IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Beastie Boys Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-04-2011 21:53 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Maar was dat 13 dagen geleden?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-04-2011 22:07 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Nee, dat niet.


 


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-04-2011 22:08 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-04-2011 22:08 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht



 


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-04-2011 22:08 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 26-04-2011 22:21 by krisiunizer Wijzig reactieProfiel van krisiunizerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

quote:
Op 26 april 2011 21:36 schreef Nebelwerfer het volgende:
Dus? En? Wat een gejank altijd.


Geen gejank, slechts een constatering.
Plus dat ik nog uit de tijd kom waarin metalshirts alleen maar bij de betere platenzaak te koop waren.

Er zijn ook shirts met spinoffs van metallogo's. Een verbouwd Van Halen-logo, zag ik laatst. Da's nog weirder.

Ik vind het wat fantasieloos om stapels Ramones shirts te drukken, maar uiteraard wordt dat bepaald door de klanten die ze massaal aanschaffen.
Tienermeisjes die nog niet eens geboren waren toen de eerste Ramone de pijp uit ging.
Oke, nu begin ik wel te zeuren.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-04-2011 22:33 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ja, dat laatste is wel zeuren. Ramones is namelijk nog steeds een band die veel volk trekt


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 26-04-2011 22:33 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Ja man, mijn neefje van 11 had laatst n AC)DC shirtje aan en toen ik hem vroeg of hij wel wist wat dat was zij hij met een wazigge blik in de ogen......neuj.........


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 26-04-2011 22:38 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Idd, dat laatste is echt een old fart opmerking.
Ik ben dol op (foute) 80's, terwijl ik toen amper wist waar m'n neus zat.


Subtiel kamerolifantje


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 26-04-2011 22:43 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Hehehe ik word al redelijk een oude poepert je maar de volgende keer druk ik hem wel het desbetreffende ceedeetje in de hand eens kijken wat ie dr mee doet, maar goed.
BB de hardcore band vind ik dan weer erg gaaf, Oldskool hardcore in de stijl van Bad Brains, Minor Thread en dergelijke
Dat rost echt de pan uit


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 26-04-2011 22:46 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ken overigens een meisje van 3 die 'tallica' en 'eesiediesie' prima uit elkaar kan houden. En die valt ook niet te foppen. "Nee, is eesiediesie!"


Subtiel kamerolifantje


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 26-04-2011 22:50 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2011 22:46 schreef stigma het volgende:
Ken overigens een meisje van 3 die 'tallica' en 'eesiediesie' prima uit elkaar kan houden. En die valt ook niet te foppen. "Nee, is eesiediesie!"


Goed op gevoed, vast niet door een homo stelletje dan.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-04-2011 23:04 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Juist wel.







I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 26-04-2011 23:05 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2011 22:50 schreef nark het volgende:
Goed op gevoed, vast niet door een homo stelletje dan.


Vind Metallica anders best gay...


Subtiel kamerolifantje


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 26-04-2011 23:08 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2011 23:05 schreef stigma het volgende:
Vind Metallica anders best gay...


Nee joh, die gasten zijn tegen woordig keurig getrouwd en hebben al een hele bundel kinderen inmiddels, als je gay bent kan dat niet volgens Fusion.
Wel een beetje scherp blieveh hey,


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 26-04-2011 23:10 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2011 23:08 schreef nark het volgende:
Nee joh, die gasten zijn tegen woordig keurig getrouwd en hebben al een hele bundel kinderen inmiddels, als je gay bent kan dat niet volgens Fusion.
Wel een beetje scherp blieveh hey,

Dan zitten ze vast in de down-low.


Subtiel kamerolifantje


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 26-04-2011 23:22 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Zone this


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 27-04-2011 13:34 by krisiunizer Wijzig reactieProfiel van krisiunizerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

Ik vind Minor Thread een grappige typefout.
Een minder belangrijk topic op een forum. Of een thread met nog maar 3 replies.

Kinderen die EesieDiesie zeggen zijn in elk geval beter opgevoerd dan kinderen die IesieDiesie zeggen.



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-04-2011 17:31 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



Foutje.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 27-04-2011 17:32]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-04-2011 17:31 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl


quote:
Op 26 april 2011 22:21 schreef krisiunizer het volgende:

Plus dat ik nog uit de tijd kom waarin metalshirts alleen maar bij de betere platenzaak te koop waren.




Vettig! In mijn jeugd was ik aangewezen op de markt, waar ze opdrukken op shirts persten en die verkochten. Toch m'n eerste motorhead, slayer en venom shirtje op de kop weten te tikken. Hartstikke nep, maar was iig iets. De betere platenzaak hadden we niet in veenendaal. Iig niet met shirts en zeker niet in 84 ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 27-04-2011 17:32]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 27-04-2011 17:49 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2011 17:31 schreef De Tegenpartij het volgende:
Vettig! In mijn jeugd was ik aangewezen op de markt, waar ze opdrukken op shirts persten en die verkochten. Toch m'n eerste motorhead, slayer en venom shirtje op de kop weten te tikken. Hartstikke nep, maar was iig iets. De betere platenzaak hadden we niet in veenendaal. Iig niet met shirts en zeker niet in 84 ofzo.



Werden die terplekke gedrukt?
Na 2keer wassen kon je al nietmeer zien welk shirt je aan had hahahaha, mooi tijden


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-04-2011 17:52 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ter plekke, ja. Die opdrukken gingen idd niet heel lang mee.



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Shreds of Sanity
Usericon van Shreds of Sanity
Posted 27-04-2011 21:57 by Shreds of Sanity Wijzig reactieProfiel van Shreds of SanityQuote dit bericht

Heel het nieuwe album valt te streamen op www.beastieboys.com.

Klinkt lekker naar mijn mening, iets minder old school dan To The Five Boroughs, maar een stuk meer Beastie Boys.


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 27-04-2011 21:58 by krisiunizer Wijzig reactieProfiel van krisiunizerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

Ik heb een paar Kiss-shirts gehad die er zo werden opgestreken. Met zo'n grote vierkante plaat werden die opdrukken dan op een shirt gedrukt.
Bij ons waren er ook jeans-winkels die dat deden. Leuke bijverdienste was dat voor hen. Allemaal opdrukken aan de muur. Aanwijzen, strijken, stoer shirt dragen.

Ik had o.a. een shirt van Kiss met Eric Carr. Zo'n geposeerde semi-livefoto, met gekruiste drumstokken en Paul Stanley die naar het niet bestaande publiek wijst. Mooi was die tijd.



nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 27-04-2011 22:37 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2011 21:58 schreef krisiunizer het volgende:
Ik heb een paar Kiss-shirts gehad die er zo werden opgestreken. Met zo'n grote vierkante plaat werden die opdrukken dan op een shirt gedrukt.
Bij ons waren er ook jeans-winkels die dat deden. Leuke bijverdienste was dat voor hen. Allemaal opdrukken aan de muur. Aanwijzen, strijken, stoer shirt dragen.

Ik had o.a. een shirt van Kiss met Eric Carr. Zo'n geposeerde semi-livefoto, met gekruiste drumstokken en Paul Stanley die naar het niet bestaande publiek wijst. Mooi was die tijd.



Net als die semi live foto's van jullie op The Feast Begins In The Evining.
Vet stoer poseren voor de kamera en zo met wapperende haren en een drummer genaamd Hans breed uit glimlachend op de foto hahahaha

Genifuckingjaal

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 27-04-2011 22:39]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen