IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Nehëmah Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 23-07-2003 21:41 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik weet toch zeker dat er een bestond, aangemaakt door Dwaallicht maar de search bracht niks op (2 spellingen geprobeerd: ZONDER trema "nehemah", en MET: "nehëmah").



Topic was weg, dus deze maar omgedoopt

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 07-08-2003 10:01]


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 23-07-2003 21:42 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Displeased heeft er nu shirts van te koop, sla je slag



Sater
Usericon van Sater
Posted 23-07-2003 21:44 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

die zag ik bij de boudisque hangen


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 23-07-2003 21:44 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

G(r)a(a)f!


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 23-07-2003 21:45 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

nee de search doet het niet optimaal, ik kab ook regelmatig iets niet vinden waarvan ik zeker weet dat het bestaat


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 23-07-2003 21:49 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Nou goed, Karnivoor waarom vind je "shadows from the past" niet goed en doe je 'm in de ruil?

*niet goed gelezen

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 23-07-2003 21:52]


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 23-07-2003 21:50 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 21:49 schreef MBMarduk het volgende:
Nou goed, Karnivoor waarom vind je "light of a dead star" niet goed en doe je 'm in de ruil?

hij heeft shadows from te past weggeflikkers hoor.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 23-07-2003 21:51 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Letterlijk weggeflikkerd? C'mon!


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 23-07-2003 21:53 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 21:51 schreef MBMarduk het volgende:
Letterlijk weggeflikkerd? C'mon!
letterlijk is weer wat anders natuurlijk


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 23-07-2003 22:14 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Ik weet niet wat dat is, maar op een of andere manier vond ik de laatste van Nehemah verdomd tegenvallen in vergelijking met hun kille debuut Light of a Dead Star. Even dacht ik een Franse Darkthrone te hebben gevonden, maar helaas.. Of moet elke black metal band hun eigen Goatlord uitbrengen?


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 23-07-2003 22:21 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Andere productie/sound dus?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-08-2003 0:03 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

He ja, waar is het Nehëmah topic gebleven. Ik kan het ook niet meer vinden ik weet zeker dat ik er toen een topic over heb gestart... ik heb zelfs gezocht op alle topics die ik ooit gestart heb, en daar staat-ie niet tussen.





Anyway, tot nu toe vind ik 'Shadows from the Past' ook behoorlijk tegenvallen. Precies dezelfde (zowat dan) zanglijnen en songopbouw, maar helaas niet dezelfde intensiteit en een gebrek aan ideeën. Best jammer.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 06-08-2003 0:04]


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 07-08-2003 9:21 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik vind hem ook tegenvallen, het beukt niet meer zo lekker door, een beetje veel gepiel, het geluid is een stuk zwakker, de stijl is ongeveer hetzelfde alleen zijn er hier en daar wat Bathory invloeden te horen waar ze ook Call from the Grave van Coveren. Die 2 nummers in het Noors vind ik ook een lamme actie, misschien leer ik hem nog wel waarderen, maar na Light of a Dead Star is dit een koude douche.

Mods, verander de topictitel maar in Nehëmah, dan kunnen we hier verder gaan over deze band.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-08-2003 9:58 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ja, die songs in het Noors, dat is wel lam.... Maar ja, het tekstboekje zegt dan ook:

quote:
'Sonner av den fimbulvetr' is dedicated to the Scandinavian scene of the '90s which was able to impose the true face of Black Metal


Dus ja... vind het wel maf dat een stel Franse chauvinisten dan in het Noors gaan zingen.
Ik ga hem nog wel een paar keer luisteren maar vrees het ergste.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 07-08-2003 12:15 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik vind vooral de 4de track "Warlock" een HEERLIJK basloopje door de hele song heen hebben


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 20-08-2003 21:30 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Fuck was is Light of a dead star gaaf zeg. Dat baswerk! En die onverwachts opduikende blastbeats! Schitterend gewoon.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 13-10-2003 1:40 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

En de nieuwe?


Dit slaat nergens op.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-10-2003 16:50 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2003 1:40 schreef mörke het volgende:
En de nieuwe?

Je mag hem van me hebben.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-10-2003 18:27 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Je had hem toch al aan MBMarduk verkocht?
Bij mij ligt 'ie ook stof te verzamelen, soms zet ik 'em op en dan vraag ik me af, waarom?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-10-2003 1:26 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik heb hem niet aan MBMarduk verkocht, ik sprak hem vanavond nog en toen begon hij er in ieder geval niet over .


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 14-10-2003 11:20 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Ik heb hem al origineel, ik vind em wel vet, maarja, ik ben dan ook gay


Dit slaat nergens op.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 14-10-2003 13:36 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

ik vind nehemah in vulva infernum een heerschend nummer. Inderdaad is de bas weer erg opvallend en slepend


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-12-2003 11:51 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

net als de nieuwe armagedda is de nieuwe nehemah, geloof ik, niet door iedereen even goed ontvangen. Ik zelf vind daarin tegen het een vooruitgang. Had de vorige plaat slechts een pakkend nummertje, deze is een stuk oriogineler/eigen geluid; waardoor ik meteen na de eerste klanken die uit mijn boxen kwamen al geboeid zat te luisteren. Qua sfeer neicht ook iets meer naar de vorige armagedda dan naar darkthrone integenstelling tot de vorige plaat wat ik totaal niet erg vind


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 26-01-2004 22:49 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Ik ben begonnen met SFtP en heb LFaDS nog niet gehoord, dus een omgekeerde benadering.

Ik vind de plaat intens overkomen en snap de negatieve reacties dan ook niet helemaal op deze plaat: het heeft gewoon een geweldig duistere sfeer!

Geen meesterwerk, wel geweldig. snel LFaDS aanschaffen, ik ben benieuwd!


Dear dirty delightful old drunken old days


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-01-2004 22:53 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Die is erg leeg en darkthrone achtig, niet echt goed vergelijkbaar met 'shadows from the past'.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 27-01-2004 2:22 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

heb een paar mp3 cd's van ze... vind ze erg goed klinken eigenlijk !


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen