IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Nehëmah Vorige pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-04-2004 10:00 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 9:58 schreef MBMarduk het volgende:
LoaDS Heeft IMO 4 ijzersterke en 4 niet-zo-sterke c.q. gaye tracks waarvan iig die ene van "Dragon-nogwat" de kroon spant.
(Die VALSE zang!! )


I'll sleep with the dragon?

Die had wel wat geloof ik maar dat zal ik dan wel verwarren met valse zang


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 14-04-2004 10:04 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 10:00 schreef kwelgeest het volgende:
I'll sleep with the dragon?

Die had wel wat geloof ik maar dat zal ik dan wel verwarren met valse zang

[Now refreshing my memory]
Hij zingt minder vals als dat ik dat ruim een jaar geleden had gevonden...maar toch nog tenenkrommend niet-passend bij de track.


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 14-04-2004 10:11 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 9:56 schreef kwelgeest het volgende:
Die/dat 'diepgang'/gevoel is op "Light of a Dead Star" opzich wel aanwezig maar ik vind de muziek gewoon laten we maar zeggen: Slecht



Ik denk dat het eigen is aan ieder album van hen, zelfs voor LoaDS, ook al is dat het enige album dat ik van hen behouden heb.

[Dit bericht is gewijzigd door Wolveken op 14-04-2004 10:13]


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 14-04-2004 10:12 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

@ Kwelgeest: heb je dan CD's die je kwijt wil? Ik vind ze nl. toch net wel het aanschaffen waard maar staan op m'n long-term lijstje.



[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 14-04-2004 10:13]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-04-2004 10:14 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 10:12 schreef MBMarduk het volgende:
@ Kwelgeest: heb je dan CD's die je kwijt wil?

Nou ik zou graag van 'LoaDS' afwillen maar dan heb ik probleem dat ik 'Nehemah in Vulva Infernum' wel vaak draai. Dan draai ik altijd slechts dat nummer.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-04-2004 10:25 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 10:04 schreef MBMarduk het volgende:
[Now refreshing my memory]
Hij zingt minder vals als dat ik dat ruim een jaar geleden had gevonden...maar toch nog tenenkrommend niet-passend bij de track.

Mja het begint als, iig voor hun doen, een snel nummer en dan later zo'n sleepend stuk. Ik vind het zelf niet stoorend en eigenlijk ook niet vals maarja ik kwel mezelf dan ook vaak met oude Absurd
quote:
Op 14 april 2004 10:11 schreef Wolveken het volgende:
Ik denk dat het eigen is aan ieder album van hen, zelfs voor LoaDS, ook al is dat het enige album dat ik van hen behouden heb.
Technisch gezien in 'Shadows from the Past, zeker voor black metal, een zeer goed album. Nu het gevoel nog opwekken met slechts de 'basis' instrumenten.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Sargeist
Usericon van Sargeist
Posted 14-04-2004 14:34 by Sargeist Wijzig reactieProfiel van SargeistQuote dit bericht

Nehëmah is gewoon ronduit vet!ja light opf a dead star dan..ik heb bij boudique toen een shirt van light of a dead star gekocht,draag em met trots! vooral het nr misty swamps stampt goed door


nu-metal hoofdjes stampen


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 14-04-2004 18:52 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 9:58 schreef MBMarduk het volgende:
LoaDS Heeft IMO 4 ijzersterke en 4 niet-zo-sterke c.q. gaye tracks waarvan iig die ene van "Dragon-nogwat" de kroon spant.
(Die VALSE zang!! )




slaap kindje slaap verhaal
En hij noemt zich (Black) Metal fan
Alle Nehemah cd's heersen.

En dan nog iets kwijlgeest, Nehemah is de underground allang ontstegen, dit noemen we in vaktermen geen underground Black Metal meer. Dus ga je heil ergens anders zoeken dan dat dom gelul van je.


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 14-04-2004 18:59 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Geprikkeld?


Jullie zijn allemaal negers!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 14-04-2004 19:40 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 18:52 schreef Faust het volgende:
slaap kindje slaap verhaal
En hij noemt zich (Black) Metal fan
Alle Nehemah cd's heersen.

En dan nog iets kwijlgeest, Nehemah is de underground allang ontstegen, dit noemen we in vaktermen geen underground Black Metal meer. Dus ga je heil ergens anders zoeken dan dat dom gelul van je.

Hehehe, pipo van 14 wil groot overkomen Elke keer weer vermakelijk.
Ik heb me trouwens nergens "een BM fan" genoemd. Brrr...het woord al "fan"

---> www.tmf.nl


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 14-04-2004 19:41]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-04-2004 0:28 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 18:52 schreef Faust het volgende:
slaap kindje slaap verhaal
En hij noemt zich (Black) Metal fan
Alle Nehemah cd's heersen.

En dan nog iets kwijlgeest, Nehemah is de underground allang ontstegen, dit noemen we in vaktermen geen underground Black Metal meer. Dus ga je heil ergens anders zoeken dan dat dom gelul van je.
Ja een band mag zich alleen underground noemen als ie slechts wat vage demo's en een onverkrijgbare 7'inch uit heeft


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 18-04-2004 20:20 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Hmmm...kan het kloppen dat LoaDS een demo is en SFTP het debuutalbum i.p.v de tweede?
Dit beweert de review van Requiem Tenebrae op de frontpage tenminste, en afgaande op de zwaar doffe geluidskwaliteit op LoaDS zou het mijns inziens nog kunnen kloppen ook.


Jullie zijn allemaal negers!


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 18-04-2004 20:34 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Laat maar.
Ik zie op de site dat LoaDS eerst als demoversie in 1995 is uitgebracht, en in 2002 met enkele andere nummers (en waarschijnlijk opnieuw opgenomen, lijkt me) opnieuw uitgebracht.

Afgaande op de tracklist heb ik dus de hele tijd de demoversie zitten luisteren, terwijl ik dacht de 'echte' LoaDS te horen. Verklaard meteen weer die vreselijk doffe geluidskwaliteit vergeleken met SFTP. Ik vond het al gek dat er zo'n verschil in opnamekwaliteit tussen die twee zat met zo'n korte tijd ertussen.


Jullie zijn allemaal negers!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-02-2005 19:21 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik vind dat gezongen stuk in I will Sleep with the Dragon juist erg heerschend. Lekker vlak en gevoelloos gezongen en het klinkt verlaten. Hoewel het niet eens zo erg vals is, maar net onder de juiste noot ofzo. Maar zo hoort het ook naar mijn mening in dit soort muziek en bij het soort gevoel dat het moet oproepen. Ik ben geen voorstander van zingen in BM, maar ik vind het echt niet slecht klinken.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-06-2006 14:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Requiem Tenebrae is niet zo een goeie cd geworden uiteindelijk als ik hoopte (2 jaar na datum)
het is eigenlijk erg stil rond Nehëmah


signature


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 23-07-2013 22:18 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

...en het is nog steeds erg stil, helaas. Dan maar wat herinneringen ophalen:







MBMarduk2
Usericon van MBMarduk2
Posted 04-08-2020 16:55 by MBMarduk2 Wijzig reactieProfiel van MBMarduk2Quote dit bericht

Schopje.





karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-08-2020 13:09 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Blijft gaaf.


Je moeder.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen