IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Poolen/Snookeren Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-05-2008 21:36 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Nou, het was fantastisch.

Kutfinale.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 05-05-2008 21:47 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2008 20:34 schreef Kramy het volgende:
Ach, nog twee frames, daar is Rocket Ronnie binnen 20 minuten wel klaar mee


Het scheelde niet veel.



Kramy
Usericon van Kramy
Posted 05-05-2008 21:58 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 5 mei 2008 21:36 schreef WhiteRider het volgende:
Nou, het was fantastisch.

Kutfinale.


Waarom? Ze speelden beide niet fantastisch maar er zijn toch genoeg degelijke ballen ingevlogen. Vooral het tactische spel vond ik zeer aangenaam om te zien!



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-05-2008 22:39 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2008 21:58 schreef Kramy het volgende:
Waarom? Ze speelden beide niet fantastisch maar er zijn toch genoeg degelijke ballen ingevlogen. Vooral het tactische spel vond ik zeer aangenaam om te zien!


De halve finale van Carter, dat vond ik gaaf om te zien. Ik vind zo'n overduidelijke overwinning niet echt spectaculair. Liever óf een hele lange, spannende, tactische finale, óf een finale waarbij met klinkende cijfers én (!) hele hoge, mooie breaks wordt gewonnen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-12-2008 22:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die 147 van die Chin was mooi!

wel jammer voor hem dat ie 7-1 achterstond


signature


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-04-2009 20:30 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-01-2010 22:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

De Masters gisteren


O'Sullivan 9-6 voor in een 19er (finale) tegen Selby


Selby wint in extremis nog 9-10

en wat een spanning


signature


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 18-01-2010 23:09 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Fuckkkkkkkk, ik heb het helaas niet kunnen zien; zat in Stockholm.



Klinkt heel bizar in ieder geval. Gaaf dat Selby gewonnen heeft.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-01-2010 23:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

het was immens bizat

op 9-7 nog 1 shot nodig voor O'Sullivan, speelt hij een onmogelijk fijne groene naar rechts met links... naast

en vanaf dan echt weirde dingen, onmogelijke snookers door O'Sullivan, zeer aanvallend van Selby


signature


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-05-2010 0:34 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Spannende finale tot dusver!


Go Robertson!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-05-2010 0:36 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2010 0:34 schreef WhiteRider het volgende:
Spannende finale tot dusver!


Go Robertson!!
Yep. Dat typte ik ook al in het lultopic. Maar wat is die Dott een tactische trage snookeraar zeg, gedver.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-05-2010 0:42 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2010 0:36 schreef bastianus het volgende:
Yep. Dat typte ik ook al in het lultopic. Maar wat is die Dott een tactische trage snookeraar zeg, gedver.


Wel een goede speler, heb alleen wel behoorlijk wat respect voor 'm verloren sinds het incident met Selby:

http://www.youtube.com/watch?v=y1sDiLapr0g


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-05-2010 0:44 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2010 0:42 schreef WhiteRider het volgende:
Wel een goede speler, heb alleen wel behoorlijk wat respect voor 'm verloren sinds het incident met Selby:

http://www.youtube.com/watch?v=y1sDiLapr0g
Yep. Maar wat was het nou met Higgins, waar die commentators het steeds over hebben?
En jammer trouwens dat O Sullivan niet in de finale zit, dan had ik nu niet zo lang op hoeven blijven..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-05-2010 0:45 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2010 0:44 schreef bastianus het volgende:
Yep. Maar wat was het nou met Higgins, waar die commentators het steeds over hebben?
En jammer trouwens dat O Sullivan niet in de finale zit, dan had ik nu niet zo lang op hoeven blijven..


http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/8656637.stm

Filmpje is all over the place. Ik heb 'm gezien, en ben er redelijk van overtuigd dat Higgins er echt voor ging. Ongelofelijk voor zo'n respectabele en goede speler... En dan dit:

Career winnings GB£4,833,480

Zonde, verziekt de sport enorm..


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-05-2010 0:47 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2010 0:45 schreef WhiteRider het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/8656637.stm

Filmpje is all over the place. Ik heb 'm gezien, en ben er redelijk van overtuigd dat Higgins er echt voor ging. Ongelofelijk voor zo'n respectabele en goede speler... En dan dit:

Career winnings GB£4,833,480

Zonde, verziekt de sport enorm..
Jammer, vooral dat het hem betreft. Dat frame van vorig jaar van hem was echt geniaal.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 04-05-2010 1:03 by ofhellsfire Wijzig reactieProfiel van ofhellsfireQuote dit bericht

ben bang dat dit de eerste finale sinds '92 wordt die ik niet helemaal uit kijk.. over 5 uur gaat de wekker

wordt nou wel erg slordig..

van higgins echt niet te begrijpen idd. als ie daar echt voor z'n leven vreesde zoals ie aangeeft, waarom gaat ie dan niet naar de snookerbond als ie weg is uit kiev. en hij ziet er nou niet bepaald zenuwachtig uit in dat filmpje. nee, echt heel vreemd.


the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-05-2010 1:10 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2010 1:03 schreef ofhellsfire het volgende:
ben bang dat dit de eerste finale sinds '92 wordt die ik niet helemaal uit kijk.. over 5 uur gaat de wekker

wordt nou wel erg slordig..

Idem hier denk ik. Trage toestanden. Jammer hoor.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-05-2010 1:34 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Kom op Neil! Nog twee frames..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 04-05-2010 1:39 by ofhellsfire Wijzig reactieProfiel van ofhellsfireQuote dit bericht

1


the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-05-2010 1:55 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Hoera! Terecht.. En nu


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-05-2010 2:09 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht



ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 04-05-2010 2:15 by ofhellsfire Wijzig reactieProfiel van ofhellsfireQuote dit bericht

en dankjewel neil, toch gehaald :p

mooie winnaar, met een mooi verhaal. terecht, ja dat wel, maar had het dott toch ook wel gegund, speelde toch echt niet zo heel negatief dit wk, is ook uit een diep dal gekropen en had wel een wat zwaardere weg naar de finale wat em toch opbrak. maar goed, Robertson





the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 04-05-2010 6:49 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Trek die kutkop van Higgins trouwens echt voor geen meter, elke keer dat ie aanlegt lijkt 't net of ie heel nodig moet kakken.

Verder er heel weinig van gezien, helaas...


Evil Dick


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-05-2010 9:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

waar is Jimmy White eigenlijk gebleven? Is hij officieel gestopt? Of is hij zo afgezakt dat hij zich niet meer kwalificeert?


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 04-05-2010 10:39 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Jimmy hangt ergens rond plaats 56 rond, hij is dus niet gestopt. Daarvoor houdt hij nog teveel van het spelletje.

Mooi dat Robertson heeft gewonnen, qua snooker geen fantastische finale maar qua spanning...pffff.

Ik snap geen fuck van Higgins, heb net dat filmpje gezien en ze zitten daar toh behoorlijk relaxed volgens mij. Maar Ranking nr.1, wereld kampioen vorig jaar...genoeg prijzengeld en dan nog de sponsering...daar moet toch genoeg binnen komen zou je zeggen. Zal dat vadsige lelijke geld verslindende mormel wel van hem zijn die er achterzit. Toch ga je afvragen hoeveel frames en door wie nog meer er op zo'n manier al verloren zijn....


Bazzio Attacks!!!


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen