IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Wat wil men hier zoal? Vorige pagina | Volgende pagina
Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 02-09-2003 22:31 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

- dat mensen wat meer respect voor elkaar hebben
- rookverbod (overal behalve buiten)
- dat je pas scooter/brommer mag rijden boven de 18
- stoppen van de boskap
- een huisje aan de zee in Nieuw Zeeland
- Alcohol boven de 21

en nog veel meer maar dat is het eerste wat in me opkwam


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 02-09-2003 22:42 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2003 22:31 schreef Morgil het volgende:
- dat je pas scooter/brommer mag rijden boven de 18
.....



Leg es uit??,....... want ik ben voor een strenger rijbewijsbeleid maar wel vanaf 16.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 02-09-2003 22:51 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 2 september 2003 22:31 schreef Morgil het volgende:
- dat mensen wat meer respect voor elkaar hebben
- rookverbod (overal behalve buiten)
- dat je pas scooter/brommer mag rijden boven de 18
- stoppen van de boskap
- een huisje aan de zee in Nieuw Zeeland
- Alcohol boven de 21

en nog veel meer maar dat is het eerste wat in me opkwam

Alcohol boven de 21??
Rookverbod?? (Ik rook niet.)

Ben jij straight edge ofzo?


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 02-09-2003 23:02 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2003 22:42 schreef Gunman het volgende:
Leg es uit??,....... want ik ben voor een strenger rijbewijsbeleid maar wel vanaf 16.


Je wil niet weten hoevaak ik van mijn fiets af word getrapt door die puberende eikeltjes die denken grappig te zijn. Plus ze rijden vrijwel altijd zonder helm en erg roekeloos.

quote:
Op 2 september 2003 22:51 schreef Leviathanica het volgende:
Alcohol boven de 21??
Rookverbod?? (Ik rook niet.)

Ben jij straight edge ofzo?


Nou, Straight Edge is een groot woord. Ik heb een godsgruwelijke hekel aan dronken mensen. Het stinkt vreselijk en ze weten vaak niet meer wat ze hebben gezegd etc. Plus er rijden teveel van die mensen rond en veroorzaken ongelukken. Je wil niet weten hoevaak ik ben lastiggevallen door iemand met teveel op.. Plus dat gekots etc dan erna. Gatverdamme.

En dat rookverbod.. Ik ben een vrij extreme astmapatient en moet veel concerten in de EHBO doorbrengen door zuurstoftekort. Die rook slaat op mijn longen. Ook krijg ik ongelooflijke traanogen en dan raak ik nog meer in paniek omdat ik niks zie. Roken? Prima.. maar dan wel als er NIEMAND last van heeft, dus buiten.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-09-2003 23:05 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 2 september 2003 23:02 schreef Morgil het volgende:
Je wil niet weten hoevaak ik van mijn fiets af word getrapt door die puberende eikeltjes die denken grappig te zijn. Plus ze rijden vrijwel altijd zonder helm en erg roekeloos.



scheelt als je zelf in een auto zit, ruitenvloeistof tegen bumperklevende helmloze mongolen en lekker dicht langs plassen scheuren als er één je rechts passeert (fietspad e.d.) zijn goede middelen die je op je fietsje niet hebt...

quote:
Nou, Straight Edge is een groot woord. Ik heb een godsgruwelijke hekel aan dronken mensen. Het stinkt vreselijk en ze weten vaak niet meer wat ze hebben gezegd etc.


voor de verandering ben ik het eens met je eens


Je moeder.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 02-09-2003 23:09 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik wil m'n vriendje zien!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 02-09-2003 23:11 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 2 september 2003 23:09 schreef Vampie het volgende:
Ik wil m'n vriendje zien!

heb je een vriendje? Wat leuk!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 02-09-2003 23:11 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik ook.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 02-09-2003 23:11 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2003 23:11 schreef Leviathanica het volgende:
heb je een vriendje? Wat leuk!


grin..dank je wel..hij is ook leuk


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 02-09-2003 23:21 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 2 september 2003 23:11 schreef Vampie het volgende:
grin..dank je wel..hij is ook leuk

Sinds wanner heb jij 'm? En heb je ook een foto online? *Ja, ik ben nieuwsgierig.*


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 02-09-2003 23:22 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2003 23:21 schreef Leviathanica het volgende:
Sinds wanner heb jij 'm? En heb je ook een foto online? *Ja, ik ben nieuwsgierig.*


voeg me maar toe op msn maan_wolfjeathotmail


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 03-09-2003 13:02 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

een wijf met ballen aan haar lijf.


mvg wk10


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-09-2003 19:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dat mensen eens zelfstandig leren denken. vooral als ze bij mij hun boeken komen halen.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-09-2003 0:45 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Wat ik ook wel zou willen is dat ik me wat minder snel zou ergeren aan zo'n beetje alles om mij heen. Maar da's voorwaar geen geringe opgave...


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 04-09-2003 1:39 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 2 september 2003 23:02 schreef Morgil het volgende:
blablabla..

En dat rookverbod.. Ik ben een vrij extreme astmapatient en moet veel concerten in de EHBO doorbrengen door zuurstoftekort. Die rook slaat op mijn longen. Ook krijg ik ongelooflijke traanogen en dan raak ik nog meer in paniek omdat ik niks zie. Roken? Prima.. maar dan wel als er NIEMAND last van heeft, dus buiten.


Goed, dan pleit ik dat mensen niet meer mogen springen in de pit, want dan kunnen de "rolstoel mensen" ook zonder gevaar vooraan staan, geen spikes meer, die zijn ook een gevaar voor de gezondheid. Voor de claustrofobische mensen wil ik dat idereen voortaan minimaal een meter ruimte om zich heeft, anders veroozaken we onnodig stress bij deze mensen, wat de kans op hartziektes in de toekomst vergroot. Voor de mensen die al een hartkwaal hebben zulllen er okm de 5 minuten pauses van 10 minuten worden ingelast, zodat de hart weer tot rust kan komen. Voor de AIDS mensen gaan we allemaal ingepakt in een grote doorzichtige zak, zodat de kans op een simpele, maar dodelijke bacterie besmetting miniem is. Voor de mensen met gevoelige/beschadigde oren wil ik dat de muziek stukken zachter wordt gezet, dit is niet bevordelijk voor de desbetreffende kwaal. Speciale kledingvoorschriften tegen stoffen die eventueel allergie kunnen veroorzaken bij de allergie mensen; dus geen leer,wol en katoen meer.

Zo kunnen we wel ff doorgaan, natuurlijk vind ik het erg vervelend voor je dat je astma hebt, al denk ik dat je het hierboven wat lichtelijk overdrijft, dat doen aandachtsgeile mensen nou eenmaal (ja, ik heb ook wel eens tranen in me ogen van al die rook, jammer, het hgoort erbij). Maar het is een onbegonnen zaak om voor alle minderheidsgroepen aanpassingen te gaan maken. Ik wil godver lekker met een peukie, biertje, lerenjas, spikes om me armen/nek/voet/lul, keiharde metal beluisteren.

Maar goed, misschien dat jij me kan uitleggen waarom de astma patienten een specialere minderheidsgroep is dan al die andere minderheden, en waarom daar dan wel rekening mee moet worden gehouden?



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-09-2003 7:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2003 0:45 schreef Dwaallicht het volgende:
Wat ik ook wel zou willen is dat ik me wat minder snel zou ergeren aan zo'n beetje alles om mij heen. Maar da's voorwaar geen geringe opgave...

ja dat wil ik ook! ben veels te snel geërgert.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-09-2003 7:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2003 1:39 schreef Azagthoth het volgende:


Maar goed, misschien dat jij me kan uitleggen waarom de astma patienten een specialere minderheidsgroep is dan al die andere minderheden, en waarom daar dan wel rekening mee moet worden gehouden?

jongeuh roken is toch gewoon gevaarlijk voor de volksgezondheid. Bedoel waar slaat het eigenlijk op, lekker iets in de fik steken dat vol zooi zit en dan inademen. En echt niet omdat het lekker is wat iedereen koopt de goedkoopste prut. Anders liep iedereeen wel cubaanse sigaren te roken als het echt om de smaak ging.
en je wordt er nog minder gezond van ook nog.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 04-09-2003 9:35 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Ik kan me voorstellen dat je er zo over denkt als concerten door rokers zo voor jou verpest worden,

maar ik ben het dus niet met je eens.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-09-2003 11:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2003 9:35 schreef Phriar het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je er zo over denkt als concerten door rokers zo voor jou verpest worden,

maar ik ben het dus niet met je eens.

had je het tegen mij? Ik zeg namelijk niet dat concerten er door voorpest worden. is zeg gewoon dat roken onzinnig is. En dat ik niet geloof dat de meeste mensen het voor de lekker doen.

Ik vind wel dat er een rook verbod in eetgelegenheden moet komen en in de trein.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 04-09-2003 11:36 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Er is toch al een rook verbod in de trein? Okay, je hebt 2 rook coupes in 1 treinstel, maar zelfs dat is te veel? En ja, je hebt gelijk, roken is onzinnig, maar lekker kan het zeker wel zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 04-09-2003 11:37]



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-09-2003 11:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2003 11:36 schreef Azagthoth het volgende:
Er is toch al een rook verbod in de trein? Okay, je hebt 2 rook coupes in 1 treinstel, maar zelfs dat is te veel? En ja, je hebt gelijk, roken is onzinnig, maar lekker kan het zeker wel zijn.

als het spitsuur is en de trein overvol is en dus al super warm en stinkerig dan is dat teveel ja. als die mensen nu al dat kleine stukje met de trein al niet kunnen zonder te roken...

en het combineren van treinstellen is voor de ns soms een beetje moeilijk, 3 rookcoupes en 2 gewone=


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 04-09-2003 11:58 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 4 september 2003 11:56 schreef ghoulliette het volgende:
als die mensen nu al dat kleine stukje met de trein al niet kunnen zonder te roken...
Ja, dat verbaasd me ook regelmatig. Zo lang zitten de meeste mensen nou ook weer niet in de trein, en je moet wel vaker zonder rookwaren doen toch? En als de nood echt zo hoog is spring je er maar een keer even uit op een station ofzo


I'm not being rude. You're just insignificant.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 04-09-2003 12:08 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 4 september 2003 11:56 schreef ghoulliette het volgende:
als het spitsuur is en de trein overvol is en dus al super warm en stinkerig dan is dat teveel ja. als die mensen nu al dat kleine stukje met de trein al niet kunnen zonder te roken...

Als het super warm, broeierig en druk is, dan ga ik ook niet in een rook hok zitten. En onder die omstandigheden is het sowieso erg onprettig om in een trein te staan. Als er niet meer gerookt wordt, dan is het niet plotesling minder druk of minder warm. Dus of je nou als vee in een rokers of niet-rokers coupe staat maakt weinig uit. Ik snap niet waarom je de rokers hun ruik ruimte niet gunt. Kleine moeite toch, iig minder moeite dan de rokers moeten doen om al die jankies gerust te stellen.

quote:
en het combineren van treinstellen is voor de ns soms een beetje moeilijk, 3 rookcoupes en 2 gewone=

Helaas heb ik dit nog nooit mee gemaakt.



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 04-09-2003 12:09 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 4 september 2003 11:58 schreef helmet het volgende:
Ja, dat verbaasd me ook regelmatig. Zo lang zitten de meeste mensen nou ook weer niet in de trein, en je moet wel vaker zonder rookwaren doen toch? En als de nood echt zo hoog is spring je er maar een keer even uit op een station ofzo


Het heeft niets met "nood" te maken. Gewoon ff lekker zitten met een peukie. Hetzelfde alsof je ff een kopje koffie neemt, niet noodzakelijk, maar wel lekker.



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-09-2003 12:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2003 12:08 schreef Azagthoth het volgende:
Als het super warm, broeierig en druk is, dan ga ik ook niet in een rook hok zitten. En onder die omstandigheden is het sowieso erg onprettig om in een trein te staan. Als er niet meer gerookt wordt, dan is het niet plotesling minder druk of minder warm. Dus of je nou als vee in een rokers of niet-rokers coupe staat maakt weinig uit. Ik snap niet waarom je de rokers hun ruik ruimte niet gunt. Kleine moeite toch, iig minder moeite dan de rokers moeten doen om al die jankies gerust te stellen.[quote]
soms is de trein zo vol dat je niet kunt kiezen waar je staat. en het maakt wel degelijk uit of mensen in een kleine dichte ruimte roken of niet roken wat de warmte betreft.

[quote]
Helaas heb ik dit nog nooit mee gemaakt.

heb gister zelfs meegemaakt dat de spoorleiding de stoptrein eerder liet vertrekken ookal waren wij als sneltrein eerder aanwezig. zelfs de machinist was verbaasd.


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen