IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Poolen/Snookeren Vorige pagina | Volgende pagina
Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 04-12-2012 1:10 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Momenteel is de eerste ronde van the UK Championship afgewerkt met een mooie 5-6 winst voor Luca Brecel tegen Walden (nummer 12 van de wereld)
Erg nice!
Volgende ronde tegen Mark King die er Williams heeft uitgeknikkerd.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-12-2012 11:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 05-12-2012 19:38 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

6 - 4 winst na een 0 - 3 achterstand!
Morgen in de kwartfinales tegen Murphy.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-12-2012 19:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 06-12-2012 0:38 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ja, het gaat erg hard. Zelfs zonder goed te spelen, al zal het toch beter moeten indien hij ook de halve finales wil bereiken.
Nuja, niet té hard zweven zeker? Er lijkt echter geen twijfel over te bestaan dat hij ooit wereldkampioen zal worden


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 07-12-2012 1:15 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Jammer genoeg vandaag met 5-6 verloren, maar wel zijn beste wedstrijd gespeeld.

Zowel bij 5-4 als bij 5-5 de kans gemist om de match te winnen bij enkel roze en zwart nog op de tafel.

Zowiso een prachtig tornooi voor Brecel, heel veel ervaring opgedaan en hij staat nu in de top 64. Hierdoor moet hij maar drie voorrondes meer spelen i.p.v. 4 om zich te plaatsen voor de hoofdtabel.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 01-05-2013 20:56 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Iemand nog Murphy vs Trump gezien vandaag? Geweldige partij!



ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 01-05-2013 21:12 by ofhellsfire Wijzig reactieProfiel van ofhellsfireQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2013 20:56 schreef Negatieveling het volgende:
Iemand nog Murphy vs Trump gezien vandaag? Geweldige partij!


nog niet, maar de laatste frames worden nu herhaald op eurosport


the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 01-05-2013 21:17 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2013 21:12 schreef ofhellsfire het volgende:
nog niet, maar de laatste frames worden nu herhaald op eurosport


Ga er maar eens goed voor zitten dan!



bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 01-05-2013 21:17 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2013 20:56 schreef Negatieveling het volgende:
Iemand nog Murphy vs Trump gezien vandaag? Geweldige partij!


Ja zenuwslopend... Hier thuis zijn ze altijd blij met het WK. Twee weken snooker...yeah!


Bazzio Attacks!!!


ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 02-05-2013 0:14 by ofhellsfire Wijzig reactieProfiel van ofhellsfireQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2013 21:17 schreef Negatieveling het volgende:
Ga er maar eens goed voor zitten dan!


geweldige laatste sessie, mooie pots, prachtig safety spel, een hoop zenuwen en dan zo'n laatste frame


the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone.


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 08-05-2013 10:29 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Zaten vooraan bij laatste sessie O'Sullivan - Trump! Geweldig om een keer mee te maken!
Daarna, vanwege de korte duur van de sessie, nog een demonstratie match gezien tussen Stephen Hendry en Dennis Taylor. Aanrader!
De finale was ook een prachtige wedstrijd. Terechte winnaar, maar stiekem hoopte ik toch dat Barry Hawkins zou winnen. Sympatieke kerel.


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-05-2013 10:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

terechte winnaar idd

dat tempo, die souplesse, ... geniaal

den andere mocht van mij ook winnen maar Ronny is gewoon magistraal


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-05-2013 15:03 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

En dat gewoon na 11 maanden geen wedstrijd gespeeld te hebben. De man is van een ander niveau.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-05-2013 16:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

misschien net omdat hij 11 maanden niet gespeeld heeft? of is dat even nefast als teveel spelen?


signature


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 08-05-2013 16:12 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hij blijft een super talent en is/blijft waarschijnlijk de beste speler ooit maar 11 maanden geen wedstrijden betekent niet 11 maanden niet spelen...


Bazzio Attacks!!!


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 10-05-2013 0:13 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Feit, maar vermoed dat er toch een wezenlijk verschil zit tussen trainingen en effectieve wedstrijden spelen. Blijft inderdaad de bedenking of (zeker voor O'Sullivan) het een voor- of nadeel is dat hij 11 maanden geen wedstrijden heeft gespeeld, i.v.m. zijn hoofd te kunnen vrij maken en zo helder te kunnen beginnen.

Ik hoop (vermoedelijk tegen beter weten in) dat hij gewoon opnieuw zijn titel zal verdedigen op het WK volgend jaar. Hij zou (contractueel verplicht?) wel enkele kleinere tornooien spelen.

[Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 10-05-2013 0:13]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-05-2013 8:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2013 0:13 schreef Tool-fan het volgende:
Feit, maar vermoed dat er toch een wezenlijk verschil zit tussen trainingen en effectieve wedstrijden spelen. Blijft inderdaad de bedenking of (zeker voor O'Sullivan) het een voor- of nadeel is dat hij 11 maanden geen wedstrijden heeft gespeeld, i.v.m. zijn hoofd te kunnen vrij maken en zo helder te kunnen beginnen.

Ik hoop (vermoedelijk tegen beter weten in) dat hij gewoon opnieuw zijn titel zal verdedigen op het WK volgend jaar. Hij zou (contractueel verplicht?) wel enkele kleinere tornooien spelen.


Als hij dan maar weer niet "emo" is of wat dan ook. Ik kan niet wachten dat hij optieft. Ja, ik heb een hekel aan die O'Sullivan. Mijn Snookerhoogtepunt was een wedstrijd tussen Ebdonen O'sullivan waarbij Ebdon ultratraag speelde, en O'sullivan helemaal zat op t e fokken. Dat was genieten geblazen.

o ja, waar is Quinton Hann Gebleven (als je het over rare types hebt)!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-05-2013 8:45 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2013 8:21 schreef attila_de_hun het volgende:
Als hij dan maar weer niet "emo" is of wat dan ook. Ik kan niet wachten dat hij optieft. Ja, ik heb een hekel aan die O'Sullivan. Mijn Snookerhoogtepunt was een wedstrijd tussen Ebdonen O'sullivan waarbij Ebdon ultratraag speelde, en O'sullivan helemaal zat op t e fokken. Dat was genieten geblazen.

o ja, waar is Quinton Hann Gebleven (als je het over rare types hebt)!


Weet je ook wat 1 van de redenen was waarom hij vroeger niet lekker in zijn vel zat?

Ik vind het persoonlijk best knap dat het hem gelukt is uiteindelijk nog zo veel te presteren.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-05-2013 8:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2013 8:45 schreef altx het volgende:
Weet je ook wat 1 van de redenen was waarom hij vroeger niet lekker in zijn vel zat?

Ik vind het persoonlijk best knap dat het hem gelukt is uiteindelijk nog zo veel te presteren.


Iets met zijn vader/familie die in de gevangenis zat(als ik het goed heb)?
(en begrijp me niet verkeerd, hij is waarschijnlijk de beste speler van de afgelopen periode hoor)


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 10-05-2013 9:27 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2013 8:21 schreef attila_de_hun het volgende:
Als hij dan maar weer niet "emo" is of wat dan ook. Ik kan niet wachten dat hij optieft. Ja, ik heb een hekel aan die O'Sullivan. Mijn Snookerhoogtepunt was een wedstrijd tussen Ebdonen O'sullivan waarbij Ebdon ultratraag speelde, en O'sullivan helemaal zat op t e fokken. Dat was genieten geblazen.

o ja, waar is Quinton Hann Gebleven (als je het over rare types hebt)!


Volgens mij is die Quinten Hann redelijk lang geschorst wegens het fixen van wedstrijden. Op basis van die info lijken zijn capriolen zoals het pool-openingshot plots niet meer zo raar.

En wat O'Sullivan betreft: Hij kan soms irritant zijn, maar het blijft een genie. En zijn achtergrond is redelijk 'lower class' als ik me niet vergis (zijn ouders hadden een sexshop + zijn vader in de gevangenis wegens moord toen ie een kind was). Ik hoop alleszins dat ie meedoet aan het tornooi in Antwerpen dit jaar. Kans is groot denk ik, daar het een klein tornooi is en niet te ver reizen (waar ie ook een hekel aan heeft).



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 17-01-2014 17:43 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

http://www.sporza.be/cm/sporza/ander_nieuws/Snooker/140117_masters_osullivan

Nog mensen die deze namiddag de kwartfinale van O'Sullivan hebben kunnen aanschouwen op de masters?

Dit is zonder enige twijfel het mooiste dat ik de afgelopen jaren heb gezien.


ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 17-01-2014 20:55 by ofhellsfire Wijzig reactieProfiel van ofhellsfireQuote dit bericht

gemist jammer genoeg.. tis dat jij nu post dat de masters bezig zijn, anders was het compleet langs me heen gegaan. vanavond maar even de highlights kijken.

waar ik nu naar zit te kijken is niet bepaald hoogstaand, 1e frame van robertson-maguire.


the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 18-01-2014 11:31 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik heb enkel het einde van de wedstrijd van Maquire gezien en daarin haalde hij toch een behoorlijk hoog niveau.
Vanavond om 20u is het de halve finale tussen 0'Sullivan en Maquire. een 6-0 zal het niet worden, maar ik vraag me af of er iets te doen valt tegen een O'Sullivan in de vorm van gisteren.


ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 18-01-2014 13:48 by ofhellsfire Wijzig reactieProfiel van ofhellsfireQuote dit bericht

wedstrijd werd inderdaad beter, eerste frame was rommelig met een hoop domme fouten. tegen het einde had maguire een paar prachtige snookers, mooie overwinning voor em.

zit de laatste tijd best veel te snookeren op m'n telefoon, pro snooker 2012 voor android gekocht. zit geinig in elkaar. had zojuist m'n 2e 147


the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen