IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten 4 Vorige pagina | Volgende pagina
Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-09-2003 13:19 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 11 september 2003 13:14 schreef Azagthoth het volgende:
Heerschend Topic geweest, en jij, homo, besluit om er een slot op te gooien.
Ten eerste was jij in dat topic al niet ontopic, want jij postte MANNEN...(homeau )

Ten tweedde kon dit MAKKELIJK in het Mooie Vrouwen-topic. We proberen het een beetje schoon te houden, anders krijgen we straks: Mooie Vrouwen die Drummen-topics en natuurlijk ook een Mooie Vrouwen met Auto's topic


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-09-2003 13:20 by campske666 Profiel van campske666

En wat dacht je van een "mooie vrouwen met herpes" topic ?


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-09-2003 13:38 by invictis Profiel van invictis



Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 11-09-2003 13:42 by Vampie Profiel van Vampie

quote:
Op 11 september 2003 13:19 schreef Elfensteen het volgende:
Ten eerste was jij in dat topic al niet ontopic, want jij postte MANNEN...(homeau )

Ten tweedde kon dit MAKKELIJK in het Mooie Vrouwen-topic. We proberen het een beetje schoon te houden, anders krijgen we straks: Mooie Vrouwen die Drummen-topics en natuurlijk ook een Mooie Vrouwen met Auto's topic


hmmz...ik wil een mooie mannen met gitaar - bas - drums - leren broeken - piposchoenen en grote gele tanden topic..


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 11-09-2003 13:44 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 11 september 2003 13:42 schreef Vampie het volgende:
hmmz...ik wil een mooie mannen met gitaar - bas - drums - leren broeken - piposchoenen en grote gele tanden topic..

Uhmmm bestaat er zo iemand dan? Met al die mooie eigenschappen (ahum) Zo ja stuur hem door naar mij Dan ga ik hem even


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 11-09-2003 13:45 by Vampie Profiel van Vampie

grin...als ik hem vind stuur ik hem door...maar ik hoop eigenlijk van niet


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-09-2003 15:38 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 9 september 2003 22:55 schreef Fire het volgende:
Zou jammer wanneer ook de plaatjes weg moeten.

Zou jammer zijn als ik mijn programmatje alle topics moet laten downloaden om zelf het aantal posts te tellen...


Zenial


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-09-2003 15:42 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 11 september 2003 15:38 schreef Zenial het volgende:
Zou jammer zijn als ik mijn programmatje alle topics moet laten downloaden om zelf het aantal posts te tellen...




überlol!!!!!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 11-09-2003 15:45 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 11 september 2003 15:38 schreef Zenial het volgende:
Zou jammer zijn als ik mijn programmatje alle topics moet laten downloaden om zelf het aantal posts te tellen...
Apache*kuch*mod_auth*hoest*


I'm not being rude. You're just insignificant.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-09-2003 15:47 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 11 september 2003 15:45 schreef helmet het volgende:
Apache*kuch*mod_auth*hoest*

Oh ik heb een TU Delft vol met IP adressen tot mijn beschikking hoor


Zenial


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-09-2003 15:48 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 11 september 2003 15:47 schreef Zenial het volgende:
Oh ik heb een TU Delft vol met IP adressen tot mijn beschikking hoor




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 11-09-2003 15:48 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 11 september 2003 15:47 schreef Zenial het volgende:
Oh ik heb een TU Delft vol met IP adressen tot mijn beschikking hoor
Ik heb wildchars


I'm not being rude. You're just insignificant.


Fire
Usericon van Fire
Posted 11-09-2003 15:49 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

quote:
Op 11 september 2003 15:47 schreef Zenial het volgende:
Oh ik heb een TU Delft vol met IP adressen tot mijn beschikking hoor
Dat is een blok



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-09-2003 15:50 by Chelman Profiel van Chelman

Zou wel lullig zijn: O studeert aan de TU delft. U mag geen lid worden van ZM.com i.v.m. criminele pogingen om het aantal posts op te halen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-09-2003 15:50 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 11 september 2003 15:50 schreef Chelman het volgende:
Zou wel lullig zijn: O studeert aan de TU delft. U mag geen lid worden van ZM.com i.v.m. criminele pogingen om het aantal posts op te halen.


Hahahhahahaha!!!!


Fire
Usericon van Fire
Posted 11-09-2003 15:51 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

quote:
Op 11 september 2003 15:50 schreef Chelman het volgende:
Zou wel lullig zijn: O studeert aan de TU delft. U mag geen lid worden van ZM.com i.v.m. criminele pogingen om het aantal posts op te halen.
Je vergeet uiteraard dat we er even bij zetten dat ze da dader kunnen mailen



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-09-2003 15:51 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Hahaha zou wel grappig zijn als jullie vanwege mij de complete universiteit en alle studentencomplexen die het van internet voorziet zou moeten bannen...

Maargoed, ik probeer het eerst nog wel even op deze manier. Ik heb op verzoek dit mailtje naar Fire gestuurd en wacht nog vol ongeduld op antwoord:

quote:

Ik heb 1 goed argument waarom er een lijst moet zijn van top posters:
http://elektron.its.tudelft.nl/~jabremer/forumsts.htm

Forum statistieken zijn gewoon erg tof, en een lijst met top posters hoort daar ook bij.
Dat er vraag naar is is wel duidelijk, aangezien er na verwijdering twee verschillende top poster lijsten zijn gemaakt door gebruikers (die overigens allebei uitgebreider zijn dan de originele)
En een argument dat mensen meer gaan posten om hoger op de lijst te komen kan je op ZM niet serieus gebruiken, daar wordt al massaal gepost, ook zonder een top poster lijst. Ben je bang dat het lultopic sneller volraakt?
Ik vraag niet alleen om een terugkeer van de topposter lijst, maar ook om meer statistieken. Dat hoeft niemand tijd te kosten, ik wil ze persoonlijk nog programmeren ook Het verhinderen van software die statistieken genereert kan ik alleen maar kinderachtig noemen.

Ik hoop dat er ook naar gebruikers van het forum wordt geluisterd...
Zenial



Zenial


Fire
Usericon van Fire
Posted 11-09-2003 15:53 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

Zenial, ik heb je mailtje gelezen, maar ben nu niet thuis. Maandag zal ik ook de overige mailtjes erbij pakken en even kijken of ik mensen kan overhalen.



Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 11-09-2003 15:54 by Vampie Profiel van Vampie

Go Zenial Go!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-09-2003 16:00 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 11 september 2003 15:51 schreef Zenial het volgende:
Hahaha zou wel grappig zijn als jullie vanwege mij de complete universiteit en alle studentencomplexen die het van internet voorziet zou moeten bannen...

Maargoed, ik probeer het eerst nog wel even op deze manier. Ik heb op verzoek dit mailtje naar Fire gestuurd en wacht nog vol ongeduld op antwoord:

[mail-snip]




Bij het bovenstaande verhaal van Zenial kan ik me 100% aansluiten.

Het argument dat mensen door de lijst meer posten is complete lariekoek IMNSHO. Misschien dat een nieuwe gebruiker een paar posts meer maakt als die de lijsten ziet maar daar houdt het dan op.

Jullie denken toch echt niet dat de schare zielepoten, die opeens hard gaan posten omdat ze gezien hebben dat ze 20000 posts minder dan Jenje hebben, zo groot is? Ik denk het zelf niet, maar blijkbaar hebben jullie een aanzienlijk negatiever imago van de gemiddelde ZMer.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 11-09-2003 19:03 by Saphire Profiel van Saphire

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=685426&page=1

Ik kom hier om te klagen over de user "natassja". Ik kom haar zo hier en daar tegen op het forum, en blijkbaar kan ze zich WEL gedragen. Helaas laat ze dat nauwelijks zien. Ze heeft een enorm kinderachtige instelling en zit hier om andermans plezier te verzieken (ze heeft het zelf letterlijk gezegt zo rond pagina 8) Ze heeft een serieus topic met als bedoeling mensen te helpen compleet verpest puur en alleen om 't...tjah...verpesten. Ik vind dat dit soort users hier niet thuishoren.
Ik ga nou niet zeggen dat ik elke keer braaf mijn mond heb gehouden, maar ik vind dat als je het ergens niet mee eens bent en bovendien niks van af weet je je er gewoon buiten moet houden. In plaats van iedereen die in zichzelf snijdt zielige aandachtsorgels zijn.

Ik irriteer me al langer aan haar, maar deze post vond ik écht te ver gaan:

quote:
Op 8 september 2003 11:38 schreef natassja het volgende:
als je hulp nodig heb zul je dat in elk geval niet vinden op een forum
en toch jammer dat je er overheengegroied bent al zullen de littekens je nog wel helpen herrineren aan betere tijden


Dit is gewoon een poging om mij persoonlijk pijn te doen.Als zij niet weggaat, ga ik wel. (Niet dat iemand dat ook maar ene reet uitmaakt, maar toch...)


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 11-09-2003 19:05 by JFrost Profiel van JFrost

quote:
Op 11 september 2003 13:19 schreef Elfensteen het volgende:

Ten tweedde kon dit MAKKELIJK in het Mooie Vrouwen-topic. We proberen het een beetje schoon te houden, anders krijgen we straks: Mooie Vrouwen die Drummen-topics ...

Anders praat je mij even na ofzo
quote:
Op 10 september 2003 22:07 schreef JFrost het volgende:
Maarja, dit kan ook wel in het "Hete Kippen" topic. Straks komt er een "Mooie Vrouwen op Drumstel" topic.


this user is dead


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 11-09-2003 19:05 by Vampie Profiel van Vampie

Ik ben het eens met Saphire..dat mens doet niks anders dan mensen belachelijk maken en opjagen...heel storend.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 11-09-2003 19:06 by Frietbal Profiel van Frietbal

quote:
Op 11 september 2003 19:03 schreef Saphire het volgende:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=685426&page=1

Ik kom hier om te klagen over de user "natassja". Ik kom haar zo hier en daar tegen op het forum, en blijkbaar kan ze zich WEL gedragen. Helaas laat ze dat nauwelijks zien. Ze heeft een enorm kinderachtige instelling en zit hier om andermans plezier te verzieken (ze heeft het zelf letterlijk gezegt zo rond pagina 8) Ze heeft een serieus topic met als bedoeling mensen te helpen compleet verpest puur en alleen om 't...tjah...verpesten. Ik vind dat dit soort users hier niet thuishoren.
Ik ga nou niet zeggen dat ik elke keer braaf mijn mond heb gehouden, maar ik vind dat als je het ergens niet mee eens bent en bovendien niks van af weet je je er gewoon buiten moet houden. In plaats van iedereen die in zichzelf snijdt zielige aandachtsorgels zijn.

Ik irriteer me al langer aan haar, maar deze post vond ik écht te ver gaan:



Dit is gewoon een poging om mij persoonlijk pijn te doen.Als zij niet weggaat, ga ik wel. (Niet dat iemand dat ook maar ene reet uitmaakt, maar toch...)


Tip: Reageer er niet op en sta boven zulk gedrag.
Gun haar het plezier toch niet.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-09-2003 19:10 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 11 september 2003 19:03 schreef Saphire het volgende:
<snip>


Dit is gewoon een poging om mij persoonlijk pijn te doen.Als zij niet weggaat, ga ik wel. (Niet dat iemand dat ook maar ene reet uitmaakt, maar toch...)


Er zijn hier meer mensen die het leuk vinden om anderen op te stoken en je moet je er gewoon niet zo veel van aantrekken. Ja ze is irritant en behoorlijk bot, maar ja zo zijn er hier en IRL meer. Dus ik zou maar zeggen: wen er alvast aan.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen