IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Beste videoclips Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-08-2005 16:19 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Morbid Angel-Blessed are the sick/leading the rats


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 11-08-2005 16:31 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Vanzelfsprekend 'Call Of The Wintermoon' van Immortal!


Hamer
Nog liever
Usericon van Hamer
Posted 11-08-2005 16:31 by Hamer Wijzig reactieProfiel van HamerQuote dit berichthttp://www.HammerArts.cjb.net

hahah ja bijna!!



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 11-08-2005 23:41 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Celtic frost - circle of the tyrants

Stond hier al eerder, maar goed. De clip staat op http://www.celticfrost.com/main.html , multimedia.

Zo hoort het!



slome
Usericon van slome
Posted 11-08-2005 23:45 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2005 0:36 schreef Audiophile het volgende:
I Wanna Rock van Twisted Sister Natuurlijk...


+1

edit: ik zet m gelijk maar even op..

[Dit bericht is gewijzigd door slome op 11-08-2005 23:45]


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 12-08-2005 7:45 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 11 augustus 2005 16:31 schreef Hexegot het volgende:
Vanzelfsprekend 'Call Of The Wintermoon' van Immortal!




Zenial


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 12-08-2005 9:59 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht



Ach, ze waren nog zo jong...

Ik vraag me toch af of die Kolgrim zich later niet doodschaamde, met die heksenmuts enzo...

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 12-08-2005 10:00]


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 12-08-2005 10:05 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 12 augustus 2005 9:59 schreef Hexegot het volgende:


Ach, ze waren nog zo jong...

Ik vraag me toch af of die Kolgrim zich later niet doodschaamde, met die heksenmuts enzo...

Ach vroeger waren er wel meer dingen dom. Als je die strakke stetchbroeken ziet van toen, en die kapsels. Ik heb het over de trashtijd

Ik heb nog een videoband met 4 uur lang metalclips erop. Zitten erg gave tussen.
Met dank aan Grey toendertijd, met wie ik de band heb samengesteld.
Er staat oa een clip van Dismember op, die erg gaaf is. Weet de naam ff niet meer.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 12-08-2005 10:12 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2005 10:05 schreef zillah-morte het volgende:

Ach vroeger waren er wel meer dingen dom. Als je die strakke stetchbroeken ziet van toen, en die kapsels. Ik heb het over de trashtijd

Gelijk heb je, maar dat is toch anders dan met een heksenmuts uit de feestwinkel op je kop door het bos banjeren - en dan ook nog accepteren dat zoiets gefilmd wordt.

quote:
Ik heb nog een videoband met 4 uur lang metalclips erop. Zitten erg gave tussen.
Met dank aan Grey toendertijd, met wie ik de band heb samengesteld.
Er staat oa een clip van Dismember op, die erg gaaf is. Weet de naam ff niet meer.

Gokje: "Dreaming In Red"?


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 12-08-2005 10:30 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 12 augustus 2005 10:12 schreef Hexegot het volgende:
Gelijk heb je, maar dat is toch anders dan met een heksenmuts uit de feestwinkel op je kop door het bos banjeren - en dan ook nog accepteren dat zoiets gefilmd wordt.


Gokje: "Dreaming In Red"?


Je kon ook Casket garden zeggen
Maar Dreaming in red bedoel ik ook niet. Dat is met die kettingen en die vent die erg angstig kijkt.
Ik bedoel die clip met al dat bloed. 1 van hun is dan jezus.

Trouwens de clips van My dying bride zijn ook mooi.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 12-08-2005 10:33 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2005 10:30 schreef zillah-morte het volgende:

Je kon ook Casket garden zeggen
Maar Dreaming in red bedoel ik ook niet. Dat is met die kettingen en die vent die erg angstig kijkt.
Ik bedoel die clip met al dat bloed. 1 van hun is dan jezus.

Trouwens de clips van My dying bride zijn ook mooi.



slome
Usericon van slome
Posted 12-08-2005 10:40 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Ik ken alleen de clip van The Cry Of Mankind, dat vind ik wel een aardige clip maar niet bijzonder. Ik vind de clips van de Foo Fighters btw altijd erg vermakelijk. (ik kan zo 123 geen mooie metalclips bedenken )


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-08-2005 18:33 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Die Dismember clip met al dat bloed is "Skinfather"


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-08-2005 18:47 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2005 16:34 schreef DaVinz het volgende:
de clips van tool zijn geweldig, de beste vind ik
idd. helemaal mee eens.
ik vind de clips van Iron maiden wel grappig.. bv. bring your daughter to the slaughter


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-08-2005 20:38 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Twisted Sister You Can't Stop Rock & Roll vanwege de start.. stoere mannen hahahaha! Uiteraard ook We're Not Gonna Take It en I Wanna Rock. Niet vergeten Judas Priest met hun Painkiller en Amon Amarth met hun live versie van Death in Fire


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 12-08-2005 21:20 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Bathory - One rode to Asa bay is briljant


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 12-08-2005 21:23 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Wat dachten we van 'Parabola' van Tool?

(ja, ik weet dat Tool an sich al genoemd is, maar niet al hun clips vind ik even mooi en deze springt er voor mij toch wel uit )


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 12-08-2005 21:26 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

zeker!!

ik vind persoonlijk I monarch van hate eternal ook erg vet!! (op die gast die op een schedel staat om terossen na!!) vette shots van de band ensu


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 12-08-2005 22:21 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2005 10:30 schreef zillah-morte het volgende:

Trouwens de clips van My dying bride zijn ook mooi.




A sea full of suffering (of zoiets)



Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 12-08-2005 22:33 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Michael jackson - thriller

Ik weet nog goed dat die clip voor het eerst op de nederlandse tv was te zien, bij countdown was dat.

W.O.W.

Nog steeds erg gaaf, maar er zitten dan ook zombies in de clip.



Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 12-08-2005 22:40 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2005 22:33 schreef Oud Vuil het volgende:
Michael jackson - thriller

Ik weet nog goed dat die clip voor het eerst op de nederlandse tv was te zien, bij countdown was dat.

W.O.W.

Nog steeds erg gaaf, maar er zitten dan ook zombies in de clip.


ik weet het ook nog goed maar toch ben ik niet zo oud Hmm, misschien was ik wel vroeg oud


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 12-08-2005 22:43 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 12 augustus 2005 22:40 schreef Brujo het volgende:
ik weet het ook nog goed maar toch ben ik niet zo oud Hmm, misschien was ik wel vroeg oud


Ik zei toch ook niet, dat het héél héél erg lang geleden is.

Die clip is uit, pak 'em beet, '82 of '83.



Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 12-08-2005 22:44 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Bolt thrower - Cenotaph

Lekker chaotisch, doch heersnummer



Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 12-08-2005 22:45 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2005 22:43 schreef Oud Vuil het volgende:
Ik zei toch ook niet, dat het héél héél erg lang geleden is.

Die clip is uit, pak 'em beet, '82 of '83.


precies! de renaissance! Ik weet het nog goed, met die familie da medici uit italie


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 12-08-2005 22:46 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2005 23:41 schreef Oud Vuil het volgende:
Celtic frost - circle of the tyrants

Stond hier al eerder, maar goed. De clip staat op http://www.celticfrost.com/main.html , multimedia.

Zo hoort het!


Heui!
Bedankt voor de tip! Ben deze clip en Into The Crypts of Rays meteen aan het downloaden.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen