IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten 4 Vorige pagina | Volgende pagina
Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 16-07-2003 10:07 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 16 juli 2003 10:04 schreef windkracht10 het volgende:
Ik begrijp het niet. Ik mag de commentaar van Heer Krieg wel.


Nou, ik kan er geen touw aan vastknopen. Hij heeft een hekel aan iedereen, zit alleen maar te kankeren maar komt wel steeds op zn knieen terug. Wat klopt hier niet?


I can't shoot straight unless I've had a pint!


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 16-07-2003 10:13 by windkracht10 Profiel van windkracht10

quote:
Op 16 juli 2003 10:07 schreef Dunne_Hein het volgende:
Nou, ik kan er geen touw aan vastknopen. Hij heeft een hekel aan iedereen, zit alleen maar te kankeren maar komt wel steeds op zn knieen terug. Wat klopt hier niet?

Tja, zoiets vind ik nu grappig. Ik bedoel om met hem te lachen dus. Hij brengt toch op die manier kleur aan in dit forum. Ik heb eerder een hekel aan van die gasten die slowchatten doordrijven tot het reageren met smile-ies of één enkel woord.


mvg wk10


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 16-07-2003 10:17 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 16 juli 2003 10:13 schreef windkracht10 het volgende:
Tja, zoiets vind ik nu grappig. Ik bedoel om met hem te lachen dus. Hij brengt toch op die manier kleur aan in dit forum. Ik heb eerder een hekel aan van die gasten die slowchatten doordrijven tot het reageren met smile-ies of één enkel woord.


Ik vond het meer puberaal. Net een vijftien jarige die denkt dat hij alles maar kan zeggen omdat het toch maar internet is.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-07-2003 12:57 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 15 juli 2003 20:22 schreef Iskariot het volgende:
Wat is er zo erg aan W_o_O undersign?

"and other jewish attitudes" bijvoorbeeld. Hij stelt dat alle negatieve dingen joodse gedragingen zijn. misschien is hij het zelf wel dan


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 16-07-2003 17:15 by Midnight Profiel van Midnight

quote:
Op 16 juli 2003 12:57 schreef ghoulliette het volgende:
"and other jewish attitudes" bijvoorbeeld. Hij stelt dat alle negatieve dingen joodse gedragingen zijn. misschien is hij het zelf wel dan


ik ben ook niet zo kapot van sig nee.... maar het zit op het randje denk ik.


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 17-07-2003 3:03 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 16 juli 2003 12:57 schreef ghoulliette het volgende:
"and other jewish attitudes" bijvoorbeeld. Hij stelt dat alle negatieve dingen joodse gedragingen zijn. misschien is hij het zelf wel dan


komt m.i. vrij racistisch over...
het is niet toevallig ironisch bedoeld?


no text supplied


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-07-2003 9:41 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 17 juli 2003 3:03 schreef lykle_wolfheart het volgende:
komt m.i. vrij racistisch over...
het is niet toevallig ironisch bedoeld?
Nope... de vorige keer heeft hij een tijdelijke ban gekregen omdat hij tussen de regels door de holocaust (hij noemde het holohoax) wilde ontkennen..



Magistus
Usericon van Magistus
Posted 17-07-2003 10:08 by Magistus Profiel van Magistus

quote:
Op 16 juli 2003 12:57 schreef ghoulliette het volgende:
"and other jewish attitudes" bijvoorbeeld. Hij stelt dat alle negatieve dingen joodse gedragingen zijn. misschien is hij het zelf wel dan
Hij stelt niks, dat doet die band maar goed hij zal er wel achter staan. Ik kan er niet warm of koud van worden en sommige mensen moeten zich niet gelijk op hun teentjes getrapt voelen. Dat ontkennen van de holocaust is wel vrij dom, een fout die veel Neo-Nazi's, of hoe je het ook wilt noemen, maken. Ik zou er trots op zijn om zoveel tuig uit te roeien


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 17-07-2003 13:45 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

Het valt me op dat er de laatste tijd veel met ziektes gesmeten wordt.


Touché, pussycat!


Blizzard Strike
Usericon van Blizzard Strike
Posted 17-07-2003 13:52 by Blizzard Strike Profiel van Blizzard Strike

Ik heb altijd al een hekel gehad aan soapseries.

Maar sinds ik op dit forum af en toe post, merk ik dat dit forum eigenlijk een grote soap-serie is.

Er worden mensen bedreigd op een forum, hahahaha dat neemt toch niemand serieus?
"Er word zoveel met ziektes gesmeten". Pfoei, lekker belangrijk? Dan kan je maar beter per direct stoppen met het beluisteren van metal, aangezien metal redelijk wat negatieve aspecten van het leven en dood aantrekt en omschrijft.

Iedereen heeft een politieke mening. De een links, de ander rechts. Erg jammer dat mensen met een rechts politiek standpunt hier niet welkom zijn, en zelfs gebannen worden.

Nee, ik vind het hier maar een beetje een aanstellerig forum.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 17-07-2003 13:54 by windkracht10 Profiel van windkracht10

Niet echt een klacht maar eerder een voorstel aan de moderator. Waarom geen chatbox op zware metalen?


mvg wk10


djkrizz
de allergeilste
Usericon van djkrizz
Posted 17-07-2003 13:55 by djkrizz Profiel van djkrizzhttp://www.enschedeseheadbangers.tk

quote:
Op 17 juli 2003 13:52 schreef Blizzard Strike het volgende:
Erg jammer dat mensen met een rechts politiek standpunt hier niet welkom zijn, en zelfs gebannen worden.



toch zit ik hier nog



djkrizz
de allergeilste
Usericon van djkrizz
Posted 17-07-2003 13:56 by djkrizz Profiel van djkrizzhttp://www.enschedeseheadbangers.tk

quote:
Op 17 juli 2003 13:54 schreef windkracht10 het volgende:
Niet echt een klacht maar eerder een voorstel aan de moderator. Waarom geen chatbox op zware metalen?


hoi ik ben nadja, 13 jaar en ik hou van slipknot



windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 17-07-2003 13:58 by windkracht10 Profiel van windkracht10

quote:
Op 17 juli 2003 13:56 schreef djkrizz het volgende:
hoi ik ben nadja, 13 jaar en ik hou van slipknot

Op die manier. Ik begrijp het al. Ook goed dan.


mvg wk10


djkrizz
de allergeilste
Usericon van djkrizz
Posted 17-07-2003 13:59 by djkrizz Profiel van djkrizzhttp://www.enschedeseheadbangers.tk

quote:
Op 17 juli 2003 13:58 schreef windkracht10 het volgende:
Op die manier. Ik begrijp het al. Ook goed dan.


was gister zelfs op NOVA duzz



Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 17-07-2003 15:09 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

quote:
Op 17 juli 2003 13:52 schreef Blizzard Strike het volgende:
Er worden mensen bedreigd op een forum, hahahaha dat neemt toch niemand serieus?
Waarom niet?
quote:
"Er word zoveel met ziektes gesmeten". Pfoei, lekker belangrijk? Dan kan je maar beter per direct stoppen met het beluisteren van metal, aangezien metal redelijk wat negatieve aspecten van het leven en dood aantrekt en omschrijft.
Er zijn nu eenmaal regels voor deelname aan dit forum. Er zijn redenen voor die regels en die staan los van de soort muziek die je luistert.
quote:
Iedereen heeft een politieke mening. De een links, de ander rechts. Erg jammer dat mensen met een rechts politiek standpunt hier niet welkom zijn, en zelfs gebannen worden.
Zie: boven. Als je structureel de regels (waarmee je bij registratie akkoord bent gegaan) aan je laars lapt, is geband worden niet een kwestie van jammer. Je bewijst met dergelijk gedrag namelijk enkel dat je je eigenlijk niet op dit forum wilt ophouden. De ban waarin obstinaat gepuber resulteert, zou dan ook zeker geen verrassing moeten zijn.
quote:
Nee, ik vind het hier maar een beetje een aanstellerig forum.
Dat had je je dan misschien moeten realiseren voordat je akkoord ging met de gebruikersregelementen.


Touché, pussycat!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-07-2003 15:41 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 17 juli 2003 9:41 schreef Judge M. het volgende:
Nope... de vorige keer heeft hij een tijdelijke ban gekregen omdat hij tussen de regels door de holocaust (hij noemde het holohoax) wilde ontkennen..


Laat ik voorop stellen dat ik geen revisionist ben en geen NS sympathieën heb.

Ik vraag me alleen af of een member ook een ban opgelegd zou krijgen als hij bijvoorbeeld de miljoenen mensen die door Stalin en consorten vermoord zijn zou ontkennen? (Of Pol Pot, Mao.... noem maar een massa moordenaar)


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 17-07-2003 15:45 by Dargull Profiel van Dargull

quote:
Op 17 juli 2003 15:41 schreef Chelman het volgende:
Laat ik voorop stellen dat ik geen revisionist ben en geen NS sympathieën heb.

Ik vraag me alleen af of een member ook een ban opgelegd zou krijgen als hij bijvoorbeeld de miljoenen mensen die door Stalin en consorten vermoord zijn zou ontkennen? (Of Pol Pot, Mao.... noem maar een massa moordenaar)


Als dat net als het ontkennen van de holocaust een strafbaar feit is, ja zeker.

En sympathie zal het in iedergeval niet op wekken, levert zo ie zo 'n waarschuwing op.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-07-2003 23:43 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 17 juli 2003 10:08 schreef Magistus het volgende:
Dat ontkennen van de holocaust is wel vrij dom, een fout die veel Neo-Nazi's, of hoe je het ook wilt noemen, maken. Ik zou er trots op zijn om zoveel tuig uit te roeien
Zou je die laatste zin even willen toelichten alsjeblieft..



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-07-2003 19:57 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 17 juli 2003 23:43 schreef Judge M. het volgende:
Zou je die laatste zin even willen toelichten alsjeblieft..


Ik denk dat hij bedoelt dat wanneer je de NS ideologie aanhangt je dan juist trots op de holocaust zou moeten zijn en het niet zou moeten ontkennen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 19-07-2003 21:16 by kleine Micha Banaan Profiel van kleine Micha Banaan

quote:
Op 17 juli 2003 13:52
Iedereen heeft een politieke mening. De een links, de ander rechts. Erg jammer dat mensen met een rechts politiek standpunt hier niet welkom zijn, en zelfs gebannen worden.

Nee, ik vind het hier maar een beetje een aanstellerig forum.


hmmm ik krijg echter steeds meer het idee dat rechts in de meerderheid begint te komen op dit forum... je hebt het misschien over extreem rechts?


And my marlboro light


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 19-07-2003 21:26 by B6R6A6M Profiel van B6R6A6M

Eigenlijk zou je bij het registreren op het forum in moeten vullen of je links of rechts bent, zodat alle rechtse mensen automatisch gebanned kunnen worden voor ze dit forum vervuilen met hun posts.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 19-07-2003 21:31 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 19 juli 2003 21:26 schreef B6R6A6M het volgende:
Eigenlijk zou je bij het registreren op het forum in moeten vullen of je links of rechts bent, zodat alle rechtse mensen automatisch gebanned kunnen worden voor ze dit forum vervuilen met hun posts.


Rechts is niet hetzelfde als racist, voor het geval dat je dat is ontgaan..


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 19-07-2003 21:32 by Vampie Profiel van Vampie

quote:
Op 19 juli 2003 21:31 schreef Sjaan het volgende:
Rechts is niet hetzelfde als racist, voor het geval dat je dat is ontgaan..




Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 19-07-2003 21:36 by B6R6A6M Profiel van B6R6A6M

quote:
Op 19 juli 2003 21:31 schreef Sjaan het volgende:
Rechts is niet hetzelfde als racist, voor het geval dat je dat is ontgaan..


Mijn post was niet geheel serieus, voor het geval dat je dat is ontgaan...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen