IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Friends Volgende pagina
Satan
Usericon van Satan
Posted 30-09-2001 4:25 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

.Hebben jullie beste vrienden,of ooit gehad ,ga je nog steeds om met je beste vrienden,soulmates ,en vind je je vrienden belangrijker dan school opleiding of werk etc .Bijvoorbeeld een van je vrienden is ziek of niet helemaal in orde laat je dan een dag schieten voor deze persoon .
Persoonlijk denk ik dat dit aspect niet voldoende in het onderwijs aan bod komt (dit werkt later door in de maatschappij )
.Kinderen worden zo snel mogelijk geindoctrineerd en volgestampt met kennis ,maar het ontwikkelen van duurzame vriendschappen zijn eigenlijk een veel belangrijker onderdeel van je algehele ontwikkeling (denk maar aan ondernemerscap etc)en wordt vaak tegengewerkt of onvoldoende tijd voor gereserveerd .Ik bedoel zaken als .frequente excursies ,themakampen etc .misschien zou er elke week een excursie of project wel leuk zijn voor de scholieren om elkaar beter te leren kennen. voor zover ze dat wilden (dus dat het wederzijds is dat ze elkaar beter willen leren kennen maar door een te druk rooster de kans in voldoende mate niet toe krijgen ).
En zou er niet meer aandacht besteed moeten worden aan eigen ondernemerschap,eigen induviduele ontwikkeling en ontwikkeling samen met je oprechte vrienden in het onderwijs dan nu het geval is ,en meer aansluitend projectonderwijs je gelijk de relevantie ziet van je vakken en het gelijk kan toepassen in projecten etc en ook inziet hoe belangrijk oprechte duurzame relaties kunnen zijn bij het opzetten van bijvoorbeeld een eigen onderneming en ook bewust kiezen van zaken als omgeving school vrienden .



Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 30-09-2001 11:18 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Wat een verhaal, heb ik geen zin in om helemaal te lezen, maar ik vind Friends een leuk serie.


Heads I win, tails you lose


Emperor
wroah!
Usericon van Emperor
Posted 30-09-2001 11:34 by Emperor Wijzig reactieProfiel van EmperorQuote dit bericht

Om maar ff hierop te reageren:
Een leraar van mij zij vorig jaar dat de ene persoon gaat voor een studie, en is daar misschien heel erg mee bezig, terwijl een ander misschien meer tijd maakt vor zijn vrienden. Ieder kan hierin zijn eigen keuzes maken, het is maar wat je belangerijker vind.
Als mijn vrienden doordeweeks bijvoorbeeld langskomen, dan stel ik mijn huiswerk voor hun uit, maar mijn vrienden(vanaf groep 6 lagere school plus later wat anderen erbij) ga ik meestal mee om in het weekend, terwijl ik mijn medeleerlingen op school als kennissen beschouw.

Ik vind Friends ook een leuke serie


Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit!


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 30-09-2001 13:20 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Vrienden zijn idd erg belangrijk maar ik denk wel dat je dat naast school wel vol kunt houden hoor. Eigenlijk ken je de meeste vrienden ook via school dus school is meer een ontmoetingsplaats dan een leerplaats voor mensen, bij mij dan


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 30-09-2001 13:30 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Ik heb een paar (eigenlijk drie) echt goede vrienden. Ik ken verder een heleboel mensen, maar dat kleine groepje beschouw ik als mijn echte vrienden, mensen waar ik altijd terecht kan. Vanzelfsprekend kunnen zij ook bij mij terecht, als het nodig is gaat daarvoor alles opzij!


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 30-09-2001 13:33 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Ik ben (helaas) al mijn vrienden van vroeger uit het oog verloren. We hadden altijd een heel hecht vriendenclubje, samen naar concerten, feestjes, etc. Na een tijdje is de hele groep uiteen gevallen, is eigenlijk best jammer.


the only pleasure is pain


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-09-2001 14:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach op het VWO had ik een redelijke vriedengroep, maar na een half jaar ben ik ze allemaal uit het oog verloren (op twee na dan) nu heb ik in enschede een leuke vriendengroep opgebouwd, met lekker veel verschillende soorten mensen.


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 30-09-2001 14:15 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Ja, belangrijk.. gaat boven alles..


God hates us all ! God hates us all !


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 30-09-2001 14:47 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Vrienden komen en vrienden gaan.

That's Live, get used to it




bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 30-09-2001 15:44 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ik heb maar 1 echte vriend over gehouden


Bazzio Attacks!!!


Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 30-09-2001 15:53 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

tja ik vind vrienden ook wel belangrijk. heb er een heel stel. alleen een paar echte goeie. en die zijn zeldzaam (goeie vrienden) meeste laten je bij het minste of geringste vallen. maar ja.


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 30-09-2001 15:56 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Van de vriendenclub waarmee Devoraz en ik "begonnen" zijn er nog maar een paar over, maar die vriendschappen houden dus wel al zo'n 13 jaar stand inmiddels (allemaal inmiddels niet-metal meer). Dan zien we hun niet heel veel, maar toch nog genoeg om het als je vrienden te blijven zien.

Verder hebben we sinds zo'n 9 jaar hele goede vrienden (eigenlijk de enige metalheads nog) die 30 minuten rijden met de auto bij ons vandaan wonen. Aangezien zij en wij geen kids hebben, is het dus makkelijk om hups in de auto te springen en er ff heen te gaan. En we gaan vaak met zijn 4-en naar concerten en festivals (niet samen op vakantie!, daar kun je vriendschappen heel leuk mee verpesten )

En dan heb ik nog zelf een vriendin (helemaal no-metal), die volgend jaar 15 jaar mijn vriendin is. Dat gaan we vieren door heel mutserig een "beautydagje" te nemen *grin* In het kader van dat zoiets echt helemaal niet-mij is, moet ik er toch een keer aan geloven vind ik.

En via internet heb ik wel wat leuke lui ontmoet, waarvan ik van sommigen inderdaad kan zeggen: dat is een vriend(in), maar ik weet op dit moment natuurlijk niet of zoiets voor heel lang is.

En verder gaan mijn vrienden op zich voor mijn familie, maar ik weet niet of ik zomaar vrij zou (kunnen) nemen als er wat met ze mis is. Heb ik eigenlijk nooit over nagedacht ook.


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Satan
Usericon van Satan
Posted 01-10-2001 2:10 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Bedankt voor jullie reakties .Ik vind zelf ook dat echte vrienden boven alles gaat .
Dus dus boven zaken als carriere ,roem ,rijkdom etc .
En als iedereen om je heen er niet zo over denkt vind ik muziek expressie kunst etc wel een goede manier zijn om dergelijke gedachtes te uiten .
Ik denk ook dat echte vrienden niks te maken heeft met opleiding of je wel of niet van metal houd ,of je succesvol bent of beroemd al die dingen en dat ze ook niet jaloers of arrogant worden tov elkaar ,maar gewoon onvoorwaardelijk er zijn voorelkaar .
En ook dat je rekening met elkaar houdt bijvoorbeeld als de een niet over iets niet wil praten of zich zo wil uiten dat je die persoon in zijn of haar waarde laat .



Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 01-10-2001 2:16 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

quote:
Op 1 oktober 2001 2:10 schreef Satan het volgende:
Bedankt voor jullie reakties .Ik vind zelf ook dat echte vrienden boven alles gaat .
Dus dus boven zaken als carriere ,roem ,rijkdom etc .
En als iedereen om je heen er niet zo over denkt vind ik muziek expressie kunst etc wel een goede manier zijn om dergelijke gedachtes te uiten .
Ik denk ook dat echte vrienden niks te maken heeft met opleiding of je wel of niet van metal houd ,of je succesvol bent of beroemd al die dingen en dat ze ook niet jaloers of arrogant worden tov elkaar ,maar gewoon onvoorwaardelijk er zijn voorelkaar .
En ook dat je rekening met elkaar houdt bijvoorbeeld als de een niet over iets niet wil praten of zich zo wil uiten dat je die persoon in zijn of haar waarde laat .


hiermee ben ik het dus ook helemaal eens. voor echte vrienden ga je ook door het vuur (vind ik dan)


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 01-10-2001 14:39 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik heb twee "echte vrienden". Zij zijn de enigen die overgebleven zijn uit een groep van ongeveer 15 mensen waar ik vroeger veel mee optrok. Inmiddels ken ik deze twee heren meer als acht jaar, en we kennen elkaar door en door. Deze vriendschappen betekenen uiteraard erg veel voor me.


Dead things grow from deep inside...


Marty
Usericon van Marty
Posted 01-10-2001 14:43 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2001 11:18 schreef hirogen het volgende:
Wat een verhaal, heb ik geen zin in om helemaal te lezen, maar ik vind Friends een leuk serie.


*lol* my feelings exactly!



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 01-10-2001 22:34 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Hmm, ik heb een flink aantal mensen dat ik ken, en doorgaans als vrienden beschouw, maar zoals ergens daarboven wordt gezegt de meeste "vrienden" laten je bij het minste of geringste vallen. Eigenlijk heb ik maar 2 vrienden die ik als echte goeie vrienden beschouw. De een ken ik al sinds mijn 7e (ben nu 21) en de ander ken ik nog niet zo lang (3 jaar of zo).



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-10-2001 23:30 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Eén keer trek je de conclusie
Vriendschap is een illusie
Vriendschap is een droom
Een pakketje schroot, met een dun laagje chroom



Enjoy the moment, maar wees niet verrast als het moment ten einde komt.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 03-10-2001 0:46 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

tja ik heb al veel vrienden trouwens zien verburgeren, allemaal de grootste idealen over het perfecte leven, mensen helpen, niet burgerlijk worden, maar als het er op aan komt kakken ze in. vermoeiend. met de meeste heb ik ook geen kontakt meer. (bijna geen 1) MENSEN MOETEN WEL WAKKER BLIJVEN VIND IK!!!!! dat heb ik wel een beetje nodig om een goeie vriendschap te kunne onderhouden, daar ik nogal van filosoveren en discussiëren hou.
dingen als geslacht, leeftijd, intellegentië, afkomst en dergelijke interreseren me geen moer bij vriendschap.


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 09-10-2001 13:46 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2001 11:18 schreef Hirogen het volgende:
Wat een verhaal, heb ik geen zin in om helemaal te lezen, maar ik vind Friends een leuk serie.




mijn idee, veel te lang verhaal en friends is cool


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 09-10-2001 14:16 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Vrienden zijn heel belangrijk, en degen die ik heb vertrouw ik ook met alles.

Hellaas ben ik in de afgelopen 5 jaar 2 goede vrienden verloren (Overleden) en 1 Ligt als een kas plantje op bed getroffen door ME. Geen van hen was/is ouder dan 21.

Voor nieuwe vrienden duur het minstens een jaar voor ik ze wil vertrouwen. Of je moet iets hebben mee gemaakt, wat je vriendschap sterker maakt !!! Ik maak geen onderschijding wie of wat je bent. Zolang je maar je zelf bent, en niet als een ander voor doet dan je werkelijk bent.

Ik vind dat kinderen op school zo snel worden gemanipuleerd hoe ze moeten zijn, en hoe ze zich moeten gedragen, dat ze niet kunnen ontwikkelen wie ze werkelijk zijn. Je zit met 35 kinderen in een klas en hebt maar de iedeen van de leraar te accepteren.

Alice Cooper "SCHOOL'S OUT" !

Maar zo heeft iedereen zijn eigen iedeën.

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 09-10-2001 22:55]


Wiegen Meister !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-10-2001 1:19 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik heb 4 mensen die ik vrienden noem.
Gevoelsmatig hebben we zoiets van: eeuwig!!
Het toffe is dat we elkaar lang niet kunnen zien, maar nooit uit elkaar groeien.
Met allevier heb ik dan ook al vrij veel meegemaakt; veeeeel toffe, maar ook enorme klote periodes. Deze vier lieten me niet vallen en dat zal ik bij hen dus ook nooit doen, hoewel we allemaal een compleet eigen leven leiden; we zijn allemaal uitgesproken 'allround' individuen.
Wel allemaal enorm gepassioneerd, zoals muziek, sport en mensen (Humanistisch).

Al ben ik de enige die nog lang haar heeft; we raken nooit echt uitgepraat en dingen doen blijft altijd leuk.
2 van de 4 hebben metal in principe afgezworen en hebben gekozen voor softe muziek; kan ik me prima naar schikken.

Door de jaren heen wel mensen uit de vriendenkring verloren omdat ze vriendinnetje kregen waarna je ze niet meer zag of omdat ze mij alleen tof bleken te vinden als het goed ging....

Dat soort mensen pas ik voor; ik heb dan ook instinctief zeer hoge criteria voor vrienden.
Grappig genoeg lijken er twee nieuwe echte vrienden aan tekomen; nu ik dit vertel realiseer ik me weer hoe blij ik eigenlijk ben!! Ik was zo gewend geraakt hieraan dat ik het bijna vergeten was!!! Goed topic!!!!




The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 10-10-2001 9:50 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

quote:
Op 10 oktober 2001 1:19 schreef Mutilator het volgende:
Door de jaren heen wel mensen uit de vriendenkring verloren omdat ze vriendinnetje kregen waarna je ze niet meer zag of omdat ze mij alleen tof bleken te vinden als het goed ging....


Dat heb ik ook vaak meegemaakt, krijgen ze een vriendin dan keren ze opeens hun rug naar je toe maar dan als het opeens uitgaat met vriendinnetje, dan zijn ze opeens weer je vriend

Ik heb denk ik 5 echte vrienden, 3 metalheads, 1 punker en 1 die nogal een meeloper is maar goed, dat heb ik geaccepteerd, hij is tenslotte ook maar mens

Friends is idd leuke serie

[Dit bericht is gewijzigd door Aragorn op 10-10-2001 9:55]


I love the smell of painted miniatures in the morning


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 10-10-2001 10:15 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Ik vind friends wel een beetje kinderachtig..
Maar ik hou dan ook helemaal niet van comedy's..

alleen ->

Al Bundy..
'Fawlty' Towers
en The Young Ones

De rest kan ik echt niet om lachen..


God hates us all ! God hates us all !


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 10-10-2001 13:35 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2001 1:19 schreef Mutilator het volgende:
Dat soort mensen pas ik voor; ik heb dan ook instinctief zeer hoge criteria voor vrienden.



Dat heb ik ook, ik heb liever weinig vrienden waarvan ik weet dat ze echt zijn als een hele groep mensen om me heen waar ik eigenlijk misschien toch niet zo veel mee heb. Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat zgn vrienden achteraf gezien toch helemaal geen vrienden waren.



Dead things grow from deep inside...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 10-10-2001 13:39 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Ach ik heb een hechte vrienden kring, en een wazig vriendenkring, jeweetwel, hoe dat gaat


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen