IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Poolen/Snookeren Vorige pagina | Volgende pagina
bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 26-04-2011 22:10 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Nee... Maar zal hem ook wel niet zijn want Alex was niet echt groot maar wel een apart karakter. 1 van de grootste trouwens...RIP.


Bazzio Attacks!!!


Mindfucker
www.last.fm/user/Floola5
Usericon van Mindfucker
Posted 03-05-2011 19:38 by Mindfucker Wijzig reactieProfiel van MindfuckerQuote dit berichthttp://www.fb.com/mindneuker

Higgins was gisteren geweldig, Hoopte stiekem toch dat de "underdog" Trump zou winnen


Way out in the water, See it swimmin'?


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 03-05-2011 20:40 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Haha ja, leuk emokapsel heeft die Trump


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-05-2011 21:36 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Trump was super, die jongen komt er nog wel. Maar Higgins was wederom magistraal.

Wel het begin van een nieuw tijdperk in snooker, meer een soort pool-mentaliteit. Er komen nu jongens door die net zo makkelijk long-potten als short-potten, dus vanaf de afstoot is het al zweten voor de oude garde. De kleinste foutjes worden tegenwoordig afgestraft, als je mazzel hebt kom je 2-3 keer per game aan de tafel en dat was het.

Wel altijd leuk trouwens om alle snookeraars live te zien. Het commentaar rondom de wedstrijd wordt gegeven vanuit de Winter (Millennium) Gardens in Sheffield, en dat is gewoon een openbare ruimte. Dus je kunt lekker op je gemakje naar binnen sjouwen en gewoon op een meter van Davis of Parrot af staan terwijl ze commentarieen bij de BBC. Heel relaxt sfeertje hier in de stad altijd tijdens het snooker wk.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 03-05-2011 21:39]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-05-2011 21:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2011 20:40 schreef MetalJan het volgende:
Haha ja, leuk emokapsel heeft die Trump


signature


Mindfucker
www.last.fm/user/Floola5
Usericon van Mindfucker
Posted 04-05-2011 0:27 by Mindfucker Wijzig reactieProfiel van MindfuckerQuote dit berichthttp://www.fb.com/mindneuker

quote:
Op 3 mei 2011 20:40 schreef MetalJan het volgende:
Haha ja, leuk emokapsel heeft die Trump


Hij moet toch iets hebben om zijn enorme kop onder te verhullen? Die gast heeft een IQ dat Einstein evenaart dus zijn kop zal ook wel groot zijn.


De BBC had wel leuke commentatoren maar zelf heb ik genoten van de belg Rudy Bauwens van Eurosport. Zijn droge humor. (Rudy: Hij was 20 jaar geleden diegene die mij de liefde voor de automatische versnellingbak liet zien).
Tevens was zijn uitspraak van bepaalde dingen hilarisch.(twitter werd Twieter)

Een geweldig wereldkampioenschap met geweldige ballen van Trump maar een betere tactiek van Higgins


Way out in the water, See it swimmin'?


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 04-05-2011 0:30 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Zo best was Higgins trouwens niet...Jammer dat Trump het op cruciale momenten liet liggen of verkeerde keuzes maakte. Het omkeermoment was die oh zo belangrijke blauwe bal langs de band.


Bazzio Attacks!!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-05-2011 0:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Trump pot veel beter maar na een schitterende pot kwam hij dikwijls ongelukkig uit :s


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-11-2011 19:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Sex is just like a game of snooker.
If you want to sink the pink but the red is in the way, you've got to go for the brown.


signature


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 04-11-2011 19:58 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

daar is geen speld tussen te krijgen


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 04-11-2011 19:59 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

geen foto's met speld door vagina/anus tussenschotje nu aub


... hoe de hazen lopen ...


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 04-11-2011 20:18 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 22-04-2012 11:10 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Luca Brecel is begonnen aan zijn eerste wedstrijd op het WK.
Iemand soms een livestream?


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 22-04-2012 11:17 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht



I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 22-04-2012 11:27 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht



DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 22-04-2012 13:12 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Mijn vriend zit live bij de Brecel-wedstrijd... Jammer genoeg kan ik niet kijken of ik hem in het publiek zie zitten...
Helaas geen livestream mogelijk 'op het vaste land'... Alleen in de UK. En op Eurosport lopen de andere wedstrijden (motorracen, marathon) uit, dus geen love coverage gvd...

Edit: wel een mooie 147 van Vintage Stephen gisteren!

[Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 22-04-2012 13:12]


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 22-04-2012 13:59 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Brecel speelt op momenten echt enorm lekker.
6-3 achter, maar wel de 2 hoogste brakes van de wedstrijd tot nu toe met 96 en 116


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 22-04-2012 14:38 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 22 april 2012 13:12 schreef DecomposingBitch het volgende:
Edit: wel een mooie 147 van Vintage Stephen gisteren!


Zeker! Wat is dat nog steeds een baas!


Ja hoor...


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 22-04-2012 14:52 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Laatste frames idd gezien.
Geweldig. Stiekem hoop ik dat Brecel morgen net zo sterk doorgaat als dat hij zijn sessie daarnet afmaakte. Zou een mooie stunt zijn. Jongste speler ooit in de Crucible. Zou nog gaver zijn als hij tegenover Hendry zou komen te staan.


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 23-04-2012 12:57 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

10-5 verloren
uiteindelijk toch te veel kleine foutjes gemaakt, want hij heeft opnieuw zijn kansjes gekregen.
Hij heeft in elk geval wel een sterke indruk gemaakt.


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 24-04-2012 14:32 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Jammer genoeg verloren idd. En de onervarenheid speelde hem parten.
Ben benieuwd wat we de komende jaren nog van hem gaan zien!



"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 29-04-2012 17:22 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Wat is O'Sullivan weer geniaal bezig zeg


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-05-2012 22:54 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Potdorie zeg, die O'Sullivan! Je zou er bijna een nieuw topic van openen!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 05-05-2012 14:21 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Hij is inderdaad weer erg sterk bezig. 15-9 voor dus die finaleplaats is zo goed als zeker binnen. Zo te zien tegen Carter (14-10 voor, deze namiddag laatste sessie)


ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 05-05-2012 15:20 by ofhellsfire Wijzig reactieProfiel van ofhellsfireQuote dit bericht

o'sullivan was gister gewoon te goed, vanmorgen waren ze redelijk aan elkaar gewaagd.. 2 domme misses van stevens minder en het had gewoon weer een wedstrijd geweest. hier zal ie waarschijnlijk niet meer van terugkomen

vorige week een keertje erbij geweest, 2e ronde partij van ryan day. geen hoogstaande sessie maar ja, als je maanden van te voren je kaartje koopt weet je niet wat je te zien gaat krijgen. wel erg gaaf om een keer live mee te maken, volg het snooker (en dan vooral het wk) toch alweer zo'n 20 jaar







the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen