IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Poolen/Snookeren Vorige pagina
DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 20-01-2014 13:07 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

En O'Sullivan heeft inderdaad gewonnen. Aan het eind voor de 'mid-interval' kon Selby nog terugkomen, maar winnen met 10-4 is toch wel overtuigend.
Ben alweer benieuwd naar de Wereldkampioenschappen!

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 20-01-2014 13:44 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Hetzelfde, vermoedelijk het eerst volgende tornooi dat hij zal spelen.

Zeer overtuigende zege met vooral in de eerste sessie weer erg hoog niveau. Maar het niveau van zijn kwartfinale tegen Walden heeft hij toch niet meer kunnen evenaren, maar dat was dan ook van bijzonder zeldzame kwaliteit.

williamblake
Usericon van williamblake
Posted 20-01-2014 14:26 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

zou hij geen enkel tornooi meer spelen tot aan het WK? Hij had toch een contract met zijn nieuwe sponsor dat hem verplichte om minstens enkele tornooien te spelen (waarvoor dank trouwens, want daardoor heb ik hem live in Antwerpen aan het werk kunnen zien).

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 03-03-2014 0:17 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

http://www.sporza.be/cm/sporza/ander_nieuws/Snooker/140302_welsh_open

Hij speelt er dus inderdaad toch nog. Was me compleet ontgaan, dus lees het nu pas

De finale dus gewonnen met 9-3 en deze afgerond met een 147. Zijn 12de 147 en blijkbaar zijn eersten met links :p

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 03-03-2014 10:42 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Euhhh... 2 ballen met links. Waarvan wel 1 hele mooie van de laatste rode naar zwart.

Bazzio Attacks!!!

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 03-03-2014 13:10 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik weet het, maar hij lachte er zelf mee :p

williamblake
Usericon van williamblake
Posted 10-03-2014 10:08 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Je van Het
Master Baiter
Usericon van Je van Het
Posted 12-04-2015 18:09 by Je van Het Wijzig reactieProfiel van Je van HetQuote dit bericht

Zometeen mijn broertje weer even loeihard ownen. Meestal win ik [uiteindelijk] omdat hij fouten maakt [zwart er te snel in]. Nouja, winst is winst.

Negatieveling
I stand before you with dry balls, your honor.
Usericon van Negatieveling
Posted 05-05-2015 0:15 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Bingham zeer verdiend kampioen. De halve finale tegen Trump was ongeƫvenaard, het kampioenschap de kroon op het werk. Prachtig.

Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen"

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 05-05-2015 0:23 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ook erg weten te genieten van zijn niveau.
Knappe finale ook met een onwaarschijnlijk 31ste frame van ruim een uur.

Negatieveling
Posted 05-05-2015 0:31 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

De 8 frames op rij van vanmiddag waren ook onwaarschijnlijk. Bingham heeft er een fan bij.

Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen"

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 05-05-2015 14:44 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Hij haalde daarin idd een bijzonder hoog niveau.

Hypnos
Haha, you're not a God
Usericon van Hypnos
Posted 05-05-2015 15:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2015 0:23 schreef Tool-fan het volgende:
Ook erg weten te genieten van zijn niveau.
Knappe finale ook met een onwaarschijnlijk 31ste frame van ruim een uur.

Schuld, schaamte en spijt. De heilige drievuldigheid.

Negatieveling
Posted 06-05-2019 20:34 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Teeeering, wat was Judd Trump goed zeg.

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com