerikaanse import. Gewoon een keer met de cd-handelaar een dealtje maken.
Toen je twaalf was zeker?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-10-2010 12:19 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2010 12:16 schreef kwelgeest het volgende:
Toen je twaalf was zeker?
Nee vorig jaar, had hem alleen op tape, inderdaad van toen ik een jaar of vijftien was.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 20-10-2010 12:24 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

my back hurts me when I bend. because I carry a load
my brain hurts like a knifehole, because Ive yet to show how to pull myself out from
the sucking quicksand of failureeeeee

hoe hij ''failure'' zingt



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-10-2010 12:27 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2010 12:19 schreef bastianus het volgende:
Nee vorig jaar, had hem alleen op tape, inderdaad van toen ik een jaar of vijftien was.
Ik kan't wel even bij Plato gaan vragen, maar Bol en Dis-Order kunnen alleen op bestelling tegen twintig Euro leveren. Dan is't dus maar de vraag of ze überhaupt kunnen leveren; en twintig Euro in de winkel vind ik geen probleem, maar bij een on-line bedrijf vind ik dat eigenlijk, te, duur.
Verkoper bij de Boudisque begon er uit zichzelf tegen mij over dat die oudere albums momenteel vrij moeilijk te verkrijgen zijn. En op Ebay liggen de 'Buy it now'-prijzen ook rond de twintig.
Wellicht aan biedingen mee gaan doen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-10-2010 12:57 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Een vriendin van me distribueert zelf, en die kwam erachter dat hij in de States veel goedkoper was. Aangezien ze toch nog van alles daar vandaan moest laten komen, kon hij met een grote bestelling mee. Zo maakte ik wel vaker dealtjes met haar.
Vreemd genoeg zijn andere albums weer veel duurder om vanuit daar te laten komen, dus het lukt niet altijd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-10-2010 13:00 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2010 12:57 schreef bastianus het volgende:
Een vriendin van me distribueert zelf, en die kwam erachter dat hij in de States veel goedkoper was. Aangezien ze toch nog van alles daar vandaan moest laten komen, kon hij met een grote bestelling mee. Zo maakte ik wel vaker dealtjes met haar.
Vreemd genoeg zijn andere albums weer veel duurder om vanuit daar te laten komen, dus het lukt niet altijd.
Nou bespeur ik wel vaker inconsistentie bij jouw posts, maar dit slaat alles.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-10-2010 13:16 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Hoezo?
*Vriendin heeft rock, cd en prullaria-postorderbedrijf.
*Ik loop weleens bij haar binnen op het industrieterrein, om te kijken of ik nog wat zeldzaam cd-spul kan bemachtigen.
*Zij is toevallig net de bestellijst van een Amerikaanse leveraar aan het bekijken, en ziet daar die Swans-dubbelaar voor tien dollar bijstaan.
*Samen met al het Lynnyrd Skinnerd- en ander redneckspul dat haar klanten willen laat ze dat Swans-ding meekomen, zodat ze geen extra invoerrechten hoeft te betalen.
*Om haar te matsen betaal ik tien euro voor dat ding.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 20-10-2010 13:21 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

ik was toevallig gisteren nog met een gast aan het mailen over een Children of God DLP. Nog flink aan de prijs voor een VG- plaat, uiteindelijk maar niet gedaan.
CD's gaan vaak voor minstens zoveel weg. Check voor de grap eens wat een White Light From The Mouth Of Infinity of een The Great Annihilator doet op Ebay.


You have time. You are doing fine.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-10-2010 13:25 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2010 13:16 schreef bastianus het volgende:
Hoezo?
*Vriendin heeft rock, cd en prullaria-postorderbedrijf.
*Ik loop weleens bij haar binnen op het industrieterrein, om te kijken of ik nog wat zeldzaam cd-spul kan bemachtigen.
*Zij is toevallig net de bestellijst van een Amerikaanse leveraar aan het bekijken, en ziet daar die Swans-dubbelaar voor tien dollar bijstaan.
*Samen met al het Lynnyrd Skinnerd- en ander redneckspul dat haar klanten willen laat ze dat Swans-ding meekomen, zodat ze geen extra invoerrechten hoeft te betalen.
*Om haar te matsen betaal ik tien euro voor dat ding.
Die vriendin van jou is openlijk hermafrodiet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-10-2010 13:25 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ok dan. Dan heb ik blijkbaar veel mazzel gehad.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 20-10-2010 13:27 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2010 13:25 schreef kwelgeest het volgende:
Die vriendin van jou is openlijk hermafrodiet.
Jij kunt niet lezen. Alle hij's in de post van bastianus gaan over de cd, niet over de distibuteur/distributeuse.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-10-2010 13:30 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ah, cd's zijn eigenlijk vrouwelijk? Vandaar dat gaatje in het midden...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-10-2010 13:35 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik bedoelde trouwens niet dat ik mazzel heb gehad dat mijn vriendin hermafrodiet is, wat ze niet is trouwens. Maar meer dat ik die cd zo goedkoop heb kunnem krijgen. Voor het geval iemand dat weer verkeerd begrijpt. Kwellie, is dat incident met het meisje met het bokbierglas ook door een dergelijk misverstand ontstaan?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-01-2011 13:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




raaaagh wat vet

moest eigenlijk in de jaarlijst...


signature


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen