IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Ambivalente misantropie of niet Vorige pagina | Volgende pagina
MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 01-08-2003 19:14 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Ja ik HAAT mensen, nee ik pleeg geen zelfmoord. Kan er ook niks aan doen dat ik geboren ben.


Kankerlul


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 04-08-2003 17:25 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Birthcontrole


natassja
Usericon van natassja
Posted 04-08-2003 18:21 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

waarom wil iedereen toch altijd een naam aan zichzelf geven


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 04-08-2003 18:23 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

zij die ik mag, mag ik en zij die mij mogen, mag ik over het algemeen wel, de rest kan me ***** krijgen...

het is meer de haat tegen de mensheid, verneuken van alles van normaal en natuur is, niet zozeer de mensen om me heen


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 04-08-2003 18:26 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2003 18:23 schreef HgarrothwulfF het volgende:
het is meer de haat tegen de mensheid, verneuken van alles van normaal en natuur is, niet zozeer de mensen om me heen
je bedoeld dus gewoon de gewoontes die mensen in de loop der jaren hebben gekregen? ja, daar sluit ik me bij aan, maar mensenhaat gaat imo verder dan dat.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 04-08-2003 18:28 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 4 augustus 2003 18:26 schreef Elfensteen het volgende:
je bedoeld dus gewoon de gewoontes die mensen in de loop der jaren hebben gekregen? ja, daar sluit ik me bij aan, maar mensenhaat gaat imo verder dan dat.
mensen zijn meestal wel okee

ik doel meer op mensheidhaat


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 04-08-2003 21:22 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 29 juli 2003 15:35 schreef Snaack het volgende:
LOL

En dan word je een depressieve gothic-dude


Vooral de 'mannelijke' goth's gaan natuurlijk mensen gaan haten! Krijg je constant mannen op je dak die met je willen dansen omdat je een rok draagt...


Je kan me de bout hachelen!


Murderer
Usericon van Murderer
Posted 05-08-2003 1:42 by Murderer Wijzig reactieProfiel van MurdererQuote dit bericht

Ja, de meeste mensen vind ik respectloos en laf.
Het is net zoiets alsof ze je waarderen als je ze beledigt en als je ze respecteert dan waarderen de meeste je niet.
Echt vaag.
Maar sommige zijn wel relaxt.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 05-08-2003 1:43 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 4 augustus 2003 21:22 schreef Legatius het volgende:
Vooral de 'mannelijke' goth's gaan natuurlijk mensen gaan haten! Krijg je constant mannen op je dak die met je willen dansen omdat je een rok draagt...
in hoeverre ist gelukt met Moonblood?


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 05-08-2003 1:43 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 5 augustus 2003 1:42 schreef Murderer het volgende:
Ja, de meeste mensen vind ik respectloos en laf.
Het is net zoiets alsof ze je waarderen als je ze beledigt en als je ze respecteert dan waarderen de meeste je niet.
Echt vaag.
Maar sommige zijn wel relaxt.

dan vraag ik me af wat ik ben (eerlijk antwoord aub)


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Toffe_Ellende
Usericon van Toffe_Ellende
Posted 05-08-2003 12:26 by Toffe_Ellende Wijzig reactieProfiel van Toffe_EllendeQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2003 12:11 schreef wladimir het volgende:
Haat hoort bij metal, wat doe jij dan hier toffe ellende?


Blijkbaar is iedereen hier het mee eens of zo en toch is het zo'n beetje het belachelijkste wat ik ooit over onze geliefde muziekstroming heb gehoord. Deze uitspraken woorden misschien gedaan door mensen die enkel extreme vormen van metal aanhangen. Want in dit soort scenes woord er inderdaad veel met het woord 'haat' gegooid. Maar dat wil helemaal niet zeggen dat het voor alle metal geldt.

Alleen mensen die in een kortzichtig wereldje met enkel mensen met de zelfde stompzinnige mening of visie zullen dit soort uitspraken doen. Kom op groei op. Met haat bereik je niks. Ik geloof ook niet dat de haar gegrond is. Het is een soort van welvaartsziekte. Op zoek naar het extreme vermaak. Het zit overigens alleen in je hoofd en komt uit de mond. Want wie oprecht haat en consequent daarin is laat dat blijken dmv daden.

quote:
Op 1 augustus 2003 12:09 schreef pale enchantress het volgende:
en jij vind vast iedereen leuk he

HIPPIE! (beetje zelfcontradictie kan geen kwaad toch )


Nee, ik vind maar heel weinig mensen leuk zelfs. En ik ben zeker geen verdomde hippie. Het is zwart-wit denken: iemand die men niet kent haat men al snel. Er zijn tussenvormen. De mensen die mij niet interesseren negeer ik. Het is zo makkelijk om te haten. Ik ben een beetje over die tijd heen eerlijk gezegd.

Prettige dag nog.



[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 05-08-2003 16:14]


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 05-08-2003 15:37 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2003 12:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Blijkbaar is iedereen hier het mee eens of zo en toch is het zo'n beetje het belachelijkste wat ik ooit over onze geliefde muziekstroming heb gehoord. Deze uitspraken woorden misschien gedaan door mensen die enkel extreme vormen van metal aanhangen. Want in dit soort scenes woord er inderdaad veel met het woord 'haat' gegooid. Maar dat wil helemaal niet zeggen dat het voor alle metal geldt.

Alleen mensen die in een kortzichtig wereldje met enkel mensen met de zelfde stompzinnige mening of visie zullen dit soort uitspraken doen. Kom op groei op. Met haat bereik je niks. Ik geloof ook niet dat de haar gegrond is. Het is een soort van welvaartsziekte. Op zoek naar het extreme vermaak. Het zit overigens alleen in je hoofd en komt uit de mond. Want wie oprecht haat en consequent daarin is laat dat blijken dmv daden.



Het is een gegeven dat de westerse mens verwoesting heeft achter gelaten door de eeuwen heen. Daar kunnen we niet om heen.
Wereldwijd zijn er ondertussen miljarden gestorven voor de westerse visie en manier van leven.
Echter merken we dat met die visie arrogantie en kortzichtigheid enzo ook meekomt met die visie en leven.
Zelfs zover dat men hekel aan elkaar krijgt, zover dat men gek wordt.
Voorbeelden zijn tegenwoordig dat er mensen zijn die met een pistool of een auto op mensen afgaan om zo van hun haat af te komen. Of van het dak afspringen etc etc etc
Dit heeft niets te maken met muziek.
Via muziek wordt de haat naar boven gebracht. Dat het van exstreme kant komt, is gelul want Bob Dylan zong ook over het onrecht en de arrogantie in de maatschappij. En dat is nog redelijk
Misantropie is op een hypocriete manier van de mens distancieren.
De mens dient ziekten genaamt techologische -en economische welvaart tijdelijk van zich af te schudden en diep in zichzelf te graven waar het werkelijk omgaat in het leven.
En z,n vooroordelen en z,n angst laten voor wat het is.



[Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 05-08-2003 15:38]


Toffe_Ellende
Usericon van Toffe_Ellende
Posted 05-08-2003 16:38 by Toffe_Ellende Wijzig reactieProfiel van Toffe_EllendeQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2003 15:37 schreef grindcore het volgende:
Het is een gegeven dat de westerse mens verwoesting heeft achter gelaten door de eeuwen heen. Daar kunnen we niet om heen.
Wereldwijd zijn er ondertussen miljarden gestorven voor de westerse visie en manier van leven.
Echter merken we dat met die visie arrogantie en kortzichtigheid enzo ook meekomt met die visie en leven.
Zelfs zover dat men hekel aan elkaar krijgt, zover dat men gek wordt.
Voorbeelden zijn tegenwoordig dat er mensen zijn die met een pistool of een auto op mensen afgaan om zo van hun haat af te komen. Of van het dak afspringen etc etc etc
Dit heeft niets te maken met muziek.
Via muziek wordt de haat naar boven gebracht. Dat het van exstreme kant komt, is gelul want Bob Dylan zong ook over het onrecht en de arrogantie in de maatschappij. En dat is nog redelijk
Misantropie is op een hypocriete manier van de mens distancieren.
De mens dient ziekten genaamt techologische -en economische welvaart tijdelijk van zich af te schudden en diep in zichzelf te graven waar het werkelijk omgaat in het leven.
En z,n vooroordelen en z,n angst laten voor wat het is.




Yeah, de westerse mens. Het is makkellijk lullen als men alleen in welvaart opgegroeid is. Vorige generaties de schuld geven is logisch (en makkelijk) maar om daar nu huidige generaties er door te gaan haten is allemaal mooi en aardig maar hoe kan men mensen haten waarmee nog nooit contact heeft gehad? Ik betrap me er ook op dat ik dat doe maar die haat verdwijnt dan ook langzaam. Bij sommige mensen niet. Zo hebben bijvoorbeeld veel metalheads een bepaalde afschuw van alles wat mainstream is. Of uit andere subculturen komt. Dit denken maakt me misselijk en mijn vorige verhaal gaat ook over die groep mensen die denken dat ze zelf uber zijn terwijl ze in feite kortzichtige onwetende misbaksels zijn.

Het denken dat de mens terug moet naar de tijd 'toen alles beter was' vind ik maar een onzinnige bewering. Er is nooi zo'n tijd geweest. Haat is van alle tijden en zal nooit verdwijnen. Daarom zie ik het somber in en leef rustig door op mijn eigen manier zonder dat mensen redenen hebben om mij te haten. In het dagelijks leven dan. Want op fora kan dat natuurlijk niet.

In de muziek ligt alles anders. De vergelijking Bob Dylan - extreme muziek is een kromme. Bob Dylan is / was iemand die subtiel en genuanceerd maar vooral oprecht zijn woede uitte. Als ik zie hoe men soms in de extreme metal te keer gaat tegen christendom, joden, homo's en negers te keer gaat denk ik: het is zo makkelijk en het lost helemaal niks op. Ook de verheerlijking van oorlog en misanthopie snap ik niet helemaal. Misschien kan me iemand uitleggen wat hier leuk aan is zonder mij te bestempelen van een pacifist of hippie wat ik beide niet ben?

Voorzichtig denk ik dat het misschien ligt aan het feit dat sommige bands met opzet zulke teksten maken om onnozelere metalfans aan te trekken. Misanthropie klinkt natuurlijk fantastisch op je 14de. Maar men heeft toch echt meer levenservaring nodig om te begrijpen dat de wereld heel anders in elkaar zit.






natassja
Usericon van natassja
Posted 05-08-2003 18:00 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

ik word blij van metal


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 05-08-2003 21:09 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2003 16:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Yeah, de westerse mens. Het is makkellijk lullen als men alleen in welvaart opgegroeid is. Vorige generaties de schuld geven is logisch (en makkelijk) maar om daar nu huidige generaties er door te gaan haten is allemaal mooi en aardig maar hoe kan men mensen haten waarmee nog nooit contact heeft gehad? Ik betrap me er ook op dat ik dat doe maar die haat verdwijnt dan ook langzaam. Bij sommige mensen niet. Zo hebben bijvoorbeeld veel metalheads een bepaalde afschuw van alles wat mainstream is. Of uit andere subculturen komt. Dit denken maakt me misselijk en mijn vorige verhaal gaat ook over die groep mensen die denken dat ze zelf uber zijn terwijl ze in feite kortzichtige onwetende misbaksels zijn.

Het denken dat de mens terug moet naar de tijd 'toen alles beter was' vind ik maar een onzinnige bewering. Er is nooit zo'n tijd geweest. Haat is van alle tijden en zal nooit verdwijnen. Daarom zie ik het somber in en leef rustig door op mijn eigen manier zonder dat mensen redenen hebben om mij te haten. In het dagelijks leven dan. Want op fora kan dat natuurlijk niet.

In de muziek ligt alles anders. De vergelijking Bob Dylan - extreme muziek is een kromme. Bob Dylan is / was iemand die subtiel en genuanceerd maar vooral oprecht zijn woede uitte. Als ik zie hoe men soms in de extreme metal te keer gaat tegen christendom, joden, homo's en negers te keer gaat denk ik: het is zo makkelijk en het lost helemaal niks op. Ook de verheerlijking van oorlog en misanthopie snap ik niet helemaal. Misschien kan me iemand uitleggen wat hier leuk aan is zonder mij te bestempelen van een pacifist of hippie wat ik beide niet ben?

Voorzichtig denk ik dat het misschien ligt aan het feit dat sommige bands met opzet zulke teksten maken om onnozelere metalfans
aan te trekken. Misanthropie klinkt natuurlijk fantastisch op je 14de. Maar men heeft toch echt meer levenservaring nodig om te begrijpen dat de wereld heel anders in elkaar zit.


Het is altijd makkeliijk lullen als je alleen bent opgegroeit met voorspoed.
Het is ook makkelijk om de vorige generaties de schuld te geven op de fouten die ze hebben gemaakt.
Dat mensen een boord voor een kop hebben is wel een oorzaak van van voorspoed wat duidelijk alleen op westerse manier moet gaan.
Maar de realiteit is echter wel dat wat er in het verleden is gebeurt ook oorzaak heeft in de toekomst met als het mogelijke gevolg van mensenhaat.
Echter om ze ontkennen is geen goed plan
Als je heel goed gaat kijken naar de hele essentie van de argmumenten waardoor mensen elkaar gaan haten op wereld schaal is het op basis van wat de westerse wereld heeft voort gebracht, of niet soms?
Of wil je mij gaan vertellen dat de kerk geen verzinsel is van de mens met de gevallenen. En de kerk is van origine geen westerse instituut.
Wil je mij aan vertellen dat miljoenen doden die gestorven zijn voor een westerse gedachten, zosls de genocide in Amerika met de indianen?
Vrouwen en kinderen die moeten lijden omdat de man gestoorde ideeen op na houd van z,n eigen denkbeelden, zoals vrouwenbesnijdenis?
En in dat zelfde land alleen afgekeurde westerse medicijnen en goederen te verkrijgen is voor bizar prijzen van die westerse wereld.
Kinderen die moet fungeren als soldaten omdat er een westerse klootzaak het leuk vond om het grondgebied te herindelen zoals er bij de Hutu's en Tuti's, terwijl er grondbieden al eeuwen van die stammmen zijn
En wat dichterbij huis: de Nederlandse deel in het vervoeren en het houden van slaven en het innemen van wat we in huidige nu: Nederlandse Antillen noemen.
Hededaagse voorbeeld: Pim Fortuyn rasisme aan wakkerd(en roept dat ie geen rasist is)
De erfenis wordt nog elke dag genegeerd maar wordt wel sterker.
Achterwege moet laten omdat het anders geen reëel beeld van de werkelijkheid? Sorry maar dat kan ik niet behappen.

En verder had ik het niet over terug in de tijd gaan. Ik had het over het ontnemen van die zogenaamde vrijheden om weer tot bezinning van onze eigen daden en denken.
En als het terug in de tijd moet dan zou dat geen effect hebben. Maar ideeën hier over zijn welkom.

Haat is idd van alle tijden, maar de basis is wel angst.
Zoals; de angst dat iemand meer zou hebben dan jij. Dat soort fratsen kennen we allemaal.
Echter is het wel zo dat wanneer jij je gaat aantrekken over de daden van een ander, ben je verkeerd bezig.
En is het zoiezo ambivalent als je op fora rond hangt. Want dat doe je toch niet als je van mensen walg?
Niet dat ik over je leefwijze wil bekritiseren, maar het wel zo.

Over exstreme metal zeg ik dit: het gaat niet alleen maar over het geloof, oorlog, splatter, anti-semitisme, rasisme en homophobia.
Het gaat wel over de drijfveer van de mens overheersen van mensen in vorm van politiek en propaganda. Voorbeelden zijn Misery Index en Dying Fetus.
Waar Dylan ook over heeft in z,n teksten alleen minder exstreem.
Teksten zijn woorden, en woorden kunnen verkeerd gezien worden omdat men niet de schrijver is van de tekst.
Als je metal teksten serieus gaat nemen, dan verwijs ik je naar Koos Alberts en Lee Towers.
De haat jegens de mensheid moet je wel op een rechtmatige manier te zien onderbouwen,
En als je 14 bent, dan neem je alles voor lief.







Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-08-2003 23:46 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik vind de titel van dit topic alleen al dubieus.

Kijk, ik kan best begrijpen dat als je altijd maar op je kamertje unheiliges Schwarzmetall zit te luisteren je misanthroop wordt. Niemand vindt die stinkende loser die elke dag om half een opstaat om pizza te halen cool, dus vindt die stinkende loser ook niemand cool, en zo houdt de self-fulfilling prophecy zich in stand.

Stereotypes even negerend geloof ik trouwens best dat er sommige mensen zijn die echt een hekel hebben aan anderen -- ik weet niet, ik zelf denk dat je het beste uit mensen moet halen dat er is. Wat heeft het nou voor zin om een beetje over Nietzsche te gaan lullen met die vakkenvuller; die vakkenvuller moet je vertellen waar de hagelslag staat, en als-ie dat goed doet, is het cool. Wat boeit de rest nou.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 06-08-2003 0:07 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Oftewel laat iedereen links liggen die niet waardig is en verspil er geen tijd aan.

En in metal kan je wel lekker je woede/haat in kwijt, daardoor zet je het niet in daden om. Even afreageren..



[Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 06-08-2003 0:10]


Toffe_Ellende
Usericon van Toffe_Ellende
Posted 06-08-2003 17:17 by Toffe_Ellende Wijzig reactieProfiel van Toffe_EllendeQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2003 21:09 schreef grindcore het volgende:
Het is altijd makkeliijk lullen als je alleen bent opgegroeit met voorspoed.
Het is ook makkelijk om de vorige generaties de schuld te geven op de fouten die ze hebben gemaakt.
Dat mensen een boord voor een kop hebben is wel een oorzaak van van voorspoed wat duidelijk alleen op westerse manier moet gaan.
Maar de realiteit is echter wel dat wat er in het verleden is gebeurt ook oorzaak heeft in de toekomst met als het mogelijke gevolg van mensenhaat.
Echter om ze ontkennen is geen goed plan
Als je heel goed gaat kijken naar de hele essentie van de argmumenten waardoor mensen elkaar gaan haten op wereld schaal is het op basis van wat de westerse wereld heeft voort gebracht, of niet soms?
Of wil je mij gaan vertellen dat de kerk geen verzinsel is van de mens met de gevallenen. En de kerk is van origine geen westerse instituut.
Wil je mij aan vertellen dat miljoenen doden die gestorven zijn voor een westerse gedachten, zosls de genocide in Amerika met de indianen?
Vrouwen en kinderen die moeten lijden omdat de man gestoorde ideeen op na houd van z,n eigen denkbeelden, zoals vrouwenbesnijdenis?
En in dat zelfde land alleen afgekeurde westerse medicijnen en goederen te verkrijgen is voor bizar prijzen van die westerse wereld.
Kinderen die moet fungeren als soldaten omdat er een westerse klootzaak het leuk vond om het grondgebied te herindelen zoals er bij de Hutu's en Tuti's, terwijl er grondbieden al eeuwen van die stammmen zijn
En wat dichterbij huis: de Nederlandse deel in het vervoeren en het houden van slaven en het innemen van wat we in huidige nu: Nederlandse Antillen noemen.
Hededaagse voorbeeld: Pim Fortuyn rasisme aan wakkerd(en roept dat ie geen rasist is)
De erfenis wordt nog elke dag genegeerd maar wordt wel sterker.
Achterwege moet laten omdat het anders geen reëel beeld van de werkelijkheid? Sorry maar dat kan ik niet behappen.

En verder had ik het niet over terug in de tijd gaan. Ik had het over het ontnemen van die zogenaamde vrijheden om weer tot bezinning van onze eigen daden en denken.
En als het terug in de tijd moet dan zou dat geen effect hebben. Maar ideeën hier over zijn welkom.

Haat is idd van alle tijden, maar de basis is wel angst.
Zoals; de angst dat iemand meer zou hebben dan jij. Dat soort fratsen kennen we allemaal.
Echter is het wel zo dat wanneer jij je gaat aantrekken over de daden van een ander, ben je verkeerd bezig.
En is het zoiezo ambivalent als je op fora rond hangt. Want dat doe je toch niet als je van mensen walg?
Niet dat ik over je leefwijze wil bekritiseren, maar het wel zo.

Over exstreme metal zeg ik dit: het gaat niet alleen maar over het geloof, oorlog, splatter, anti-semitisme, rasisme en homophobia.
Het gaat wel over de drijfveer van de mens overheersen van mensen in vorm van politiek en propaganda. Voorbeelden zijn Misery Index en Dying Fetus.
Waar Dylan ook over heeft in z,n teksten alleen minder exstreem.
Teksten zijn woorden, en woorden kunnen verkeerd gezien worden omdat men niet de schrijver is van de tekst.
Als je metal teksten serieus gaat nemen, dan verwijs ik je naar Koos Alberts en Lee Towers.
De haat jegens de mensheid moet je wel op een rechtmatige manier te zien onderbouwen,
En als je 14 bent, dan neem je alles voor lief.








volgens mij zijn we het wel met elkaar eens. Hopelijk lezen die 14-jarige deze lappen tekst ook.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 06-08-2003 20:17 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 17:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
volgens mij zijn we het wel met elkaar eens. Hopelijk lezen die 14-jarige deze lappen tekst ook.

Het is aan te raden dat ze het doen.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 06-08-2003 20:39 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Er zitten hier geen 14-jarige kinders.
Haat komt inderdaad voort uit angst.
Bijvoorbeeld: Mensen zijn bang voor de Islamitische terroristen en daarom haten ze de moslims.

Het christendom is een religie uit het oosten en is niet van Europese oorsprong.
Daarom vind ik ook dat het niks te maken heeft met de Nederlandse cultuur.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 06-08-2003 20:48 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 20:39 schreef wladimir het volgende:
Er zitten hier geen 14-jarige kinders.
Haat komt inderdaad voort uit angst.
Bijvoorbeeld: Mensen zijn bang voor de Islamitische terroristen en daarom haten ze de moslims.

Het christendom is een religie uit het oosten en is niet van Europese oorsprong.
Daarom vind ik ook dat het niks te maken heeft met de Nederlandse cultuur.

Jongen, lees het nog een keer.
Staat er allemaal.
En er zijn hier zat mensen die zich profileren als een puber.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 06-08-2003 20:57 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 5 augustus 2003 23:46 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik vind de titel van dit topic alleen al dubieus.

Kijk, ik kan best begrijpen dat als je altijd maar op je kamertje unheiliges Schwarzmetall zit te luisteren je misanthroop wordt. Niemand vindt die stinkende loser die elke dag om half een opstaat om pizza te halen cool, dus vindt die stinkende loser ook niemand cool, en zo houdt de self-fulfilling prophecy zich in stand.

Stereotypes even negerend geloof ik trouwens best dat er sommige mensen zijn die echt een hekel hebben aan anderen -- ik weet niet, ik zelf denk dat je het beste uit mensen moet halen dat er is. Wat heeft het nou voor zin om een beetje over Nietzsche te gaan lullen met die vakkenvuller; die vakkenvuller moet je vertellen waar de hagelslag staat, en als-ie dat goed doet, is het cool. Wat boeit de rest nou.


Bek dicht over vakkenvullers aarschhommel


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 06-08-2003 21:01 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 20:48 schreef grindcore het volgende:
Jongen, lees het nog een keer.
Staat er allemaal.
En er zijn hier zat mensen die zich profileren als een puber.
Heb je haat tegen pubers?
Ik heb het al gelezen.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 06-08-2003 21:10 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 21:01 schreef wladimir het volgende:
Heb je haat tegen pubers?
Ik heb het al gelezen.

Nee, anders zou ik een deel van van m,n eigen leven ontkennen.
Aan je vorige reactie kan ik opmaken dat je geen ei van heb gebakken.
Over de kerk zei ik al dat de kerk van oorsprong geen westerse gedachtegoed maar door de eeuwen heen westers is geworden.
Over metal adviseer ik je weer terug naar het stuk.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-08-2003 23:43 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

wat is het volgende?
selectieve misantropie?


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen