IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Friends Vorige pagina
suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 10-10-2001 22:44 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2001 13:39 schreef FireFox het volgende:
Ach ik heb een hechte vrienden kring, en een wazig vriendenkring, jeweetwel, hoe dat gaat
Ah...de vage en midner vage kenissen


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 11-10-2001 0:01 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

quote:
Op 10 oktober 2001 22:44 schreef suzanne het volgende:
Ah...de vage en midner vage kenissen


en de uiterst vage tot gehele vage catagorie!


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-10-2001 2:04 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 oktober 2001 10:15 schreef Ixl het volgende:
Ik vind friends wel een beetje kinderachtig..
Maar ik hou dan ook helemaal niet van comedy's..

alleen ->

Al Bundy..
'Fawlty' Towers
en The Young Ones

De rest kan ik echt niet om lachen..


Mee eens, behalve;
Absolutely Fabulous, vrijdag's BBC nieuwe serie!!!!!!!!!!!
Bottom, vierde tour: "2001 An Arse Oddity"





The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 11-10-2001 16:21 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2001 2:04 schreef Mutilator het volgende:
Mee eens, behalve;
Absolutely Fabulous, vrijdag's BBC nieuwe serie!!!!!!!!!!!
Bottom, vierde tour: "2001 An Arse Oddity"








Bazzio Attacks!!!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-10-2001 16:31 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2001 22:44 schreef suzanne het volgende:
Ah...de vage en midner vage kenissen

[serieus]ach ik heb gewoon van die vrienden van lang leve de lol, en een paar waar ik gewoon goed terecht kan als ik weer diep in de shit zit, en dan die ik 1 keer in de maand zie of 1 keer in't jaar [/serieus]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 14-10-2001 18:19 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Voor mijn vrienden ga ik heel ver. Wie aan mijn (echte) vrienden komt komt aan mij (zie ook pag 7 van het topic woonplaats). Laatst belde me vriendin op in tranen, ik stond op het punt om weg te gaan, ik moets iets belangrijks regelen, maar ben naar haar toe gegaan.
Vrienden mogen me ook altijd bellen, al is het midden in de nacht. Vriendschap is belangrijker dan een nachtje slaap


bla...bla...bla...


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 29-11-2001 21:16 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

ja zeker, ik heb een beste vriendin, die altijd voor me klaar staat.
Als er nog maar iets is, kan ik bij haar terecht (zij ook bij mij)


The Coming Curse
Usericon van The Coming Curse
Posted 29-11-2001 21:29 by The Coming Curse Wijzig reactieProfiel van The Coming CurseQuote dit bericht

ik heb een best grote groep met vrienden maar een stuk of 5 ervan zijn echt goede vrienden en daar zal ik echt voor door het vuur gaan en ook alles voor opgeven als het zal moeten leven is slecht tijdelijk echte goede vrienden zijn voor altijd


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen