IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Deinonychus Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-07-2003 23:57 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik ken maar 2 albums van dit heerschap, nl. "Weeping of a Thousand Years" en "Deinonychus".

Persoonlijk vind ik "Weeping..." net iets te "jankerig" om 'm echt goed te vinden, maar "Deinonychus" vind ik geweldig!

Ik ben nu van plan om zijn albums "Ark of Thoughts" en "Mournument" te bestellen. Maar eerst wou ik ff vragen wat jullie meningen zijn over deze albums.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 20-07-2003 0:21 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

In essentie is de muziek van Deinonychus (eens soort dinosaurus als ik me niet vergis) weinig sprankelend en/of razend. In ieder geval is de band moeilijk te plaatsen en qua sfeer ken ik zeker slechtere acts.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-07-2003 2:20 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Als je Deinonychus te gek vindt, zou ik zeker eens hun laatste werkje "Mournument" gaan beluisteren...

Dit is namelijk nog een stapje vooruit!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-07-2003 9:40 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb alleen de eerste 3 cd's en die zijn erg gaaf.Heb ooit in een grijs verleden nog de demo bij hem besteld.
De meid die op "Weeping..." op de hoes en in het boekje staat woonde vroeger bij mij om de hoek.
Heb hem jmmergenoeg nooit live gezien


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 20-07-2003 9:51 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Deinonychus HEERSCHT!!!

heerlijk DEpri!!


I Find That I Am Not There...


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 20-07-2003 12:49 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Prima bandje wel.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 20-07-2003 13:10 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb vroeger Ark of thought gehad maar die vond ik redelijk saai. Daarna heb ik Deinonychus zelf gekocht en die is prachtig. Super depressieve muziek. Nu heb ik Mournument ook aangeschaft en die is een heel klein beetje toegankelijker (door de keyboards denk ik) maar nog net zo depri. Ik vind het een enorm goeie band.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Vuile Pui
Usericon van Vuile Pui
Posted 20-07-2003 16:17 by Vuile Pui Wijzig reactieProfiel van Vuile PuiQuote dit berichthttp://www.alkerdeel.be

verschrikkelijk goede band, hun recentere werk is ook erg fijn maar heeft de melancholie en de pracht van vroeger niet meer...


www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone


BellaDamaNocturna
BIERKOMENNNNN
Usericon van BellaDamaNocturna
Posted 20-07-2003 16:20 by BellaDamaNocturna Wijzig reactieProfiel van BellaDamaNocturnaQuote dit berichthttp://img18.photobucket.com/albums/v53/BellaDamaNocturna/meversusme/th_Foto_1338.jpg

GEweldige band


AARGHHH


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 03-09-2003 19:24 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

In het nummer "Tears Will Flow" van de cd "When the Rain Falls... An Empty Sky Remains" hoor je precies het zelfde accoustisch-gitaar stukje als in "Raison d'Etre - Within the Depths of Silence and Phormations - 05 - Euphrosyne".

Dat je het ff weet...


this user is dead


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 03-09-2003 19:30 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Ik heb 'Ark of Thoughts' die erg goed is alleen gaat de zang hier en daar flink over the top wat nogal irritant is.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 03-09-2003 19:51 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

heb onlangs deinonychus - deinonychus gekocht, vind het tot nu toe nog maar niks.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 03-09-2003 21:31 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Goed voormalig eenmansbandje. Ark of Thought blijft de beste imho.


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 03-09-2003 21:43 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Laatste album (op een vaag Italiaans label) is erg vet... nog nooit iemand zo ellendig (positief bedoeld!) horen zingen. Zeker geen muziek voor depressieve luitjes, kunnen hierdoor net wel eens dat laatste zetje krijgen... Suicide Doom...


!!! THE SIGN IS ON !!!


istari
Usericon van istari
Posted 05-09-2003 1:19 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

mournament rules, that's a fact


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 05-09-2003 20:59 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Luister nu The Weeping of a Thousand Years, en het heerscht lekker wel. Ik heb het gevoel dat deze band ietwat onder-gewaardeerd is.


this user is dead


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 16-12-2003 14:47 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

ja, nu eindelijk heb ik Mournument!

Ongelofelijk goed!!! heerlijke plaat!

SUPERDEPRI!


I Find That I Am Not There...


NecroCannibal
Usericon van NecroCannibal
Posted 16-12-2003 16:14 by NecroCannibal Wijzig reactieProfiel van NecroCannibalQuote dit bericht

Ik had een tijdje geleden de cd Deinonychus maar die heb ik maar verkocht aan iemand die het wel boeiend vond want ik vond er niet veel aan


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 16-12-2003 16:56 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2003 20:59 schreef JFrost het volgende:
Luister nu The Weeping of a Thousand Years, en het heerscht lekker wel. Ik heb het gevoel dat deze band ietwat onder-gewaardeerd is.

schijnt hun minste te zijn
natuurlijk ook weer de enige die ik heb
maar iets te jankerig toch imho


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-12-2003 17:56 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik heb nog wel demo materiaal van de voorloper;Malefic oath.Das nog black.Daarna werd het mij te depri.


spelfout weggehaald...


Sater
Usericon van Sater
Posted 16-12-2003 18:36 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik heb enkel The Weeping of A Thousand Years en die is wel ok, maar echt sper vind ik em niet, als iemand er een leuke cd voor terug heeft wil ik hem wel ruilen.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-12-2003 18:39 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2003 17:56 schreef varanus het volgende:
Ik heb nog wel demo materiaal van de voorloper;Malefic oath.Das nog black.Daarna werd het mij te depri.
Dat was toch ook die band waar Hans basgitaar bij speelde of haal ik nu twee bands door mekaar


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 16-12-2003 18:39 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2003 19:30 schreef Verval het volgende:
Ik heb 'Ark of Thoughts' die erg goed is alleen gaat de zang hier en daar flink over the top wat nogal irritant is.


Die heb ik ook, een geweldig album. DAt de zang zo over de top is vind ik eigenlijk wel gaaf.


Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-12-2003 18:59 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2003 18:39 schreef Hub de Gallier het volgende:
Dat was toch ook die band waar Hans basgitaar bij speelde of haal ik nu twee bands door mekaar


Idd een tweemansband,maar of er een of andere Hans bijspeelde weet ik niet.Ik zal eens op zolder in de grote boze demodoos op zoek gaan.


spelfout weggehaald...


' '
Usericon van ' '
Posted 14-03-2004 18:37 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

NP: When the Rain Falls... An Empty Sky Remains

Toch wel heerschende duistere Black Metal met een goed gebruik van keyboards. Jammer alleen dat ie maar 27 minuten duurt...


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-08-2004 16:17 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Die andere gast heet Michel, ik ken die jongens van vroeger. We zijn namelijk allemaal in Brunssum opgegroeid.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen