IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Diabolical Masquerade Vorige pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-07-2007 0:24 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ik vind het niets.


Fuck the world and fuck you


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 07-07-2007 0:26 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Krijg smaak
Heb je overigens al post gehad? Hier is het vertrokken. Ik hoop dat je div x kunt spelen, want mn dvd brander overleed, heb het nu anders overgezet, anders moet je dat zelf ff doen, hehe


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-07-2007 0:27 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2007 0:26 schreef Murdering Monk het volgende:
Krijg smaak
Heb je overigens al post gehad? Hier is het vertrokken. Ik hoop dat je div x kunt spelen, want mn dvd brander overleed, heb het nu anders overgezet, anders moet je dat zelf ff doen, hehe
grmbl. kan ik die zooi op mijn comp afspelen ? die zooi pakt mijn speler niet hehe

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 07-07-2007 0:28]


Fuck the world and fuck you


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 07-07-2007 0:29 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Op je pc zeker


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-07-2007 0:30 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

okidoki, dan moet het maar even zo, of even iemand regelen die ze kan overzetten, maar vet bedankt man.heb plannen voor 11 augustus, de knaken zijn er iig wel voor beschikbaar hehe.


Fuck the world and fuck you


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 07-07-2007 0:49 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Gaaf! Las het idd al ja. hehe. Kunnen we samen aan de cola, want ik moet rijden en spelen Zin om mee te zingen? Stuur ik je morgen ff een nummer door, hehe

Nu weg bij pc, film kijken.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-01-2012 0:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

het was me eigenlijk nooit opgevallen dat het een computerdrummetje was, tot ik onlangs toch maar es ging kijken

kleine downer, ik was nog zo naïef toen


signature


arneriach
Usericon van arneriach
Posted 24-01-2012 10:11 by arneriach Wijzig reactieProfiel van arneriachQuote dit berichthttp://www.marchefunebre.be

quote:
Op 23 januari 2012 0:24 schreef Hypnos het volgende:
het was me eigenlijk nooit opgevallen dat het een computerdrummetje was, tot ik onlangs toch maar es ging kijken

kleine downer, ik was nog zo naïef toen


de laatste cd's zijn ingedrumd door Dan Swanö


www.marchefunebre.be - doom death metal


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 26-09-2014 21:53 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Even voor de geïnteresseerden :
Nightwork en Th Phantom Lodge worden heruitgebracht op vinyl door Peaceville. Nightwork bevat ook een bonustrack.

Ik ben wel benieuwd naar die bonustrack, maar hoge verwachtingen heb ik er niet van.... Nightwork is trouwens mijn favo DM plaat. Ravendusk vind ik ook nog steeds erg gaaf. Die andere 2 vind ik toch wat minder ondanks dat er wel een hoop gave stukken op staan.


lampje


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-09-2014 9:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

oooo! die Nightwork sla ik in

debuut hebbek nog PICDISC origineel


signature


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 27-09-2014 11:51 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Ik heb Ravendusk ook op PD, of gehad (ik ben een hele lading platen kwijt, zal ik wel verkocht hebben).

Death's Design is ook ooit op vinyl uitgebracht, dus alles van DM is op vinyl te krijgen. Hoewel ik een Picture Disk nou niet echt als een serieuze geluidsdrager zie. Vinyl hoort zwart te zijn. IMHO natuurlijk.


lampje


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-09-2014 11:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

The Phantom Lodge ooit op vinyl uitgebracht geweest?

imo de minste wel


signature


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 27-09-2014 12:35 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2014 21:53 schreef Lampje het volgende:
Even voor de geïnteresseerden :
Nightwork en Th Phantom Lodge worden heruitgebracht op vinyl door Peaceville. Nightwork bevat ook een bonustrack.

Ik ben wel benieuwd naar die bonustrack, maar hoge verwachtingen heb ik er niet van.... Nightwork is trouwens mijn favo DM plaat. Ravendusk vind ik ook nog steeds erg gaaf. Die andere 2 vind ik toch wat minder ondanks dat er wel een hoop gave stukken op staan.


Ik neem aan dat het gewoon om dezelfde bonustrack als op de originele vinylpersing van Nightwork gaat gaan?
Daar hoef je in ieder geval idd niet al te veel van te verwachten. Gewoon een instrumentaal fillertje van 2 minuten. Stond trouwens ook al op de cd reissue van peaceville van enkele jaren geleden.

En neen, The phantom lodge is bij mijn weten nooit op vinyl uitgebracht.

[Dit bericht is gewijzigd door williamblake op 27-09-2014 12:36]



Lampje
Usericon van Lampje
Posted 27-09-2014 14:17 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

https://www.facebook.com/diabolicalmasquerade

Voor het eerst dus.


Wat betreft het bonusnummer van Hatework : deze is ook los verkrijgbaar via Itunes,dus, die koop ik zo nog wel even als ik nog tegoed heb.

[Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 27-09-2014 14:24]


lampje


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 27-09-2014 18:50 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2003 1:02 schreef Immortella het volgende:
Ken het niet... Ietsje meer info??


Niks speciaal.
Vind het allemaal redelijk "feeëriek" om er een term op te plakken.
Feetjes horen niet bij metal.


En nu gaan we vegen


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-09-2014 20:05 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Nu moet ik aan eftelingenmetal denken, the gathering met always. Ook zo goed!




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 27-09-2014 20:35 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2014 20:05 schreef De Tegenpartij het volgende:
Nu moet ik aan eftelingenmetal denken, the gathering met always. Ook zo goed!





Nighttime Birds redelijk veel gedraaid.
Mooi meisje ook.

Stukken relevanter dan Delain die zichzelf de top 50 instemmen, da hoeft echt nie.


En nu gaan we vegen


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-09-2014 21:50 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik vind alleen always vet, alles wat erna kwam was gewoon hele andere muziek, die me niet boeide. En nog steeds niet.

Doch dit terzijde. Ik ga die deaths's design weer even op zoeken in de kast, daad stonden toch ook veel vette dingen op, ja.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-09-2014 22:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Urgh, Delain, Epica, ... ze halen zelfs de power en de goed-foute elementen uit de muziek zodat er alleen platte prut overblijft ... en het is al zo moeilijk om er fun in te zien


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-09-2014 22:39 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hehe, je doet iets fout. Ik ken dat spul alleen van naam.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 27-09-2014 23:01 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Qua instroom grieten zijn dergelijke bands wel nie slecht.
Alhoewel enkel op festivals.

Beter dat ze daar gaan dartelen dan dat ze mijn plek voor Immortal in nemen, met hun witte topjes.



En nu gaan we vegen


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 28-09-2014 0:22 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

hahahaha ! Briljant.


lampje


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen