IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Poolen/Snookeren Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-07-2003 11:57 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2003 0:56 schreef mislyd het volgende:
Oei, misschien heb je pech gehad dat Peter Ebdon net bezig was. Moet je maar eens kijken wanneer Ronnie O'Sullivan speelt. Frames in 5 minuten!


IDD. Zijn 147 van een paar jaar geleden heeft ie toch in iets van 5:20 gemaakt? Toch is denk ik Tony Drago nog sneller alleen is hij niet zo goed als Rocket Ronnie.......

Ebdon speelt nu trouwens wel wat sneller dan vroeger. Maar is idd nog steeds niet echt het snelste.........


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-07-2003 12:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2003 0:56 schreef mislyd het volgende:
Oei, misschien heb je pech gehad dat Peter Ebdon net bezig was. Moet je maar eens kijken wanneer Ronnie O'Sullivan speelt. Frames in 5 minuten!


Om een of andere reden ben ik geen fan van Sullivan. White vind ik wel een toffe speler maar die verliest tijdens cruciale momenten meestal helaas. Alhoewel hij wel een keer schitterend is terug gekomen tegen O'sullivan. O'sullivan hoefde nog maar een partij te winnen en white nog een hele reeks. Toch won White the match. Dat was echt spannend en O'Sullivan had zo een blik dat hij zichzelf wel wilde schoppen.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-07-2003 12:12 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ik pool wel is in de kroeg, maar daar blijft het ook bij.


"This one is older than shit, heavier than time!"


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 16-07-2003 15:49 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

Ik ga nu toch al enkele jaren regelmatig snookeren, en nog kan ik er geen bal van. (geen talent dus)
Poolen is voor mij gelijk aan keihard schieten en ontspannen afwachten hoeveel ballen er weer in een pocket verdwijnen


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 16-07-2003 15:52 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

Poolen vind ik echt geweldig. Jammergenoeg ken ik geen mensen die eens een potje willen poolen. Weinig mensen vinden het leuk...


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-07-2003 16:01 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Vind zowel poolen erg leuk, biljart ook wel, iets lastiger maar het heeft wel iets meer uitdaging.. Snooker lijkt me gaaf, maar nog nooit gedaan.

Overigens speel ik het liefst in een pool/biljart hal, aangezien de combinatie goede talel EN keu EN ruimte om te stoten zeer schaars is in cafe's..

Op TV , ja rtl 5 inderdaad.. vind het saai om naar te kijken.. net als darts..

Alleen die trickshots vind ik wel grappig, en snooker.


Heerschende Basch
Usericon van Heerschende Basch
Posted 16-07-2003 21:23 by Heerschende Basch Wijzig reactieProfiel van Heerschende BaschQuote dit bericht

Poolen is voor mij echt zo'n vakantiesport in de lokale kroeg aldaar met een biertje en een keu in de hand. Ik kan er geen bal van, maar het is wel leuk.


Appel
Stoomfiets Speaking!
Usericon van Appel
Posted 17-07-2003 16:15 by Appel Wijzig reactieProfiel van AppelQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=2048

poolen is
vooral als je dronken bent


Red de fietsen de winter door.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-07-2003 16:22 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Jah, is wel eens leuk. Maar alleen als het niet druk is in de kroeg.


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 29-07-2003 22:06 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Poolen = Biljart = Veel bier bij poolen vind ik anders niet echt stimulerent spelen

[Dit bericht is gewijzigd door Visor op 29-07-2003 22:06]


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-07-2003 22:13 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Poolen is leuk! Ben er verrot slecht in maar ik amuseer me wel altijd als ik het speel

Ik heb 1 keer met een gast gepoold die er krankzinnig goed in was, hij schoot zonder problemen de witte bal over 'mijn' ballen heen om een bal van hem erin te krijgen enzo, en dat dan ook nog via de banden, te ziek


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 29-07-2003 22:15 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 22:13 schreef Snaack het volgende:
Poolen is leuk! Ben er verrot slecht in maar ik amuseer me wel altijd als ik het speel

Ik heb 1 keer met een gast gepoold die er krankzinnig goed in was, hij schoot zonder problemen de witte bal over 'mijn' ballen heen om een bal van hem erin te krijgen enzo, en dat dan ook nog via de banden, te ziek


Via de banden is inderdaad leuk Dan lijkt het net of je skills hebt maar bij mij is het altijd een mazzelstoot


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 29-07-2003 22:19 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

wat kost dat tegenwoordig eigenlijk?

vroegah gooieden we een gulden in zo'n apparaat meet 2 witte en 1 rode bal erop, dan kon je een kwartier, dacht ik, biljarten en dan ging het apparaat piepen.

poolen zelfde verhaal, maar dan in de tafel zelf, die gulden en dan totdat de ballen op waren.

en tegenwoordig? ik kom niet echt in kroegen ofzo meer. vandaar.


Oud Vuil.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-07-2003 22:20 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Via de banden moet wel

Maar die gast was dus zo goed dat hij hem eerst over een bal van mij heen stootte, om vervolgens via een band 1 of meerdere ballen van hemzelf erin te knallen

Nooit meer iemand gezien die zo goed speelde!


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 29-07-2003 22:20 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

ik heb, pak weg 1,5/2 jaar geleden, ''redelijk'' (voor apeldoornse rock kroeg begrippen dus) kunnen poolen.
Ik doe het alleen nooit meer en kan er ook geen reed meer van, maar toch blijft het een leuke bezigheid.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-07-2003 22:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 22:19 schreef webblaster wim het volgende:
wat kost dat tegenwoordig eigenlijk?

poolen zelfde verhaal, maar dan in de tafel zelf, die gulden en dan totdat de ballen op waren.



Waar ik kom een pleuro per potje.

Wat een tafel per uurt kost weet ik niet meer maar zaterdag weer


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 29-07-2003 22:24 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 22:21 schreef Snaack het volgende:
Waar ik kom een pleuro per potje.

Wat een tafel per uurt kost weet ik niet meer maar zaterdag weer
wij hebben hier een pool/snooker/biljart cafe/centrum en daar is het per uur in het weekende 2x zo duur als door de weeks


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 29-07-2003 22:57 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 16 juli 2003 12:02 schreef attila_de_hun het volgende:
Om een of andere reden ben ik geen fan van Sullivan. White vind ik wel een toffe speler maar die verliest tijdens cruciale momenten meestal helaas. Alhoewel hij wel een keer schitterend is terug gekomen tegen O'sullivan. O'sullivan hoefde nog maar een partij te winnen en white nog een hele reeks. Toch won White the match. Dat was echt spannend en O'Sullivan had zo een blik dat hij zichzelf wel wilde schoppen.

Oh Jimmy White is te gek, coole vent ook.. O'Sullivan is soms niet leuk om naar te kijken, omdat hij snooker zo verdomd makkelijk doet lijken (en op mindere dagen bakt hij er dan weer niks van). Hij heeft een beetje last van z'n temperament. Ik ben zelf absoluut een Williams-fan..

Snookeren kost 2,50 euro/uur denk ik.. Ik probeer er niet op te letten.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Fire
Usericon van Fire
Posted 29-07-2003 23:01 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

gisten nog gepooled, 1 uur en 6 minuten kost 6,40 pleuro. maar met bier erbij wat meer ;(



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 29-07-2003 23:03 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

lang leve de euro.

ik krijg er zowaar zin in.

* zoekt wat ballen en een stok en de sjoelbak *


Oud Vuil.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 29-07-2003 23:45 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 22:57 schreef mislyd het volgende:
Oh Jimmy White is te gek, coole vent ook.. O'Sullivan is soms niet leuk om naar te kijken, omdat hij snooker zo verdomd makkelijk doet lijken (en op mindere dagen bakt hij er dan weer niks van). Hij heeft een beetje last van z'n temperament. Ik ben zelf absoluut een Williams-fan..

Snookeren kost 2,50 euro/uur denk ik.. Ik probeer er niet op te letten.


Dat betaald ik 12 jaar geleden nog geen eens geloof ik. Snooker heerscht trouwens ben net terug van mijn vaste dinsdag avond snooker. Speel nu dus ongeveer 12 jaar en speel ook competitie (2e divisie). Pool is niet leuk, is te simpel.


Bazzio Attacks!!!


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 02-05-2005 20:36 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

12-12 - ze zijn weer goed bezig


:p


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 02-05-2005 22:09 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

13-15 echt mooie sport !

[Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 02-05-2005 22:10]


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 02-05-2005 22:24 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

14-15


:p


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 02-05-2005 22:33 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

k denk toch dat stevens gaat winnen


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen